Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 juni 2020, 22:18   #201
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.469
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ook nonsense
50% inteelt, lijkt mij inderdaad een gatachterlijke cultuur.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2020, 22:32   #202
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.469
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het op basis van 1 ding (huidskleur, ras, geloof of nationaliteit ) toekennen van een hele reeks negatieve eigenschappen, vormt de kern van racisme . Bij geloof is dit niet het juiste woord , maar het principe is hetzelfde.
Kijk eens aan, discrimineren van vrouwen en seksuele geaardheid zit niet in het lijstje van Atmosphere.
En inderdaad, islam discrimineert met plezier vrouwen en LGTBIQ's.
Maar als ze zelf wat teveel kritiek krijgen, dan zijn ze daar met het vermanende vingertje van "discriminatie, racisme"...
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2020, 21:41   #203
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Kijk eens aan, discrimineren van vrouwen en seksuele geaardheid zit niet in het lijstje van Atmosphere.
Daar ben ik net zo goed tegen !
Citaat:
En inderdaad, islam discrimineert
verberg u niet door te doen alsof isam iets is dat dingen kan doen , u bedoelt islamieten, of niet soms?
Citaat:
met plezier vrouwen en LGTBIQ's.
Maar als ze zelf wat teveel kritiek krijgen, dan zijn ze daar met het vermanende vingertje van "discriminatie, racisme"...
Waar ik het over heb is het generaliseren van moslims , en de kritiek die er van uitgaat dat ze allemaal zo zijn ! en het islamiseren van problematiek die ook onder niet Islamieten voorkomt en niet opgaat voor alle moslims .

Het idee dat ik steeds lees is dat gematigde moslims eigenlijk niet bestaan, en dat ze uiteindelijk precies dezelfde denkbeelden hebben. Dat is een pleidooi voor generalisatie van moslims. Kritiek is zeker terecht maar daar hoef je geen 1,5 miljard mensen bij te betrekken/ bij aan te wijzen.
Want dan is het precies hetzelfde als racisme .
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”

Laatst gewijzigd door atmosphere : 1 juli 2020 om 21:47.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2020, 21:50   #204
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
50% inteelt, lijkt mij inderdaad een gatachterlijke cultuur.
In Afghanistan ja , in andere moslimlanden is het percentage veel kleiner.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2020, 21:53   #205
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Wat interesseert het ons nu over welke futiliteiten ze het onderling oneens zijn?

Net zoals het mij niet interesseert dat als ik in de pot zit om opgegeten te worden door kannibalen, het mij niet interesseert dat sommige kannibalen Bach liever horen dan Mozart, en sommige liever het impressionisme hebben dan het cubisme.
Dan verschillen ze allemaal van elkaar, maar het zijn allemaal wrede menseneters.
Het zijn allemaal wrede menseneters is precies dat generaliserende deel waar ik over spreek . Het gaat mij natuurlijk om eigenschappen die er voor ons toe doen, en niet over irrelevante verschillen .
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2020, 22:41   #206
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 23.098
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
In Afghanistan ja , in andere moslimlanden is het percentage veel kleiner.
50% is het gemiddelde voor alle islamieten samen, in Pakistan is het bv 70%

een overzicht op wiki Islam
https://wikiislam.net/wiki/Cousin_Marriage_in_Islam
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2020, 22:41   #207
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.995
Standaard

In het Duitsland van begin vorige eeuw was er ook terechte kritiek op sommige joden , maar vele duitsers raakten er van overtuigd dat alle joden zo waren , dat ze ook nog eens een enorme bedreiging vormde. Ze moesten allemaal overal ter wereld aangepakt worden. de wereld zou het grote kwaad daarmee overwinnen. Allemaal onzin natuurlijk .

