Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat?
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 oktober 2023, 11:17   #161
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ook als priesters/geestelijken zelf bekend hebben?
Je kan beweren dat je gestolen hebt, dat kan waar zijn of niet waar, het is aan de rechter om te zeggen of je een dief bent of niet.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2023, 12:09   #162
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.438
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Je kan beweren dat je gestolen hebt, dat kan waar zijn of niet waar, het is aan de rechter om te zeggen of je een dief bent of niet.
Werkt dat met Himmler en Hitler dan ook zo? Geen veroordeling door een rechter = niet schuldig?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2023, 13:08   #163
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Werkt dat met Himmler en Hitler dan ook zo? Geen veroordeling door een rechter = niet schuldig?
Ik weet niet hoe het in Duitsland werkt.

Ten andere, Hitler was dictator toen, dus ik neem aan dat het allemaal legaal was wat hij deed aangezien hij ook de wetten maakte?
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2023, 14:19   #164
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Je kan beweren dat je gestolen hebt, dat kan waar zijn of niet waar, het is aan de rechter om te zeggen of je een dief bent of niet.
Ik speelde ooit in een voetbalploeg waarvan de penningmeester bekende dat hij met geld weg was. Het bestuur stapte niet naar het gerecht maar ontsloeg hem wel op staande voet nadat hij een papier ondertekende dat hij het gestolen geld in schijven zou terug betalen.
Wat belet de kerk hetzelfde te doen en de pedofielen die bekend hebben er uit te gooien?
Ze hebben daar geen rechter voor nodig.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2023, 18:55   #165
De Prof
Minister-President
 
De Prof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: De Jommekesclub
Berichten: 4.171
Standaard

Ik vind dat men paranoia aan het worden is.
Op dat radio veroordeeld Vincent Van Quickenborne en Sven Ornelis pater Jefke van grensoverschrijdend sexueel gedrag.

Blijkbaar zouden ze allebei op internaat, toen ze ziek waren een zetpil toegediend gekregen hebben van Pater Jefke.

Dat is gewoon een medische behandeling. Dat de pater daarbij zou "gekeken" hebben. Ja, je kan dat moeilijk blindelings doen.

Komt er nog bij dat de persoon in kwestie is overleden, en zich niets ééns meer kan verdedigen.


Ik begin me toch af te vragen...is dit er niet over.

Voor alle duidelijkheid, ik geef men mening enkel en alleen over deze uitlatingen. Moest dat paterke effectief verder gegaan zijn. Dan is het een andere zaak.
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2023, 19:03   #166
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.165
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
Ik vind dat men paranoia aan het worden is.
Op dat radio veroordeeld Vincent Van Quickenborne en Sven Ornelis pater Jefke van grensoverschrijdend sexueel gedrag.

Blijkbaar zouden ze allebei op internaat, toen ze ziek waren een zetpil toegediend gekregen hebben van Pater Jefke.

Dat is gewoon een medische behandeling. Dat de pater daarbij zou "gekeken" hebben. Ja, je kan dat moeilijk blindelings doen.

Komt er nog bij dat de persoon in kwestie is overleden, en zich niets ééns meer kan verdedigen.


Ik begin me toch af te vragen...is dit er niet over.

Voor alle duidelijkheid, ik geef men mening enkel en alleen over deze uitlatingen. Moest dat paterke effectief verder gegaan zijn. Dan is het een andere zaak.

Hebben ze die hele hetze tegen de kerk niet meer als 10 jaar geleden al gedaan. Naar mijn gevoel moet dat telkens terug opgehaald worden als afleiding op andere zaken.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2023, 19:03   #167
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.769
Standaard

Raar dat dat altijd de katholieke kerk is die hier aan de schandpaal genageld word, precies of dat niet in de kinderverkrachter van mohamed gebeurt maar daar durft onze gesubsidieerde gazetten en woke politiekers met geen woord over reppen bang voor de rellende en plunderende jongeren.

ps al gans mijn leven atheïst.

