Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 mei 2021, 14:38   #761
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Inderdaad, het wordt als voorbeeld gebruikt maar eigenlijk is het het tegenovergestelde. Hier wordt gesproken over een invoering nadat iedereen de kans heeft gekregen, daar over een tijdelijke maatregel totdat iedereen de kans heeft gekregen. Daar wordt het gebruikt om de maatschappij voor iedereeen tegelijk te openen, hier om een aantal mensen uit de maatschappij te houden. Hier twijfelen "experts" nog of een negatieve test geldig is, daar zijn negatieve testen de regel (net zoals hier is nog maar een kleine minderheid volledig ingeënt). Daar kan ook iedereen op elk moment zonder rompslomp volledig gratis een test krijgen, hier moet je nog altijd een afspraak regelen via een dokter...
In feite is, nu vaccinatie op gang gekomen is, het "vaccinatie paspoort" eigenlijk achterhaald. VORIG JAAR had dat nuttig kunnen zijn, om mensen met een test, of die het al gehad hadden, vrij te stellen van het gemaatregel.

Vanaf nu is het gewoon idioot, omdat er ondertussen gevaccineerd wordt, en de vraag dus eigenlijk achterhaald is ; maar HAD men vorig jaar zo een ding ingevoerd, dan zou men daar nu natuurlijk ook de gevaccineerden aan kunnen toevoegen alvorens het totaal af te schaffen en alles open te gooien.

Echter, nu men aan het vaccineren is, plots beginnen rekening te houden met de mogelijkheid om toch dingen te doen in een wat besmettingsverminderde omgeving, is totaal idioot.

Laatst gewijzigd door patrickve : 5 mei 2021 om 14:38.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2021, 15:44   #762
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.835
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
In feite is, nu vaccinatie op gang gekomen is, het "vaccinatie paspoort" eigenlijk achterhaald. VORIG JAAR had dat nuttig kunnen zijn, om mensen met een test, of die het al gehad hadden, vrij te stellen van het gemaatregel.

Vanaf nu is het gewoon idioot, omdat er ondertussen gevaccineerd wordt, en de vraag dus eigenlijk achterhaald is ; maar HAD men vorig jaar zo een ding ingevoerd, dan zou men daar nu natuurlijk ook de gevaccineerden aan kunnen toevoegen alvorens het totaal af te schaffen en alles open te gooien.

Echter, nu men aan het vaccineren is, plots beginnen rekening te houden met de mogelijkheid om toch dingen te doen in een wat besmettingsverminderde omgeving, is totaal idioot.
Het gaat 'm niet over nu maar de boosters die ze ons elke 6 maanden willen opsolferen.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2021, 15:48   #763
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Nee, ik heb een vaccin genomen, maar ik wil niet dat dat gebruikt wordt om mij (of iemand anders) "gunsten" te verlenen. Omdat dat geen enkele sanitaire zin heeft. Al zeker 30 keer uitgelegd. "groepsimmuniteit" in een vliegtuig bestaat niet. Opdat het concept "groepsimmuniteit" zin heeft, moet men enkele keren de besmettingsperiode (~10 dagen) samenblijven. Oftewel is uw vaccin beschermend, en dan moet een gevaccineerde geen schrik hebben van een ander (daar DIENT zijn vaccin trouwens voor) ; oftewel is dat vaccin niet zo beschermend, en dan heeft het ook geen zin om het van een ander te vragen. JA, toegegeven, de KANS om als gevaccineerde zwaar ziek te worden door een andere gevaccineerde is kleiner. Maar niet zo enorm veel kleiner. Dan zou men beter bijvoorbeeld reizen enkel nog onder de 30 jaar toelaten. Het risico op zwaar ziek worden, ongevaccineerd, is kleiner als je onder de 30 bent, dan als je gevaccineerd bent en 60 jaar bent.

Als het dus gaat om "veilig" te reizen, moet men reizen beperken in leeftijd, punt.

Dus voor de reis zelf en de "veiligheid" van de passagiers speelt dat geen grote rol en is het incoherent.
Je kan niet van 'een kleinere kans' overgaan op 'het maakt niets uit'. Ik heb an sich niet zo'n enorm probleem met dat paspoort NU, maar ik vrees dat daar weer een heel systeem rond gaat ontstaan waar je nadien niet meer van verlost raakt.

Wat je voorstel over leeftijd betreft: geldt dat ook voor vissen?
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2021, 15:54   #764
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Je kan niet van 'een kleinere kans' overgaan op 'het maakt niets uit'. Ik heb an sich niet zo'n enorm probleem met dat paspoort NU, maar ik vrees dat daar weer een heel systeem rond gaat ontstaan waar je nadien niet meer van verlost raakt.

