Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 7 juli 2005, 22:41   #61
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door strijder
(Tussen 1831 en 2000 weken trouwens vijf miljoen Belgen in.
Waar die zuivere Vlamingen zitten)? IK weet het niet.

waar haalt ge deze cijfers
Ik haalde dit bij de
Ehsal: [size=5][size=2][/size][/size]
[size=5][size=2]De Teller van de Belgische immigratiestatistiek heeft de[/size]

vijf miljoen overschreden

België, een immigratieland (1830-2000)

[/size][edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by ericferemans on 07-07-2005 at 23:44
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door strijder
(Tussen 1831 en 2000 weken trouwens vijf miljoen Belgen in.
Waar die zuivere Vlamingen zitten)? IK weet het niet.

waar haalt ge deze cijfers
Ik haalde dit bij de
Ehsal: [size=5][size=2][/size][/size]
[size=5][size=2]De Teller van de Belgische immigratiestatistiek heeft de[/size]

vijf miljoen overschreden

België, een immigratieland (1830-2000)

[/size][/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by ericferemans on 07-07-2005 at 23:43
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door strijder
(Tussen 1831 en 2000 weken trouwens vijf miljoen Belgen in.
Waar die zuivere Vlamingen zitten)? IK weet het niet.

waar haalt ge deze cijfers
Ik haalde dit bij de
Ehsal: [size=5][size=2][/size][/size]
[size=5][size=1]De Teller van de Belgische immigratiestatistiek heeft de[/size]

vijf miljoen overschreden

België, een immigratieland (1830-2000)

[/size][/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door strijder
(Tussen 1831 en 2000 weken trouwens vijf miljoen Belgen in.
Waar die zuivere Vlamingen zitten)? IK weet het niet.

waar haalt ge deze cijfers
Ehsal: [font=Arial][size=5]
De Teller van de Belgische immigratiestatistiek heeft de

vijf miljoen overschreden

België, een immigratieland (1830-2000)
[/size][/font][/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door ericferemans : 7 juli 2005 om 22:44.
ericferemans is offline  
Oud 7 juli 2005, 23:20   #62
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door separatist
Voor wie het gemist heeft:

http://www.eo.nl/portals/streams.jsp?number=6319923

De Nederlanders hadden vooral een probleem met 'eigen volk eerst' en verder zegt FDW dat Nawijn en Wilders goed bezig zijn maar dat is aan de Nederlanders om dat uit te maken. Hij zei ook dat Fortuyn een revolutie ontketende en dat zo'n mensen zeldzaam zijn.
Het selectief samengesteld panel had idd. een probleem met ''eigen volk eerst''.
Ik heb nadien nog het programma Netwerk gezien dat over armoede ging en daar waren veel gevallen bij die naar de voedselbank om eten moesten gaan. Zet DIE mensen eens in het panel en ik zou wel eens willen zien hoe die mensen over ''eigen volk eerst'' denken. Ik kan verkeert zijn maar ik denk dat de uitslag helemaal anders zal zijn.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by daiwa on 08-07-2005 at 00:20
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door separatist
Voor wie het gemist heeft:

http://www.eo.nl/portals/streams.jsp?number=6319923

De Nederlanders hadden vooral een probleem met 'eigen volk eerst' en verder zegt FDW dat Nawijn en Wilders goed bezig zijn maar dat is aan de Nederlanders om dat uit te maken. Hij zei ook dat Fortuyn een revolutie ontketende en dat zo'n mensen zeldzaam zijn.
Het selectief samengesteld panel had idd. een probleem met ''eigen volk eerst''.
Ik heb nadien nog het programma Netwerk gezien dat over armoede ging en daar waren veel gevallen bij die naar de voedselbank om eten moesten gaan. Zet DIE mensen eens in het panel en ik zou wel eens willen zien hoe die mensen over ''eigen volk eerst'' denken. Ik kan verkeert zijn maar ik denk dat de uitslag helemaal anders zal zijn.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door separatist
Voor wie het gemist heeft:

http://www.eo.nl/portals/streams.jsp?number=6319923

De Nederlanders hadden vooral een probleem met 'eigen volk eerst' en verder zegt FDW dat Nawijn en Wilders goed bezig zijn maar dat is aan de Nederlanders om dat uit te maken. Hij zei ook dat Fortuyn een revolutie ontketende en dat zo'n mensen zeldzaam zijn.
Het selectief samengesteld panel had idd. een probleem met ''eigen volk eerst''.
Ik heb nadien nog het programma Netwerk gezien dat over armoede ging en daar waren veel gevallen bij die naar de voedselbank om eten moesten gaan. Zet DIE mensen eens in het panel en ik zou wel eens willen zien hoe die mensen over ''eigen volk eerst'' denken. iK kan verkeert zijn maar ik denk dat de uitslag helemaal anders zal zijn.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door daiwa : 7 juli 2005 om 23:20.
daiwa is offline  
Oud 7 juli 2005, 23:39   #63
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Het selectief samengesteld panel had idd. een probleem met ''eigen volk eerst''.
Ik heb nadien nog het programma Netwerk gezien dat over armoede ging en daar waren veel gevallen bij die naar de voedselbank om eten moesten gaan. Zet DIE mensen eens in het panel en ik zou wel eens willen zien hoe die mensen over ''eigen volk eerst'' denken. Ik kan verkeert zijn maar ik denk dat de uitslag helemaal anders zal zijn.
Dat zou best kunnen. Door jarenlang kansarmen wijs te maken dat racistische partijen een oplossing hebben: "verdrijf de buitenlanders en we worden rijk", geloven veel kansarmen dit.
Deze propaganda is gebazeerd op het "zoek het zwart schaap principe".
Men zoekt niet naar de complexe socio-economische problematiek die aan de basis ligt van overdreven armoede en overdreven rijkdom. Men simplifieert en zoekt een simplistische, gemakkelijk te propageren verklaring: de zondebok.
Niet de belastingontduiker, niet de profiteur die weigert te investeren, niet de overheid die niet fair de inkomens verdeelt, niet de echte verantwoordelijken voor onze economie en dus voor de armoede worden aangepakt maar "de arme Jood, Marokkaan enz...".

