Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

 
 
Discussietools
Oud 5 september 2006, 12:36   #21
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
en dan verdraagzaamheid prediken....ben beschaamd in uw plaats....
Wie voor pleit voor onverdraagzaamheid moet ermee leren leven dat ze zelf onverdraagzaam bejegend worden. Verdraamzaamheid verdraagt slechts 1 onverdraagzaamheid, nl.: de onverdraagzaamheid tegen onverdraagzaamheid... Wie de bal kaatst moet ze verwachten...

Maar inderdaad: gevels met ketchup bekladden, extreem rechtse anti-homoslogans op rolluiken schilderen of brand stichten zijn allemaal vandalenstreken die moeten bestraft worden, ongeacht of ze nu van "links", "rechts" of uit pure baldadigheid voor komen (de meeste vandalenstreken zijn niet politiek getint, maar als het toevallig bij een Belanger gebeurt dan is het direct een linkse aanslag natuurlijk)...
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline  
Oud 5 september 2006, 15:13   #22
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

En wie mag het weer opkuisen? De Poolse kuisvrouw!
drosophila is offline  
Oud 5 september 2006, 15:17   #23
Uh-Huh
Banneling
 
 
Uh-Huh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2006
Locatie: "A"
Berichten: 7.491
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
En wie mag het weer opkuisen? De Poolse kuisvrouw!
Uh-Huh is offline  
Oud 5 september 2006, 15:21   #24
lantjes
Eur. Commissievoorzitter
 
lantjes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 9.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
En wie mag het weer opkuisen? De Poolse kuisvrouw!
liefst een illegale, die kosten maar 7€ per uur....
__________________
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !!
lantjes is offline  
Oud 5 september 2006, 15:22   #25
Hans1
Banneling
 
 
Hans1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 maart 2003
Locatie: BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Berichten: 15.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Auto en woning VB'er Bruno Valkeniers beklad
Bruno Valkeniers (VB) heeft zondagnacht bezoek gekregen van vandalen. Ze beschadigden zijn wagen en besmeurden de gevel van zijn woning in Wilrijk met ketchup.
Het Vlaams Belang zegt in een mededeling het incident te betreuren en dat het niet hoopt dat hiermee de toon van de verkiezingscampagne is gezet. Het parket van Antwerpen is een opsporingsonderzoek gestart.
De vandalen die het op de woning van Valkeniers aan de Dennenlaan hadden gemunt, probeerden ook een verkiezingsbord dat aan een balkon was bevestigd, in brand te steken.

Valkeniers (51), voormalig directeur van Hesse Noord Natie en gewezen voorzitter van het Algemeen Nederlands Zangverbond, zette dit jaar zijn eerste stappen in de politiek. Bij de verkiezingen van 8 oktober is hij in Antwerpen lijsttrekker voor de provincieraadsverkiezingen en samen met Gerolf Annemans lijstduwer voor de gemeenteraadsverkiezingen.

bron webstek GVA

linkse terreur... En dan zijn het diezelfde hatelijken die zich afvragen waarom sommige mensen niet durven uitkomen voor hun VB sympathieen.
Linkse terreur en broodroof. Dat is Belgie.
Jij veroordeelt nogal snel. Wie zegt dat die man geen persoonlijke vijanden heeft? Misschien heeft iemand anders plaats moeten ruimen voor dit heerschap.
Hans1 is offline  
Oud 5 september 2006, 15:22   #26
lantjes
Eur. Commissievoorzitter
 
lantjes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 9.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht


Wie voor pleit voor onverdraagzaamheid moet ermee leren leven dat ze zelf onverdraagzaam bejegend worden. Verdraamzaamheid verdraagt slechts 1 onverdraagzaamheid, nl.: de onverdraagzaamheid tegen onverdraagzaamheid... Wie de bal kaatst moet ze verwachten...

