Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 maart 2007, 18:21   #1
armoede
Burgemeester
 
armoede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2005
Berichten: 580
Standaard Maak verslaafden onvruchtbaar

VTM teletext p103

Open vld-senator margriet hermans wil dat zware drugsverslaafden onvruchtbaar worden gemaakt, zodat ze geen kinderen kunnen krijgen.

Gaan we nu terug naar eeen regime waarbij enkel intelectuelen en lichaamlijke en psychische gezonde mensen enkel nog het recht krijgen tot voortplanting.
__________________
[SIZE=5]Liefde en haat zijn niet blind, maar verblind door vuur, dat we in ons dragen.[/SIZE]
armoede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2007, 18:47   #2
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C2C's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2006
Berichten: 10.572
Standaard

Het hangt er van af wat ze onder "verslaafden" en onder "drugs" verstaat. Als ze daarmee iedereen bedoelt die aan pillen, tabak, drugs, vet, suiker en alcohol verslaafd is, dan pleit ze voor de sterilisatie van het menselijke ras.

Ik denk dat ze gewoon bedoelt: iedereen die aan fascisme en liberalisme verslaafd is moet onvruchtbaar worden gemaakt, want die mensen dragen niks bij aan de samenleving.

Laatst gewijzigd door C2C : 2 maart 2007 om 18:47.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2007, 18:51   #3
pinbag
Parlementsvoorzitter
 
pinbag's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2006
Berichten: 2.098
Standaard

Dus Margriet Hermans praat retorisch over zelfcastratie ?
__________________
"Watch out! Pink deathclaw, three o'clock!" A junkie in New Reno. http://nukedfuture.ytmnd.com/
pinbag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2007, 19:07   #4
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

margriet hermans is gewoon jaloers op het slanke figuur van drugsverslaafden.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2007, 20:53   #5
armoede
Burgemeester
 
armoede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2005
Berichten: 580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Het hangt er van af wat ze onder "verslaafden" en onder "drugs" verstaat. Als ze daarmee iedereen bedoelt die aan pillen, tabak, drugs, vet, suiker en alcohol verslaafd is, dan pleit ze voor de sterilisatie van het menselijke ras.

Ik denk dat ze gewoon bedoelt: iedereen die aan fascisme en liberalisme verslaafd is moet onvruchtbaar worden gemaakt, want die mensen dragen niks bij aan de samenleving.
We kunnen het haar msschn eens voorstellen
__________________
[SIZE=5]Liefde en haat zijn niet blind, maar verblind door vuur, dat we in ons dragen.[/SIZE]
armoede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2007, 20:55   #6
jurgen79
Banneling
 
 
jurgen79's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2006
Locatie: Berlaar
Berichten: 2.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinbag Bekijk bericht
Dus Margriet Hermans praat retorisch over zelfcastratie ?
Blijkbaar...had deze week iets gelezen dat ze zelf narcotische middelen heeft genomen om gewicht te verliezen.
Van hypocriet beleid gesproken...och ja, verkiezingen zijn in aantocht zeker
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2007, 21:00   #7
armoede
Burgemeester
 
armoede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2005
Berichten: 580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
margriet hermans is gewoon jaloers op het slanke figuur van drugsverslaafden.
Afgunst? Het zou kunnen. En dat voor een partijlid waarbij vrijheid en vooruitgang hoog in het vaandel stonden. Maar ja als ze nu eens alle aanbidders (volgelingen) van haar castreren , het zou een grote stap vooruit zijn.
__________________
[SIZE=5]Liefde en haat zijn niet blind, maar verblind door vuur, dat we in ons dragen.[/SIZE]
armoede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2007, 21:17   #8
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door armoede Bekijk bericht
VTM teletext p103

Open vld-senator margriet hermans wil dat zware drugsverslaafden onvruchtbaar worden gemaakt, zodat ze geen kinderen kunnen krijgen.

Gaan we nu terug naar eeen regime waarbij enkel intelectuelen en lichaamlijke en psychische gezonde mensen enkel nog het recht krijgen tot voortplanting.