Indien er nog té veel armoede heerst is dit om allerlei redenen:
- een tekort aan sociale voorzieningen voor kansarmen
- een toenemende drempel om van sociale voorzieningen te genieten door een steeds complexere wetgeving
- een tekort aan solidariteit, een toenemende "ikke eerst", of "eigen volk eerst" mentaliteit.
Wie niet solidair is voor de ene is het ook niet voor de anderen.
Alle godsiensten, de Joodse, de Christelijke en de Islam kennen het principe van de menslievendheid, de naastenliefde, het helpen van de economisch zwakkere, van waar hij ook komt. Ook het humanisme wil dat iedereen, ongeachte geslacht, afkomst of geloofsovertuiging gelijk is. Alle mensen zijn gelijk. Nous sommes tous des étrangers...
Het VB hangt hier de ezel uit door dit te gaan nuanceren: alle mensen zijn gelijk maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen. Dit is destructief, niet origineel maar barbaars.

Rechtse partijen hebben de facto steeds de verrijking van de groten, de machtigen de "Herren" als doel gehad en hebben steeds gouden bergen beloofd aan de kansarmen maar die enkel gebruikt als koelies en kannonnenvlees. Hun drang naar voortdurende expansie en het zoeken naar conflicten om zich te legitimeren maakt dat op de duur de hele wereld in brand stond. Dit mag nooit meer gebeuren. De reden waarom de wereld nog bestaat is niet omdat Hitler die op het einde van zijn regime niet wou vernietigen, maar omdat hij dat niet KON. Nu zou hij dat kunnen.


Dat het massaal expatrieren van allochtonen (4 procent van de bevolking) de kansarmen zou helpen is natuurlijk belachelijk. 15 tot 20 procent van onze bevolking is kansarm en heeft problemen.
Moesten wij geen massale immigratie hebben georganiseerd in de zestiger jaren dan zouden er in ons land nog minder mensen het goed hebben.
Ik vergeet nog de jarenlange uitbuiting van de kolonies, die vaak niet eens is opgehouden en naadloos overgegaan in verdere exploitatie van ontwikkelingslanden. Dewinter gaf in dit televisie programma toe dat er maar 400 000 allochtonen in België zijn. Dat is peanuts.

Indien kansarmen voor Dewinter stemmen stemmen zij tegen zichzelf.
Niet 4 procent allochtonen zijn gevaarlijk: 28 procent misleide mensen geleid door een paranoïde zot zijn en waren dat. Het is het percentage waarmee Hitler Duitsland veroverde. Denk[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by ericferemans on 08-07-2005 at 00:56
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Het selectief samengesteld panel had idd. een probleem met ''eigen volk eerst''.
Ik heb nadien nog het programma Netwerk gezien dat over armoede ging en daar waren veel gevallen bij die naar de voedselbank om eten moesten gaan. Zet DIE mensen eens in het panel en ik zou wel eens willen zien hoe die mensen over ''eigen volk eerst'' denken. Ik kan verkeert zijn maar ik denk dat de uitslag helemaal anders zal zijn.
Dat zou best kunnen. Door jarenlang kansarmen wijs te maken dat racistische partijen een oplossing hebben: "verdrijf de buitenlanders en we worden rijk", geloven veel kansarmen dit.
Deze propaganda is gebazeerd op het "zoek het zwart schaap principe".
Men zoekt niet naar de complexe socio-economische problematiek die aan de basis ligt van overdreven armoede en overdreven rijkdom. Men simplifieert en zoekt een simplistische, gemakkelijk te propageren verklaring: de zondebok.
Niet de belastingontduiker, niet de profiteur die weigert te investeren, niet de overheid die niet fair de inkomens verdeelt, niet de echte verantwoordelijken voor onze economie en dus voor de armoede worden aangepakt maar "de arme Jood, Marokkaan enz...".

Indien er nog té veel armoede heerst is dit om allerlei redenen:
- een tekort aan sociale voorzieningen voor kansarmen
- een toenemende drempel om van sociale voorzieningen te genieten door een steeds complexere wetgeving
- een tekort aan solidariteit, een toenemende "ikke eerst", of "eigen volk eerst" mentaliteit.
Wie niet solidair is voor de ene is het ook niet voor de anderen.
Alle godsiensten, de Joodse, de Christelijke en de Islam kennen het principe van de menslievendheid, de naastenliefde, het helpen van de economisch zwakkere, van waar hij ook komt. Ook het humanisme wil dat iedereen, ongeachte geslacht, afkomst of geloofsovertuiging gelijk is. Alle mensen zijn gelijk. Nous sommes tous des étrangers...
Het VB hangt hier de ezel uit door dit te gaan nuanceren: alle mensen zijn gelijk maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen. Dit is destructief, niet origineel maar barbaars.

