Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 juli 2021, 12:38   #161
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.548
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Zijn dood illustreert hooguit dat de Hollanders en Vlaanderen al lange tijd een verloren oorlog voeren tegen de onderwereld.

De elite is maar wat te blij met zijn dood, want zo verdwijnt er wéér een kritsch geluid naar de disfunctionerende jusititie en politie.


ja joh, ik ben vorig jaar gestalkt telefonisch door indiase hindoe terroristen en die wilden mij in hun macht krijgen als psychiatrsiche patient en ik moest dus aanslagen gaan plegen om blanken te vermoorden. Ik heb de politie en psychiater en spvers alles verteld en gelukkig bellen zij mij nu niet meer vanuit india. Dus wat jij hier vertelt is erger dan je denkt, het is een Vernietigings oorlog tegen hele blanke ras ok, ik lieg niet hier. Teleurstellend dat veel zwarte hindoe apen nu toch extreme blankenhaters zijn, leerde aantal kennen en het is teleurstellend voor mij.

HEle wereld haat de blanke man nu ok, jullie moeten je grenzen radicaal sluiten nu en werken aan harde etnische zuiveringen ism LEGER en zwaar bewapende Politie. Preventieve hechtenis moet normaal worden en harde VERBANNING, net als vroeger toen binnen Britse RIjk alle criminele en asociale blanken werden verbannen naar Australie. IK bekijk het psychologisch, omgeving radicaal veranderen van een afgegleden persoon kan hem/haar reactiveren tot een positief denkend mens en nieuwe start geven om gelukkig te worden. Heb ik zelf ondervonden. Soms is het goed als je je hele sociale kring in een klap kwijtraakt, alles DELETED, doet veel pijn, vol verdriet en ok je bent sociaal dan DOOD. Heb ik tientallen keren mee moeten maken.

Blankenhaat is taboe thema ok, maar ik bekijk het wetenschappelijk.

conclusie
de zwarte onderwereld mn uit india en afrika voeren een soort rassenoorlog tegen alles wat blank is ok en daarom zie je een moorddadig patroon van bloedige moorden en verkrachtingen van blanke mannen en vrouwen. Dus het zijn RACISTISCHE misdaden tegen Blanken, puur TERRORISME, anti blank geweld ok. De politie moet vergaande vrijheden en arrestatie verruiming krijgen nu om hiertegen harder op te treden. HEt is RASSENOORLOG vd Trojaanse paarden.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 16 juli 2021 om 12:41. Reden: aanvullen
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2021, 15:49   #162
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 27.968
Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=r2sFov7rBhI

Peter R de Vries - De confrontatie tussen Beth Holloway en Joran
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2021, 20:12   #163
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 27.968
Standaard

1000en mensen in de rij voor afscheid Peter. Wachttijd liep op tot anderhalf uur...

https://twitter.com/Roycedevries01/s...94816092983300
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2021, 23:36   #164
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.548
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

Ik vond dhr/ Shri Peter R. de Vries altijd een echte blanke Arische Ubermensch met super energieen en super krachten, echte hogere Siddhi Krachten had hij. Echte Arische Superman van Nederland.

Nu geloof ik dat hij ook zo een VOORTIJDIG einde wilde ok, hij weigerde kogelvrij vest te dragen, hij weigerde bewaking, ja Het Vrije Woord en HET RECHT van de Burger heeft een Hoge Prijs. Hij had iets van een MARTELAAR van het Recht en het Vrije Woord.


------------------------------------

https://www.nu.nl/peter-r-de-vries/6...-de-vries.html


Nog steeds veel bezoekers voor eerbetoon aan Peter R. de Vries
21 juli 2021 09:32 Laatste update: 6 uur geleden
165 NUjij-reacties
Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email

Koninklijk Theater Carré heeft woensdag iets voor 11.00 uur de deuren geopend voor de mensen die zich voor de deur hebben verzameld om afscheid te nemen van Peter R. de Vries. De misdaadverslaggever overleed vorige week donderdag op 64-jarige leeftijd na een week eerder te zijn neergeschoten. Van 11.00 tot 20.00 uur is er ruimte om hem de laatste eer te bewijzen.

De wachtrij voor Carré was gedurende de dag erg lang. Op het hoogtepunt was de wachttijd drie uur. Rond 17.00 uur begint de wachtrij op de brug bij de Sarphatistraat. Vanaf daar is het zo'n drie kwartier wachten.

