Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 augustus 2020, 14:13   #24881
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Ze pappen er met aan en zitten in de drugs voor ze het beseffen.
Slagen kunnen ze krijgen zo veel ze willen en er voor werken is de normaalste zaak.
Ze krijgen een kroostrijk gezin waar ze van het kindergeld leven en de mama wordt een moslima met een uitgevogeld lichaam, mooie toekomst.
Ze laten zich vangen aan 'mooie?' verhaaltjes/drugs/mooie wagens (leasingskes) dus die meisjes/vrouwen?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 9 augustus 2020 om 14:14.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2020, 10:10   #24882
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.560
Standaard

Episode 129851:

https://sceptr.net/2020/08/marokkane...t-daders-vrij/

Vader wordt door racistische Marokkanen in elkaar geramd, voor de ogen van zijn kleine kinderen.

Het (toekomstig) kiespubliek van de linkse dictatuur.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 13 augustus 2020 om 10:19.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2020, 10:15   #24883
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Episode 129851:

https://sceptr.net/2020/08/marokkane...t-daders-vrij/

Vader wordt door Marokkanen in elkaar geramd, voor de ogen van zijn kleine kinderen.

Het (toekomstig) kiespubliek van de linkse dictatuur.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2020, 11:08   #24884
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.653
Standaard

Citaat:
Een jongerenbende ‘criminal justice’ genaamd, maakt volgens Het Laatste Nieuws, jacht op jonge holebi’s. Ze communiceren via een chatgroep van 600 leden met één doel: jonge holebi’s in elkaar slaan, filmen en de beelden delen. Vorige week maakte SCEPTR hier al melding over. De video was geplaatst door de satirische website ‘t Scheldt en laat zien hoe jongeren twee slachtoffers bedreigen en in elkaar meppen. Dat filmpje blijkt nu slechts het topje van de ijsberg te zijn. SCEPTR

Eventjes terugkoppelen naar de sociale richtingen van onze universiteiten om uit te dokteren wie er het hardst te beklagen is. De witte homo's of de Tsjetsjeense moslims die met hun agressie geen weg weten. Eens kijken op de intersectionalisme-lijsten uit Berkeley. Ah. De homo's hebben white privilege dus de moslims zijn het grootste slachtoffer. Die mogen zeker niet streng gestraft of het land uitgezet worden. Misschien een werkstrafje gevolgd door een leuke job aan de overheid om ze van straat te houden. Jep laten we het zo doen. En probeer de witte homo's een beetje uit de krant te houden, laat hen weten dat hun getuigenissen tot racisme leiden.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2020, 14:35   #24885
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Ze pappen er met aan en zitten in de drugs voor ze het beseffen.
Slagen kunnen ze krijgen zo veel ze willen en er voor werken is de normaalste zaak.
Ze krijgen een kroostrijk gezin waar ze van het kindergeld leven en de mama wordt een moslima met een uitgevogeld lichaam, mooie toekomst.
Dat is de 'Europese' islam waar de linkse bende op kickt. Veel 'effeciënter' dan hun nazisme, stalinisme en fascisme bij elkaar. Het Islamitisch Reich bestaat trouwens al meer dan duizend jaar.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 16 augustus 2020 om 14:43.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2020, 15:07   #24886
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Dat is de 'Europese' islam waar de linkse bende op kickt. Veel 'effeciënter' dan hun nazisme, stalinisme en fascisme bij elkaar. Het Islamitisch Reich bestaat trouwens al meer dan duizend jaar.
Tof voor hen maar dat ze het dan liefst in "hun" woestijn gaan prediken hier "waren" we heel tevreden zonder islam.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2020, 17:24   #24887
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.464
Standaard

en? Welk ras zou het zijn?

https://www.hln.be/in-de-buurt/ninov...ce18a19b05a0fc
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2020, 18:30   #24888
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.764
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Stttttttttttttttttttttttttttttttttil.
da volkje niet beledigen, of zijn het weer witte Zweden.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2020, 19:23   #24889
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Tof voor hen maar dat ze het dan liefst in "hun" woestijn gaan prediken hier "waren" we heel tevreden zonder islam.
Even op stap tot bij onze noorderburen ...

Volgens de PVV-leider “het Marokkanenprobleem en het islamprobleem zijn in Nederland het grootst”

Ik schreef het tot vervelens toe al eerder maar ik blijf van mening: dat de Islam op zich bestaat daar heb ik géén probleem mee.

Dat diezelfde Islam zijn troepen over de wereld stuurt om in andere landen onrust te gaan stoken dat is wel verschrikkelijk fout.

