Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 augustus 2020, 02:37   #181
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Ik woon in Brussel. Ik denk dat ik beter mijn eigen stad ken dat de ene of andere "expert".....................
En ik woon in Mechelen schat,en ik kan u vertellen dat het hier stilaan de Brusselse kant op gaat....


De verkeerde kant dus....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2020, 02:52   #182
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
De grote welvaart hier is er te snel gekomen.
Het had geleidelijker moeten gaan zodat iedereen zich kon aanpassen aan de veranderingen.
Maar ja, het is nu eenmaal wat het is.
Vertel eens waarop u dat baseert....

Over welke jaren gaat het.....

Herinnerd u zich nog het verschil in opvoeding tussen u en uw kinderen ....

Wou u ,uw kinderen dezelfde strenge opvoeding geven die de oorlogsgeneratie voor ons in petto had...

Ik dacht het niet,wat ik wel erken is dat wij eigenlijk te kort zijn geschoten....

Is dat nu onze fout ,of die van onze ouders....

Te streng versus te soft.....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2020, 05:13   #183
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Vertel eens waarop u dat baseert....

Over welke jaren gaat het.....

Herinnerd u zich nog het verschil in opvoeding tussen u en uw kinderen ....

Wou u ,uw kinderen dezelfde strenge opvoeding geven die de oorlogsgeneratie voor ons in petto had...

Ik dacht het niet,wat ik wel erken is dat wij eigenlijk te kort zijn geschoten....

Is dat nu onze fout ,of die van onze ouders....

Te streng versus te soft.....
Voor alles geef het kind veel liefde en laat voelen dat het bemind is.
Wat is streng of soft? Een kind moet lijnen hebben waartussen het moet blijven. Of je ze nu breed of smal legt maakt minder uit.
Je moet vooral zelf het voorbeeld geven met "respect voor wie het verdient" de dieren, de natuur en zwakkeren, leer ze kijken naar de natuur.
Volbreng wat je belooft en verwacht van hen hetzelfde, een woord is een woord.
"Laat ze vooral kind zijn" maar maak duidelijk wat kan en niet kan en blijf consequent.
Zo leerde mijn vader het mij, ik mijn zoon en mijn zoon zijn zoontje, een vrij vogeltje door iedereen bemind voor wie de woorden dank u en aub gewoontezaak zijn.
En denk maar niet dat hij daarom ongelukkig is, nee hoor "zeer" gelukkig zelfs.
Zoals mijn zoon zal hij met beide voeten stevig op de grond komen te staan op zijn steeds kleinere plekje in deze steeds agressievere wereld.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2020, 10:15   #184
ydde
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Mechelen
Berichten: 993
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
... zo leerde mijn vader het mij, ik mijn zoon en mijn zoon zijn zoontje ...
En daar wringt het schoentje, wazzek? de LAARS !!! Wij, westerlingen, leerden onze kinderen de rechten van de vrouw, onze 'nieuwkomers' leerden van hun vaders de rechten van de man. zo leerde de vader de zoon, de zoon de kleizoon enz ... ! Onze slappe westerse leiders, desavoueren dit (ingebakken) volkseigen door een algemeen 'mensen' rechten te promoten! Uit schrik voor 'politieke incorrectheid' verloochend de EU de identiteit van zijn europese burgers en verwelkomt (onder het mom van antiracisme) de buitenlandse mores! Wij eisen dat ONZE Westerse identiteit BLIJFT bestaan, de opdringerigheid van 'buitenlanders' om HUN 'volkseigen' gebruiken uit blijven te oefenen, toleren wij slechts indien 'ze' hun activiteiten bij hen thuis uitoefenen! Buiten hebben ze zich aan te passen aan ons! Zo komt het dat 'jongeren' die van thuis uit leren dat zij baas zijn, zich verwonderen dat het niet toegelaten is om een schaars gekleed 'wijf' of 'pute' aan te randen? En wij maar jammeren om 'mensenrechten' weet ge nog wel: universele voorang, 'eigen' mensenrechten tellen echt niet meer mee !
__________________
Voor got, voor vrijheid en voor Ydde
ydde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2020, 11:33   #185
tropisteveel
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 2 januari 2012
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Dat is uw interpretatie, en ik heb geen probleem mee heb dat u een interpretatie hebt. . Maar er staat nergens tekstueel dat hij getuigenissen "tegen" de poltitie zoekt.
Wat baten kaars en bril, als de uil niet zien en wil...

In het programma van het VB staat waarschijnlijk ook nergens tekstueel dat ze iets tegen Marrokanen hebben, dus volgens u hebben ze niets tegen Marrokanen. Dat is dan ook weer duidelijk.
tropisteveel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2020, 11:40   #186
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Intriest Francofoon journaille dat op kosten van de Vlamingen leeft en ons vervolgens beschimpt, beschuldigt en uitmaakt voor rotte vis. Geen enkele wettelijk mogelijke straf is erg genoeg om deze soort hun verdiende loon te geven.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2020, 11:42   #187
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
En ik woon in Mechelen schat,en ik kan u vertellen dat het hier stilaan de Brusselse kant op gaat....


De verkeerde kant dus....
Nee toch? Mechelen, is dat waar poco Bart Somers titelvoerend burgemeester is maar Kristof Calvo eigenlijk de plak zwaait? Dat het daar nu de verkeerde kant uitgaat dat had natuurlijk niemand verwacht
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be