Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 juli 2021, 00:07   #1
Victor Magnus
Schepen
 
Geregistreerd: 5 februari 2021
Berichten: 448
Standaard Chronisch ziek geworden na vaccinatie: Amerika start website met getuigenissen!

In Amerika is een prachtig privé-initiatief gelanceerd door een groep mensen die elkaar opzochten via Facebook nadat ze meteen ziek werden als gevolg van vaccinatie met een Covid-vaccin (sommigen binnen het half uur).

De Facebook groep werd zo groot dat ze nu van start zijn gegaan met een eigen website waarop getuigenissen worden verzameld van medeslachtoffers:

https://www.c19vaxreactions.com/

Een aanrader ter introductie: Bekijk/beluister de video in de Q & A sectie (video nr. 2 aangeduid als Q&A2) waarin een lid de lijst opsomt van schadelijke effecten die reeds werden gesignaleerd bij vaccin-slachtoffers: Je schrikt je werkelijk te pletter! Het lijkt wel alsof er een medische encyclopedie wordt opgesomd!

Uiteraard zullen al deze getuigenissen op termijn dienen als verpletterend bewijsmateriaal tegen de Big Pharma schurken en hun handpoppen (virologen, epidemiologen, immunologen... en algemeen gelogen wetenschappers) in het wereldomspannende proces dat weldra van start zal gaan en heel veel koppen zal doen rollen... ook die van de wanstaltige dwerg die nu al dikke wallen onder de ogen heeft door zijn slapeloze nachten (vul zelf maar in). De overwinning is nabij!
__________________
Google eens Chester Southam: Amerikaans topviroloog die in de jaren vijftig opzettelijk 600 kerngezonde mensen inspoot met dodelijke kankercellen (zonder hen daarover te informeren) om te zien hoe snel ze zouden sterven... Het bewijs dat dit soort schepselen hetzelfde denken: Hij kwam nadien aan het hoofd te staan van medische verenigingen... (slachtoffers waren merendeel Afro-Amerikanen in gevangenschap)

Laatst gewijzigd door Victor Magnus : 30 juli 2021 om 00:09.
Victor Magnus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2021, 19:09   #2
Victor Magnus
Schepen
 
Geregistreerd: 5 februari 2021
Berichten: 448
Standaard

Hahaha! Blijkbaar heeft 99,00% van onze forumleden zich al braaf als makke schapen laten vaccineren... Vandaar dat deze post als te angstaanjagend wordt bevonden en reacties uitblijven! Ik prijs me gelukkig dat ik bij de gelukkige 1% behoor! (Toegevoegde opmerking: Mijn welgemeende excuses voor het "leedvermaak". Het is ongepast en het hoort niet, zie ik wat later in. Het is niet omdat ik mezelf kan gelukkig prijzen dat ik nu vrolijk moet zijn om jullie toekomstige leed en ziektebeelden. Nogmaals excuses dames en heren! Er staat jullie wat te wachten en daar mag ik niet om lachen! )
__________________
Google eens Chester Southam: Amerikaans topviroloog die in de jaren vijftig opzettelijk 600 kerngezonde mensen inspoot met dodelijke kankercellen (zonder hen daarover te informeren) om te zien hoe snel ze zouden sterven... Het bewijs dat dit soort schepselen hetzelfde denken: Hij kwam nadien aan het hoofd te staan van medische verenigingen... (slachtoffers waren merendeel Afro-Amerikanen in gevangenschap)

Laatst gewijzigd door Victor Magnus : 30 juli 2021 om 19:25.
Victor Magnus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 01:54   #3
Victor Magnus
Schepen
 
Geregistreerd: 5 februari 2021
Berichten: 448
Standaard

Inmiddels stapelen de doden zich op in het meest gevaccineerde land ter wereld, Israel:

https://www.naturalnews.com/2021-07-...ry-israel.html

En ja hoor: de meeste doden waren al netjes gevaccineerd!
__________________
Google eens Chester Southam: Amerikaans topviroloog die in de jaren vijftig opzettelijk 600 kerngezonde mensen inspoot met dodelijke kankercellen (zonder hen daarover te informeren) om te zien hoe snel ze zouden sterven... Het bewijs dat dit soort schepselen hetzelfde denken: Hij kwam nadien aan het hoofd te staan van medische verenigingen... (slachtoffers waren merendeel Afro-Amerikanen in gevangenschap)
Victor Magnus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 02:29   #4
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Victor Magnus Bekijk bericht
Inmiddels stapelen de doden zich op in het meest gevaccineerde land ter wereld, Israel:

https://www.naturalnews.com/2021-07-...ry-israel.html

En ja hoor: de meeste doden waren al netjes gevaccineerd!
Lap.... Hier ook terug. Heb je soms nog van die wetenschappelijke referenties ?

