Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 augustus 2022, 10:46   #21
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Misschien...
Vlamingen aan de grens zullen dus geen fora meer vol zeuren als Wallonië op 150 m van hun deur een stinkfabriek willen openen

Ze zullen vol begrip en vervuld van den Vlaemschen Onafhankelijkheid, gelaten, edoch met enig fierheid het hoofd buigen en zich verblijend in de duidelijkheid neerleggen bij het feit zijzelf geen belangenconflict vormen tegen die buitenlandse beslissing.
Dat is wat er nu al gebeurt aan de grens met Frankrijk en Duitsland.

Waarom zou dat dan niet mogen gebeuren aan de grens tussen Vlaanderen en Wallonië?
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 11:03   #22
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Dat is wat er nu al gebeurt aan de grens met Frankrijk en Duitsland.

Waarom zou dat dan niet mogen gebeuren aan de grens tussen Vlaanderen en Wallonië?
Idd
zoals ik schreef
De Vlamingen zullen vol begrip en vervuld van den Vlaemschen Onafhankelijkheid, gelaten, edoch met enig fierheid het hoofd buigen en zich verblijend in de duidelijkheid neerleggen bij het feit zijzelf geen belangenconflict vormen tegen die buitenlandse beslissing.
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 11:07   #23
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Misbruik? Omdat een Gewest zijn bevoegdheden uitoefent?

Bent u soms voor herfederalisering?
...
Als we spreken van een stukje weg van 500 meter op een afgelijnd geheel van een grotere weg van 20 km,
dan is jouw visie doordringen door te blokkeren, wel degelijk misbruik.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 11:10   #24
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Los van de realiteit achter dit verhaal
bewijst uw b(r)ijdrage het komplete en totale failliet van het opsplitsen van België.
Het is hier al zo klein dat zo'n opsplitsing tot een totale onwerkbaarheid leidt en dat de normale bekommernissen van mensen in de omgeving niet meer aan bod zouden mogen komen.
Zoiets als een Vlaams Minister van omgeving dat zich moeit met de windmolens in Wallonië.
Ook daar Vlamingen blijf in uw kot ?

De enige oplossing is herfedealiseren van gewestoverstijgende bevoegdheden. Het bepalen of de tamboerkes op kop mogen lopen van de Bommerskonten processie of dat het nu de vendeliers moeten zijn, dat kan gerust Vlaams blijven.
U vergist zich.
Eenzelfde fenomeen kan zich voordoen op een gemeentelijke of een provinciegrens ... of zelfs internationale grenzen.
Alleen: die van Brussel en van Walenland zijn keikoppen en bij de Vlamingen zijn er veel die graag buigen voor de francofonie.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 11:39   #25
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Idd
zoals ik schreef
De Vlamingen zullen vol begrip en vervuld van den Vlaemschen Onafhankelijkheid, gelaten, edoch met enig fierheid het hoofd buigen en zich verblijend in de duidelijkheid neerleggen bij het feit zijzelf geen belangenconflict vormen tegen die buitenlandse beslissing.
En we zullen elk jaar 16 miljard € met opgeheven hoofd ,rijker zijn.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 11:56   #26
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
En we zullen elk jaar 16 miljard € met opgeheven hoofd ,rijker zijn.
Ik weet niet in welke fantasie en in welk verleden de transfers zo hoog waren
Momenteel zijn die 5-6 miljard en afnemend

Citaat:
Door de vergrijzing namen de transfers de voorbije 20 jaar af en werd het Brussels Hoofdstedelijk Gewest een nettobijdrager.
Als ik dat goed begrijp zijn de gepensioeneerden een grote bron van economisch nutteloze transferdoelen ?