Wat je voorstel over leeftijd betreft: geldt dat ook voor vissen?
Ik heb me misschien wat te coulant getoond, want het is natuurlijk onzinnig om druk te zetten op mensen onder de 30 om zich te laten vaccineren. Nee, dat hele paspoort-ding is een slecht idee.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2021, 15:58   #765
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.831
Standaard

Ik ben er niet van overtuigd dat dit paspoort (of certificaat of vrijgeleide of whatever) snel zal worden afgeschaft. Ik vermoed eerder dat dit document zal worden uitgebreid met andere medische gegevens.. en bankgegevens.. en strafbladgegevens.. en identiteitsgegevens en... Niet dat die koppeling er per direct zal komen.. maar geleidelijk aan wordt een systeem op poten gezet dat alle informatie van ieder individu beheert, met hieraan gekoppeld de nodige toestemmingen om het een en ander al dan niet te mogen.

Ik zie bijvoorbeeld niet in waarom iemand met schulden nog een snoepreisje zou mogen maken.. Ik zie niet in waarom iemand die obees is nog fast-food zou mogen kopen. Ik zie niet in waarom een roker nog zou mogen genieten van gezondheidszorg.. Ik zie niet in waarom een pedofiel nog in een woonwijk met kinderen zou mogen rondlopen.. en ga zo maar door.

Covid heeft de aanzet gegeven om dit soort systeem op poten te zetten.. in het belang van ieders gezondheid en dat van de samenleving juichen er velen voor. Waarom dan stoppen bij 'covid'..? De gezondheid van onze samenleving zou er immers wel bij varen indien we de lijn consequent doortrekken en verantwoordelijkheid eisen van ieder individu bij elke keuze die wordt gemaakt. En het is duidelijk dat niet ieder individu hiervoor het juiste gezonde verstand heeft, dus is een artificieel intelligent systeem hiervoor uitermate geschikt indien het geprogrammeerd is om u enkel toe te laten te doen wat goed is conform het hogere goed.

Op die manier kunnen we een 'betere' samenleving opbouwen vol blije en gezonde burgers.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2021, 16:03   #766
Walvader
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2020
Berichten: 1.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Ik ben er niet van overtuigd dat dit paspoort (of certificaat of vrijgeleide of whatever) snel zal worden afgeschaft. Ik vermoed eerder dat dit document zal worden uitgebreid met andere medische gegevens.. en bankgegevens.. en strafbladgegevens.. en identiteitsgegevens en... Niet dat die koppeling er per direct zal komen.. maar geleidelijk aan wordt een systeem op poten gezet dat alle informatie van ieder individu beheert, met hieraan gekoppeld de nodige toestemmingen om het een en ander al dan niet te mogen.

Ik zie bijvoorbeeld niet in waarom iemand met schulden nog een snoepreisje zou mogen maken.. Ik zie niet in waarom iemand die obees is nog fast-food zou mogen kopen. Ik zie niet in waarom een roker nog zou mogen genieten van gezondheidszorg.. Ik zie niet in waarom een pedofiel nog in een woonwijk met kinderen zou mogen rondlopen.. en ga zo maar door.

Covid heeft de aanzet gegeven om dit soort systeem op poten te zetten.. in het belang van ieders gezondheid en dat van de samenleving juichen er velen voor. Waarom dan stoppen bij 'covid'..? De gezondheid van onze samenleving zou er immers wel bij varen indien we de lijn consequent doortrekken en verantwoordelijkheid eisen van ieder individu bij elke keuze die wordt gemaakt. En het is duidelijk dat niet ieder individu hiervoor het juiste gezonde verstand heeft, dus is een artificieel intelligent systeem hiervoor uitermate geschikt indien het geprogrammeerd is om u enkel toe te laten te doen wat goed is conform het hogere goed.

Op die manier kunnen we een 'betere' samenleving opbouwen vol blije en gezonde burgers.
Yeah, BUILD BACK BETTER.
Walvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2021, 16:04   #767
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Je kan niet van 'een kleinere kans' overgaan op 'het maakt niets uit'.
Ik leg het nochtans uit. De "kleinere kans om zwaar ziek te worden als iedereen gevaccineerd is in het vliegtuig" is een kleinere vermindering, dan gewoon de leeftijd van de passagiers beperken.

Als je moet kiezen tussen:

A) een vliegtuig met enkel gevaccineerde 60-ers

B) een vliegtuig met enkel al dan niet gevaccineerde 30-ers

dan is de kans in B veel kleiner dan in A om een zwaar zieke te hebben.