Naturalnews.com

'...Natural News (formerly NewsTarget, which is now a separate sister site) is a far-right, anti-vaccination conspiracy theory and fake news website known for promoting alternative medicine, pseudoscience, and far-right extremism...'

Bron, wiki.

En: '...Natural News is een website die complottheorieën, pseudowetenschap en kwakzalverij verspreidt om onder valse voorwendsels de verkoop op haar webshop "Natural News Store" te promoten. De website behoort tot één van de meest internationaal bekende kwakzalverblogs op het internet....'

Goe bezig !
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 31 juli 2021 om 02:29.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 07:29   #5
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.235
Standaard

opa joe deelt nu geld uit voor wie een spuitje laat zetten
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 07:55   #6
Victor Magnus
Schepen
 
Geregistreerd: 5 februari 2021
Berichten: 448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Lap.... Hier ook terug. Heb je soms nog van die wetenschappelijke referenties ?

Naturalnews.com

'...Natural News (formerly NewsTarget, which is now a separate sister site) is a far-right, anti-vaccination conspiracy theory and fake news website known for promoting alternative medicine, pseudoscience, and far-right extremism...'

Bron, wiki.

En: '...Natural News is een website die complottheorieën, pseudowetenschap en kwakzalverij verspreidt om onder valse voorwendsels de verkoop op haar webshop "Natural News Store" te promoten. De website behoort tot één van de meest internationaal bekende kwakzalverblogs op het internet....'

Goe bezig !
Bedankt voor het advies! Als ik moet kiezen tussen de referenties van uw onwetenschappers die op de loonlijst staan van Big Pharma en onderbouwde volkswijsheid dan kies ik voor het laatste! Eens zien wie aan het kortste eind zal trekken...
__________________
Google eens Chester Southam: Amerikaans topviroloog die in de jaren vijftig opzettelijk 600 kerngezonde mensen inspoot met dodelijke kankercellen (zonder hen daarover te informeren) om te zien hoe snel ze zouden sterven... Het bewijs dat dit soort schepselen hetzelfde denken: Hij kwam nadien aan het hoofd te staan van medische verenigingen... (slachtoffers waren merendeel Afro-Amerikanen in gevangenschap)
Victor Magnus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 07:56   #7
Victor Magnus
Schepen
 
Geregistreerd: 5 februari 2021
Berichten: 448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
opa joe deelt nu geld uit voor wie een spuitje laat zetten
100 USD om je binnenkort nooit meer pensioen te moeten betalen... Een deal die voor de overheid erg voordelig gaat uitpakken lijkt mij!
__________________
Google eens Chester Southam: Amerikaans topviroloog die in de jaren vijftig opzettelijk 600 kerngezonde mensen inspoot met dodelijke kankercellen (zonder hen daarover te informeren) om te zien hoe snel ze zouden sterven... Het bewijs dat dit soort schepselen hetzelfde denken: Hij kwam nadien aan het hoofd te staan van medische verenigingen... (slachtoffers waren merendeel Afro-Amerikanen in gevangenschap)
Victor Magnus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 09:49   #8
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Victor Magnus Bekijk bericht
Inmiddels stapelen de doden zich op in het meest gevaccineerde land ter wereld, Israel:

https://www.naturalnews.com/2021-07-...ry-israel.html

En ja hoor: de meeste doden waren al netjes gevaccineerd!
Natural News, zelfde categorie als Infowars. Dat als betrouwbare bron aanhalen is duidelijk bewijs dat je een achterlijke idioot bent.
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 09:59   #9
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Natural News, zelfde categorie als Infowars. Dat als betrouwbare bron aanhalen is duidelijk bewijs dat je een achterlijke idioot bent.
Badaboemboemboem!!!
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 10:00   #10
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
opa joe deelt nu geld uit voor wie een spuitje laat zetten
Hundred dollar for a jab!!! Yeeehaaa!!!
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 10:09   #11
edwinp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 april 2020
Berichten: 3.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Goed, dan stel ik het volgende voor. Als je ooit dringend medische hulp nodig hebt, of dat nu door ziekte of door een ongeval is, ga dan maar naar je wieweuten met hun volkswijsheid, en niet naar dokters, aangezien die toch allemaal corrupt zijn.
Ik hoop echt dat ik het nog mag meemaken dat dokters het recht krijgen om wappies als jij hulp te weigeren. Geen enkele dokter zou tijd mogen verspillen aan kakkerlakken!
2