Citaat:
Het genuanceerde beeld per provincie toont nog meer aan dat het niet simpelweg het Vlaams Gewest is dat ‘betaalt’. De Limburgers en de West-Vlamingen ontvangen evenveel uit de federale staatskas als de inwoners van Namen en Luxemburg. De Vlaams- én Waals-Brabanders zijn de grootste bijdragers, vooral aan Luik en hoofdzakelijk aan Henegouwen.
Citaat:
Een ander gevolg kan zijn dat de laaggeschoolden, net zoals veel Oost-Europeanen in de EU, in de rest van het land jobs aanvaarden tegen een lager loon dan de lokale werknemers
bron : https://www.tijd.be/opinie/algemeen/...10336986.html?

Merk op, De Tijd, het lijfblad van zichzelf economisch rechts benoemende personen. Zouden dergelijke mensen hun lijfblad dan zo selctief lezen (of begrijpen ?) dat ze dit niet gelezen / verstaan hebben ?
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 5 augustus 2022 om 11:57.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 12:05   #27
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Ik weet niet in welke fantasie en in welk verleden de transfers zo hoog waren
Momenteel zijn die 5-6 miljard en afnemend



Als ik dat goed begrijp zijn de gepensioeneerden een grote bron van economisch nutteloze transferdoelen ?





bron : https://www.tijd.be/opinie/algemeen/...10336986.html?

Merk op, De Tijd, het lijfblad van zichzelf economisch rechts benoemende personen. Zouden dergelijke mensen hun lijfblad dan zo selctief lezen (of begrijpen ?) dat ze dit niet gelezen / verstaan hebben ?
Als die transfers dan toch maar een habbekrats zouden zijn ,

waarom willen de Walen dan toch absoluut met de Vlamingen,

waarvan ze de taal verafschuwen,

blijven samenleven in één land en met één Sociale Zekerheid?
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 12:11   #28
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Als die transfers dan toch maar een habbekrats zouden zijn ,

waarom willen de Walen dan toch absoluut met de Vlamingen,

waarvan ze de taal verafschuwen,

blijven samenleven in één land en met één Sociale Zekerheid?
Misschien omdat ze meer verstand hebben dan flaminganten. Voor een verzekering is het altijd beter om een groter aantal bijdragers te hebben. Dan is het risico kleiner dat je bij een grote ramp je plichten niet kan naleven.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 12:19   #29
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
bron : https://www.tijd.be/opinie/algemeen/...10336986.html?

Merk op, De Tijd, het lijfblad van zichzelf economisch rechts benoemende personen. Zouden dergelijke mensen hun lijfblad dan zo selctief lezen (of begrijpen ?) dat ze dit niet gelezen / verstaan hebben ?
Ik schrijf hier al jaren dat die transfers dikke zever is. Er gaat geen geld van een regio naar de andere. Er is enkel een transfer van de ene groep personen naar de andere. En die groep kan kan wisselen.
Ik was een bijdrager toen ik werkte. Nu ben ik (gedeeltelijk) een ontvanger wegens pensioengerechtigd.
Als er een transfer is van Brabant naar Limburg. Is dat ook een transfer belastinggeld van mijn kinderen die daar wonen en werken naar hun ouders die in Limburg wonen. Kinderen die dank zij de inspanningen/investeringen in hun studies van o.a. hun Limburgse ouders zorgen dat Brabantse bedrijven winst maken.

De Witte en zijn geestesgenoten moeten dus bij mij niet afkomen met hunne achterlijke zever over transfers.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 12:42   #30
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als we spreken van een stukje weg van 500 meter op een afgelijnd geheel van een grotere weg van 20 km,
dan is jouw visie doordringen door te blokkeren, wel degelijk misbruik.
Mee eens.
Het is van een ongeziene kneuterigheid en navelstaarderij tot de vierde macht, om als lokaal spelertje dit cruciaal verkeersproject te boycotten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 12:50   #31
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Ik schrijf hier al jaren dat die transfers dikke zever is. Er gaat geen geld van een regio naar de andere. Er is enkel een transfer van de ene groep personen naar de andere. En die groep kan kan wisselen.
Ik was een bijdrager toen ik werkte. Nu ben ik (gedeeltelijk) een ontvanger wegens pensioengerechtigd.
Als er een transfer is van Brabant naar Limburg. Is dat ook een transfer belastinggeld van mijn kinderen die daar wonen en werken naar hun ouders die in Limburg wonen. Kinderen die dank zij de inspanningen/investeringen in hun studies van o.a. hun Limburgse ouders zorgen dat Brabantse bedrijven winst maken.