Islamieten zijn nu de nieuwe joden , het nieuwe grote kwaad voor sommigen , we mogen geen onderscheid maken , iedere islamiet is evil en dat moeten we bij ieder door de strot duwen met een anti islam propaganda campagne , een fixatie alles wat negatief is aan islamieten, de islam als de grote reden achter het kwaad, andere redenen bestaan niet , het cherrypicken is begonnen . Incidenten(grote en kleine) waarbij islamieten betrokken zijn, waar dan ook ter wereld, worden, zo mogelijk opgeblazen en massaal ingezet om ons te doen geloven dat ze allemaal zo zijn, en dat draconische maatregelen noodzakelijk zijn, misschien geen massamoord, maar wel andere vergaande maatregelen met als doel alle islamieten / de islam , te bestrijden.
I don't buy that shit, we have seen this before.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2020, 06:17   #208
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.469
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Daar ben ik net zo goed tegen !
Bent u moslim dan?
Man of vrouw?
Ik volg niet elk forumtopic, dus ik weet dat niet.
Raar dat uw opsomming dan specifiek discriminatie van vrouwen en seksuele geaardheid niet vermeldde.
Toevallig die 2 discriminaties waar islam zich aan schuldig maakt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
verberg u niet door te doen alsof isam iets is dat dingen kan doen , u bedoelt islamieten, of niet soms?
Dat wil niet zeggen dat er geen probleem is met de oorsprong, de inspiratie van wie die daden pleegt.
Ik heb nog een video gezien waarin gezegd werd dat moslima's zich moesten bedekken, die video was bedoeld voor moslima's, om ze van jongsaf in te prenten dat ze moeten een sluier dragen.
Vrouwen werden er vergeleken met lolly's, en mannen met vliegen.
Wie een lolly onverpakt laat, trekt de vliegen aan.
Dus die video predikt een paar dingen die typisch zijn aan islam :

Als een man een vrouw verkracht, dan schuift men de schuld in de schoenen van de vrouw.
Ze moest maar geen "aanleiding" gegeven hebben.
Moslim mannen zijn een soort roofdieren die totaal geen normbesef hebben, in de plaats van verkrachters in de gevangenis op te sluiten, moeten vrouwen er alles aan doen om toch maar zich zoveel mogelijk onaantrekkelijk te maken voor mannen.

Ik vind dat men hier moslims die misdaden plegen met fluwelen handschoenen aanpakt.
Men gaat ook direct naar excuses zoeken, moslims die aanslagen plegen, ja, dat is omdat ze achtergesteld zijn.
Als men het dan onderzoekt, blijkt dat totaal niet te kloppen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Waar ik het over heb is het generaliseren van moslims , en de kritiek die er van uitgaat dat ze allemaal zo zijn ! en het islamiseren van problematiek die ook onder niet Islamieten voorkomt en niet opgaat voor alle moslims .
In die enquête van "what British muslims want" blijkt dat ze wel degelijk extreme ideeën hebben, ideeën die veel conservatiever zijn als het over vrouwen en LGTBQI...s aangaat.
Ze vinden ook dat de sharia moet toegepast worden, enz.
De Vlaamse enquêtes, daar geraak ik precies niet aan (paywall en dergelijke), wat ik wel terugvind is kritiek op die Vlaamse enquêtes (ergens ene van Humo geweest).
En dat is ook typisch.
Als er kritiek komt op islam of moslims, dan wordt het altijd ontkend.
Ook toen Jan Leyers zijn laatste reeks over de islam maakte, kreeg hij de kritiek dat hij teveel de radicale stemmen opzocht.
Zijn antwoord was dat die zogenaamd gematigde stemmen weinig voorstellen in de moslim wereld.
Maar ik vind dat je die gematigde stemmen wel moet steunen.
Ik denk dan bijvoorbeeld aan Darya Safai, een Iraanse die de horror van islam heeft meegemaakt, in de veronderstelling dat je voor die partij zou stemmen, natuurlijk.
Europees heb ik de vorige keer voor Assita Kanko gestemd, ook zij spreekt zich uit tegen islam.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het idee dat ik steeds lees is dat gematigde moslims eigenlijk niet bestaan, en dat ze uiteindelijk precies dezelfde denkbeelden hebben.
En hoeveel procent van de moslims wil echt gelijkheid tussen man en vrouw?
Hoeveel procent van de moslims vindt dat burgerlijke wetten boven islam gaan?
Hoeveel procent van de moslims vindt dat LGTBQI's moeten kunnen leven zoals zij dat willen?
Hoeveel procent van de moslims vindt dat moslims die hun geloof afzweren niet moeten gedood worden?
Wat onze Westerse media bedoelen met "gematigde" moslims, is dat ze niet allemaal aanslagen plegen.
Tegelijkertijd moet de Vlaming wel constant op zijn tellen passen, die loopt wél het risico als seksist, racist, ... te boek te staan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dat is een pleidooi voor generalisatie van moslims. Kritiek is zeker terecht maar daar hoef je geen 1,5 miljard mensen bij te betrekken/ bij aan te wijzen.
Want dan is het precies hetzelfde als racisme .
Wat u doet is het wapen dat altijd gehanteerd wordt om kritiek af te weren: het is racisme, u mag dat niet zeggen.
Moslims maken gebruik van de vrijheden van het Westen, net zolang tot zij in de meerderheid zijn, daarna bestaan die vrijheden niet meer.
Kijk naar moslimlanden, wat niet-moslims daar mogen en niet mogen.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 2 juli 2020 om 06:34.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2020, 06:18   #209
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.469
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
In Afghanistan ja , in andere moslimlanden is het percentage veel kleiner.
Maar nog altijd gigantisch veel hoger dan bij niet-moslimlanden.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 2 juli 2020 om 06:35.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2020, 06:29   #210
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.469
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
In het Duitsland van begin vorige eeuw was er ook terechte kritiek op sommige joden , maar vele duitsers raakten er van overtuigd dat alle joden zo waren , dat ze ook nog eens een enorme bedreiging vormde. Ze moesten allemaal overal ter wereld aangepakt worden. de wereld zou het grote kwaad daarmee overwinnen. Allemaal onzin natuurlijk .
Dat is het schijnheilige van islam.
Pleegden die joden ook massaal aanslagen?
Waar is het gedenkmonument van een aanslag op onze luchthaven, door joden gepleegd?
Was er ook een tijdschrift dat een cartoon van jahweh maakte, en werden de redacteurs daar dan ook voor uitgemoord (Charlie Hebdo)?
Was er iemand die een boek schreef over de joodse bijbel, en dan jarenlang van de ene schuilplaats naar de andere moest vluchten, omdat joodse leiders een doodvonnis over hem hadden uitgesproken (Salman Rushdie, de Duivelsverzen).