Rechtse partijen hebben de facto steeds de verrijking van de groten, de machtigen de "Herren" als doel gehad en hebben steeds gouden bergen beloofd aan de kansarmen maar die enkel gebruikt als koelies en kannonnenvlees. Hun drang naar voortdurende expansie en het zoeken naar conflicten om zich te legitimeren maakt dat op de duur de hele wereld in brand stond. Dit mag nooit meer gebeuren. De reden waarom de wereld nog bestaat is niet omdat Hitler die op het einde van zijn regime niet wou vernietigen, maar omdat hij dat niet KON. Nu zou hij dat kunnen.


Dat het massaal expatrieren van allochtonen (4 procent van de bevolking) de kansarmen zou helpen is natuurlijk belachelijk. 15 tot 20 procent van onze bevolking is kansarm en heeft problemen.
Moesten wij geen massale immigratie hebben georganiseerd in de zestiger jaren dan zouden er in ons land nog minder mensen het goed hebben.
Ik vergeet nog de jarenlange uitbuiting van de kolonies, die vaak niet eens is opgehouden en naadloos overgegaan in verdere exploitatie van ontwikkelingslanden. Dewinter gaf in dit televisie programma toe dat er maar 400 000 allochtonen in België zijn. Dat is peanuts.

Indien kansarmen voor Dewinter stemmen stemmen zij tegen zichzelf.
Niet 4 procent allochtonen zijn gevaarlijk: 28 procent misleide mensen geleid door een paranoïde zot zijn en waren dat. Het is het percentage waarmee Hitler Duitsland veroverde. Denk[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by ericferemans on 08-07-2005 at 00:52
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Het selectief samengesteld panel had idd. een probleem met ''eigen volk eerst''.
Ik heb nadien nog het programma Netwerk gezien dat over armoede ging en daar waren veel gevallen bij die naar de voedselbank om eten moesten gaan. Zet DIE mensen eens in het panel en ik zou wel eens willen zien hoe die mensen over ''eigen volk eerst'' denken. Ik kan verkeert zijn maar ik denk dat de uitslag helemaal anders zal zijn.
Dat zou best kunnen. Door jarenlang kansarmen wijs te maken dat racistische partijen een oplossing hebben: "verdrijf de buitenlanders en we worden rijk", geloven veel kansarmen dit.
Deze propaganda is gebazeerd op het "zoek het zwart schaap principe".
Men zoekt niet naar de complexe socio-economische problematiek die aan de basis ligt van overdreven armoede en overdreven rijkdom. Men simplifieert en zoekt een simplistische, gemakkelijk te propageren verklaring: de zondebok.
Niet de belastingontduiker, niet de profiteur die weigert te investeren, niet de overheid die niet fair de inkomens verdeelt, niet de echte verantwoordelijken voor onze economie en dus voor de armoede worden aangepakt maar "de arme Jood, Marokkaan enz...".

Indien er nog té veel armoede heerst is dit om allerlei redenen:
- een tekort aan sociale voorzieningen voor kansarmen
- een toenemende drempel om van sociale voorzieningen te genieten door een steeds complexere wetgeving
- een tekort aan solidariteit, een toenemende "ikke eerst", of "eigen volk eerst" mentaliteit.
Wie niet solidair is voor de ene is het ook niet voor de anderen.
Alle godsiensten, de Joodse, de Christelijke en de Islam kennen het principe van de menslievendheid, de naastenliefde, het helpen van de economisch zwakkere, van waar hij ook komt. Ook het humanisme wil dat iedereen, ongeachte geslacht, afkomst of geloofsovertuiging gelijk is. Alle mensen zijn gelijk. Nous sommes tous des étrangers...
Het VB hangt hier de ezel uit door dit te gaan nuanceren: alle mensen zijn gelijk maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen. Dit is destructief, niet origineel maar barbaars.

Rechtse partijen hebben de facto steeds de verrijking van de groten, de machtigen de "Herren" als doel gehad en hebben steeds gouden bergen beloofd aan de kansarmen maar die enkel gebruikt als koelies en kannonnenvlees. Hun drang naar voortdurende expansie en het zoeken naar conflicten om zich te legitimeren maakt dat op de duur de hele wereld in brand stond. Dit mag nooit meer gebeuren. De reden waarom de wereld nog bestaad is niet omdat Hitler die op het einde van zijn regime niet wou vernietigen, maar omdat hij dat niet KON. Nu zou hij dat kunnen.


Dat het massaal expatrieren van allochtonen (4 procent van de bevolking) de kansarmen zou helpen is natuurlijk belachelijk. 15 tot 20 procent van onze bevolking is kansarm en heeft problemen.
Moesten wij geen massale immigratie hebben georganiseerd in de zestiger jaren dan zouden er in ons land nog minder mensen het goed hebben.
Ik vergeet nog de jarenlange uitbuiting van de kolonies, die vaak niet eens is opgehouden en naadloos overgegaan in verdere exploitatie van ontwikkelingslanden. Dewinter gaf in dit televisie programma toe dat er maar 400 000 allochtonen in België zijn. Dat is peanuts.