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20210730_96888701

coronanieuws van op de 'hoek' bevestigd door échte bronnen

Laatst gewijzigd door edwinp : 31 juli 2021 om 10:11.
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 10:28   #12
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Victor Magnus Bekijk bericht
Hahaha! Blijkbaar heeft 99,00% van onze forumleden zich al braaf als makke schapen laten vaccineren... Vandaar dat deze post als te angstaanjagend wordt bevonden en reacties uitblijven! Ik prijs me gelukkig dat ik bij de gelukkige 1% behoor! (Toegevoegde opmerking: Mijn welgemeende excuses voor het "leedvermaak". Het is ongepast en het hoort niet, zie ik wat later in. Het is niet omdat ik mezelf kan gelukkig prijzen dat ik nu vrolijk moet zijn om jullie toekomstige leed en ziektebeelden. Nogmaals excuses dames en heren! Er staat jullie wat te wachten en daar mag ik niet om lachen! )
Hahaha!
Voor al het onheil dat, volgens jouw zeer zelfingenomen en leedvermakelijk oordeel toch, ons te wachten staat ingevolge de vaccinatie wil ik op mijn beurt graag mijn hartelijke wederwensen overmaken met voor jou een kanjer van een besmetting met de Delta-variant met een flinke longaandoening, opname in een IC-afdeling, intubatie, kunstmatige beademing met zuurstofverrijking en, als kers op de taart, een langdurig aanslepende revalidatie.

Het is niet mooi maar het is lik op stuk.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 10:31   #13
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Goed, dan stel ik het volgende voor. Als je ooit dringend medische hulp nodig hebt, of dat nu door ziekte of door een ongeval is, ga dan maar naar je wieweuten met hun volkswijsheid, en niet naar dokters, aangezien die toch allemaal corrupt zijn.
Ik hoop echt dat ik het nog mag meemaken dat dokters het recht krijgen om wappies als jij hulp te weigeren. Geen enkele dokter zou tijd mogen verspillen aan kakkerlakken!
Dokter zijn was ooit een eerbaar beroep. Een beroep met als uitgangspunt het redden van mensen die ziek zijn. De farmacie rook er geld in. Wat als we eerst mensen ziek kunnen maken (verwerkte suikers in al ons eten, terwijl het bewezen is dat kankercellen zich voeden met glucose) zodat we ze vervolgens pillen kunnen verkopen om die zelf gecreëerde ziekte te bestrijden?

Tot op heden werden mensen ziek van chemische rotzooi in ons voedsel. Pfizer rook de kans om ons ziek te maken met experimentele gentherapie die ons immuunsysteem ondermijnt. In hun eigen contracten geven ze het zelfs toe, en Pfizer heeft een ellenlange strafrechtelijke geschiedenis wat dit betreft.

Anno 2021 kunnen we stellen dat artsen niet meer zijn dan verkopers ten dienste van de farmacie. Verkopers die hun morele principes volledig overboord gooien door te zwijgen of zelfs te liegen over mogelijke lange termijngevolgen van dit experiment. Dokters die de ganse samenleving ziek maken.

Ik hoop dat ik de tijd nog mag meemaken dat jij en andere Pfizer aanhangers doodziek worden en een dikke “told you so” om de oren krijgen van slimmere mensen die niet aan de druk hebben toegegeven. Waarschijnlijk zul je niet eens door hebben of toegeven dat je ziektebeeld gerelateerd is aan dit experiment
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 11:15   #14
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Goed, dan stel ik het volgende voor. Als je ooit dringend medische hulp nodig hebt, of dat nu door ziekte of door een ongeval is, ga dan maar naar je wieweuten met hun volkswijsheid, en niet naar dokters, aangezien die toch allemaal corrupt zijn.
Ik hoop echt dat ik het nog mag meemaken dat dokters het recht krijgen om wappies als jij hulp te weigeren. Geen enkele dokter zou tijd mogen verspillen aan kakkerlakken!
In overweging te nemen dat in Frankrijk 2 ziekenhuizen in staking zijn of gaan nu de dokters en personeel zich ook moeten vaccineren.

Als statement kan dat wel tellen.

Ze vertrouwen het zelf niet.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 11:20   #15
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.465
Standaard