Mensen krijgen het advies rekening te houden met het warme weer en zich daarop voor te bereiden. Medewerkers van de gemeente delen water uit. Volgens een woordvoerder van uitvaartbedrijf Monuta waren er even voor 13.00 uur zo'n duizend mensen binnen geweest.

In de ruimte waar de kist staat opgesteld, wordt rustige popmuziek gespeeld, waaronder De Vries' lievelingsnummer A Whiter Shade Of Pale van Procol Harum. Dit liedje werd woensdagochtend ook gespeeld op verschillende radiozenders.

Ook hangt er een gesigneerd shirt van Ajax, waarvan De Vries supporter was. Het voetbalshirt met de handtekening van Ajacied Jari Litmanen was bedoeld voor het graf van Nicky Verstappen, maar kwam te laat binnen. De Vries bewaarde het op zijn kantoor als herinnering.








https://www.nu.nl/peter-r-de-vries/6...-de-vries.html
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2021, 02:46   #165
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Ik vond dhr/ Shri Peter R. de Vries altijd een echte blanke Arische Ubermensch met super energieen en super krachten, echte hogere Siddhi Krachten had hij. Echte Arische Superman van Nederland.

Nu geloof ik dat hij ook zo een VOORTIJDIG einde wilde ok, hij weigerde kogelvrij vest te dragen, hij weigerde bewaking, ja Het Vrije Woord en HET RECHT van de Burger heeft een Hoge Prijs. Hij had iets van een MARTELAAR van het Recht en het Vrije Woord.


------------------------------------

https://www.nu.nl/peter-r-de-vries/6...-de-vries.html


Nog steeds veel bezoekers voor eerbetoon aan Peter R. de Vries
21 juli 2021 09:32 Laatste update: 6 uur geleden
165 NUjij-reacties
Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email

Koninklijk Theater Carré heeft woensdag iets voor 11.00 uur de deuren geopend voor de mensen die zich voor de deur hebben verzameld om afscheid te nemen van Peter R. de Vries. De misdaadverslaggever overleed vorige week donderdag op 64-jarige leeftijd na een week eerder te zijn neergeschoten. Van 11.00 tot 20.00 uur is er ruimte om hem de laatste eer te bewijzen.

De wachtrij voor Carré was gedurende de dag erg lang. Op het hoogtepunt was de wachttijd drie uur. Rond 17.00 uur begint de wachtrij op de brug bij de Sarphatistraat. Vanaf daar is het zo'n drie kwartier wachten.

Mensen krijgen het advies rekening te houden met het warme weer en zich daarop voor te bereiden. Medewerkers van de gemeente delen water uit. Volgens een woordvoerder van uitvaartbedrijf Monuta waren er even voor 13.00 uur zo'n duizend mensen binnen geweest.

In de ruimte waar de kist staat opgesteld, wordt rustige popmuziek gespeeld, waaronder De Vries' lievelingsnummer A Whiter Shade Of Pale van Procol Harum. Dit liedje werd woensdagochtend ook gespeeld op verschillende radiozenders.

Ook hangt er een gesigneerd shirt van Ajax, waarvan De Vries supporter was. Het voetbalshirt met de handtekening van Ajacied Jari Litmanen was bedoeld voor het graf van Nicky Verstappen, maar kwam te laat binnen. De Vries bewaarde het op zijn kantoor als herinnering.








https://www.nu.nl/peter-r-de-vries/6...-de-vries.html

Een fier mens zijn met waardes zal met de dag minder kunnen.
Over de ganse wereld verloederen de zeden maar hier in onze contreien is de overrompeling door barbaren het duidelijkst.
Onze sociale ingesteldheid is onze zwakte tegenover mensen die dat uitbuiten.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2021, 04:15   #166
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Een fier mens zijn met waardes zal met de dag minder kunnen.
Over de ganse wereld verloederen de zeden maar hier in onze contreien is de overrompeling door barbaren het duidelijkst.
Onze sociale ingesteldheid is onze zwakte tegenover mensen die dat uitbuiten.
Klopt.
Maar nu snap ik jouw avatar hommage aan Ernesto helemaal niet meer want dat individu was pas iemand die sociale ingesteldheid uitbuitte als die zwakte!
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2021, 12:21   #167
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 27.968
Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=vbUL0oCzJvE

1997 Peter R. de Vries in gesprek met Theo van Gogh over risico's vh vak

Ze zouden later beiden vermoord worden
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2021, 00:21   #168
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.548
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

dit is ongelooflijk ok, zijn vrouw vind na zijn dood zijn verstopte liefdesbriefjes.
Peter R. De Vries was een echte Hogere Gemanifesteerde raszuivere Arische Nano Godheid. Nu begin ik deze theorie een beetje beter te begrijpen.