Indien kansarmen voor Dewinter stemmen stemmen zij tegen zichzelf.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Het selectief samengesteld panel had idd. een probleem met ''eigen volk eerst''.
Ik heb nadien nog het programma Netwerk gezien dat over armoede ging en daar waren veel gevallen bij die naar de voedselbank om eten moesten gaan. Zet DIE mensen eens in het panel en ik zou wel eens willen zien hoe die mensen over ''eigen volk eerst'' denken. Ik kan verkeert zijn maar ik denk dat de uitslag helemaal anders zal zijn.
Dat zou best kunnen. Door jarenlang kansarmen wijs te maken dat racistische partijen een oplossing hebben: verdrijf de buitenlanders en we worden rijk, geloven veel kansarmen dit.
Deze propaganda is gebazeerd op het "zoek het zwart schaap principe".
Indien er nog té veel armoede heerst is dit om allerlei redenen:
- een tekort aan sociale voorzieningen voor kansarmen
- een toenemende drempel om van sociale voorzieningen te genieten door een steeds complexere wetgeving
- een tekort aan solidariteit, een toenemende "ikke eerst", of "eigen volk eerst" mentaliteit.
wie niet solidair is voor de ene is het ook niet voor de anderen.
Rechtse partijen hebben steeds de verrijking van de groten als doel gehad en hebben steeds gouden bergen beloofd aan de kansarmen maar die enkel gebruikt als koelies en kannonnenvlees.

Dat het massaal expatrieren van allochtonen (4 procent van de bevolking) de kansarmen zou helpen is natuurlijk belachelijk. 15 tot 20 procent van onze bevolking is kansarm en heeft problemen.
Moesten wij geen massale immigratie hebben georganiseerd in de zestiger jaren dan zouden er in ons land nog minder mensen het goed hebben.
Ik vergeet nog de jarenlange uitbuiting van de kolonies, die vaak niet eens is opgehouden en naadloos overgegaan in verdere exploitatie van ontwikkelingslanden.

Indien kansarmen voor Dewinter stemmen stemmen zij tegen zichzelf.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door ericferemans : 7 juli 2005 om 23:56.
ericferemans is offline  
Oud 8 juli 2005, 03:15   #64
Internaut
Banneling
 
 
Internaut's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Locatie: VL
Berichten: 2.761
Standaard

dat panel was idd een klucht, vele Nederlandse kijkers zeiden achteraf ook in de media verontwaardigd te zijn over het panel. Het eerste groene licht werd daarna rood onder sociale druk. In de juryraad zat uiteraard een 'moslima' die zowiezo niet in ons voordeel spreekt. Juryleden die tijdens de argumentatie van Dewinter een onderonsje praten, erg neutraal en professioneel komt dit niet allemaal over...
Volgens mij waren ze nog kwaad omwille van de oprichting van de denktank want vergeet niet dat dat in Nederland veel meer media aandacht kreeg en en de politiek correcte klasse kwaad was over de samenwerking tussen Dewinter en Nawijn.
In dit programma konden ze eens revange nemen op Dewinter.
Het was zelfs ervoor al duidelijk dat maar 3 panel leden Dewinter een hand gaven. Dewinter of welke VB'er er ook had gezeten kreeg gegarandeerd een 0/7
Internaut is offline  
Oud 8 juli 2005, 03:19   #65
Internaut
Banneling
 
 
Internaut's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Locatie: VL
Berichten: 2.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Negers hebben grote geslachtsorganen. D�*t zetten ze nìet in hun partijprogramma he, de klootzakken.
- omdat dit niet politiek relevant is
- Er is geen maatschappelijk draagvlak voor
- Ik niet aanzie als een maatschappelijk probleem dat een politieker dusdanig dient op te lossen

conclusie: forumvervuiler
Internaut is offline  
Oud 8 juli 2005, 06:41   #66
Grellig
Minister
 
Grellig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2005
Berichten: 3.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben
Met de uitspraak in het vetgedrukt ga ik ergens wel akkoord mee.

Alleen...die verlies van tradities, waarden en normen in België/Vlaanderen, is dat toe te schrijven aan die enkele procentjes moslims, die bovendien totaal gesegregeerd in hun eigen wijken wonen, of de demografische evolutie van de laatste 50 jaar.

Als wij vandaag niet naar de kerk gaan, is dat de schuld van die islamitische vrouwen die met een hoofdoek rondlopen? Als de jeugd van tegenwoordig het principe 'vaders wil is wet' negeert, is dat de schuld van hun allochtone vriendjes die ze tegenkomen op hun school? Als wij onze oudjes dumpen in rusthuizen, is dat de schuld van de imams die prediken in moskeeën? Als wij zo graag naar Big Brother kijken, is dat de schuld van die islamitische slager op de hoek? Als de buurjongen van je tante verslaafd is aan drugs, is dat de schuld van de heilge Koran die je kan terugvinden in de plaatselijke bibliotheek?

Aub, ik verwacht echt een antwoord van je, Grellig. Geef eerlijke antwoorden op mijn vragen.

In plaats van met de vinger te wijzen naar die enkele procentjes moslims, kun je je eerst afvragen of het eerder te maken heeft met onze vooruitgang die in onze hersenen het materialisme implementeerde, vraag je af welke de rol is van de massa-media, MTV, blaadjes zoals 'dag allemaal' en 'P-magazine... op de terugval van de traditionele waarden en normen.
Idd,het materialisme draagt ook bij aan het verval van de maatschappij,zeer zeker.Je kan de brievenbus niet opendoen of de reclamefolders vliegen je rond de oren.Dit is ook zeker en vast een systeem dat bijdraagt aan het verval van een natie.Van mij,en waarschijnlijk van u ook,mag het gerust wat minder.