Moslims zijn kampioen in het slachtofferisme.
En je schermen met die arme joden is ook bijzonder schijnheilig, als je ziet hoe de joden van alles de schuld krijgen in de islam wereld, ook anno 2020.
Kijk maar eens hoe racistisch anti-joods de cartoons zijn in kranten in islamitische landen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
de islam als de grote reden achter het kwaad, andere redenen bestaan niet , het cherrypicken is begonnen .
De grote klaagzang is weer ingezet, terwijl islam heel de tijd eist.
Eist dat ze hun vrouwen de sluier mogen opdringen, onder het mom van vrije kledingskeuze, terwijl in islamitische landen vrouwen strijden om hem NIET meer te moeten dragen.
Vrouwen die "te westers" gekleed worden, worden uitgescholden voor hoer, ook als ze geen moslim zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Incidenten(grote en kleine) waarbij islamieten betrokken zijn, waar dan ook ter wereld, worden, zo mogelijk opgeblazen en massaal ingezet om ons te doen geloven dat ze allemaal zo zijn, en dat draconische maatregelen noodzakelijk zijn, misschien geen massamoord, maar wel andere vergaande maatregelen met als doel alle islamieten / de islam , te bestrijden.
I don't buy that shit, we have seen this before.
Waren er in de jaren '30 dan ook overal ter wereld aanslagen door joden, ook in Europa?

Ik zou zeggen, I have seen your bullshit before.

Waar ik voor pleit is zero tolerance.
Onze burgerlijke wetten tellen, en als wij cartoons willen maken van een pedofiele profeet dan doen wij dat.
Moslimleiders die fatwa's uitspreken tegen Westerlingen, die zetten we op de interpollijst.
Wie zich schuldig maakt aan handtastelijkheden, zwaar straffen.
Geen enkele voorkeursbehandeling voor moslims.
Dat soort maatregelen.
Als u dat "extreme" maatregelen vindt, dan bewijst u alleen dat u niet eerlijk bent.

