Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Israëlisch-Palestijns conflict
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 juli 2021, 20:27   #6901
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Nagels & Koppen. Eat that, kemelhoeders.

DISCLAIMER:
Niet dat ik me zou durven moeien met jullie floret trainingen, hoor.

Vilvoorde wint wel op meerdere punten tot heden.
Pjeirestek hé, daar staat 'm kloek van.
Wie is Vilvoorde?
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2021, 20:29   #6902
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.782
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Wat noem jij een 'veralgemening' ?
Veralgemenen de gazanen zich met de Hamas-gazoenen, of niet ?
Erkennen zij de Hamas-gazoenen als hun regime ? Of niet ?

Dat lijkt mij de centrale vraag.

Zo niet, waarom zijn die laatste dan nog aan de macht en waarom spreken zij exclusief voor de gazanen ?
Zijn zij (= de bevolking, de gazanen dus ) akkoord om als cannon fodder gebruikt te worden terwijl de Sinwar's en consoorten in luxe resorts leven in de hoop dat dit conflict zo lang mogelijk voortgaat om die laatsten hun machtspositie te consolideren ?

"Hamas-gazoenen" Dacht dat Maddox Jommekes taal beheerste maar je moet zeker niet onder doen. Smijt er ook ergens "tapijt", "woestijn" of "tapijtkloppers" nu je toch zo belachelijk bezig bent.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2021, 20:32   #6903
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.400
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
"Hamas-gazoenen" Dacht dat Maddox Jommekes taal beheerste maar je moet zeker niet onder doen. Smijt er ook ergens "tapijt", "woestijn" of "tapijtkloppers" nu je toch zo belachelijk bezig bent.
Lezen is blijkbaar niet uw sterkste punt Tamam.
Ik heb het steevast over "tapijtkoppers".

Tapijtkloppers zijn nuttig. Groot verschil nietwaar.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2021, 20:32   #6904
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Wat noem jij een 'veralgemening' ?
Veralgemenen de gazanen zich met de Hamas-gazoenen, of niet ?
Erkennen zij de Hamas-gazoenen als hun regime ? Of niet ?

Dat lijkt mij de centrale vraag.

Zo niet, waarom zijn die laatste dan nog aan de macht en waarom spreken zij exclusief voor de gazanen ?
Zijn zij (= de bevolking, de gazanen dus ) akkoord om als cannon fodder gebruikt te worden terwijl de Sinwar's en consoorten in luxe resorts leven in de hoop dat dit conflict zo lang mogelijk voortgaat om die laatsten hun machtspositie te consolideren ?
Ik heb al aangetoond dat Hamas dit conflict helemaal niet wil laten voortduren. Ze hebben ook nauwelijks macht.

En verder zijn er gazanen die vinden dat Hamas harder moet optreden, er zijn er die vinden dat ze geen geweld moeten gebruiken , er zijn er die het met hamas eens zijn.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2021, 20:43   #6905
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Lekker simpel, en een leugen die uw standpunten alleen duidelijker maakt.
De massabetogers aan de grens, de grootste hoop zijn geen terroristen bijvoorbeeld.
Maar die mensen moeten toch ondertussen goed weten dat het geen gezonde zaak is dat te doen, gaan betogen in een mijnenveld bewaakt door bloeddorstige sluipschutters met verboden kogels.
bloeddorstige sluitschutters zeker maar Hoezo een mijnenveld? En waarom denkt u dat men toch gaat protesteren aan de grens??
Citaat:
Het enige waar Hamas in lukt is in de blokkade te bestendigen en onschuldigen te misbruiken en de dood en/of ellende in te jagen.
Natuurlijk , Israel heeft daar niets mee te maken.

Citaat:
En ja, Hamas gebruikt terreur om de situatie in "hun" voordeel te houden, niet om het lot van de doorsnee Gazaan te verbeteren.
En de Israelische regering wel ? die doen het wel om het lot van hun burgers te verbeteren?
Citaat:
Israël en Egypte hebben als buurlanden de taken verdeeld. Egypte gaat over het reizen van Gazanen.
En er zijn ook landen waar wij niet vrij naar kunnen reizen. Zeer veel zelfs.
Israel gaat ook over het reizen van gazanen. U toont aan dat uw kennis op dit gebied heel beperkt is. Nooit gehoord van die paspoorten zeker ? Men moet aan Israel vragen of ze mogen reizen.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2021, 20:53   #6906
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.400
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ik heb al aangetoond dat Hamas dit conflict helemaal niet wil laten voortduren.
Yep.
Citaat:
Ze hebben ook nauwelijks macht.
Alleen maar over leven en dood. Probeer maar eens als Gazaan hardop te zeggen dat je niet van Hamas moet hebben.