Maar het is ook zo dat het vermengen(als ik het zo mag zeggen) van mensen die verschillende geloofsovertuigingen aanhangen letterlijk een lont in een kruidvat.Mensen hebben allemaal verschillende achtergronden,zo is er zeer zeker een groot verschil tussen de Islam en de joods-christelijke religie's.Als je alleen al kijkt waar de Islam is onstaan is de klimatologische achtergrond een heel groot verschil.Het is ook een feit dat,hoe verder we naar het oosten gaan,het verschil in taal en uitdrukkingen groter en groter wordt.Onze taal is gebaseerd op het rationele terwijl in de arabische landen en het verre oosten de taal meer het spirituele aanhangt.Zo heeft een Tibetaan bev een heel andere kijk op situatie's en materie dan een Europeaan.
Zulke zaken vormen een heel andere "bewustzijnsrijpheid".En ik heb zeer veel respect voor het Boeddhisme,ik lees er dagelijks over,maar ik zal nooit of te nooit vergeten dat ik vandeweek Boeddhabeelden de lucht in zag gaan door islamitische springstof!

De Islam is zeer zeker niet de schuld van alles hier in het westen,maar ze wassen hun handen zeer zeker niet in onschuld![edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Grellig on 08-07-2005 at 08:06
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben
Met de uitspraak in het vetgedrukt ga ik ergens wel akkoord mee.

Alleen...die verlies van tradities, waarden en normen in België/Vlaanderen, is dat toe te schrijven aan die enkele procentjes moslims, die bovendien totaal gesegregeerd in hun eigen wijken wonen, of de demografische evolutie van de laatste 50 jaar.

Als wij vandaag niet naar de kerk gaan, is dat de schuld van die islamitische vrouwen die met een hoofdoek rondlopen? Als de jeugd van tegenwoordig het principe 'vaders wil is wet' negeert, is dat de schuld van hun allochtone vriendjes die ze tegenkomen op hun school? Als wij onze oudjes dumpen in rusthuizen, is dat de schuld van de imams die prediken in moskeeën? Als wij zo graag naar Big Brother kijken, is dat de schuld van die islamitische slager op de hoek? Als de buurjongen van je tante verslaafd is aan drugs, is dat de schuld van de heilge Koran die je kan terugvinden in de plaatselijke bibliotheek?

Aub, ik verwacht echt een antwoord van je, Grellig. Geef eerlijke antwoorden op mijn vragen.

In plaats van met de vinger te wijzen naar die enkele procentjes moslims, kun je je eerst afvragen of het eerder te maken heeft met onze vooruitgang die in onze hersenen het materialisme implementeerde, vraag je af welke de rol is van de massa-media, MTV, blaadjes zoals 'dag allemaal' en 'P-magazine... op de terugval van de traditionele waarden en normen.
Idd,het materialisme draagt ook bij aan het verval van de maatschappij,zeer zeker.Je kan de brievenbus niet opendoen of de reclamefolders vliegen je rond de oren.Dit is ook zeker en vast een systeem dat bijdraagt aan het verval van een natie.Van mij,en waarschijnlijk van u ook,mag het gerust wat minder.

Maar het is ook zo dat het vermengen(als ik het zo mag zeggen) van mensen die verschillende geloofsovertuigingen aanhangen letterlijk een lont in een kruidvat.Mensen hebben allemaal verschillende achtergronden,zo is er zeer zeker een groot verschil tussen de Islam en de joods-christelijke religie's.Als je alleen al kijkt waar de Islam is onstaan is de klimatologische achtergrond een heel groot verschil.Het is ook een feit dat,hoe verder we naar het oosten gaan,het verschil in taal en uitdrukkingen groter en groter wordt.Onze taal is gebaseerd op het rationele terwijl in de arabische landen en het verre oosten de taal meer het spirituele aanhangt.Zo heeft een Tibetaan bev een heel andere kijk op situatie's en materie dan een Europeaan.
Zulke zaken vormen een heel andere "bewustzijnsrijpheid".En ik heb zeer veel respect voor het Boeddhisme,ik lees er dagelijks over,maar ik zal nooit of te nooit vergeten dat ik vandeweek Boeddhabeelden de lucht in zag gaan door islamitische springstof!

De Islam is zeer zeker niet de schuld van alles hier in het westen,maar ze wassen hun handen zeer zeker niet in onschuld![/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben
Met de uitspraak in het vetgedrukt ga ik ergens wel akkoord mee.

Alleen...die verlies van tradities, waarden en normen in België/Vlaanderen, is dat toe te schrijven aan die enkele procentjes moslims, die bovendien totaal gesegregeerd in hun eigen wijken wonen, of de demografische evolutie van de laatste 50 jaar.

Als wij vandaag niet naar de kerk gaan, is dat de schuld van die islamitische vrouwen die met een hoofdoek rondlopen? Als de jeugd van tegenwoordig het principe 'vaders wil is wet' negeert, is dat de schuld van hun allochtone vriendjes die ze tegenkomen op hun school? Als wij onze oudjes dumpen in rusthuizen, is dat de schuld van de imams die prediken in moskeeën? Als wij zo graag naar Big Brother kijken, is dat de schuld van die islamitische slager op de hoek? Als de buurjongen van je tante verslaafd is aan drugs, is dat de schuld van de heilge Koran die je kan terugvinden in de plaatselijke bibliotheek?

Aub, ik verwacht echt een antwoord van je, Grellig. Geef eerlijke antwoorden op mijn vragen.

In plaats van met de vinger te wijzen naar die enkele procentjes moslims, kun je je eerst afvragen of het eerder te maken heeft met onze vooruitgang die in onze hersenen het materialisme implementeerde, vraag je af welke de rol is van de massa-media, MTV, blaadjes zoals 'dag allemaal' en 'P-magazine... op de terugval van de traditionele waarden en normen.
Idd,het materialisme draagt ook bij aan het verval van de maatschappij,zeer zeker.Je kan de brievenbus niet opendoen of de reclamefolders vliegen je rond de oren.Dit is ook zeker en vast een systeem dat bijdraagt aan het verval van een natie.Van mij,en waarschijnlijk van u ook,mag het gerust wat minder.

