Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 juli 2021, 17:54   #1
Walvader
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2020
Berichten: 1.443
Standaard Een vraag van iemand op FB

Tekst is dus NIET van mij:

Ik zit met een klein vraagje. Heeft iemand hier soms een antwoord op?
Op amper enkele weken tijden lieten wereldleiders als Macron (Frankrijk), Johnson (UK), Merkel (Duitsland), Draghi (Italië), Benett (Israël), Trudeau (Canada) en Biden (US) dat de prik weliswaar nog steeds vrijwillig is, maar eigenlijk ook moreel verplicht, en dat zij eigenmachtig, zonder enig parlementair debat, eigenlijk willen:
a) dat er sterke reisbeperkingen komen voor de ongeprikten;
b) dat ongeprikten binnenkort uitgesloten worden van onder meer bars, dancings, hotels, restaurants, wedstrijden, culturele happenings en festivals binnen en buiten, winkelcentra, zwembaden en mogelijks ook openbaar vervoer - een negatieve test zou dan niet meer volstaan;
c) dat werkgevers het recht krijgen ongeprikten te ontslaan (eerst in de zorg en het onderwijs, maar dan ook bij de rest);
d) dat het noodzakelijk wordt om tegen september of ietsje later alle twaalfplussers in te spuiten (en op termijn wellicht de zesplussers, en dan de zesmaanders);
e) dat het streefdoel niet langer is, om alle risicogroepen te vaccineren, of de zorgcurve te flattenen, of te zorgen voor een groepsimmuniteit van 70%, maar om een vaccinatiegraad van 100% van de bevolking;
f) dat toekomstige lockdowns en overlijdens de SCHULD zijn van de ongeprikten en van wie enige twijfels uit over de spuit.
En dit terwijl al de landen die hierboven zijn aangehaald, momenteel dagelijks minder dan één persoon per miljoen hebben die overlijdt met covid. Dat is 0,0001 % van de bevolking.
Maar mijn vraag nu is de volgende: is het niet overduidelijk dat hier een duidelijk SCRIPT speelt, namelijk een dreigende boodschap en zeer concrete uitsluitingsmechanismen die tegelijkertijd in al die belangrijke staten wordt uitgesproken door de politieke leiders, zonder rugdekking van het parlement, en dus zonder enige rugdekking van de bevolking? Dit lijkt uiterst gecoördineerd en gedisciplineerd te verlopen. En honderd procent ondemocratisch ook. Of mis ik iets?
Mijn vraag nu is de volgende: naar WIE of WAT luisteren Macron, Biden, Trudeau, Draghi, Merkel, Bennett (en binnenkort wellicht Rutte en De Croo/FvdB) dan als ze zo'n extreem zwaarwegende uitspraken doen? Aan wie geven zij rekenschap af? Wie legt hen de woorden in de mond?
Ik ben ook maar op zoek naar wat verheldering, hé...
Eeuwige lof voor wie het meest concrete én geloofwaardige antwoord kan geven.
Dank voor uw aandacht!
Walvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 18:00   #2
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.016
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Walvader Bekijk bericht
Tekst is dus NIET van mij:

Snip…

Mijn vraag nu is de volgende: naar WIE of WAT luisteren Macron, Biden, Trudeau, Draghi, Merkel, Bennett (en binnenkort wellicht Rutte en De Croo/FvdB) dan als ze zo'n extreem zwaarwegende uitspraken doen? Aan wie geven zij rekenschap af? Wie legt hen de woorden in de mond?
Ik ben ook maar op zoek naar wat verheldering, hé...
Eeuwige lof voor wie het meest concrete én geloofwaardige antwoord kan geven.
Dank voor uw aandacht!
Dat is geen geheim.

Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 18:33   #3
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Hun broodheren uiteraard.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 18:42   #4
denkimi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Berichten: 3.700
Standaard

Ik weet niet of ze aan iemand rekenschap afleggen.

Wat wel zo is, is dat ze al van in het begin allemaal naar elkaar kijken en elkaar na-apen. En dat er zeker binnen europa intensief overleg gebeurt tussen de uitvoerende machten achter de rug van de bevolking en de parlementen.