Maar inderdaad: gevels met ketchup bekladden, extreem rechtse anti-homoslogans op rolluiken schilderen of brand stichten zijn allemaal vandalenstreken die moeten bestraft worden, ongeacht of ze nu van "links", "rechts" of uit pure baldadigheid voor komen (de meeste vandalenstreken zijn niet politiek getint, maar als het toevallig bij een Belanger gebeurt dan is het direct een linkse aanslag natuurlijk)...

en waar is uw andere wang als je met onverdraagzaamheid om de oren wordt geslagen?
__________________
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !!
lantjes is offline  
Oud 5 september 2006, 15:26   #27
Stef Leeuwenhart
Staatssecretaris
 
Stef Leeuwenhart's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: het land tussen de torens van Gent en Brugge.
Berichten: 2.580
Standaard

De verdraagzamen zijn weer in actie ...
Stef Leeuwenhart is offline  
Oud 5 september 2006, 15:29   #28
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
en waar is uw andere wang als je met onverdraagzaamheid om de oren wordt geslagen?
Waarom zou ik een andere wang moeten tonen, ik ben Jezus Christus niet, ben zelfs niet een katholiek? Wie zich verdraagzaam en respectvol tegenover mij en de mijnen op stelt krijgt verdraagzaamheid en respect terug. Wie zich onverdraagzaam en onrespectvol tegenover mij en de mijnen op stelt krijgt dezelfde houding van mij terug. Geef toe, das toch redelijk fair, niet?
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline  
Oud 5 september 2006, 15:41   #29
lantjes
Eur. Commissievoorzitter
 
lantjes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 9.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht


Waarom zou ik een andere wang moeten tonen, ik ben Jezus Christus niet, ben zelfs niet een katholiek? Wie zich verdraagzaam en respectvol tegenover mij en de mijnen op stelt krijgt verdraagzaamheid en respect terug. Wie zich onverdraagzaam en onrespectvol tegenover mij en de mijnen op stelt krijgt dezelfde houding van mij terug. Geef toe, das toch redelijk fair, niet?

Zeker weten, maar ik begrijp dan enkel niet waarom je 1 miljoen kiezers zou willen verplichten verdraagzaam te zijn...voor hen is hun houding ook fair waarschijnlijk...
__________________
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !!
lantjes is offline  
Oud 5 september 2006, 15:46   #30
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Zeker weten, maar ik begrijp dan enkel niet waarom je 1 miljoen kiezers zou willen verplichten verdraagzaam te zijn...voor hen is hun houding ook fair waarschijnlijk...
Wie spreekt hier over verplichten. Willen die kiezers dat ik verdraagzaam en respectvol tegenover hen sta, dan moeten ze zelf ook verdraagzaam tegenover mij en de mijnen staan. Willen ze per se onverdraagzaam en onrespectvol tegenover mij en de mijnen staan, dan moeten ze er ook maar bij nemen dat ik onverdraagzaam en onrespectvol tegeover hen sta. M.a.w. die 1 miljoen kiezers krijgen de verdraagzaamheid en het respect die ze verdienen.
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline  
Oud 5 september 2006, 15:56   #31
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stef Leeuwenhart Bekijk bericht
De verdraagzamen zijn weer in actie ...
Van helemaal niks naar lijsttrekker, die Valkeniers. 't Zou me niet verbazen mocht een sinds mensenheugenis hondstrouwe partijslaaf zich serieus voorbijgestoken voelen. Met het gekende 'verdraagzame' resultaat, inderdaad.
drosophila is offline  
Oud 5 september 2006, 20:47   #32
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Van helemaal niks naar lijsttrekker, die Valkeniers. 't Zou me niet verbazen mocht een sinds mensenheugenis hondstrouwe partijslaaf zich serieus voorbijgestoken voelen. Met het gekende 'verdraagzame' resultaat, inderdaad.
Het Spa-syndroom dus ...
Online is offline  
Oud 5 september 2006, 20:57   #33
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Citaat:
Van helemaal niks naar lijsttrekker, die Valkeniers. 't Zou me niet verbazen mocht een sinds mensenheugenis hondstrouwe partijslaaf zich serieus voorbijgestoken voelen. Met het gekende 'verdraagzame' resultaat, inderdaad
Hij duwt de lijst voor de gemeenteraad...

Hij is een zeer gote naam in de vlaamse beweging en de zakenwereld; En is veel bekender dan de meeste anderen op die provincieraadslijst.
Er is zijnh maar weinigen die zoveel voor vlaanderen doen en gedaan hebben als hij. Ook als ANZ voorzitter.