Die Hermans is helemaal op hare kop gevallen.
__________________
The poster formerly known as kay-gell
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2007, 21:18   #9
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C2C's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2006
Berichten: 10.572
Standaard

Alleszins, we weten nu al weer wat beter waar die nieuwe "Open VLD" voor staat. Voor uitsluiting van de zwakkeren in de samenleving.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2007, 21:18   #10
Dynamics
Burger
 
Dynamics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2007
Berichten: 141
Standaard

Wat gaan we dan doen met dikke mensen die zich willen voortplanten vraag ik mij af....
__________________
Most human beings have an almost infinite capacity for taking things for granted (A. Huxley)
Dynamics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2007, 21:22   #11
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dynamics Bekijk bericht
Wat gaan we dan doen met dikke mensen die zich willen voortplanten vraag ik mij af....
Op de VLD-lijsten zetten he
__________________
The poster formerly known as kay-gell
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2007, 21:25   #12
jurgen79
Banneling
 
 
jurgen79's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2006
Locatie: Berlaar
Berichten: 2.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Alleszins, we weten nu al weer wat beter waar die nieuwe "Open VLD" voor staat. Voor uitsluiting van de zwakkeren in de samenleving.
Zo heb ik het toch niet begrepen.
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2007, 21:26   #13
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C2C's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2006
Berichten: 10.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dynamics Bekijk bericht
Wat gaan we dan doen met dikke mensen die zich willen voortplanten vraag ik mij af....
We kunnen beginnen met hun vet te gebruiken voor de productie van biodiesel. Zo dragen ze nog tenminste iets bij aan de economie.


Fortune in fat
A Norwegian businessman is looking to earn money on the fat of the land, and create fuel in the USA.
Lauri Venøy wants to use the product created from liposuction to develop bio-diesel.
http://www.aftenposten.no/english/lo...cle1559489.ece


Maar eigenlijk zouden we ze moeten dwingen minder vet, suiker en vlees te eten, want dat is uitermate slecht voor het milieu. Voor elke vette koe die een vet mens als Margriet Hermans in haar leven heeft verorberd, kunt ge door het voedsel dat die koe heeft gevreten om te zetten in biobrandstof, autos vele duizende kilometers laten rijden, en daardoor het klimaatsprobleem oplossen.

We moeten Margriet Hermans en alle vette liberalen verplichten elke week een paar kilo van hun kwabben af te staan. Ik ben bereid zelf te komen snijden.

Laatst gewijzigd door C2C : 2 maart 2007 om 21:30.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2007, 21:36   #14
Dynamics
Burger
 
Dynamics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2007
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
We kunnen beginnen met hun vet te gebruiken voor de productie van biodiesel. Zo dragen ze nog tenminste iets bij aan de economie.


Fortune in fat
A Norwegian businessman is looking to earn money on the fat of the land, and create fuel in the USA.
Lauri Venøy wants to use the product created from liposuction to develop bio-diesel.
http://www.aftenposten.no/english/lo...cle1559489.ece


Maar eigenlijk zouden we ze moeten dwingen minder vet, suiker en vlees te eten, want dat is uitermate slecht voor het milieu. Voor elke vette koe die een vet mens als Margriet Hermans in haar leven heeft verorberd, kunt ge door het voedsel dat die koe heeft gevreten om te zetten in biobrandstof, autos vele duizende kilometers laten rijden, en daardoor het klimaatsprobleem oplossen.

We moeten Margriet Hermans en alle vette liberalen verplichten elke week een paar kilo van hun kwabben af te staan. Ik ben bereid zelf te komen snijden.
Let's harvest Hermans...
__________________
Most human beings have an almost infinite capacity for taking things for granted (A. Huxley)
Dynamics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2007, 21:59   #15
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
We kunnen beginnen met hun vet te gebruiken voor de productie van biodiesel. Zo dragen ze nog tenminste iets bij aan de economie.


Fortune in fat
A Norwegian businessman is looking to earn money on the fat of the land, and create fuel in the USA.
Lauri Venøy wants to use the product created from liposuction to develop bio-diesel.
Ja, en dat is zelfs nog fameus geschikt voor trage reacties.

Nu besef ik wel dat dit morbide klinkt, maar indien juist aangewend kan je eens mens gebruiken als een toorts.

Iemand met het postuur als margrietje kan een grote kamer voor uren verlichten.
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2007, 22:11   #16
guerin
Minister
 
Geregistreerd: 8 mei 2005
Berichten: 3.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door armoede Bekijk bericht
VTM teletext p103

Open vld-senator margriet hermans wil dat zware drugsverslaafden onvruchtbaar worden gemaakt, zodat ze geen kinderen kunnen krijgen.