De Witte en zijn geestesgenoten moeten dus bij mij niet afkomen met hunne achterlijke zever over transfers.
Pajoske, we hebben dat hier door de jaren heen al tientallen keren zitten argumenteren. Mijn conclusie is dat het zinloos is. Zelfs toen toenmalig Vlaams MP Heert Bourgeois een studie bestelde over de transfers probeerde hij er conclusies bij te maken die de professor per direct tegensprak, toch bleef onze MP zijn mythe herhalen...

De vendeliers hebben een alternatieve realiteit nodig, eentje die past in hun haat tgo de franstaligen. Ze willen geen feiten, ze willen de mythe levendig houden omdat die past in hun verhaal.

Dat is de reden dat ik niet meer zoals vroeger heel de uitleg over de interpersoonlijke solidariteit schrijf, maar er gewoon de spot mee drijf door het te hebben over de transfers vanuit Waals-Brabant naar Limburg.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 13:19   #32
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
U vergist zich.
Eenzelfde fenomeen kan zich voordoen op een gemeentelijke of een provinciegrens ... of zelfs internationale grenzen.
Alleen: die van Brussel en van Walenland zijn keikoppen en bij de Vlamingen zijn er veel die graag buigen voor de francofonie.
Inderdaad de Vlaamse minderheid van Belgicisten spannen samen met de Walen om de Vlaamse meerderheid van Vlaamsgezinden onder de knoet te houden.

Daarom dat de Vlaamse Belgicisten niets willen weten van de Vlaamse onafhankelijkheid want ze zijn een minderheid in Vlaanderen.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 13:21   #33
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Misschien omdat ze meer verstand hebben dan flaminganten. Voor een verzekering is het altijd beter om een groter aantal bijdragers te hebben. Dan is het risico kleiner dat je bij een grote ramp je plichten niet kan naleven.
Waarom sluiten de Walen dan niet aan bij Frankrijk ,dan hebben ze nog een groter aantal bijdragers?

Antwoord ;"Omdat de Walen in Frankrijk niet levenslang aan de dop kunnen staan".

Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 5 augustus 2022 om 13:21.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 13:23   #34
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Ik schrijf hier al jaren dat die transfers dikke zever is. Er gaat geen geld van een regio naar de andere. Er is enkel een transfer van de ene groep personen naar de andere. En die groep kan kan wisselen.
Ik was een bijdrager toen ik werkte. Nu ben ik (gedeeltelijk) een ontvanger wegens pensioengerechtigd.
Als er een transfer is van Brabant naar Limburg. Is dat ook een transfer belastinggeld van mijn kinderen die daar wonen en werken naar hun ouders die in Limburg wonen. Kinderen die dank zij de inspanningen/investeringen in hun studies van o.a. hun Limburgse ouders zorgen dat Brabantse bedrijven winst maken.

De Witte en zijn geestesgenoten moeten dus bij mij niet afkomen met hunne achterlijke zever over transfers.
We weten al lag dat we op Uw stem niet moeten rekenen voor de Vlaamse onafhankelijkheid ,Jos.
Maar wees gerust ,zonder Uw stem komt de Vlaamse onafhankelijkheid er toch.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 13:26   #35
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Pajoske, we hebben dat hier door de jaren heen al tientallen keren zitten argumenteren. Mijn conclusie is dat het zinloos is. Zelfs toen toenmalig Vlaams MP Heert Bourgeois een studie bestelde over de transfers probeerde hij er conclusies bij te maken die de professor per direct tegensprak, toch bleef onze MP zijn mythe herhalen...