Maar het is ook zo dat het vermengen(als ik het zo mag zeggen) van mensen die verschillende geloofsovertuigingen aanhangen letterlijk een lont in een kruidvat.Mensen hebben allemaal verschillende achtergronden,zo is er zeer zeker een groot verschil tussen de Islam en de joods-christelijke religie's.Als je alleen al kijkt waar de Islam is onstaan is de klimatologische achtergrond een heel groot verschil.Het is ook een feit dat,hoe verder we naar het oosten gaan,het verschil in taal en uitdrukkingen groter en groter wordt.Onze taal is gebaseerd op het rationele terwijl in de arabische landen en het verre oosten de taal meer het spirituele aanhangt.Zo heeft een Tibetaan bev een heel andere kijk op situatie's en materie dan een Europeaan.
Zulke zaken vormen een heel andere "bewustingsrijpheid".En ik heb zeer veel respect voor het Boeddhisme,ik lees er dagelijks over,maar ik zal nooit of te nooit vergeten dat ik vandeweek Boeddhabeelden de lucht in zag gaan door islamitische springstof!

De Islam is zeer zeker niet de schuld van alles hier in het westen,maar ze wassen hun handen zeer zeker niet in onschuld![/size]
[/edit]
__________________
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare.

Novalis

Laatst gewijzigd door Grellig : 8 juli 2005 om 07:06.
Grellig is offline  
Oud 8 juli 2005, 19:17   #67
Big_daddy
Gouverneur
 
Big_daddy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 maart 2005
Locatie: Don't Look behind you ......
Berichten: 1.302
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Het selectief samengesteld panel had idd. een probleem met ''eigen volk eerst''.
Ik heb nadien nog het programma Netwerk gezien dat over armoede ging en daar waren veel gevallen bij die naar de voedselbank om eten moesten gaan. Zet DIE mensen eens in het panel en ik zou wel eens willen zien hoe die mensen over ''eigen volk eerst'' denken. Ik kan verkeert zijn maar ik denk dat de uitslag helemaal anders zal zijn.
Stel hen dan ook maar andere heetijzers voor; Belastingen, Het koningshuis, Sociale zekerheid, ... Ik denk dat ze met niets minder tevreden zouden zijn dan met een algehele metamorfose van het systeem. Nogal evident.
__________________
Vl'ààààànderenvan slagveld tot reservaat . Watte?? Vloms nomdedom!I don't love it, I won't leave it. I hate it, and I shit on it. "Is dat cultureel genoeg voor u ...?"Vlaanderen ; 0 jaar ......http://www.verzet.org http://www.ffrf.org/quiz/
Big_daddy is offline  
Oud 8 juli 2005, 19:19   #68
Big_daddy
Gouverneur
 
Big_daddy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 maart 2005
Locatie: Don't Look behind you ......
Berichten: 1.302
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Idd,het materialisme draagt ook bij aan het verval van de maatschappij,zeer zeker.Je kan de brievenbus niet opendoen of de reclamefolders vliegen je rond de oren.Dit is ook zeker en vast een systeem dat bijdraagt aan het verval van een natie.Van mij,en waarschijnlijk van u ook,mag het gerust wat minder.

Maar het is ook zo dat het vermengen(als ik het zo mag zeggen) van mensen die verschillende geloofsovertuigingen aanhangen letterlijk een lont in een kruidvat.Mensen hebben allemaal verschillende achtergronden,zo is er zeer zeker een groot verschil tussen de Islam en de joods-christelijke religie's.Als je alleen al kijkt waar de Islam is onstaan is de [size=4]klimatologische achtergrond[/size] een heel groot verschil.Het is ook een feit dat,hoe verder we naar het oosten gaan,het verschil in taal en uitdrukkingen groter en groter wordt.Onze taal is gebaseerd op het rationele terwijl in de arabische landen en het verre oosten de taal meer het spirituele aanhangt.Zo heeft een Tibetaan bev een heel andere kijk op situatie's en materie dan een Europeaan.
Zulke zaken vormen een heel andere "bewustzijnsrijpheid".En ik heb zeer veel respect voor het Boeddhisme,ik lees er dagelijks over,maar ik zal nooit of te nooit vergeten dat ik vandeweek Boeddhabeelden de lucht in zag gaan door islamitische springstof!

De Islam is zeer zeker niet de schuld van alles hier in het westen,maar ze wassen hun handen zeer zeker niet in onschuld!
Waar is het Jodendom (moeder van het christendom) ontstaan ?
__________________
Vl'ààààànderenvan slagveld tot reservaat . Watte?? Vloms nomdedom!I don't love it, I won't leave it. I hate it, and I shit on it. "Is dat cultureel genoeg voor u ...?"Vlaanderen ; 0 jaar ......http://www.verzet.org http://www.ffrf.org/quiz/
Big_daddy is offline  
Oud 8 juli 2005, 19:20   #69
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Percalion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2003
Locatie: Vrije Markt
Berichten: 10.698
Standaard

In het ziekelijke brein van samenzweerders die de Nieuwe Wereld Orde willen invoeren.
__________________
Hitler was a massmurdering fuckhead, as many important historians have said.
Percalion is offline  
Oud 8 juli 2005, 19:21   #70
Musketo
Banneling
 
 
Musketo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2004
Locatie: Frankfurt
Berichten: 5.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door separatist
- omdat dit niet politiek relevant is
- Er is geen maatschappelijk draagvlak voor
- Ik niet aanzie als een maatschappelijk probleem dat een politieker dusdanig dient op te lossen

conclusie: forumvervuiler
Helemaal niet.