Ik dacht altijd dat hij eenzaam en alleen leefde, vrijgezel en ongelukkig was en totaal mislukt in de liefde met meiden.

Echte Ubermensch, edel, nobel, Rechtschapen, Superintelligent (dikke dossiers kon hij goed memoriseren), sociaal vaardig, HOGE IQ, HOGE EQ, POTENT, gezonde Heterofiel, welbespraakt, enz.

Peter R. de Vries was te PERFEKT en 'TOO GOOD' voor deze wereld, daarom moest hij voortijdig vertrekken. De goeden gaan het eerst de kisten in, gelukkig ben ik lekker slecht haha haha



-----------------------------------
https://www.nu.nl/achterklap/6147010...s-van-hem.html



Geliefde van Peter R. de Vries vindt nu nog liefdesbriefjes van hem
22 juli 2021 07:36 Laatste update: 14 uur geleden
213 NUjij-reacties
Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email

De geliefde van Peter R. de Vries wilde zelf altijd anoniem blijven, maar na zijn overlijden moet ze wel, omwille van haar eigen veiligheid. In gesprek met de Volkskrant vertelt ze over het verlies en de liefdesbriefjes die ze nu nog vindt op plekken in haar huis.

"Ik heb net weer drie briefjes van hem gevonden", zegt ze geëmotioneerd, twee dagen na het overlijden van de misdaadjournalist. De Vries werd op 6 juli in Amsterdam neergeschoten nadat hij de studio van RTL Boulevard had verlaten.

"Als ik eerder de deur uit moest dan hij, legde hij altijd een brief op mijn hoofdkussen. Op een gegeven moment ging hij ook briefjes in mijn huis verstoppen. Hij scheurde vellen van zijn notitieblok of uit mijn aantekenboekjes, schreef er lieve teksten op en stopte ze op gekke plekken, achter mijn tandenborstel, in de vriezer, in een pan waar nog eten in zat, de vetvlekken zitten er nog op, in mijn schoenen, tussen mijn laptop, op de afzuigkap, in de la tussen mijn kleren. Mijn moeder heeft er een gevonden onder een stapeltje placemats hier op tafel."

In totaal zijn het er nu al meer dan honderd en de geliefde van de misdaadjournalist weet dat ze er nog meer gaat vinden. "Ik vond er ook een toen ik van het ziekenhuis naar huis reed om schone kleren op te halen. Bij elke vondst stort ik even in. Het is alsof ik nu pas besef hoe waardevol ze zijn. Alsof nu pas tot me doordringt hoe bijzonder dat is."
De Vries had de liefde van de daken willen schreeuwen

Alle jaren dat ze een relatie met De Vries had wilde ze zelf anoniem blijven, maar De Vries wilde dat eigenlijk liever niet. Hij wilde de liefde "van de daken schreeuwen", maar snapte ook de behoefte van zijn partner om geen publiek figuur te worden. "Op een gegeven moment zei hij uit zichzelf: zal ik hier een stukje achter je gaan ?*lopen? Of: kijk uit, daar heeft iemand een telefoon in zijn hand, die is me aan het filmen."

Nu zou ze zich het liefst openbaren, maar mag het niet, vertelt ze in de krant. Ze vindt het moeilijk, achteraf. "Waarom heb ik zoveel energie verspild, zo mijn best gedaan om ons geheim te houden? Was ik maar onbevangener geweest. Nu wil ik niet die anonieme partner zijn over wie zoveel wordt gespeculeerd, maar nu moet het van de politie."

Om haar nek draagt ze De Vries' armband met haar naam erop, de letters MGL (mijn grote liefde) en de datum dat ze elkaar ontmoet hebben. Zelf draagt ze de andere versie van de armband om haar pols. Nog steeds verwacht ze dat hij ieder moment binnen kan lopen. "Dat de deur open gaat, en dat die lange gestalte de trap op komt, met die mooie lach en die ogen die meelachen."




https://www.nu.nl/achterklap/6147010...s-van-hem.html
------------------------------
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be