Laatst gewijzigd door wagner.666 : 25 oktober 2023 om 19:04.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2023, 19:10   #168
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.165
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
Raar dat dat altijd de katholieke kerk is die hier aan de schandpaal genageld word, precies of dat niet in de kinderverkrachter van mohamed gebeurt maar daar durft onze gesubsidieerde gazetten en woke politiekers met geen woord over reppen bang voor de rellende en plunderende jongeren.

ps al gans mijn leven atheïst.
Ben ook niet echt praktiserend Katholiek, eerder dat het bij onze geschiedenis hoort. Maar het stoort me ontzettend dat dit allemaal moet verdwijnen om plaats te maken voor een achterlijke, vijandige godsdienst.

Kruisbeeld weg op school/ hoofddoek in
Soepballetjes weg/ halal in
Kerstboom weg/ Suikerfeest in
Bikini weg/ boerkini in
….
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2023, 16:45   #169
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Schuldig verzuim is naar de toekomst toe. Ja, als ge opgescheept zit met een pedofiel, en ge gaat die TERUG naar klein mannekes elders sturen, dan is dat echt de kat bij de melk zetten, dat is inderdaad alles gereed maken om nieuwe slachtofferkes te maken.

Maar als ge gewoon WEET HEBT of VERMOEDT dat iemand pedofiele daden heeft begaan, en daar uw bakkes over houdt, dan zou ik zeggen dat het waarschijnlijk onwettelijk is om dat voor U te houden, maar begrijpelijk. Ge kunt er enkel maar extra ambras mee hebben.

Als ik ergens een moord of zo zou zien, dan zou ik stillekes hopen dat niemand weet dat ik het gezien heb en voor de rest mijn klep houden daarover, niks gebeurd, niks gezien, he.
Wat een held!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2023, 16:46   #170
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Ben ook niet echt praktiserend Katholiek, eerder dat het bij onze geschiedenis hoort. Maar het stoort me ontzettend dat dit allemaal moet verdwijnen om plaats te maken voor een achterlijke, vijandige godsdienst.

Kruisbeeld weg op school/ hoofddoek in
Soepballetjes weg/ halal in
Kerstboom weg/ Suikerfeest in
Bikini weg/ boerkini in
….
Dat klopt. Maar met de ene smeerlapperij praat je de andere niet goed.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2023, 17:44   #171
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.960
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Mijns inziens is het de pedofielenclub "de kerk" zelf, die aanzet tot haat tegen christenen.

Ik geloof dat de meeste priesters in hun hart helemaal geen christen zijn. Maar dat ze opzettelijk de perfecte dekmantel "priester" als beroep kozen zodat ze naar hartelust kinderen konden misbruiken. Zonder tegenspraak en zonder weerstand. Daar was het hen om te doen.

Om vergiffenis moeten ze niet vragen, aangezien geen enkele van die pedo's spijt heeft van zijn zonden.

Ik pleit voor de doodstraf voor alle pedo's die feiten pleegden, en voor de volledige afschaffing van de kerk.
Ik weet niet of er nog 1 EU land is waar de doodstraf toegepast wordt.
De Kerk heeft zichzelf in veel Europese landen "afgeschaft". Hoeveel mensen gaan er de zondag nog naar de mis ? 2 en een paardekop.
Hoeveel kinderen worden nog gedoopt ? Naar het schijnt is dat belangrijk om te bepalen hoeveel een pastoor verdient !?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2023, 17:46   #172
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.165
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat klopt. Maar met de ene smeerlapperij praat je de andere niet goed.
Zeker niet, maar onze smeerlapperij vervangen door een nog grotere import smeerlapperij is zeker niet goed.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2023, 18:14   #173
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
Ik vind dat men paranoia aan het worden is.
Op dat radio veroordeeld Vincent Van Quickenborne en Sven Ornelis pater Jefke van grensoverschrijdend sexueel gedrag.

Blijkbaar zouden ze allebei op internaat, toen ze ziek waren een zetpil toegediend gekregen hebben van Pater Jefke.

Dat is gewoon een medische behandeling. Dat de pater daarbij zou "gekeken" hebben. Ja, je kan dat moeilijk blindelings doen.

Komt er nog bij dat de persoon in kwestie is overleden, en zich niets ééns meer kan verdedigen.


Ik begin me toch af te vragen...is dit er niet over.