Gaan we nu terug naar eeen regime waarbij enkel intelectuelen en lichaamlijke en psychische gezonde mensen enkel nog het recht krijgen tot voortplanting.
dit zegt vooral veel over het brein gehalte van wat is parlementaire democratie
__________________
De profiteurs,dat zijn deze met zwembaden in hun tuinen,te veel autos op hun opritten enz
guerin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2007, 22:21   #17
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dynamics Bekijk bericht
Let's harvest Hermans...

In Zweden,geloof ik, rijdt de trein op dode koeien. Daar kan ze ook voor dienen.
__________________
The poster formerly known as kay-gell
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2007, 22:37   #18
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Ik meen verstaan te hebben dat Margriet Hermans voorstander is om zware drugverslaafden te helpen in een soort gevangenis, een gesloten instelling. Te helpen om van hun verslaving af te geraken.
En als ze door hun zware verslaving voorlopig niet voor hun kinderen kunnen zorgen, zo vond Margriet Hermans, dan krijgen ze ook best zo lang die toestand duurt, geen kinderen.

Dat komt redelijk goed overeen met mijn opvattingen: een drugsverslaafde die niet meer in staat is om te werken, die verplicht is om te leven van diefstal of van prostitutie, die is een gevaar voor de maatschappij. Hij behoort gekollokeerd te worden zodat hij een fatsoenlijke behandeling kan krijgen.
Om te vermijden dat een eventueel kindje reeds vanaf zijn/haar geboorte met een verslaving opgezadeld zit, is het medisch tegen aangewezen om aan kinderen te beginnen, zolang die toestand niet grondig opgelost is.

De toestand van een zwaar verslaafde is zo ernstig, dat het van weinig smaak getuigt om hulp aan zo een mens te vergelijken met kriminele regimes uit het recente verleden.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2007, 22:59   #19
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Wat zijn we toch weer politiek correct....

Wedden dat, als het volgende babytje dood of levend gevonden wordt omdat zijn ouders drugsverslaafden waren, het weer dezelfde schreeuwers zullen zijn als hier die hun verontwaardiging over het tekortschieten van de politiek uitschruwelen?

Van mij mogen ze dus evengoed residiverende pedofielen castreren als drugsverslaafden die de kinderen die ze al hebben verwaarlozen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2007, 23:12   #20
Dynamics
Burger
 
Dynamics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2007
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik meen verstaan te hebben dat Margriet Hermans voorstander is om zware drugverslaafden te helpen in een soort gevangenis, een gesloten instelling. Te helpen om van hun verslaving af te geraken.
En als ze door hun zware verslaving voorlopig niet voor hun kinderen kunnen zorgen, zo vond Margriet Hermans, dan krijgen ze ook best zo lang die toestand duurt, geen kinderen.

Dat komt redelijk goed overeen met mijn opvattingen: een drugsverslaafde die niet meer in staat is om te werken, die verplicht is om te leven van diefstal of van prostitutie, die is een gevaar voor de maatschappij. Hij behoort gekollokeerd te worden zodat hij een fatsoenlijke behandeling kan krijgen.
Om te vermijden dat een eventueel kindje reeds vanaf zijn/haar geboorte met een verslaving opgezadeld zit, is het medisch tegen aangewezen om aan kinderen te beginnen, zolang die toestand niet grondig opgelost is.

De toestand van een zwaar verslaafde is zo ernstig, dat het van weinig smaak getuigt om hulp aan zo een mens te vergelijken met kriminele regimes uit het recente verleden.
Euhm, 'dan krijgen ze best voor zolang die toestand duurt geen kinderen' verenigen met sterilisatie, heb ik enkele wetenschappelijke doorbraken gemist of zo? En als we zoiets toelaten, waar gaan we dan stoppen? Dan moet ze ook durven aanvaarden dat ik dikke mensen ongelooflijk ongezond, onestetisch en een schande voor de maatschappij zou vinden die vanwege hun grote voedselinname, extra gewicht bij mobiliteit en algehele luiheid waarvoor hun dikte als ik zonder nuance zou denken garant staat, niet geschikt als ouder zou vinden.
__________________
Most human beings have an almost infinite capacity for taking things for granted (A. Huxley)
Dynamics is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be