Nieuwe conclusie: VB verzwijgt de superioteit van de zwarte fallus wegens minderwaardigheidscomplex.
Musketo is offline  
Oud 8 juli 2005, 19:23   #71
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Percalion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2003
Locatie: Vrije Markt
Berichten: 10.698
Standaard

Ik ga akkoord met je analyse, Musketo.
__________________
Hitler was a massmurdering fuckhead, as many important historians have said.
Percalion is offline  
Oud 8 juli 2005, 19:25   #72
Musketo
Banneling
 
 
Musketo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2004
Locatie: Frankfurt
Berichten: 5.408
Standaard

Waarvan akte.


Mosquito
Musketo is offline  
Oud 9 juli 2005, 08:28   #73
styllo_ben
Minister-President
 
styllo_ben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 4.454
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Idd,het materialisme draagt ook bij aan het verval van de maatschappij,zeer zeker.Je kan de brievenbus niet opendoen of de reclamefolders vliegen je rond de oren.Dit is ook zeker en vast een systeem dat bijdraagt aan het verval van een natie.Van mij,en waarschijnlijk van u ook,mag het gerust wat minder.

Maar het is ook zo dat het vermengen(als ik het zo mag zeggen) van mensen die verschillende geloofsovertuigingen aanhangen letterlijk een lont in een kruidvat.Mensen hebben allemaal verschillende achtergronden,zo is er zeer zeker een groot verschil tussen de Islam en de joods-christelijke religie's.Als je alleen al kijkt waar de Islam is onstaan is de klimatologische achtergrond een heel groot verschil.Het is ook een feit dat,hoe verder we naar het oosten gaan,het verschil in taal en uitdrukkingen groter en groter wordt.Onze taal is gebaseerd op het rationele terwijl in de arabische landen en het verre oosten de taal meer het spirituele aanhangt.Zo heeft een Tibetaan bev een heel andere kijk op situatie's en materie dan een Europeaan.
Zulke zaken vormen een heel andere "bewustzijnsrijpheid".En ik heb zeer veel respect voor het Boeddhisme,ik lees er dagelijks over,maar ik zal nooit of te nooit vergeten dat ik vandeweek Boeddhabeelden de lucht in zag gaan door islamitische springstof!

De Islam is zeer zeker niet de schuld van alles hier in het westen,maar ze wassen hun handen zeer zeker niet in onschuld!
Ik kan maar niet begrijpen hoe je de zedenverval in het Westen van de laatste 50 jaar kan linken met de Islam.

Je spreekt van vermenging van culturen en trekt daaruit de conclusie dat (voor een deel toch) de Islam verantwoordelijk is voor het vervagen van de waarden en het opschuiven van normen. Er van uitgaande dus dat wij westerlingen onder invloed staan van de Islam.

Eerst en vooral: staan wij echt wel onder invloed van de Islam? Antwoord hier maar eens op: ben je ooit een moskee binnengegaan anders dan als 'toerist'? Heb je ooit de koran gelezen anders dan als onderzoeker, om dus persoonlijke, spirituele redenen? Ik denk het niet!

ten tweede: moesten wij werkelijk onder invloed van de Islam staan, zou zedenverval het laatste zijn waar wij onderhevig aan zouden zijn. De Islam is een geheel van zeer conservatieve opvattingen en regelgevingen. Onze vooroorlogse waarden en normen zouden dus niet vervagen, integendeel, ze zouden strakker zijn en ons leven zou strikter gericht zijn volgens die waarden en normen.

Iemand die serieus onder invloed staat van de Islam zou bijv. geen alcohol mogen drinken, zich niet overleveren aan aardse pleziertjes en lichamelijk genot. Zijn leven zou vorm krijgen met gebeden en strenge gedragingen. En dit is dus wat we vooral niet zien in onze maatschappij.

Je kan dus een religie niet de schuld geven van zedenverval en verlies van waarden en normen. Integendeel zelfs, die dingen vinden plaats vanaf het moment dat wij een (serieuze) afstand laten tussen ons en religie, in dit geval niet de Islam maar onze eigen religie, het Christendom.

Je zegt dat voor wat betreft zedenverval en verlies van waarden en normen de Islam zijn handen zeker niet in onschuld wast...dit is compleet fout. Wat jij zegt, raakt kant nog wal.
styllo_ben is offline  
Oud 9 juli 2005, 19:26   #74
Gertj3
Minister
 
Gertj3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.474
Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
FDW deed mee aan een programma dat het leiderschap van kandidaten test.
De EO zette hem voor een pannel dat dit moest beoordelen en liet hem een aantal vragen beantwoorden van een journalist. De uitzendig ging door op de zender Nederland1 om 22u45 vandaag 5 juli.

[size=3]Resultaat: 0 op 7[/size]

Natuurlijk is een spel een spel. Maar FDW deed een aantal merkwaardige uitspraken:
- België telt in totaal 400 000 allochtonen. Dit cijfer komt inderdaad overeen met de cijfers van de Koning Boudewijnstichting (die dit als totaalcijfer opgaf) maar wordt op dit forum door zijn eigen adepten steeds weer tegengesproken
- Hij is voor een autocratisch bestuur van zijn partij
- Hij verkiest Joden boven Islamieten
- Hij is voor godsdienstvrijheid: mensen mogen hun tapijten afrollen in de richting van Mekka.