Voor alle duidelijkheid, ik geef men mening enkel en alleen over deze uitlatingen. Moest dat paterke effectief verder gegaan zijn. Dan is het een andere zaak.


Moest een leraar anno 2023 een kind individueel in een ruimte sommeren om zijn broek uit te doen om naar zijn flieter te kunnen kijken en hem dan een suppo in zijn kont duwen dan zat die vanavond nog in de gevangenis.

Ga je hier écht die pedofiele deviante smeerlappen uit het verleden zitten vergoelijken ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2023, 18:15   #174
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Hebben ze die hele hetze tegen de kerk niet meer als 10 jaar geleden al gedaan. Naar mijn gevoel moet dat telkens terug opgehaald worden als afleiding op andere zaken.
Ah, het was allemaal niet zo erg... Laat ons erover zwijgen.

Tsjeverij tot in de vierde macht...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2023, 18:33   #175
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Ben ook niet echt praktiserend Katholiek, eerder dat het bij onze geschiedenis hoort. Maar het stoort me ontzettend dat dit allemaal moet verdwijnen om plaats te maken voor een achterlijke, vijandige godsdienst.

Kruisbeeld weg op school/ hoofddoek in
Soepballetjes weg/ halal in
Kerstboom weg/ Suikerfeest in
Bikini weg/ boerkini in
….
Heeft het niks mee te maken, dat is een drogreden.

Die pedofiele kliek die decennialang haar verleden heeft weten onder de mat te vegen komt nu gewoon in de publieke opinie. Het heeft Rik Devillé 30 jaar gekost, 30 jaar tijdens dewelke de oude kardinalen en bischoppen met zijn kloten speelden en het probleem doodgezwegen hebben.

Nu kan dat niet meer. Dat is het belang van zulke documentaires.

Ooit, als landen waar moslims nu majoritair zijn ook opschuiven op de ladder van de ontwikkeling gaat daar dezelfde shitstorm naar boven komen. Maar maak je geen illusie : dat gaat nog lang duren. Geen enkele maatschappij gaat gemakkelijk om met een verleden waarover ze schaamte voelen.

Laat ons een kat ook een kat noemen : de maatschappelijke almacht van de RK is beginnen in elkaar stuiken in de jaren '60, het heeft echt 'gewicht' gekregen vanaf de jaren '70 en vanaf de jaren '80' zijn we er openlijk de maatschappelijke spot mee beginnen drijven.

Maar de machtsstructuren volgden pas veeel later. De impact van de RK op de top van het gerecht is pas nu aan het uitdoven. Er is geen enkele reden dat dit in eender welk moslimland of bij de pijpekrullen-joden anders zou & zal gaan.

Niet denken dat men daar 'plots' de vettige gedegenereerde torrah of koran 'leraars' die jonge knaapjes serieel buttfucken gaan vervolgen.

Ook daar gaat daar wellicht een generatie of twee over gaan.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 26 oktober 2023 om 18:53.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2023, 14:13   #176
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.165
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Heeft het niks mee te maken, dat is een drogreden.

Die pedofiele kliek die decennialang haar verleden heeft weten onder de mat te vegen komt nu gewoon in de publieke opinie. Het heeft Rik Devillé 30 jaar gekost, 30 jaar tijdens dewelke de oude kardinalen en bischoppen met zijn kloten speelden en het probleem doodgezwegen hebben.

Nu kan dat niet meer. Dat is het belang van zulke documentaires.

Ooit, als landen waar moslims nu majoritair zijn ook opschuiven op de ladder van de ontwikkeling gaat daar dezelfde shitstorm naar boven komen. Maar maak je geen illusie : dat gaat nog lang duren. Geen enkele maatschappij gaat gemakkelijk om met een verleden waarover ze schaamte voelen.

Laat ons een kat ook een kat noemen : de maatschappelijke almacht van de RK is beginnen in elkaar stuiken in de jaren '60, het heeft echt 'gewicht' gekregen vanaf de jaren '70 en vanaf de jaren '80' zijn we er openlijk de maatschappelijke spot mee beginnen drijven.

Maar de machtsstructuren volgden pas veeel later. De impact van de RK op de top van het gerecht is pas nu aan het uitdoven. Er is geen enkele reden dat dit in eender welk moslimland of bij de pijpekrullen-joden anders zou & zal gaan.