Ik denk dat ze met hun verplichte vaccinatie gewoon een excuus gevonden hebben om de stekker uit de economische en maatschappelijke moord te trekken.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 18:45   #5
Reverberation
Minister
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Walvader Bekijk bericht
Tekst is dus NIET van mij:

Ik zit met een klein vraagje. Heeft iemand hier soms een antwoord op?
Op amper enkele weken tijden lieten wereldleiders als Macron (Frankrijk), Johnson (UK), Merkel (Duitsland), Draghi (Italië), Benett (Israël), Trudeau (Canada) en Biden (US) dat de prik weliswaar nog steeds vrijwillig is, maar eigenlijk ook moreel verplicht, en dat zij eigenmachtig, zonder enig parlementair debat, eigenlijk willen:
a) dat er sterke reisbeperkingen komen voor de ongeprikten;
b) dat ongeprikten binnenkort uitgesloten worden van onder meer bars, dancings, hotels, restaurants, wedstrijden, culturele happenings en festivals binnen en buiten, winkelcentra, zwembaden en mogelijks ook openbaar vervoer - een negatieve test zou dan niet meer volstaan;
c) dat werkgevers het recht krijgen ongeprikten te ontslaan (eerst in de zorg en het onderwijs, maar dan ook bij de rest);
d) dat het noodzakelijk wordt om tegen september of ietsje later alle twaalfplussers in te spuiten (en op termijn wellicht de zesplussers, en dan de zesmaanders);
e) dat het streefdoel niet langer is, om alle risicogroepen te vaccineren, of de zorgcurve te flattenen, of te zorgen voor een groepsimmuniteit van 70%, maar om een vaccinatiegraad van 100% van de bevolking;
f) dat toekomstige lockdowns en overlijdens de SCHULD zijn van de ongeprikten en van wie enige twijfels uit over de spuit.
En dit terwijl al de landen die hierboven zijn aangehaald, momenteel dagelijks minder dan één persoon per miljoen hebben die overlijdt met covid. Dat is 0,0001 % van de bevolking.
Maar mijn vraag nu is de volgende: is het niet overduidelijk dat hier een duidelijk SCRIPT speelt, namelijk een dreigende boodschap en zeer concrete uitsluitingsmechanismen die tegelijkertijd in al die belangrijke staten wordt uitgesproken door de politieke leiders, zonder rugdekking van het parlement, en dus zonder enige rugdekking van de bevolking? Dit lijkt uiterst gecoördineerd en gedisciplineerd te verlopen. En honderd procent ondemocratisch ook. Of mis ik iets?
Mijn vraag nu is de volgende: naar WIE of WAT luisteren Macron, Biden, Trudeau, Draghi, Merkel, Bennett (en binnenkort wellicht Rutte en De Croo/FvdB) dan als ze zo'n extreem zwaarwegende uitspraken doen? Aan wie geven zij rekenschap af? Wie legt hen de woorden in de mond?
Ik ben ook maar op zoek naar wat verheldering, hé...
Eeuwige lof voor wie het meest concrete én geloofwaardige antwoord kan geven.
Dank voor uw aandacht!
Massavorming op grote schaal. We zijn nog niet thuis.
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks

