Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 juni 2008, 23:53   #1
Insano
Burger
 
Insano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2007
Berichten: 182
Standaard Limiet signatuur

Is het mogelijk dat er een limiet wordt opgelegd voor een signatuur? Het is niet handig om telkens een halve pagina te moeten scrollen voor je de volgende post kan lezen.

Dit is op zowat alle fora waar ik kom van toepassing. Dit moet niet per se technisch opgelegd worden, gewoon een aanbevolen aantal lijnen is genoeg als maatregel.
Insano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2008, 12:26   #2
FDM
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 maart 2008
Locatie: NEEE
Berichten: 4.466
Standaard

en het ontraden van citaten
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2008, 19:51   #3
jules
Staatssecretaris
 
jules's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 oktober 2003
Locatie: Antwerpen en zo
Berichten: 2.565
Standaard

ge kunt "handtekeningen tonen" afzetten in uw persoonlijke gebruikersinstellingen.

Ziet ge er wel geeneen meer.


en vroeger was er ook de optie een bepaalde maximale lengte te tonen (bv max 3 cm onderschrift en de rest wordt weggeknipt) en geen mm meer, maar ik herinner me niet meer hoe ? iemand ?
jules is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2008, 23:44   #4
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 november 2007
Berichten: 15.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jules Bekijk bericht
ge kunt "handtekeningen tonen" afzetten in uw persoonlijke gebruikersinstellingen.
Wist ik niet. Ga ik meteen gebruik van maken.
__________________
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.

Laatst gewijzigd door Geert C : 15 juni 2008 om 23:44.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2008, 23:46   #5
Weezer
Eur. Commissievoorzitter
 
Weezer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Berichten: 9.152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jules Bekijk bericht
ge kunt "handtekeningen tonen" afzetten in uw persoonlijke gebruikersinstellingen.

Ziet ge er wel geeneen meer.


en vroeger was er ook de optie een bepaalde maximale lengte te tonen (bv max 3 cm onderschrift en de rest wordt weggeknipt) en geen mm meer, maar ik herinner me niet meer hoe ? iemand ?
Maar dan moeten de goeien weer onder de kwaaien lijden. Sommigen maken het m.i echt te bont met hun onderschriften.
__________________
The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity - Abraham Lincoln
Weezer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2008, 00:22   #6
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Wist ik niet. Ga ik meteen gebruik van maken.
Gebruik ik al heel lang. Is echt handig (aan de klachten te horen). Het nadeel is dan wel dat je ook mogelijke interessante informatie mist.
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2008, 10:35   #7
Insano
Burger
 
Insano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2007
Berichten: 182
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Gebruik ik al heel lang. Is echt handig (aan de klachten te horen). Het nadeel is dan wel dat je ook mogelijke interessante informatie mist.
Exact
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jules Bekijk bericht
en vroeger was er ook de optie een bepaalde maximale lengte te tonen (bv max 3 cm onderschrift en de rest wordt weggeknipt) en geen mm meer, maar ik herinner me niet meer hoe ? iemand ?
Was dit dan beschikbaar bij gebruikersinstellingen? Als het bij een oudere versie van het forum zat, zou het toch niet te moeilijk zijn om dit opnieuw te implementeren.
Insano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2008, 11:21   #8
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Is er een limiet ingesteld sinds kort? Er valt immers een klein stukje van het prentje in mijn handtekening weg. Ik heb geprobeerd een kleiner formaat in te passen, maar dan valt ook een stukje weg.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be