Niet denken dat men daar 'plots' de vettige gedegenereerde torrah of koran 'leraars' die jonge knaapjes serieel buttfucken gaan vervolgen.

Ook daar gaat daar wellicht een generatie of twee over gaan.
Dat is lang geleden toch ook al in de publieke opinie gekomen en we weten toch allemaal wat er gebeurd is. Allee nu weten we ook dat ze aan de quickie gezeten hebben.
Ik ken nonkels in de familie die ook over 10 jaar zo een verhaal kunnen ophangen. Het gaat er me over dat dit lang geleden al geweten is, maar dat het geen toeval is dat het nu weeral opgerakeld wordt.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2023, 18:28   #177
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.676
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Heeft het niks mee te maken, dat is een drogreden.

Die pedofiele kliek die decennialang haar verleden heeft weten onder de mat te vegen komt nu gewoon in de publieke opinie. Het heeft Rik Devillé 30 jaar gekost, 30 jaar tijdens dewelke de oude kardinalen en bischoppen met zijn kloten speelden en het probleem doodgezwegen hebben.

Nu kan dat niet meer. Dat is het belang van zulke documentaires.

Ooit, als landen waar moslims nu majoritair zijn ook opschuiven op de ladder van de ontwikkeling gaat daar dezelfde shitstorm naar boven komen. Maar maak je geen illusie : dat gaat nog lang duren. Geen enkele maatschappij gaat gemakkelijk om met een verleden waarover ze schaamte voelen.

Laat ons een kat ook een kat noemen : de maatschappelijke almacht van de RK is beginnen in elkaar stuiken in de jaren '60, het heeft echt 'gewicht' gekregen vanaf de jaren '70 en vanaf de jaren '80' zijn we er openlijk de maatschappelijke spot mee beginnen drijven.

Maar de machtsstructuren volgden pas veeel later. De impact van de RK op de top van het gerecht is pas nu aan het uitdoven. Er is geen enkele reden dat dit in eender welk moslimland of bij de pijpekrullen-joden anders zou & zal gaan.

Niet denken dat men daar 'plots' de vettige gedegenereerde torrah of koran 'leraars' die jonge knaapjes serieel buttfucken gaan vervolgen.

Ook daar gaat daar wellicht een generatie of twee over gaan.
Hoelang gaan we moeten wachten voor de impact van de loge op het gerecht is uitgedoofd en men de pedo's van de VRT, het gerecht, het koningshuis en Vooruit serieus gaat aanpakken ipv te seponeren of ze de kans te geven zichzelf te verzuipen in 't kanaal ?
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2023, 12:20   #178
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.676
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik denk niet dat het ging over financiële vergoedingen.
Zelfs de linkse socioloog Jan Hertogen lijkt het programma Godvergeten maar niets te vinden.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2023, 13:23   #179
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Hier ben ik het grotendeels mee eens. De kinderen die thuis hun beklag durfden maken kregen er nog een pak rammel bij van hun katholieke ouders.

Niet alle priesters deden het erom, maar ook het verplichte celibaat dreef velen onder hen tot misbruik van kinderen. Dat werd in de regel toegedekt, bleef zonder gevolgen, en kon eeuwenlang doorgaan.

Hun ambt neerleggen omdat ze verliefd werden op een vrouw gebeurde zelden omdat de onfeilbare paus van Rome daar niet achter stond.
De priesters die hun soutane toch aan de haak hingen trouwden daarna....voor de kerk.

Aan deze eeuwige schande heeft het Europees Hof Voor Rechten van de Mens mee gewerkt.

Tot daar de scheiding tussen kerk en staat.

Ik pleit er voor om de subsidiëring van ALLE religiën af te schaffen. Wie er deel van wil uitmaken draait maar zélf voor de kosten ervan op.
Het Katholicisme is een deel van het Christendom en als dusdanig is het een nakomeling van het Judaïsme. Het heeft evenwel veel van de wijsheid van het Judaïsme overboord gegooid. Om maar één item te noemen: in het Judaïsme kun je slechts Rabbi worden wanneer je voldoet aan de vereiste dat je getrouwd bent. Met een vrouw, wel te verstaan.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be