Laatst gewijzigd door Reverberation : 26 juli 2021 om 19:00.
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 18:55   #6
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.165
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Massavorming op grote schaal. We zijn nog thuis.
Het is wel raar dat ze in elk land afzonderlijk toch bijna met 100% exact dezelfde bewoordingen werken en dit op verschillende zaken. COVID en klimaat, en beide worden gebruikt (lees misbruikt) om de vrijheden van de mens in te perken.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 19:02   #7
Reverberation
Minister
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Het is wel raar dat ze in elk land afzonderlijk toch bijna met 100% exact dezelfde bewoordingen werken en dit op verschillende zaken. COVID en klimaat, en beide worden gebruikt (lees misbruikt) om de vrijheden van de mens in te perken.
Dat is het zeker.
Maar ik hoop dat je ongelijk hebt.
Nu het proces van massavorming kan je ook toepassen op de klimaatgekte.
Tijd zal het uitwijzen.
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 20:07   #8
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.445
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Walvader Bekijk bericht
Mijn vraag nu is de volgende: naar WIE of WAT luisteren Macron, Biden, Trudeau, Draghi, Merkel, Bennett (en binnenkort wellicht Rutte en De Croo/FvdB) dan als ze zo'n extreem zwaarwegende uitspraken doen? Aan wie geven zij rekenschap af? Wie legt hen de woorden in de mond?
Ik ben ook maar op zoek naar wat verheldering, hé...
Eeuwige lof voor wie het meest concrete én geloofwaardige antwoord kan geven.
Dank voor uw aandacht!
Dat is wat centrale planning doet he.
Dwingelanden die de koppen bij elkaar steken en samen opereren tegen diegenen die ze viseren.
Het MOET van Moskou.
Het MOET van Berlijn.
Het MOET van Europa.
Enz.
Je ziet dat nog het beste aan hun nationale / centrale banken.
Een eeuwige gezellige samenwerking, tegen de verdiener van geld, de spaarder, de speculant.
The Snake In The Tunnel, van Pierre Werner.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 26 juli 2021 om 20:07.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 23:53   #9
Victor Magnus
Schepen
 
Geregistreerd: 5 februari 2021
Berichten: 448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Walvader Bekijk bericht
Tekst is dus NIET van mij:

Ik zit met een klein vraagje. Heeft iemand hier soms een antwoord op?
Op amper enkele weken tijden lieten wereldleiders als Macron (Frankrijk), Johnson (UK), Merkel (Duitsland), Draghi (Italië), Benett (Israël), Trudeau (Canada) en Biden (US) dat de prik weliswaar nog steeds vrijwillig is, maar eigenlijk ook moreel verplicht, en dat zij eigenmachtig, zonder enig parlementair debat, eigenlijk willen:
a) dat er sterke reisbeperkingen komen voor de ongeprikten;
b) dat ongeprikten binnenkort uitgesloten worden van onder meer bars, dancings, hotels, restaurants, wedstrijden, culturele happenings en festivals binnen en buiten, winkelcentra, zwembaden en mogelijks ook openbaar vervoer - een negatieve test zou dan niet meer volstaan;
c) dat werkgevers het recht krijgen ongeprikten te ontslaan (eerst in de zorg en het onderwijs, maar dan ook bij de rest);
d) dat het noodzakelijk wordt om tegen september of ietsje later alle twaalfplussers in te spuiten (en op termijn wellicht de zesplussers, en dan de zesmaanders);
e) dat het streefdoel niet langer is, om alle risicogroepen te vaccineren, of de zorgcurve te flattenen, of te zorgen voor een groepsimmuniteit van 70%, maar om een vaccinatiegraad van 100% van de bevolking;
f) dat toekomstige lockdowns en overlijdens de SCHULD zijn van de ongeprikten en van wie enige twijfels uit over de spuit.
En dit terwijl al de landen die hierboven zijn aangehaald, momenteel dagelijks minder dan één persoon per miljoen hebben die overlijdt met covid. Dat is 0,0001 % van de bevolking.
Maar mijn vraag nu is de volgende: is het niet overduidelijk dat hier een duidelijk SCRIPT speelt, namelijk een dreigende boodschap en zeer concrete uitsluitingsmechanismen die tegelijkertijd in al die belangrijke staten wordt uitgesproken door de politieke leiders, zonder rugdekking van het parlement, en dus zonder enige rugdekking van de bevolking? Dit lijkt uiterst gecoördineerd en gedisciplineerd te verlopen. En honderd procent ondemocratisch ook. Of mis ik iets?
Mijn vraag nu is de volgende: naar WIE of WAT luisteren Macron, Biden, Trudeau, Draghi, Merkel, Bennett (en binnenkort wellicht Rutte en De Croo/FvdB) dan als ze zo'n extreem zwaarwegende uitspraken doen? Aan wie geven zij rekenschap af? Wie legt hen de woorden in de mond?
Ik ben ook maar op zoek naar wat verheldering, hé...
Eeuwige lof voor wie het meest concrete én geloofwaardige antwoord kan geven.
Dank voor uw aandacht!
Pardon??? Dat je dit nog niet weet??? Klaus Schwab: oprichter van het World Economic Forum, waar alle toekomstige (en huidige) politici die carrière willen maken kind aan huis zijn (Davos meetings, zoals bijgewoond door de Nederlandse premier Rutte en de kandidaat-premier Siegfried Kaag)

Schwab publiceerde recent een boek over 'The Great Reset' waarin hij de huidige covid crisis bejubelt als een uitgelezen kans om os zijn Build Back Better project door de strot te douwen: d.w.z. de creatie van een "Brave New World"...

