Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 maart 2023, 15:34   #21
Sneaky
Minister-President
 
Sneaky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2015
Berichten: 4.779
Standaard

Een bange populatie levert veel schapen. Zo simpel is dat.

En hier op het forum zitten veel onnozele schapen, er zijn er zelfs die nog steeds bang zijn...
__________________
Elon Musk - “Wokeness gives people a shield to be mean and cruel, armored in false virtue.”
Sneaky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2023, 15:54   #22
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Een bange populatie levert veel schapen. Zo simpel is dat.

En hier op het forum zitten veel onnozele schapen, er zijn er zelfs die nog steeds bang zijn...
Al een geluk dat we over “rusland” correct worden geïnformeerd he, door een ander hoopje experten.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2023, 16:21   #23
Sneaky
Minister-President
 
Sneaky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2015
Berichten: 4.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Al een geluk dat we over “rusland” correct worden geïnformeerd he, door een ander hoopje experten.
Ik hoef geen correcte informatie over aantal sterfgevallen en dergelijke om te weten dat Rusland de vijand is he.
__________________
Elon Musk - “Wokeness gives people a shield to be mean and cruel, armored in false virtue.”
Sneaky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2023, 16:46   #24
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Er zijn TE veel landen die allemaal plotseling in blinde paniek schoten.
Sneeuwbal effect. We hebben dat trouwens gezien.

Eerst waren we aan 't lachen met de Chinezen. Toen was het paniek in Italie, "maar ja, de Italianen he". Toen was het paniek in Spanje.

De dokters in Italie waren radeloos. Ze wisten niet wat doen. En toen was er de "grote expert", Ferguson, die "een cunning plan" had. Vanuit puur een doktersstandpunt was "hou toch op met ulle te besmetten, onnozelaars, we liggen vol en hebben geen gedacht wat we moeten doen !" een begrijpelijk standpunt. En meneer Ferguson, groot expert, die het allemaal "wist" gaf aan wat men moest doen. Een paar andere "slimmerikken" gingen het helpen uitleggen wat het Grote Genie had bedacht, want het "domme volk" begreep dat niet.
Je kan begrijpen dat ze in Italie en Spanje "oef" zegden toen de politici iedereen "een paar weken" opsloot.

In Frankrijk was er eerst ook geen probleem. Macron, die de zottigheid in Italie aanschouwde, had begin de tweede week van maart nog gezegd "het belangrijkste is dat het normale leven blijft voortgaan", en "we zouden onze ouderen moeten beschermen".

Maar toen heeft Ferguson hem opgebeld om te zeggen dat half Frankrijk ging kreperen. Macron heeft toen een aantal Franse wetenschappers verzameld om hen te vragen wat ze vonden van die meneer Ferguson. En iedereen heeft hem gezegd dat die GELIJK HAD (op een zekere prof. Raoult van Marseille na).

Macron heeft toen "ingezien" dat hij "de wetenschap moest volgen" en we hebben zijn fameuze "nous sommes en guerre" discours gehad.

Je begrijpt dat nadien, de Belgen en de Nederlanders, die toen al Italie, Spanje, en ook Frankrijk zagen sluiten, en daar ook een bende dokters was die vonden dat Ferguson een Groot Genie was, de politiek onder druk zette. In Duitsland heeft men het ook nog een tijdje afgehouden, maar uiteindelijk ook gezwicht. Boris Johnson die het ook wilde afhouden, moest het opnemen tegen de rest van het continent.

In Zweden hadden ze wel een paar echte wetenschappers die gewoon dezelfde analyse maakten van Ferguson zijn "inzicht" als wat ik hier ook gepost had, en die zagen dat men onmogelijk met een kort lockdowntje wat dan ook kon bereiken. Had Macron die Zweedse gasten rond zich gehad, en had Frankrijk het been stijf gehouden tegen zotte Ferguson, er is kans dat de rest ook stand zou gehouden hebben.

Maar je snapt dat als er al een paar "grote" landen zijn die X toepassen "uit noodzaak" en "op raad van de wereld-expert" het moeilijker en moeilijker wordt om "de wijsneus" uit te hangen he. En als je zelf meedoet, verhoog je het gewicht van "die wereld-expert".

Citaat:
Allez, van leiders, al dan niet democratisch verkozen, mag men toch wel wat meer koud bloed verwachten hé.
Het is eerder omgekeerd. Aangezien dat "leiderschap" gewoon een veel te groot kostuum is voor de kleine maar pretentieuze mannekes die het aandoen, gaan die als eerste in brute paniek als ze uit hun comfort zone geduwd worden door de feiten JUIST OMDAT ze wel zelf weten dat ze onbekwaam zijn voor de taak die ze voor zich hebben en hun gans leven erin bestond om dat te verbergen.