Hij was ook stichtend lid van NSV en de marnixring.

Ik denk dat er maar weinige in de vlaamse beweging zulke staat van dienst kunnen voorleggen.
ilfalco is offline  
Oud 5 september 2006, 21:53   #34
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Hij duwt de lijst voor de gemeenteraad...

Hij is een zeer gote naam in de vlaamse beweging en de zakenwereld; En is veel bekender dan de meeste anderen op die provincieraadslijst.
Er is zijnh maar weinigen die zoveel voor vlaanderen doen en gedaan hebben als hij. Ook als ANZ voorzitter.

Hij was ook stichtend lid van NSV en de marnixring.

Ik denk dat er maar weinige in de vlaamse beweging zulke staat van dienst kunnen voorleggen.
en hij kan al goed slachtoffertje spelen, de ideale Vlaams Belanger...
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline  
Oud 5 september 2006, 22:25   #35
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Hij duwt de lijst voor de gemeenteraad...
Volgens GVA is hij lijsttrekker voor de provincie.

Citaat:
Hij is een zeer gote naam in de vlaamse beweging en de zakenwereld; En is veel bekender dan de meeste anderen op die provincieraadslijst.
Er is zijnh maar weinigen die zoveel voor vlaanderen doen en gedaan hebben als hij. Ook als ANZ voorzitter.

Hij was ook stichtend lid van NSV en de marnixring.

Ik denk dat er maar weinige in de vlaamse beweging zulke staat van dienst kunnen voorleggen.
Zeg dat tegen de vermeende misnoegde die het inhaalmaneuver met ketchup beantwoordde.
drosophila is offline  
Oud 6 september 2006, 07:44   #36
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
liefst een illegale, die kosten maar 7€ per uur....
flauwe kul !
neem er een via dienstencheques ... die kost u 6.25 per uur en daar win je nog eens 40% van terug via je belastingsaangifte ... die poolse illegalen zijn niet te betalen !
Anna List is offline  
Oud 6 september 2006, 07:47   #37
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Van helemaal niks naar lijsttrekker, die Valkeniers. 't Zou me niet verbazen mocht een sinds mensenheugenis hondstrouwe partijslaaf zich serieus voorbijgestoken voelen. Met het gekende 'verdraagzame' resultaat, inderdaad.
drosphilake, dat gestook van u gaat niet pakken ... iedereen binnen de Vlaamse gemeenschap weet welke verdiensten Valkeniers (al jaren) heeft ...
ps die redenering zou eventueel wel kunnen opgaan voor Morel en Verstrepen ... en dan nog ...

Laatst gewijzigd door Anna List : 6 september 2006 om 07:47.
Anna List is offline  
Oud 6 september 2006, 08:54   #38
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Er is zijnh maar weinigen die zoveel voor vlaanderen doen en gedaan hebben als hij. Ook als ANZ voorzitter.

Hij was ook stichtend lid van NSV en de marnixring.

Ik denk dat er maar weinige in de vlaamse beweging zulke staat van dienst kunnen voorleggen.
Ik verschiet er dan ook van dat die man de schijn van politieke neutraliteit zo lang heeft kunnen hooghouden.

Komaan, met zon staat van dienst moet je toch gewoon bij het Vlaams belang gaan.
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"

Laatst gewijzigd door Khonnor : 6 september 2006 om 09:20.
Khonnor is offline  
Oud 6 september 2006, 08:58   #39
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Zeg is dat pijnlijk zo'ne metalen kop... ?
Nee hoor. Zijn kop is licht, luchtig en leeg. Heel comfortabel...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline  
Oud 6 september 2006, 09:06   #40
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Citaat:
en hij kan al goed slachtoffertje spelen, de ideale Vlaams Belanger...
Ik zou eens zien hoe uw reactie zou zijn als men wat deuken in uw wagen komt stampen en al de rest van die zever.

Het is intimidatie....

@khonnor: de reden waarom hij niet rapper de stap gzet heeft zal simpel zijn. beroepsverbod is nl het wapen van links. En hij zal nu op een leeftijd gekomen zijn dat zijn zakelijke ambities misschien wat minder geworden zijn.
ilfalco is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be