De vendeliers hebben een alternatieve realiteit nodig, eentje die past in hun haat tgo de franstaligen. Ze willen geen feiten, ze willen de mythe levendig houden omdat die past in hun verhaal.

Dat is de reden dat ik niet meer zoals vroeger heel de uitleg over de interpersoonlijke solidariteit schrijf, maar er gewoon de spot mee drijf door het te hebben over de transfers vanuit Waals-Brabant naar Limburg.
Dat is een Belgicistische mythe daar er meer dan dubbel zoveel werklozen zijn in Waals Brabant dan in Limburg.

https://www.nbb.be/nl/publicaties-en...arbeidsmarkt-6

Werkloosheid in Limburg in 2021 =3,4%

Werkloosheid in Waals Brabant in 2021 = 6,9 %

Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 5 augustus 2022 om 13:28.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 13:37   #36
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het is een moeilijke zaak om aan Vlaams en andere Nationalisten het begrip ‘Gewestelijke Bevoegdheid’ uit te leggen.
Ze denken dat zoiets enkel in 1 richting werkt.
Men kan een bevoegdheid nog altijd misbruiken.


Stel dat heel de ring Vlaams grondgebied zou zijn. Zou Vlaanderen dan eenvoudigweg mogen beslissen om alle op- en afritten richting Brussel af te breken?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 13:40   #37
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Misschien...
Vlamingen aan de grens zullen dus geen fora meer vol zeuren als Wallonië op 150 m van hun deur een stinkfabriek willen openen

Ze zullen vol begrip en vervuld van den Vlaemschen Onafhankelijkheid, gelaten, edoch met enig fierheid het hoofd buigen en zich verblijend in de duidelijkheid neerleggen bij het feit zijzelf geen belangenconflict vormen tegen die buitenlandse beslissing.
Zo'n dingen gelden zelfs tussen 2 landen niet.

Als ik een gigantische afvalhoop van mijn tuin maak, kan ik me ook niet verschuilen achter het feit dat het 'mijn tuin' is. De effecten van die afvalhoop zijn immers merkbaar in de tuin van mijn buur. Hij ondervindt op zijn eigendom schade van mijn gedrag.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 13:48   #38
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.068
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als we spreken van een stukje weg van 500 meter op een afgelijnd geheel van een grotere weg van 20 km,
dan is jouw visie doordringen door te blokkeren, wel degelijk misbruik.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Men kan een bevoegdheid nog altijd misbruiken.


Stel dat heel de ring Vlaams grondgebied zou zijn. Zou Vlaanderen dan eenvoudigweg mogen beslissen om alle op- en afritten richting Brussel af te breken?

Het gaat over de op- en afritten Schoof. Vlaanderen wil afrit 8 (Wemmel) sluiten en afrit 9 (Jette) vergroten. Nogal wiedes dat ze daar in Jette niet blij mee zijn.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 5 augustus 2022 om 13:49.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 14:02   #39
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Men kan een bevoegdheid nog altijd misbruiken.


Stel dat heel de ring Vlaams grondgebied zou zijn. Zou Vlaanderen dan eenvoudigweg mogen beslissen om alle op- en afritten richting Brussel af te breken?
Inderdaad.

Zoals Wallonië een muur mag bouwen op hun grens met Vlaanderen.

Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 5 augustus 2022 om 14:02.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 14:05   #40
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het gaat over de op- en afritten Schoof. Vlaanderen wil afrit 8 (Wemmel) sluiten en afrit 9 (Jette) vergroten. Nogal wiedes dat ze daar in Jette niet blij mee zijn.
De Nederlanders hebben zelfs eeuwenlang de Schelde afgesloten.

Wij hebben die vrije doorgang van de Schelde voor veel geld moeten afkopen bij hen.


Die van Jette kunnen ons misschien ook betalen om afrit 9 ( naar Jette) anders in te richten.

Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 5 augustus 2022 om 14:06.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be