Citaat:
En verder zijn er gazanen die vinden dat Hamas harder moet optreden, er zijn er die vinden dat ze geen geweld moeten gebruiken , er zijn er die het met hamas eens zijn.
En ondertussen is Hamas "officieel" de leiding over Gaza.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2021, 22:25   #6907
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Volgens mij moet zelfs een gelobotomiseerde dwaas kunnen begrijpen dat de partij die het conflict aan het winnen is, geen enkele reden noch incentive heeft om hun huidige situatie/overwicht/eigen veiligheid in het gedrang te brengen.
Waarbij u er zo maar vanuit gaat dat de huidige maatregelen de veiligheid gaan garanderen .

Israel heeft al lang gewonnen , wat ze nu doen is onderdrukken.
Wie gebied bezet heeft immers al van dat gebied gewonnen.

Citaat:
Gewoon de tijd laten zijn werk doen, de eigen technologische en militaire overmacht doet de rest.
weer zo'n zeepbel redenering . Ondertussen maakt men zich heel druk om een Amerikaans bedrijf dat geen producten aan Israel wil leveren.
Waarom zou dat zijn ?
Het stoppen van de verkoop van ijsjes is volgens Israel antisemitische economische terreur !

Israel is geen eiland waar men geen rekening hoeft te houden met wat anderen kunnen gaan ondernemen.

Citaat:
Na de overgave, die er hoe dan ook ooit zal moeten komen, kan er veel veranderen. Nu is daar geen reden toe. De huidige afgedwongen situatie lost het veiligheidsstreven van Israël voor 99,5% op dus er is zelfs geen begin van een reden om iets aan te passen.
Veel mensen vinden het veiligheids risico van Israel niet opwegen tegen de blokkade van miljoenen. Boycotten die handel , en sancties + intrekken steun aan de Israelische terreur.

Nog een keer de vraag :
Waarom alleen naar de Israelische belangen kijken?
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2021, 22:32   #6908
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.777
Standaard

Scherpschutters schieten doelbewust op medics , kinderen enzovoorts, die geen enkel gevaar vormen.

Reactie: "Moeten ze(de slachtoffers) maar niet in een mijnenveld gaan lopen " Geen woord daarbij van kritiek op de partij met de scherpschutters en al helemaal geen veroordeling.

Dit is echt heel veelzeggend !!
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”

Laatst gewijzigd door atmosphere : 28 juli 2021 om 22:33.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2021, 22:36   #6909
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht

Alleen maar over leven en dood. Probeer maar eens als Gazaan hardop te zeggen dat je niet van Hamas moet hebben.
Dat doet men daar ook(kan ik aantonen), en ze worden dan niet neergeschoten.

Citaat:
En ondertussen is Hamas "officieel" de leiding over Gaza.
Maar niet de hoogste autoriteit.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2021, 05:26   #6910
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Lezen is blijkbaar niet uw sterkste punt Tamam.
Ik heb het steevast over "tapijtkoppers".