Ook je slogan is belachelijk, alsof ik deelneem aan terrorisme omdat ik kritiek geef op de islam.
Het is het omgekeerde: er is een terreur tegen het vrije woord bezig, waarbij elke kritiek op islam als racisme afgedaan wordt, alsof er een ras van moslims zou bestaan.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 2 juli 2020 om 06:38.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2020, 07:11   #211
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.954
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Kijk eens aan, discrimineren van vrouwen en seksuele geaardheid zit niet in het lijstje van Atmosphere.
En inderdaad, islam discrimineert met plezier vrouwen en LGTBIQ's.
Maar als ze zelf wat teveel kritiek krijgen, dan zijn ze daar met het vermanende vingertje van "discriminatie, racisme"...
Of politieke gezindheid. Dat valt ook onder de discriminatiewet. 'Links' of 'progressief' heeft ook geen probleem met het veralgemenen, discrimineren, ... wat betreft mensen met een andere politieke gezindheid.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.

Laatst gewijzigd door Vlad : 2 juli 2020 om 07:12.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2020, 07:16   #212
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.954
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
In het Duitsland van begin vorige eeuw was er ook terechte kritiek op sommige joden , maar vele duitsers raakten er van overtuigd dat alle joden zo waren , dat ze ook nog eens een enorme bedreiging vormde. Ze moesten allemaal overal ter wereld aangepakt worden. de wereld zou het grote kwaad daarmee overwinnen. Allemaal onzin natuurlijk .

Islamieten zijn nu de nieuwe joden , het nieuwe grote kwaad voor sommigen , we mogen geen onderscheid maken , iedere islamiet is evil en dat moeten we bij ieder door de strot duwen met een anti islam propaganda campagne , een fixatie alles wat negatief is aan islamieten, de islam als de grote reden achter het kwaad, andere redenen bestaan niet , het cherrypicken is begonnen . Incidenten(grote en kleine) waarbij islamieten betrokken zijn, waar dan ook ter wereld, worden, zo mogelijk opgeblazen en massaal ingezet om ons te doen geloven dat ze allemaal zo zijn, en dat draconische maatregelen noodzakelijk zijn, misschien geen massamoord, maar wel andere vergaande maatregelen met als doel alle islamieten / de islam , te bestrijden.
I don't buy that shit, we have seen this before.

De joden pleegden geen terroristische aanslagen, geen beeldenstorm, wilden de samenleving niet het jodendom opdringen, leefden niet van uitkeringen, waren geen messentrekkers, ... . Als je dan toch een vergelijking wil maken dan lijken de witten van vandaag veeleer op de joden van toen. Die vergelijking houdt veel veel meer streek.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.

Laatst gewijzigd door Vlad : 2 juli 2020 om 07:16.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2020, 07:36   #213
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.469
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
De joden pleegden geen terroristische aanslagen, geen beeldenstorm, wilden de samenleving niet het jodendom opdringen, leefden niet van uitkeringen, waren geen messentrekkers, ... . Als je dan toch een vergelijking wil maken dan lijken de witten van vandaag veeleer op de joden van toen. Die vergelijking houdt veel veel meer streek.
Atmosphere is ook kampioen in het insinueren.
Hij (zij?) zegt dat de joden terecht kritiek kregen.
Ze waren dus schuldig aan een of ander iets, maar hij zegt er niet bij wat precies.
En zo worden er toch zachtjesaan wat anti-joodse gevoelens in het debat gepompt.
Zo wordt er geïnsinueerd dat ze zelf (een beetje) schuld hadden aan hun vervolging.
Toch weer typisch dat bij islamliefhebbers het nooit lang duurt of de verwijten aan de joden op de proppen komen.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 2 juli 2020 om 07:50.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2020, 08:47   #214
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.954
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Atmosphere is ook kampioen in het insinueren.
Hij (zij?) zegt dat de joden terecht kritiek kregen.
Ze waren dus schuldig aan een of ander iets, maar hij zegt er niet bij wat precies.
En zo worden er toch zachtjesaan wat anti-joodse gevoelens in het debat gepompt.
Zo wordt er geïnsinueerd dat ze zelf (een beetje) schuld hadden aan hun vervolging.
Toch weer typisch dat bij islamliefhebbers het nooit lang duurt of de verwijten aan de joden op de proppen komen.
Dat was me ook opgevallen. Ik zou wel eens willen weten wat hij/zij daar mee bedoelt eigenlijk.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2020, 14:03   #215
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Onze noorderbuurse groen-links-moslimse fascisten hebben blijkbaar ‘n ongelooflijke heimwee naar het ‘beleid’ van Stalin, Mao & co:

Ondertussen in 020: Werkstrafgoelags voor discrimineerders en gratis naamsverandering om van je slavennaam af te komen

“De gemeenteraad van Amsterdam debatteert woensdag over ‘diversiteit en antidiscriminatiebeleid’. Uiteraard hoort daar een sloot ingediende moties bij (Alles vanaf punt 34). Daar zitten enkele opmerkelijke gezamenlijke voorstellen van DENK (oppositie) en GroenLinks (coalitie) bij. Zo pleiten Mourad Taimounti en Simion Blom samen voor ‘werkstrafplaatsen gericht op racisme en discriminatie’ en gratis naamsverandering voor nakomelingen slaven. En een tegenvaller: Amsterdam gaat niet over de naamgeving van de Coentunnel.

Het duo wil dat de gemeente er bij het Openbaar Ministerie (OM) op aandringt om ‘werkstrafplaatsen te creëren die specifiek ingericht zijn voor (contact)taakstraffen, waarbij de dader een leertraject over racisme en discriminatie ingaat gevolgd door een werkstraf waarin de dader in rechtstreeks contact komt met slachtoffers van racisme en/of discriminatie’.

Dan: volgens het tweetal zijn er veel Amsterdammers die afstammen van slaven en schijnbaar last hebben van het ‘pijnlijke verleden’ dat in hun achternaam verankerd zit (Al geven Taimounti en Blom daar voorbeelden noch aantallen van). En dat moet dus anders. En gratis bovendien.”

https://tpo.nl/2020/07/01/ondertusse...m-af-te-komen/

Schoolvoorbeeld van totalitair denken.
Nu, in het verlengde daarvan zouden criminele moslims en dito blankenhaters eveneens ‘n (contact) taakstraf moeten kunnen krijgen, waarin de daders in rechtstreeks contact komen met hun blanke slachtoffers van geweld, veelal ingegeven door racisme en/of discriminatie…, oh, wacht even…
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 2 juli 2020 om 14:03.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2020, 18:38   #216
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.954
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Onze noorderbuurse groen-links-moslimse fascisten hebben blijkbaar ‘n ongelooflijke heimwee naar het ‘beleid’ van Stalin, Mao & co:

Ondertussen in 020: Werkstrafgoelags voor discrimineerders en gratis naamsverandering om van je slavennaam af te komen

“De gemeenteraad van Amsterdam debatteert woensdag over ‘diversiteit en antidiscriminatiebeleid’. Uiteraard hoort daar een sloot ingediende moties bij (Alles vanaf punt 34). Daar zitten enkele opmerkelijke gezamenlijke voorstellen van DENK (oppositie) en GroenLinks (coalitie) bij. Zo pleiten Mourad Taimounti en Simion Blom samen voor ‘werkstrafplaatsen gericht op racisme en discriminatie’ en gratis naamsverandering voor nakomelingen slaven. En een tegenvaller: Amsterdam gaat niet over de naamgeving van de Coentunnel.

Het duo wil dat de gemeente er bij het Openbaar Ministerie (OM) op aandringt om ‘werkstrafplaatsen te creëren die specifiek ingericht zijn voor (contact)taakstraffen, waarbij de dader een leertraject over racisme en discriminatie ingaat gevolgd door een werkstraf waarin de dader in rechtstreeks contact komt met slachtoffers van racisme en/of discriminatie’.