De jury was onthutst door 's mans uitspraken en noemden hem unaniem een racist.
Een vrouw met een hoofddoek vondt het raar dat hij zich als behorende tot een flagrante meerderheid (96 procent tegen 4 procent), bedreigd voelde.

Zijn bezoekjes aan Nederland zijn dus niet uitgemond in algehele bekering van het Nederlandse volk.

Wanneer wordt die gast hier nu eens te kakken gezet door onze media in plaats van opgevoerd als ideale schoonzoon?
ik ben niet akkoord met uw mening

FDW was rechtlijnig en zij niets nieuws hij antwoorde op de vragen zoals hij in belgie ook zou antwoorden

En eigenlijk vond ik die panel ook maar niets ne muzikant en een moslima die ook eens iets zij over dat de walen in de meerderheid zijn en dat fdw dat niet af kan wat een geklets zeg
Gertj3 is offline  
Oud 10 juli 2005, 19:37   #75
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
FDW deed mee aan een programma dat het leiderschap van kandidaten test.
De EO zette hem voor een pannel dat dit moest beoordelen en liet hem een aantal vragen beantwoorden van een journalist. De uitzendig ging door op de zender Nederland1 om 22u45 vandaag 5 juli.

[size=3]Resultaat: 0 op 7[/size]

Natuurlijk is een spel een spel. Maar FDW deed een aantal merkwaardige uitspraken:
- België telt in totaal 400 000 allochtonen. Dit cijfer komt inderdaad overeen met de cijfers van de Koning Boudewijnstichting (die dit als totaalcijfer opgaf) maar wordt op dit forum door zijn eigen adepten steeds weer tegengesproken
- Hij is voor een autocratisch bestuur van zijn partij
- Hij verkiest Joden boven Islamieten
- Hij is voor godsdienstvrijheid: mensen mogen hun tapijten afrollen in de richting van Mekka.

De jury was onthutst door 's mans uitspraken en noemden hem unaniem een racist.
Een vrouw met een hoofddoek vondt het raar dat hij zich als behorende tot een flagrante meerderheid (96 procent tegen 4 procent), bedreigd voelde.

Zijn bezoekjes aan Nederland zijn dus niet uitgemond in algehele bekering van het Nederlandse volk.

Wanneer wordt die gast hier nu eens te kakken gezet door onze media in plaats van opgevoerd als ideale schoonzoon?
het was een schertsvertoning van amper 20 minuten in plaats van 40 minuten... geef mij dan maar "Polsmoel en Besmet"

het had meer weg van een tweeminutenwals... korte vragen met mogelijkheid 1 of 2, de keuzes waren soms schabouwelijk en de vooringenoemenheid droop er van af !

het pannel wa zo groen als het maar kon zijn... met het rood op de kaken moesten ze naar huis ! het publiek was achteraf beschaamd over zoveel "ollandse kleinburgerlijkheid, met een H. de protter look"

geef mij ook maar het vagevuur boven de hel...

hoe is het met uw tapijt... ook één met kompas ?

één man noemde hem "salonracist"

waar haalt gij die cijfers...
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 10 juli 2005, 19:45   #76
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chomsky
idd, en hij kreeg het als een boemerang in zijn gezicht... zou hij zich daaraan hebben verwacht? wat zou hij hebben gedacht? 'we gaan ze daar in belgië eens laten zien dat we de media en de mensen in nederland wel op onze hand hebben'?
dat is slechts een natte droom van veel linkiewinkies

hilarisch gewoon, waar hebben ze die moeten halen in dat pannel... bij groen links
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 10 juli 2005, 19:50   #77
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
Wanneer Dewinter over allochtonen spreekt dan is dit niet over Nederlanders en ander Europeanen. De cijfers van de Koning Boudewijnstichting gaan over het aantal immigranten afkomstig van een land waar de meerderheid Islamitisch van zou zijn. Men komt daar aan 400 000.

In elk geval: of men nu bang heeft van 4 procent van de bevolking of 8 procent als meerderheid blijft gelijk. Het probleem is dat er een probleem wordt geschapen door een partij die beweert de grootste te zijn.

Volgens dezelfde Dewinter zijn genaturaliseerde Belgen geen probleem.

Tussen 1831 en 2000 weken trouwens vijf miljoen Belgen in.
Waar die zuivere Vlamingen zitten? IK weet het niet.
dat is zoals de O-Side van Anderlecht... een minderheid maar iederen heeft schrik als ze naar Anderlecht gaan of als wij afkomen

er is geen probleem geschapen door het Vlaams Belang... er is op bestaande problemen gewezen !

Vlaams Belang is inderdaad de grootste partij !

Bekijk eens telefoonboeken... niet moeilijk, de namen staan alfabetisch
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 10 juli 2005, 19:52   #78
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
En maar klagen, en maar de zaken op hun kop willen zetten...
Betrapt gevoel? Met de handen in de bruine chocopot betrapt?
Hihi
contact gehad met rafke ericske

hij zou beter eens de reacties gelezen hebben op de website na de uitzending...

__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 10 juli 2005, 19:55   #79
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Daar waar Dyab Abu JahJah erg goed scoort hé , een erg charismatisch leider op hetzelfde programma, weliswaar enkele maanden geleden.
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 10 juli 2005, 19:59   #80
Gertj3
Minister
 
Gertj3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.474
Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
dat is zoals de O-Side van Anderlecht... een minderheid maar iederen heeft schrik als ze naar Anderlecht gaan of als wij afkomen
Hahaha waarom zou ik bang moeten zijn van RSCa?
Gertj3 is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be