Citaat:
Daarnaast "we gaan ze angst aanjagen" omdat het virus nu eenmaal niet virulent genoeg is, om de mensen zich TOCH maar te laten injecteren, dat heeft niets meer met domheid of onwetendheid te maken hé. Dat is een doelbewuste keuze/strategie.
Eens je vastzit in een politiek kan je niet meer terug zonder zwaar gezichtsverlies, en hoe meer je "het beest" hebt uitgehangen, hoe harder de klepel dan terugkomt. Dat is ook de reden waarom dictators, zelfs al zouden ze op een zeker moment berouw krijgen, despotisch moeten blijven doen, want als ze lossen, hangen ze.

Onbewust "wilden" ze dat het vaccin het virus "overwon" en vonden ze allen die tegenwerkten als 'deserteurs' tegen het Grote Gevecht. En waarschijnlijk was het op een zeker ogenblik handig om zondebokken kunnen aan te wijzen omdat hun kwakzalverij niet zo goed werkte als ze hoopten he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2023, 17:37   #25
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Sneeuwbal effect. We hebben dat trouwens gezien.

Eerst waren we aan 't lachen met de Chinezen. Toen was het paniek in Italie, "maar ja, de Italianen he". Toen was het paniek in Spanje.

De dokters in Italie waren radeloos. Ze wisten niet wat doen. En toen was er de "grote expert", Ferguson, die "een cunning plan" had. Vanuit puur een doktersstandpunt was "hou toch op met ulle te besmetten, onnozelaars, we liggen vol en hebben geen gedacht wat we moeten doen !" een begrijpelijk standpunt. En meneer Ferguson, groot expert, die het allemaal "wist" gaf aan wat men moest doen. Een paar andere "slimmerikken" gingen het helpen uitleggen wat het Grote Genie had bedacht, want het "domme volk" begreep dat niet.
Je kan begrijpen dat ze in Italie en Spanje "oef" zegden toen de politici iedereen "een paar weken" opsloot.

In Frankrijk was er eerst ook geen probleem. Macron, die de zottigheid in Italie aanschouwde, had begin de tweede week van maart nog gezegd "het belangrijkste is dat het normale leven blijft voortgaan", en "we zouden onze ouderen moeten beschermen".

Maar toen heeft Ferguson hem opgebeld om te zeggen dat half Frankrijk ging kreperen. Macron heeft toen een aantal Franse wetenschappers verzameld om hen te vragen wat ze vonden van die meneer Ferguson. En iedereen heeft hem gezegd dat die GELIJK HAD (op een zekere prof. Raoult van Marseille na).

Macron heeft toen "ingezien" dat hij "de wetenschap moest volgen" en we hebben zijn fameuze "nous sommes en guerre" discours gehad.

Je begrijpt dat nadien, de Belgen en de Nederlanders, die toen al Italie, Spanje, en ook Frankrijk zagen sluiten, en daar ook een bende dokters was die vonden dat Ferguson een Groot Genie was, de politiek onder druk zette. In Duitsland heeft men het ook nog een tijdje afgehouden, maar uiteindelijk ook gezwicht. Boris Johnson die het ook wilde afhouden, moest het opnemen tegen de rest van het continent.

In Zweden hadden ze wel een paar echte wetenschappers die gewoon dezelfde analyse maakten van Ferguson zijn "inzicht" als wat ik hier ook gepost had, en die zagen dat men onmogelijk met een kort lockdowntje wat dan ook kon bereiken. Had Macron die Zweedse gasten rond zich gehad, en had Frankrijk het been stijf gehouden tegen zotte Ferguson, er is kans dat de rest ook stand zou gehouden hebben.

Maar je snapt dat als er al een paar "grote" landen zijn die X toepassen "uit noodzaak" en "op raad van de wereld-expert" het moeilijker en moeilijker wordt om "de wijsneus" uit te hangen he. En als je zelf meedoet, verhoog je het gewicht van "die wereld-expert".



Het is eerder omgekeerd. Aangezien dat "leiderschap" gewoon een veel te groot kostuum is voor de kleine maar pretentieuze mannekes die het aandoen, gaan die als eerste in brute paniek als ze uit hun comfort zone geduwd worden door de feiten JUIST OMDAT ze wel zelf weten dat ze onbekwaam zijn voor de taak die ze voor zich hebben en hun gans leven erin bestond om dat te verbergen.