Dan: volgens het tweetal zijn er veel Amsterdammers die afstammen van slaven en schijnbaar last hebben van het ‘pijnlijke verleden’ dat in hun achternaam verankerd zit (Al geven Taimounti en Blom daar voorbeelden noch aantallen van). En dat moet dus anders. En gratis bovendien.”

https://tpo.nl/2020/07/01/ondertusse...m-af-te-komen/

Schoolvoorbeeld van totalitair denken.
Nu, in het verlengde daarvan zouden criminele moslims en dito blankenhaters eveneens ‘n (contact) taakstraf moeten kunnen krijgen, waarin de daders in rechtstreeks contact komen met hun blanke slachtoffers van geweld, veelal ingegeven door racisme en/of discriminatie…, oh, wacht even…

Jamaar moslimterroristen dienen ook deralicaliseringsprogramma's te ondergaan en een witte die op een krantensite even over de schreef gaat omdat zijn wijk wordt gekoloniseerd is veel erger dan een moslim die mensen doodt want de witte heeft white privilege terwijl de moslim Black lives matter is.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2020, 20:43   #217
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Atmosphere is ook kampioen in het insinueren.
Hij (zij?) zegt dat de joden terecht kritiek kregen.
Ze waren dus schuldig aan een of ander iets, maar hij zegt er niet bij wat precies.
U dacht dat er geen enkele grondslag was voor de jodenhaat in Duitsland toen , welke uitgroeide tot een verschrikkelijk onrechtvaardige klopjacht.
Citaat:
En zo worden er toch zachtjes aan wat anti-joodse gevoelens in het debat gepompt.
Zo wordt er geïnsinueerd dat ze zelf (een beetje) schuld hadden aan hun vervolging.
Nee , totaal niet , geen enkele jood had vervolgd en vermoord moeten worden naar mijn mening . Die hele toestand begon met een klein iets met irritaties , waarbij kritiek op joden ook terecht kon zijn, maar dat was nog geen gevangenisstraf waard. Er was in ieder geval een voedingsbodem voor de propaganda onder een deel van de duitsers.

Ik verwijt "de joden" in de zin van alle joden ter wereld niets.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2020, 20:50   #218
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.469
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
U dacht dat er geen enkele grondslag was voor de jodenhaat in Duitsland toen , welke uitgroeide tot een verschrikkelijk onrechtvaardige klopjacht.
Er is eeuwenlange haat tegen joden, dat is geweten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ik verwijt "de joden" in de zin van alle joden ter wereld niets.
U zei letterlijk :
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
In het Duitsland van begin vorige eeuw was er ook terechte kritiek op sommige joden...
Nu beweert u dus dat u ze niets verwijt.
Wat is het nu eigenlijk?
U lijkt mij zo iemand die heel veel beweert, om dan achteraf te zeggen dat hij niets gezegd heeft.
Dat werkt misschien in een café, maar hier kunnen we wel terugscrollen om te zien wat er gezegd werd.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 2 juli 2020 om 20:52.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2020, 20:50   #219
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.469
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
U dacht dat er geen enkele grondslag was voor de jodenhaat in Duitsland toen , welke uitgroeide tot een verschrikkelijk onrechtvaardige klopjacht.
Er is eeuwenlange haat tegen joden, dat is geweten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door "atmosphere Bekijk bericht
Ik verwijt "de joden" in de zin van alle joden ter wereld niets.
U zei letterlijk :
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
In het Duitsland van begin vorige eeuw was er ook terechte kritiek op sommige joden...
Nu beweert u dus dat u ze niets verwijt.
Als de kritiek terecht was volgens u verwijt u ze wel bepaalde zaken.
Nu beweert u weer het tegendeel.
U lijkt mij zo iemand die heel veel beweert, om dan achteraf te zeggen dat hij niets gezegd heeft.
Dat werkt misschien in een café, maar hier kunnen we wel terugscrollen om te zien wat er gezegd werd.

Ohja, en op mijn vragen heeft u niet geantwoord.
Bent u moslim?
Man/vrouw?
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 2 juli 2020 om 20:51.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2020, 21:12   #220
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.995
Standaard

het over één kam scheren van volkeren of gelovigen is nooit een realistisch idee , het leidt tot grote onrechtvaardigheid.

Bepaalde lieden ook op dit forum zijn continu bezig met paniekzaaierige post over moslim vluchtelingen en islamisering waarbij men van gelijkgestemden steeds bevestiging krijgt. Dat kan ook nu weer doorschieten.

De zorgen over vluchtelingen in België zijn op zich wel meer gerechtvaardigd als in Nederland moet ik zeggen , België heeft een minder streng asielbeleid.
Maar de islam paniek ideeën en het algemeniseren/ demoniseren van islamieten zijn in geen van beide landen realistisch.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be