Mocht het punt "we willen een voldoende lage kans op zwaar zieke" hebben een rol spelen, dan zou een beperking in leeftijd van de passagiers veel en veel efficiënter zijn dan een beperking tot gevaccineerden.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2021, 16:04   #768
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Wat je voorstel over leeftijd betreft: geldt dat ook voor vissen?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2021, 16:05   #769
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Ik ben er niet van overtuigd dat dit paspoort (of certificaat of vrijgeleide of whatever) snel zal worden afgeschaft. Ik vermoed eerder dat dit document zal worden uitgebreid met andere medische gegevens.. en bankgegevens.. en strafbladgegevens.. en identiteitsgegevens en... Niet dat die koppeling er per direct zal komen.. maar geleidelijk aan wordt een systeem op poten gezet dat alle informatie van ieder individu beheert, met hieraan gekoppeld de nodige toestemmingen om het een en ander al dan niet te mogen.

Ik zie bijvoorbeeld niet in waarom iemand met schulden nog een snoepreisje zou mogen maken.. Ik zie niet in waarom iemand die obees is nog fast-food zou mogen kopen. Ik zie niet in waarom een roker nog zou mogen genieten van gezondheidszorg.. Ik zie niet in waarom een pedofiel nog in een woonwijk met kinderen zou mogen rondlopen.. en ga zo maar door.

Covid heeft de aanzet gegeven om dit soort systeem op poten te zetten.. in het belang van ieders gezondheid en dat van de samenleving juichen er velen voor. Waarom dan stoppen bij 'covid'..? De gezondheid van onze samenleving zou er immers wel bij varen indien we de lijn consequent doortrekken en verantwoordelijkheid eisen van ieder individu bij elke keuze die wordt gemaakt. En het is duidelijk dat niet ieder individu hiervoor het juiste gezonde verstand heeft, dus is een artificieel intelligent systeem hiervoor uitermate geschikt indien het geprogrammeerd is om u enkel toe te laten te doen wat goed is conform het hogere goed.

Op die manier kunnen we een 'betere' samenleving opbouwen vol blije en gezonde burgers.
Voila.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2021, 17:02   #770
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

lol ... in DS on line:

Citaat:
Indonesisch bedrijf betrapt op hergebruik neuswissers
Verschillende werknemers van een farmaceutisch bedrijf in Indonesië werden gearresteerd, nadat ze betrapt werden op het wassen en verkopen van gebruikte neuswissers. Er werden mogelijk 9.000 passagiers op de luchthaven van Medan getest met de hergebruikte neuswissers, laat de politie weten. De opbrengsten van het bedrog, dat wordt geschat op ongeveer 104.000 euro, werd mogelijk gebruikt voor de bouw van een luxueus huis van een van de verdachten.

Het staatsbedrijf Kimia Farma wordt mogelijk aangeklaagd door de reizigers. Het bedrijf heeft de betrokken werknemers ontslagen en belooft strengere controles.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2021, 17:40   #771
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Het coronapaspoort komt er straks zo goed als zeker, al houden de regeringen de boot nog af tot elke 18-plusser een eerste prik heeft gekregen. Hoe dan ook wacht nog een pittig medisch, juridisch en politiek debat. De drie hordes op een rij.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210505_93116901

De Croo is, net als Wilmés, tegenstander, maar toch zal hij, eens te meer, bakzeil halen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2021, 17:50   #772
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.884
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Antivaxxers zijn zoals een bepaald type wielrenner die een “wieltjeszuiger” wordt genoemd.
Covfascisten kunnen zelfs niet fietsen, en hebben een matig ontwikkelde zin voor humor.

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 5 mei 2021 om 17:52.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2021, 17:54   #773
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Hoogste vaccinatie graad ter wereld. 62,5% ingeënt.

En het herbegint.
https://www.hln.be/buitenland/seyche...elen~a46a5206/

Dat ze maar rap zwijgen over die paspoorten en zever.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 5 mei 2021 om 17:55.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2021, 18:08   #774
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

https://www.hln.be/buitenland/noorwe...nten~a0aacad7/


Noorwegen versoepelt coronamaatregelen voor gevaccineerden en herstelde patiënten

Citaat:
Noorwegen versoepelt de beperkende maatregelen voor wie gevaccineerd is tegen of genezen is van Covid-19. Wie beschermd is tegen het coronavirus wordt door de regering niet langer afgeraden niet-essentiële reizen binnen Noorwegen te ondernemen. Dat heeft de Noorse premier Erna Solberg woensdag op een persconferentie aangekondigd.
HLA 05-05-21, 16:03 Bron: Belga

Niet alleen de Noren die volledig gevaccineerd zijn, mogen van die herwonnen vrijheid gebruikmaken. Ook zij die minstens drie weken geleden een eerste coronaprik kregen en zij die in de afgelopen zes maanden ziek werden door Covid-19 maar geneesden, worden als beschermd beschouwd. Voor die drie groepen mensen worden ook privébijeenkomsten versoepeld.
Lees ook

HET DEBAT. Welke mogelijke versoepelingen moeten aan het coronapaspoort gekoppeld worden?
HET DEBAT. Welke mogelijke versoepelingen moeten aan het coronapaspoort gekoppeld worden?