Tapijtkloppers zijn nuttig. Groot verschil nietwaar.
Ik denk dat het al de derde keer is dat je hem dit toelicht. Ga er maar vanuit dat een vierde keer nodig zal zijn.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2021, 09:06   #6911
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.400
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Waarbij u er zo maar vanuit gaat dat de huidige maatregelen de veiligheid gaan garanderen .
Blijkbaar wel, als we het aantal Israëli slachtoffers voor en na gaan bekijken.
Althans, dat is zoals Israël de cijfers brengt
Citaat:
Israël heeft al lang gewonnen , wat ze nu doen is onderdrukken.
Wie gebied bezet heeft immers al van dat gebied gewonnen.
Als ik de hardnekkigheid van de Gazoenen kwa aanvallen, al was het maar met een geslingerde steen of Thaise lampion, bekijk, dan heeft Israël helemaal niet gewonnen.
Citaat:
weer zo'n zeepbel redenering . Ondertussen maakt men zich heel druk om een Amerikaans bedrijf dat geen producten aan Israël wil leveren.
Dan koopt Israël de koshere ijsjes wel op een ander, als ze ze al niet zelf gaan maken.
Citaat:
Waarom zou dat zijn ?
Genoeg moslims met oliedollar teveel die belangrijke aandeelhouder van die ijsjesmaker geworden zijn?
Citaat:
Het stoppen van de verkoop van ijsjes is volgens Israël antisemitische economische terreur !
Hoeft niet, kan wel.
Citaat:
Israël is geen eiland waar men geen rekening hoeft te houden met wat anderen kunnen gaan ondernemen.
Alsof ze dat niet weten.
Citaat:
Veel mensen vinden het veiligheids risico van Israël niet opwegen tegen de blokkade van miljoenen. Boycotten die handel , en sancties + intrekken steun aan de Israëlische terreur.
Veel mensen kunnen nog niet eens een WC rol veilig bedienen. Alsof de democratische meerderheid altijd gelijk zou hebben.
Citaat:
Nog een keer de vraag :
Waarom alleen naar de Israëlische belangen kijken?
Ik kijk naar mijn belangen. En die lopen voor een klein stukje gelijk met die van Israël.
Maar dat is van weinig belang voor Israël en de leiders van dat land.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2021, 09:11   #6912
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.400
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Scherpschutters schieten doelbewust op medics , kinderen enzovoorts, die geen enkel gevaar vormen.
Ik zie het al zo voor me, zo'n sluipschuuter die 's avond naast zijn partner in de zetel ligt "Schat, vandaag op't werk was het weer grote lol, maar die eikel van een corporaal is aan't kill stealen, die schiet telkens een kindje uit mijn mikpunt weg."
Citaat:
Reactie: "Moeten ze(de slachtoffers) maar niet in een mijnenveld gaan lopen "
Ze mogen dat. Is dat goed, nope.
Citaat:
Geen woord daarbij van kritiek op de partij met de scherpschutters en al helemaal geen veroordeling.
Zou u goed voelen als ik nu zou schrijven: "ze mogen dat niet".
Citaat:
Dit is echt heel veelzeggend !!
Het is zeker veelzeggend.
U richt uw pijlen hier op mij, maar ik mag van Israël helemaal geen mijnveldhuppelaars gaan jagen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2021, 11:09   #6913
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik zie het al zo voor me, zo'n sluipschuuter die 's avond naast zijn partner in de zetel ligt "Schat, vandaag op't werk was het weer grote lol, maar die eikel van een corporaal is aan't kill stealen, die schiet telkens een kindje uit mijn mikpunt weg."
U ontkend dus het bewust neerknallen van demonstranten .
Citaat:
Ze mogen dat. Is dat goed, nope.
Wie mogen wat ?
Citaat:
Zou u goed voelen als ik nu zou schrijven: "ze mogen dat niet".
Over wie spreekt u?

Het is zeker veelzeggend dat u geen woord van kritiek heeft op
de moorden door sluipschutters terwijl er geen enkele reden was om hen zo in te zetten.

Zo'n schutter moet toch echt toestemming krijgen om ergens op te knallen , ze hebben dopjes in hun oren om de orders binnen te krijgen.

Scherpschutters schieten niet per ongeluk 4 mensen tegelijk dood. Het is doelgericht .
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2021, 13:37   #6914
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.248
Standaard

Ondertussen heeft Hamas via een Libanese krant zitten dreigen dat als Israël de valiezen cash van Quatar niet doorlaat zij binnen een week terug aanvallen gaan organiseren.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2021, 13:59   #6915
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.400
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
U ontkend dus het bewust neerknallen van demonstranten .
Het is zeker veelzeggend dat u geen woord van kritiek heeft op
de moorden door sluipschutters terwijl er geen enkele reden was om hen zo in te zetten.

Zo'n schutter moet toch echt toestemming krijgen om ergens op te knallen , ze hebben dopjes in hun oren om de orders binnen te krijgen.

Scherpschutters schieten niet per ongeluk 4 mensen tegelijk dood. Het is doelgericht .
Ik hoef niet te onkennen dat er Gazanen doodgeschoten zijn aan de Israëli grens. Dat is een feit.
En ik heb er "alle vertrouwen" in dat Israëli sluipschutters het doelwit dat ze willen raken, ook daadwerkelijk raken.
Hoe die doelwitten gekozen zijn, dat is aan de sluipschutters en hun bevelhebbers.