Als er mensen zijn die het 'grote boek (Koran)' willen volgen zoals het daar in geschreven staat dan is dat hun volste recht maar ze doen dat best in hun eigen land(en) dan heeft er verder niemand last van.

Wat er nu aan de gang is wereldwijd klinkt als: laten wij alles naar onze 'hand' zetten, alles overrompelen, alles wat anderen gemaakt/opgebouwd hebben stelen er handig gebruik van maken en laten wij verder infiltreren op alle mogelijke postjes en diensten tot in de politiek toe.

Met dat laten infiltreren kunnen wij alleen maar een steen werpen naar die partijen en politici die het allemaal mee in de hand werken?

Misschien zie ik het weer allemaal te dramatisch in of net niet?

Vanuit politieke hoek moet er iets aan gedaan worden maar wat juist?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2020, 21:04   #24890
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Even op stap tot bij onze noorderburen ...

Volgens de PVV-leider “het Marokkanenprobleem en het islamprobleem zijn in Nederland het grootst”

Ik schreef het tot vervelens toe al eerder maar ik blijf van mening: dat de Islam op zich bestaat daar heb ik géén probleem mee.

Dat diezelfde Islam zijn troepen over de wereld stuurt om in andere landen onrust te gaan stoken dat is wel verschrikkelijk fout.

Als er mensen zijn die het 'grote boek (Koran)' willen volgen zoals het daar in geschreven staat dan is dat hun volste recht maar ze doen dat best in hun eigen land(en) dan heeft er verder niemand last van.

Het feit dat de islam bestaat is dus wel degelijk een probleem voor de mensheid.

Wat er nu aan de gang is wereldwijd klinkt als: laten wij alles naar onze 'hand' zetten, alles overrompelen, alles wat anderen gemaakt/opgebouwd hebben stelen er handig gebruik van maken en laten wij verder infiltreren op alle mogelijke postjes en diensten tot in de politiek toe.

Met dat laten infiltreren kunnen wij alleen maar een steen werpen naar die partijen en politici die het allemaal mee in de hand werken?

Misschien zie ik het weer allemaal te dramatisch in of net niet?

Vanuit politieke hoek moet er iets aan gedaan worden maar wat juist?
De islam is wel degelijk een probleem voor de mensheid, net zoals elke dictatoriale ideologie.

De islam is in feite geen religie. Dat is een barbaarse ideologie die grote gelijkenissen vertoont met het nazisme: lebensraum, de wereld veroveren, iedereen die niet met ons is moet vermoord worden, iedereen die de ideologie wil verlaten moet vermoord worden, vrouwen zijn ondergeschikte broedmachines, slavernij is toegelaten, we kunnen nog een tijdje doorgaan .... Het is de opdracht voor iedere mohammedaan om de wereld te islamiseren. Ze zullen blijven proberen tot het volbracht is. En zij hebben tijd zat.

Religie is uiteindelijk verzonnen door de mensheid. Als god echt bestaat zou hij al veel leugenaars en misbruikers van zijn naam hebben 'neergebliksemd'.

Men heeft er destijds god bij gesleurd om nog meer indruk te maken en meer macht te verwerven over de bange onderdanen. Niemand was er getuige van dat de profeet 'bezoek' kreeg van de aartsengel. Daar bestaat geen enkel bewijs van. Als iemand heden ten dage hetzelfde verkondigt, wordt hij zeer waarschijnlijk uitgelachen.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 16 augustus 2020 om 21:33.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2020, 21:29   #24891
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Even op stap tot bij onze noorderburen ...

Volgens de PVV-leider “het Marokkanenprobleem en het islamprobleem zijn in Nederland het grootst”

Ik schreef het tot vervelens toe al eerder maar ik blijf van mening: dat de Islam op zich bestaat daar heb ik géén probleem mee.

Dat diezelfde Islam zijn troepen over de wereld stuurt om in andere landen onrust te gaan stoken dat is wel verschrikkelijk fout.

Als er mensen zijn die het 'grote boek (Koran)' willen volgen zoals het daar in geschreven staat dan is dat hun volste recht maar ze doen dat best in hun eigen land(en) dan heeft er verder niemand last van.

Wat er nu aan de gang is wereldwijd klinkt als: laten wij alles naar onze 'hand' zetten, alles overrompelen, alles wat anderen gemaakt/opgebouwd hebben stelen er handig gebruik van maken en laten wij verder infiltreren op alle mogelijke postjes en diensten tot in de politiek toe.

Met dat laten infiltreren kunnen wij alleen maar een steen werpen naar die partijen en politici die het allemaal mee in de hand werken?