Eens je vastzit in een politiek kan je niet meer terug zonder zwaar gezichtsverlies, en hoe meer je "het beest" hebt uitgehangen, hoe harder de klepel dan terugkomt. Dat is ook de reden waarom dictators, zelfs al zouden ze op een zeker moment berouw krijgen, despotisch moeten blijven doen, want als ze lossen, hangen ze.

Onbewust "wilden" ze dat het vaccin het virus "overwon" en vonden ze allen die tegenwerkten als 'deserteurs' tegen het Grote Gevecht. En waarschijnlijk was het op een zeker ogenblik handig om zondebokken kunnen aan te wijzen omdat hun kwakzalverij niet zo goed werkte als ze hoopten he.
Ik weet niet wat ik het ergste moet vinden. Of het gepland is, of net niet....
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2023, 17:38   #26
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Ik hoef geen correcte informatie over aantal sterfgevallen en dergelijke om te weten dat Rusland de vijand is he.
Er zijn vele vijanden. Maar ik weet niet of rusland mijn vijand is.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2023, 18:55   #27
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.904
Standaard



__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan ook in scène gezet zijn hé.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2023, 23:24   #28
Reverberation
Minister
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3.916
Standaard

Den blok erop!
Release the variant!
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2023, 06:52   #29
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.816
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Ik weet niet wat ik het ergste moet vinden. Of het gepland is, of net niet....
Volgens mij is het beiden. De vaccin firma’s hebben al jaren plannen om eindelijk eens een nieuwe ziekte helemaal te kunnen uitbuiten, want waarom zouden ze dat niet hebben. In de Amerikaanse reclame doen ze niet anders dan ziektes zo erg mogelijk voor te stellen en moesten al miljarden betalen wegens corruptie. In die zin is het dus wel degelijk gepland.

Dan heb je de experts en politiekers die hun geld in die firma’s hebben via aandelen, lobbygroepen of hun werk. Die zitten niet mee in het plan maar werken wel gretig mee met de ‘goeie zaak’. Mottigste voorbeeld is leugenaar Van Damme die geld moet loskrijgen van big farma voor z’n vaccinopolis project, die prostitueert zich dus met plezier en dat was ook te zien.

Dan had je de perfect storm met Trump, corrupte media, de Chinezen, de run op nutteloze beademingsmachines enzovoort die alles haast onvermijdelijk liet escaleren in een wereldwijde massahysterie waarbij ‘ongelovigen’ werden verketterd, of die nu gelijk hadden of niet.

Het toont aan dat de mens nog steeds een mottig kuddebeest is.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2023, 08:15   #30
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Ik weet niet wat ik het ergste moet vinden. Of het gepland is, of net niet....
Inderdaad hebben we hier de decentralisatie van de zottigheid, en een decentraal systeem kan niet "onthoofd" worden. Een geplande vijandigheid, daar kunt ge de kop van afkappen, ophangen, en laten zien dat het kwade weg is. Gedecentraliseerde waanzin, daar is geen "hoofdschuldige" en zelfs als ge die zondebok aanwijst, en gaat ophangen, stopt ge de zottigheid niet meer.

Hier zouden we Ferguson kunnen aanwijzen, maar dat was gewoon maar ne mens die ook maar dacht dat hij het wist he. Die had zelf geen beslissingsmacht, maar wel enorm "aanzien" in de dokterswereld. Voor een keer dat zo een obscure ivoren-toren wetenschapper praktisch dingen wil gaan doen, beleefde die de moment van zijn carriere - of dacht-em dat toch.

De echte "schuldigen" zijn de horden en horden van "meelopers".

Laatst gewijzigd door patrickve : 7 maart 2023 om 08:17.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2023, 08:16   #31
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Den blok erop!
Release the variant!
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2023, 08:17   #32
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht


patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2023, 09:37   #33
Sneaky
Minister-President
 
Sneaky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2015
Berichten: 4.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Er zijn vele vijanden. Maar ik weet niet of rusland mijn vijand is.
Het zou moeten. Kijk, in feite is iedereen die niet meewerkt aan uw geluk uw vijand. Alleen zijn daar gradaties in. Hoeveel schade heb ik van hun acties?

En laten we gerust zijn, onze regering en bij uitbreiding heel de westelijke elite is ook een vijand. Dat hebben ze duidelijk aangetoond met corona. Alleen staan die nog net onder Rusland in de ranglijst. One enemy at a time he.
__________________
Elon Musk - “Wokeness gives people a shield to be mean and cruel, armored in false virtue.”
Sneaky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2023, 12:41   #34
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Het zou moeten. Kijk, in feite is iedereen die niet meewerkt aan uw geluk uw vijand. Alleen zijn daar gradaties in. Hoeveel schade heb ik van hun acties?