https://www.worldometers.info/corona...h-deaths-daily
... toont een "sideways" sinds april.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 13:46   #16
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.655
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Goed, dan stel ik het volgende voor. Als je ooit dringend medische hulp nodig hebt, of dat nu door ziekte of door een ongeval is, ga dan maar naar je wieweuten met hun volkswijsheid, en niet naar dokters, aangezien die toch allemaal corrupt zijn.
Ik hoop echt dat ik het nog mag meemaken dat dokters het recht krijgen om wappies als jij hulp te weigeren. Geen enkele dokter zou tijd mogen verspillen aan kakkerlakken!
Wie met zulke laakbare, moreel verwerpelijke houding een ziek mens het mensenrecht op medische zorg zou weigeren is de naam 'mens' niet meer waard.
En ook nog discrimineren.
Gij hebt je toch VRIJWILLIG laten vaccineren of niet? Op eigen risico?
Dan moeten, volgens jouw afschuwelijke houding, de gevaccineerden ook elke medische hulp geweigerd worden omdat ze zo achterlijk waren om VRIJWILLIG, ondanks alle waarschuwingen zelfs van de farmaceuten nog wel, hun eigen gezondheid om zeep te vaccineren om de big farma miljardenwinsten te bezorgen en omdat ze zich doodsbang door de staatsterreur te geloven hebben laten chanteren tot vaccinatie.
Geen enkele dokter zou tijd noch middelen mogen verspillen aan zulke gevaccineerde kakkerlakken!
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 14:02   #17
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Idd.
Wie zich vrijwillig laat castreren moet ook niet verwachten dat de rest zich laat castreren.

Beetje eigenaardigaards die vaccinolozen.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 14:07   #18
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.655
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Dokter zijn was ooit een eerbaar beroep. Een beroep met als uitgangspunt het redden van mensen die ziek zijn. De farmacie rook er geld in. Wat als we eerst mensen ziek kunnen maken (verwerkte suikers in al ons eten, terwijl het bewezen is dat kankercellen zich voeden met glucose) zodat we ze vervolgens pillen kunnen verkopen om die zelf gecreëerde ziekte te bestrijden?

Tot op heden werden mensen ziek van chemische rotzooi in ons voedsel. Pfizer rook de kans om ons ziek te maken met experimentele gentherapie die ons immuunsysteem ondermijnt. In hun eigen contracten geven ze het zelfs toe, en Pfizer heeft een ellenlange strafrechtelijke geschiedenis wat dit betreft.

Anno 2021 kunnen we stellen dat artsen niet meer zijn dan verkopers ten dienste van de farmacie. Verkopers die hun morele principes volledig overboord gooien door te zwijgen of zelfs te liegen over mogelijke lange termijngevolgen van dit experiment. Dokters die de ganse samenleving ziek maken.

Ik hoop dat ik de tijd nog mag meemaken dat jij en andere Pfizer aanhangers doodziek worden en een dikke “told you so” om de oren krijgen van slimmere mensen die niet aan de druk hebben toegegeven. Waarschijnlijk zul je niet eens door hebben of toegeven dat je ziektebeeld gerelateerd is aan dit experiment
Dan zouden we ook kunnen stellen:
"Geen enkele dokter zou tijd en middelen mogen verspillen aan gevaccineerde kakkerlakken die zich op eigen risico en vrijwillig ziek hebben laten maken door onbekende vaccinatieschade waarvoor gewaarschuwd werd."
Eigen schuld, dikke bult, op de blaren zitten als je je gat verbrandt.
Wir haben es gewüsst.

En bij wat gevaccineerden nog te wachten staat, zal een bedreiging en de terreur van angst voor een dodelijk (ebola-)virus in het niet zinken, temeer ze het aan zichzelf te wijten hebben ook nog.
Ik heb oprecht medelijden met wat er nog gaat komen voor de bange sheeple die zich hebben laten vangen, ze mogen voor mijn part alle mogelijke, medische bijstand krijgen voor de onbekende vaccinatieschade waar geen arts een oplossing voor zal kunnen bieden.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 14:09   #19
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Idd.
Wie zich vrijwillig laat castreren moet ook niet verwachten dat de rest zich laat castreren.

Beetje eigenaardigaards die vaccinolozen.
die mensen doen dat wel voor anderen he
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 14:22   #20
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.655
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Hahaha!
Voor al het onheil dat, volgens jouw zeer zelfingenomen en leedvermakelijk oordeel toch, ons te wachten staat ingevolge de vaccinatie wil ik op mijn beurt graag mijn hartelijke wederwensen overmaken met voor jou een kanjer van een besmetting met de Delta-variant met een flinke longaandoening, opname in een IC-afdeling, intubatie, kunstmatige beademing met zuurstofverrijking en, als kers op de taart, een langdurig aanslepende revalidatie.

Het is niet mooi maar het is lik op stuk.
Dat onheil staat je niet te wachten, dat is er al, tenzij je natuurlijk struisvogel speelt.

De delta variant is enkel een onschuldige snotneus/verkoudheid voor ongevaccineerden, gemakkelijk te bestrijden door hun onbeschadigde afweersysteem.
Het beeld dat gij schetst is voor de herbesmette gevaccineerden die nu reeds de ziekenhuizen bevolken.

Niet mooi? Een understatement. Moreel verwerpelijk, afschuwelijk en mensonwaardig om iemand zulk onheil nog maar toe te wensen, dat toont enkel de eigen, lelijke en kwaadaardige inborst.
Geen MENS doet dat.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be