Misschien zie ik het weer allemaal te dramatisch in of net niet?

Vanuit politieke hoek moet er iets aan gedaan worden maar wat juist?
Durven kijken en reageren op wat onjuist is en niet goed voor de "eigen" bevolking; zoals het VB.
Zo doen de moslims het eenmaal ze bij jou voet aan de grond krijgen, ze worden steeds talrijker, gevaarlijker en agressiever.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2020, 07:49   #24892
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Durven kijken en reageren op wat onjuist is en niet goed voor de "eigen" bevolking; zoals het VB.
Zo doen de moslims het eenmaal ze bij jou voet aan de grond krijgen, ze worden steeds talrijker, gevaarlijker en agressiever.
Hebben wij géén kansen genoeg gegeven in de EU aan bepaalde anderen mensen die van einde ende verre kwamen om zich aan te passen in ons land, de EU in het algemeen?

Die anderen hebben die kansen serieus terzijde geschoven en wilden alleen maar hun veroveringstochten verder zetten.

Heeft men die 'anderen' in ons land de EU in het algemeen géén kansen genoeg gegeven: werk, winkeltjes, VZW's, tempels, massa's voordelen gegeven, laten infiltreren op post- en diensten?

Het begint duidelijker- en duidelijker te worden dat zij uitgestuurd geworden zijn om de EU in te palmen.

Het licht aan het einde van de tunnel is vreselijk ver zoek op huidig ogenblik.

Ik hoop altijd dat ik de situatie echt verkeerd inschat of toch véél te dramatisch inschat maar op huidig ogenblik zijn er meerdere situaties (dagelijks) die je aan het DOOMdenken zetten.

p.s.

Ik kijk regelmatig naar Border Security Australia en daar stuurt men diegenen die de regels overtreden op de één of andere manier nogal snel terug huiswaarts zonder véél boeh of bah + verbod om het land meestal de eerste 3 jaar nog te mogen betreden.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 17 augustus 2020 om 07:54.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2020, 21:13   #24893
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Aloehahaha...:

"In Berlijn zit een man vast die kort na elkaar bij meerdere ongevallen op de snelweg betrokken was. De autoriteiten denken dat de 30-jarige Irakees met opzet andere voertuigen ramde en gaan uit van een aanslag."

https://nos.nl/artikel/2344630-duits...n-aanslag.html
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2020, 22:33   #24894
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.749
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Aloehahaha...:

"In Berlijn zit een man vast die kort na elkaar bij meerdere ongevallen op de snelweg betrokken was. De autoriteiten denken dat de 30-jarige Irakees met opzet andere voertuigen ramde en gaan uit van een aanslag."

https://nos.nl/artikel/2344630-duits...n-aanslag.html
Weer een verwarde moslim.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2020, 22:51   #24895
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Weer een verwarde moslim.
Ken jij er andere ?
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2020, 17:04   #24896
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.764
Standaard

Hierdoor misschien, dagje in de koningin van de badsteden.

https://m.facebook.com/watch/?v=1265...oid_speed_dial

Laatst gewijzigd door wagner.666 : 24 augustus 2020 om 17:11.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2020, 19:17   #24897
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.749
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
Hierdoor misschien, dagje in de koningin van de badsteden.

https://m.facebook.com/watch/?v=1265...oid_speed_dial
Nog een interessant artikel.

Citaat:
Het was geen fijne zomer voor de multiculturele samenleving.
https://www.wyniasweek.nl/het-was-ge...e-samenleving/
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2020, 22:21   #24898
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.764
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Nog een interessant artikel.
Het zijn toch zo een lieverdjes die licht bruine en zwarte soort ongedierte, ratten zijn nog beschaafder dan het ingevoerd crapuul.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2020, 11:15   #24899
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
Het zijn toch zo een lieverdjes die licht bruine en zwarte soort ongedierte, ratten zijn nog beschaafder dan het ingevoerd crapuul.
Het vergelijk met ratten is gevaarlijk want een rat die je in het nauw drijft wat doet die????

Die valt aan!!!!
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 26 augustus 2020 om 11:29.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2020, 20:51   #24900
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.772
Standaard

Grappig , dat idee over het grote Islam complot waarbij er een soort centraal gezag is dat onderdanen aanstuurt om bij ons te 'infiltreren', maar ik geloof er weinig van.

Wat dacht u er van als ze dat gingen doen maar dan met legers en echte bommen, dat zou enorme weerstand opleveren.
En zo bestaat er dus ook enorme weerstand onder moslims tegen de acties van het westen in hun regio. Losse organisaties daar vandaan infiltreren hier uit wraak, en niet "de islam"
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be