En laten we gerust zijn, onze regering en bij uitbreiding heel de westelijke elite is ook een vijand. Dat hebben ze duidelijk aangetoond met corona. Alleen staan die nog net onder Rusland in de ranglijst. One enemy at a time he.
Da's een kwestie van perceptie hé.

Ik heb vooral last van de schade die voortvloeit uit de acties die onze eigen regeringen namen. Zoals de toegang tot goedkope energie wegnemen.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2023, 12:57   #35
Sneaky
Minister-President
 
Sneaky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2015
Berichten: 4.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Da's een kwestie van perceptie hé.

Ik heb vooral last van de schade die voortvloeit uit de acties die onze eigen regeringen namen. Zoals de toegang tot goedkope energie wegnemen.
Maar nee, ze hebben de zon helemaal niet afgeschermd. Dat is goedkope energie die beschikbaar is voor iedereen. Ik heb helemaal niks bijbetaald omwille van de energie-crisis. Ja, misschien just wat meer hout gestookt dan vorige winter om te compenseren.
__________________
Elon Musk - “Wokeness gives people a shield to be mean and cruel, armored in false virtue.”
Sneaky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2023, 13:06   #36
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Ik heb vooral last van de schade die voortvloeit uit de acties die onze eigen regeringen namen. Zoals de toegang tot goedkope energie wegnemen.
Het wegnemen van Goedkope Energie hebben we vooral aan de Duitse Groene Smoes te danken. Het VERBERGEN van dat wegnemen kwam van de smeerpijp van het maffiozengas, die onze Amerikaanse vrienden voor ons opgeblazen hebben, en waarvoor we ze nog decennia dankbaar zullen zijn
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2023, 14:03   #37
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het wegnemen van Goedkope Energie hebben we vooral aan de Duitse Groene Smoes te danken. Het VERBERGEN van dat wegnemen kwam van de smeerpijp van het maffiozengas, die onze Amerikaanse vrienden voor ons opgeblazen hebben, en waarvoor we ze nog decennia dankbaar zullen zijn
Het maakt mij niet veel uit wie schuldig is. Mijn goedkope energie is weg, en daarmee ook voor het gehele Europese industriële apparaat.

Die verarming van het europese continent schrijven we bij op het konto van de duitsers en de amerikanen dan. De duitsers die ons verplicht hebben een groene leugen te geloven, en de amerikanen die vlotjes het mes in onze rug steken om die ballon door te prikken. Schoon vrienden hé zeg. Kijk eens, we pakken jullie goedkope energie af, zodat jullie weten dat de duitsers gelogen hebben.

En, voelen we ons daar nu béter bij? Nu aan het licht gekomen is dat een energiemix voor een continent niet kan bestaan uit zonne- en windenergie?

We hebben compleet geen mogelijkheid om de eerste decennia een alternatief uit te werken.

Maar gelijk dat we gekregen hebben, jongens, gelijk dat we gekregen hebben....
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2023, 14:17   #38
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Maar gelijk dat we gekregen hebben, jongens, gelijk dat we gekregen hebben....
Daar is het om te doen he . Om "gelijk hebben" en massamoord. De twee grote geneugten in het leven
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2023, 14:28   #39
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Daar is het om te doen he . Om "gelijk hebben" en massamoord. De twee grote geneugten in het leven
Daar bereikt ge armoede en eenzaamheid mee. Ik heb andere plannen.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2023, 15:28   #40
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Inderdaad hebben we hier de decentralisatie van de zottigheid, en een decentraal systeem kan niet "onthoofd" worden. Een geplande vijandigheid, daar kunt ge de kop van afkappen, ophangen, en laten zien dat het kwade weg is. Gedecentraliseerde waanzin, daar is geen "hoofdschuldige" en zelfs als ge die zondebok aanwijst, en gaat ophangen, stopt ge de zottigheid niet meer.

Hier zouden we Ferguson kunnen aanwijzen, maar dat was gewoon maar ne mens die ook maar dacht dat hij het wist he. Die had zelf geen beslissingsmacht, maar wel enorm "aanzien" in de dokterswereld. Voor een keer dat zo een obscure ivoren-toren wetenschapper praktisch dingen wil gaan doen, beleefde die de moment van zijn carriere - of dacht-em dat toch.

De echte "schuldigen" zijn de horden en horden van "meelopers".
Ferguson heeft nog nooit een correcte voorspelling gemaakt, maar hij vertelde wél een verhaal dat meebracht dat er "controle" zou kunnen worden ingevoerd.
Naam: 123647479_10158102524088517_7312562630015739715_o.jpg
Bekeken: 43
Grootte: 82,2 KB
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be