Noorwegen is tevens van plan om in juni een coronapas voor te stellen, dat vaccinaties, infecties en negatieve coronatesten zal kunnen bewijzen. Volgens premier Solberg zou die coronapas in eerste instantie kunnen worden gebruikt om bijvoorbeeld evenementen bij te wonen.

Noorwegen telt 5,4 miljoen inwoners. Bijna 1,4 miljoen mensen kregen er al minstens één coronaprik. Ongeveer 380.000 van hen kregen ook al een tweede vaccindosis.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2021, 18:12   #775
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Hoogste vaccinatie graad ter wereld. 62,5% ingeënt.

En het herbegint.
https://www.hln.be/buitenland/seyche...elen~a46a5206/

Dat ze maar rap zwijgen over die paspoorten en zever.
Inderdaad gaat dat grappig zijn, denk ik, als de besmettingen voor al die met een pasje weer zouden gaan stijgen. Wat uiteraard onvermijdelijk zal zijn vroeg of laat, en niet erg is. Wat telt is niet zwaar ziek worden.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2021, 20:18   #776
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Hoogste vaccinatie graad ter wereld. 62,5% ingeënt.

En het herbegint.
https://www.hln.be/buitenland/seyche...elen~a46a5206/

Dat ze maar rap zwijgen over die paspoorten en zever.
Die ervaring zien we, naar mijn aanvoelen, niet in de UK.
Maar daar hebben ze niet zitten spuiten met het Chinese vaccin.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2021, 20:20   #777
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Covfascisten kunnen zelfs niet fietsen, en hebben een matig ontwikkelde zin voor humor.
"Wij" hebben veel handicaps, maar wel één talent: onwetend of we gelijk hebben, toch gelijk krijgen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2021, 20:22   #778
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik leg het nochtans uit. De "kleinere kans om zwaar ziek te worden als iedereen gevaccineerd is in het vliegtuig" is een kleinere vermindering, dan gewoon de leeftijd van de passagiers beperken.

Als je moet kiezen tussen:

A) een vliegtuig met enkel gevaccineerde 60-ers

B) een vliegtuig met enkel al dan niet gevaccineerde 30-ers

dan is de kans in B veel kleiner dan in A om een zwaar zieke te hebben.

Mocht het punt "we willen een voldoende lage kans op zwaar zieke" hebben een rol spelen, dan zou een beperking in leeftijd van de passagiers veel en veel efficiënter zijn dan een beperking tot gevaccineerden.
Men wil de kans verlagen zonder sommigen het reizen te ontzeggen, je kan daar van vinden wat je wil: het is niet zo dat het letterlijk 'niets uitmaakt'. Verder ben ik niet voor zulke passen.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2021, 21:02   #779
Walvader
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2020
Berichten: 1.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Hoogste vaccinatie graad ter wereld. 62,5% ingeënt.

En het herbegint.
https://www.hln.be/buitenland/seyche...elen~a46a5206/

Dat ze maar rap zwijgen over die paspoorten en zever.
Ook in ons land: https://www.hln.be/bredene/van-ranst...emie~a0e2e921/

Het gaat hier dus over " Omdat nu al in vier Bredense scholen coronabesmettingen zijn vastgesteld, neemt het gemeentebestuur drastische maatregelen die woensdag ingaan. Sport- en jeugdverenigingen moeten minstens een week hun werking stilleggen en onder meer het zwembad gaat dicht."

Besmettingen bij TIENERS! Laat me niet lachen. Wie gaan die nu zoveel aansteken dat onze gezondheidszorg het niet aankan ? Vele 65+ zijn gevaccineerd en diegenen die het niet zijn, moeten wat voorzichtig zijn. Da's alles. Waarom dan scolen sluiten ?

ANGSTPORNO
Walvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2021, 21:10   #780
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Die ervaring zien we, naar mijn aanvoelen, niet in de UK.
Maar daar hebben ze niet zitten spuiten met het Chinese vaccin.
Er zijn er al meer hervallen dan men wil weten.

Maar ja het excuus is overal hetzelfde.
Ze zijn minder ziek.

Dat is gewoon pushing.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be