Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 november 2019, 17:08   #1
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard Gasboete voor legaal lachgas

Rare kwieten die Vlaams nationale Antwerpenaren. Volgens Bartman is lachgas een legaal roesmiddel maar wie het gebruikt op een feestje kan een gasboet verwachten.

Waarom geeft die dan geen gasboete aan iedereen die vodka drinkt op een feestje ? Dat is toch een even gevaarlijk zo niet nog gevaarlijker roesmiddel ? Of waarom deelt hij geen gasboete uit aan iedereen die een sigaar of sigaret opsteekt ?

Ik lees hier altijd voorstanders van alcohol zeggen dat men dat niet kan en mag beboeten want dat dat legaal is maar blijkbaar kan dat voor het ene en niet voor het andere.

Maar goed kan me voorstellen dat de VB tooghangers daar weer zeer enthousiast gaan over zijn....met al die drugs tegenwoordig

Wat een hypocriet zeg die vent.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191122_04730773

PS Ik heb het nog nooit gebruikt want ik lach niet graag

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 22 november 2019 om 17:24.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2019, 18:03   #2
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Rare kwieten die Vlaams nationale Antwerpenaren. Volgens Bartman is lachgas een legaal roesmiddel maar wie het gebruikt op een feestje kan een gasboet verwachten.

Waarom geeft die dan geen gasboete aan iedereen die vodka drinkt op een feestje ? Dat is toch een even gevaarlijk zo niet nog gevaarlijker roesmiddel ? Of waarom deelt hij geen gasboete uit aan iedereen die een sigaar of sigaret opsteekt ?

Ik lees hier altijd voorstanders van alcohol zeggen dat men dat niet kan en mag beboeten want dat dat legaal is maar blijkbaar kan dat voor het ene en niet voor het andere.

Maar goed kan me voorstellen dat de VB tooghangers daar weer zeer enthousiast gaan over zijn....met al die drugs tegenwoordig

Wat een hypocriet zeg die vent.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191122_04730773

PS Ik heb het nog nooit gebruikt want ik lach niet graag
Alle redenen zijn goed voor gasboetes.

Natuurlijk, de hoofdreden is dat het geld naar de Stad gaat. Zo krijg je voor bijvoorbeeld verkeerd geparkeerd staan ook een gasboete, op die manier is dat geen federaal geld meer.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2019, 18:39   #3
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Alle redenen zijn goed voor gasboetes.

Natuurlijk, de hoofdreden is dat het geld naar de Stad gaat. Zo krijg je voor bijvoorbeeld verkeerd geparkeerd staan ook een gasboete, op die manier is dat geen federaal geld meer.
En dat kan alleen maar goed zijn. Op die manier gaat dat geld niet meer naar de Walen.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2019, 21:58   #4
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
En dat kan alleen maar goed zijn. Op die manier gaat dat geld niet meer naar de Walen.
Jaja, maar het is in veel gevallen de reden waarom de gasboete gegeven wordt die onrechtvaardig is, eigenlijk is het totale willekeur.

Het gas is niet verboden maar wie het gebruikt wordt gestraft.

Een en ander klopt niet.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2019, 23:48   #5
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

De liegende leider heeft gezegd dat er daarmee bij onze jeugd al doden gevallen zijn.

Laatst gewijzigd door Anna List : 22 november 2019 om 23:48.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2019, 16:33   #6
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.275
Standaard

Maggie gaat voorstellen dat de tandartsen voortaan lachgas gebruiken in plaats van verdovingsmiddel.
Dat helpt niet tegen de pijn, maar tenminste, als het het uitschreeuwt, dan klinkt het tenminste erg grappig.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2019, 17:16   #7
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
De liegende leider heeft gezegd dat er daarmee bij onze jeugd al doden gevallen zijn.
Heb er geen weet van.

Heb er gekend die kochten dat met zo van die grote metalen flessen, zoals die om mee lassen, tegelijk.

Was er ene bij die deed dat uren aan een stuk, ballonnetje vullen, in de longen zuigen, neervallen op de vloer met lichte stuiptrekkingen, wakker worden, rechtstaan.
Rince repeat.

De eerste keer dat je dat ziet ben je ongerust, daarna mindert dat.

Maar doden, ja, mij zou het niet verbazen.

Er zijn godverdekke zotte mensen op aarde.
__________________
Citaat:
Ta gueule!

Laatst gewijzigd door Xenophon : 23 november 2019 om 17:17.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be