Heb ik daar een moreel oordeel over? Neen.
Citaat:
Wie mogen wat ?
Gazanen mogen al dan niet onder druk van hamas/Islamic Jihad of wie dan ook gaan demonstreren in het gebied dat Israël als "verboden zone"
Maar ontkent u dat het gewoon ongezond is, omdat die zone bekend staat voor rondvliegende, al dan niet gerichte kogels en traangasgranaten?
Citaat:
Over wie spreekt u?
Ik schrijf deze "ze mogen dat niet" in uwer voordele.
Israëli troepen mogen hun bevelen niet opvolgen en al zeker de grens niet verdedigen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2021, 14:11   #6916
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.248
Standaard

Om Tamam te plezieren, nog een beeld, dat is NOG duidelijker dan de Jommekes taal :

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2021, 16:45   #6917
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik hoef niet te onkennen dat er Gazanen doodgeschoten zijn aan de Israëli grens. Dat is een feit.
En ik heb er "alle vertrouwen" in dat Israëli sluipschutters het doelwit dat ze willen raken, ook daadwerkelijk raken.
Hoe die doelwitten gekozen zijn, dat is aan de sluipschutters en hun bevelhebbers.

Heb ik daar een moreel oordeel over? Neen.

Gazanen mogen al dan niet onder druk van hamas/Islamic Jihad of wie dan ook gaan demonstreren in het gebied dat Israël als "verboden zone"
Maar ontkent u dat het gewoon ongezond is, omdat die zone bekend staat voor rondvliegende, al dan niet gerichte kogels en traangasgranaten?
Hoezo ontken ik dat het ongezond is? , ik zeg steeds dat ze het ondanks dat toch doen.

Citaat:
Ik schrijf deze "ze mogen dat niet" in uwer voordele.
Israëli troepen mogen hun bevelen niet opvolgen en al zeker de grens niet verdedigen.
De bevelhebbers mogen hun bevelen niet geven, en het neerknallen van medics, pers en kinderen heeft geen reet met het verdedigen van de grens te maken.

Over wat de Palestijnen doen heeft u duidelijk wel steeds een moreel oordeel.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2021, 16:50   #6918
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ondertussen heeft Hamas via een Libanese krant zitten dreigen dat als Israël de valiezen cash van Quatar niet doorlaat zij binnen een week terug aanvallen gaan organiseren.
Begrijpelijk , want de cash van Quatar gaat ook naar de bevolking! Nog verdere verslechteringen zijn niet acceptabel.

We zullen de cash flow naar Israel eens blokkeren , dat zien zij zonder twijfel als oorlogsverklaring.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2021, 17:38   #6919
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Begrijpelijk , want de cash van Quatar gaat ook naar de bevolking! Nog verdere verslechteringen zijn niet acceptabel.

We zullen de cash flow naar Israel eens blokkeren , dat zien zij zonder twijfel als oorlogsverklaring.
Daar gaat dit over.

Israël heeft onder Netanyahu te lang toegelaten dat de valiezen cash in Hamas handen terechtkwamen, en eist nu (via bemiddelaar Egypte) dat er een neutrale verdeling komt, door VN of de PA van die gelden. Dus rechtstreeks naar de burgers, zonder afroming door Hamas en ook niet via Hamas gelieerde banken. In een eerste reactie had Hamas laten weten dat 'ze niets van dat geld moesten hebben' Maar daar lijkt het nu toch daarrond te stroppen.

Het geld is er, maar Hamas moet een andere distributiewijze toelaten.

Of ze kunnen er natuurlijk ook voor kiezen om de oorlog terug in gang te steken. We zien wel.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2021, 20:26   #6920
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.400
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Hoezo ontken ik dat het ongezond is? , ik zeg steeds dat ze het ondanks dat toch doen.
Dank u voor de bevestiging.
Citaat:
De bevelhebbers mogen hun bevelen niet geven, en het neerknallen van medics, pers en kinderen heeft geen reet met het verdedigen van de grens te maken.
Dat is uw mening, uw opinie.
Maar zelfs al verft u uwzelf grasislamgroen met Palestijnse siervlaggetjes uit elke lichaamsopening, zolang u geen supermacht uw goesting kan laten doen gaan uw troetels ferm klop blijven krijgen.
Citaat:
Over wat de Palestijnen doen heeft u duidelijk wel steeds een moreel oordeel.
Ik zou het eerder een amoreel oordeel noemen.
Maar ik heb net hetzelfde gedacht over de Oeigoeren en Tibetanen, Oost Timoerezen, West Saharisten of wat dan ook. Zolang ik ze niet in de "mijn" groep heb, zijn ze evenveel waard als een doorsnee Belgische politicus op de WC pot van een parenclub.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 29 juli 2021 om 20:27.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be