Eén van de fel bekritiseerde slogans van dit clubje superrijken willen ze tegen 2030 gerealiseerd zien (voor ons, het volk uiteraard):

You will own nothing and you will be happy...!:

Promofilmpje World Economic Forum:

https://www.youtube.com/watch?v=lBBxWtKKQiA

Meer toelichting:

https://www.youtube.com/watch?v=bEQcyIGH_vQ


Kerngedachte hierachter is: we richten de planeet ten gronde omdat we teveel consumeren. Bijvoorbeeld: we hebben in onze kleerkasten (gemiddeld) tien jasjes en tien pantalons en tien jeansbroeken en tien hemden (ik zeg maar wat) terwijl we elk zouden kunnen volstaan met één uniform zoals de gevangenen.

Bill Gates van zijn kant pleit voor een totaalverbod op vleesconsumptie (rund, varken, kip, vis,... ja: vissen bieden ook "vlees"...) zodat we voor onze behoeften zullen aangewezen zijn op veganisme of krekels, sprinkhanen, meelwormen...:

https://www.youtube.com/watch?v=f_embaSxquM


Alleen als het bezit en de behoeften van 99% van de wereldbevolking drastisch kan worden gereduceerd (is de gedachte) kan de 1% zonder vrees voor de toekomst (klimaatproblemen) blijven overleven in hun paradijselijke resorts...
__________________
Google eens Chester Southam: Amerikaans topviroloog die in de jaren vijftig opzettelijk 600 kerngezonde mensen inspoot met dodelijke kankercellen (zonder hen daarover te informeren) om te zien hoe snel ze zouden sterven... Het bewijs dat dit soort schepselen hetzelfde denken: Hij kwam nadien aan het hoofd te staan van medische verenigingen... (slachtoffers waren merendeel Afro-Amerikanen in gevangenschap)

Laatst gewijzigd door Victor Magnus : 27 juli 2021 om 00:04.
Victor Magnus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2021, 08:01   #10
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Het is wel raar dat ze in elk land afzonderlijk toch bijna met 100% exact dezelfde bewoordingen werken en dit op verschillende zaken. COVID en klimaat, en beide worden gebruikt (lees misbruikt) om de vrijheden van de mens in te perken.
Imitatie van de buur.

Ik ben zo een vlucht vooruit allang gewoon in de nucleaire wereld: het volstaat dat er ergens ene een nieuw "veiligheidsregeltje" bedenkt, en iedereen neemt dat over, want stel U voor zeg, dat je verantwoordelijk zou zijn en het niet gedaan hebben. En in de omgekeerde richting is het altijd veel moeilijker. Vrijheden opofferen is "gratis". Risico's nemen engageert verantwoordelijkheid. Het gaat altijd maar in 1 richting, nooit in de andere. Omdat op elk individueel beslissingsniveau, "naar meer veiligheid" gaan altijd veiliger is voor uw eigen situatie dan "naar meer vrijheid gaan".

Laatst gewijzigd door patrickve : 27 juli 2021 om 08:03.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2021, 08:12   #11
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Walvader Bekijk bericht
Tekst is dus NIET van mij:

Ik zit met een klein vraagje. Heeft iemand hier soms een antwoord op?
Op amper enkele weken tijden lieten wereldleiders als Macron (Frankrijk), Johnson (UK), Merkel (Duitsland), Draghi (Italië), Benett (Israël), Trudeau (Canada) en Biden (US) dat de prik weliswaar nog steeds vrijwillig is, maar eigenlijk ook moreel verplicht, en dat zij eigenmachtig, zonder enig parlementair debat, eigenlijk willen:
...
Bij ons weigert De Croo een echt parlementair debat.
Maar is dat ook zo in de andere landen die je opsomt?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2021, 09:35   #12
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.645
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Victor Magnus Bekijk bericht
Pardon??? Dat je dit nog niet weet??? Klaus Schwab: oprichter van het World Economic Forum, waar alle toekomstige (en huidige) politici die carrière willen maken kind aan huis zijn (Davos meetings, zoals bijgewoond door de Nederlandse premier Rutte en de kandidaat-premier Siegfried Kaag)

Schwab publiceerde recent een boek over 'The Great Reset' waarin hij de huidige covid crisis bejubelt als een uitgelezen kans om os zijn Build Back Better project door de strot te douwen: d.w.z. de creatie van een "Brave New World"...

Eén van de fel bekritiseerde slogans van dit clubje superrijken willen ze tegen 2030 gerealiseerd zien (voor ons, het volk uiteraard):

You will own nothing and you will be happy...!:

Promofilmpje World Economic Forum:

https://www.youtube.com/watch?v=lBBxWtKKQiA

Meer toelichting:

https://www.youtube.com/watch?v=bEQcyIGH_vQ


Kerngedachte hierachter is: we richten de planeet ten gronde omdat we teveel consumeren. Bijvoorbeeld: we hebben in onze kleerkasten (gemiddeld) tien jasjes en tien pantalons en tien jeansbroeken en tien hemden (ik zeg maar wat) terwijl we elk zouden kunnen volstaan met één uniform zoals de gevangenen.

Bill Gates van zijn kant pleit voor een totaalverbod op vleesconsumptie (rund, varken, kip, vis,... ja: vissen bieden ook "vlees"...) zodat we voor onze behoeften zullen aangewezen zijn op veganisme of krekels, sprinkhanen, meelwormen...:

https://www.youtube.com/watch?v=f_embaSxquM


Alleen als het bezit en de behoeften van 99% van de wereldbevolking drastisch kan worden gereduceerd (is de gedachte) kan de 1% zonder vrees voor de toekomst (klimaatproblemen) blijven overleven in hun paradijselijke resorts...
Blijkbaar hebben ze op dit forum nog nooit gehoord van NWO dat zijn oorsprong heeft in de jaren '50 en nu overduidelijk gezamenlijk uitgevoerd wordt door WEF, met inbegrip van onze westerse/ 'overheden' via de coronahoax, je kunt de planning zo volgen..tenminste als je je gezond verstand wil en nog kunt gebruiken om de puntjes te verbinden....
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2021, 09:50   #13
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Walvader Bekijk bericht
Tekst is dus NIET van mij:

Ik zit met een klein vraagje. Heeft iemand hier soms een antwoord op?
Op amper enkele weken tijden lieten wereldleiders als Macron (Frankrijk), Johnson (UK), Merkel (Duitsland), Draghi (Italië), Benett (Israël), Trudeau (Canada) en Biden (US) dat de prik weliswaar nog steeds vrijwillig is, maar eigenlijk ook moreel verplicht, en dat zij eigenmachtig, zonder enig parlementair debat, eigenlijk willen:
a) dat er sterke reisbeperkingen komen voor de ongeprikten;
b) dat ongeprikten binnenkort uitgesloten worden van onder meer bars, dancings, hotels, restaurants, wedstrijden, culturele happenings en festivals binnen en buiten, winkelcentra, zwembaden en mogelijks ook openbaar vervoer - een negatieve test zou dan niet meer volstaan;
c) dat werkgevers het recht krijgen ongeprikten te ontslaan (eerst in de zorg en het onderwijs, maar dan ook bij de rest);
d) dat het noodzakelijk wordt om tegen september of ietsje later alle twaalfplussers in te spuiten (en op termijn wellicht de zesplussers, en dan de zesmaanders);
e) dat het streefdoel niet langer is, om alle risicogroepen te vaccineren, of de zorgcurve te flattenen, of te zorgen voor een groepsimmuniteit van 70%, maar om een vaccinatiegraad van 100% van de bevolking;
f) dat toekomstige lockdowns en overlijdens de SCHULD zijn van de ongeprikten en van wie enige twijfels uit over de spuit.
En dit terwijl al de landen die hierboven zijn aangehaald, momenteel dagelijks minder dan één persoon per miljoen hebben die overlijdt met covid. Dat is 0,0001 % van de bevolking.
Maar mijn vraag nu is de volgende: is het niet overduidelijk dat hier een duidelijk SCRIPT speelt, namelijk een dreigende boodschap en zeer concrete uitsluitingsmechanismen die tegelijkertijd in al die belangrijke staten wordt uitgesproken door de politieke leiders, zonder rugdekking van het parlement, en dus zonder enige rugdekking van de bevolking? Dit lijkt uiterst gecoördineerd en gedisciplineerd te verlopen. En honderd procent ondemocratisch ook. Of mis ik iets?
Mijn vraag nu is de volgende: naar WIE of WAT luisteren Macron, Biden, Trudeau, Draghi, Merkel, Bennett (en binnenkort wellicht Rutte en De Croo/FvdB) dan als ze zo'n extreem zwaarwegende uitspraken doen? Aan wie geven zij rekenschap af? Wie legt hen de woorden in de mond?
Ik ben ook maar op zoek naar wat verheldering, hé...
Eeuwige lof voor wie het meest concrete én geloofwaardige antwoord kan geven.
Dank voor uw aandacht!
Simpel : Marc Van Ranst. zoals altijd.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2021, 09:52   #14
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.464
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Imitatie van de buur.

Ik ben zo een vlucht vooruit allang gewoon in de nucleaire wereld: het volstaat dat er ergens ene een nieuw "veiligheidsregeltje" bedenkt, en iedereen neemt dat over, want stel U voor zeg, dat je verantwoordelijk zou zijn en het niet gedaan hebben. En in de omgekeerde richting is het altijd veel moeilijker. Vrijheden opofferen is "gratis". Risico's nemen engageert verantwoordelijkheid. Het gaat altijd maar in 1 richting, nooit in de andere. Omdat op elk individueel beslissingsniveau, "naar meer veiligheid" gaan altijd veiliger is voor uw eigen situatie dan "naar meer vrijheid gaan".
zolang dat veiligheidje geen ander onveiligheidje creert is dat nog niet zo erg.

Allee ja , je zal maar iets afsluiten of dubbel uitvoeren dat in een bepaalde kritieke situatie een probleem zou kunnen vormen...

Dan krijg je grafiet dat om je oren vliegt en op plaatsen beland waar het niet hoort te zijn.

Ik hoop dat zo een dingen door verschillende review commisies bekeken worden.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2021, 09:52   #15
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Blijkbaar hebben ze op dit forum nog nooit gehoord van NWO dat zijn oorsprong heeft in de jaren '50 en nu overduidelijk gezamenlijk uitgevoerd wordt door WEF, met inbegrip van onze westerse/ 'overheden' via de coronahoax, je kunt de planning zo volgen..tenminste als je je gezond verstand wil en nog kunt gebruiken om de puntjes te verbinden....
NWO is een bangmaak verhaaltje voor kinderen, je hebt jezelf dus duidelijk geklasseerd voot wie nog mocht twijfelen.

Er is wel degelijk een economische NWO maat daatvoor moet je vooral naar Xi JinPing kijken en Modi, maar dat doen wappies nooit.

Laatst gewijzigd door parcifal : 27 juli 2021 om 09:53.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2021, 10:07   #16
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.445
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Imitatie van de buur.

Ik ben zo een vlucht vooruit allang gewoon in de nucleaire wereld: het volstaat dat er ergens ene een nieuw "veiligheidsregeltje" bedenkt, en iedereen neemt dat over, want stel U voor zeg, dat je verantwoordelijk zou zijn en het niet gedaan hebben. En in de omgekeerde richting is het altijd veel moeilijker. Vrijheden opofferen is "gratis". Risico's nemen engageert verantwoordelijkheid. Het gaat altijd maar in 1 richting, nooit in de andere. Omdat op elk individueel beslissingsniveau, "naar meer veiligheid" gaan altijd veiliger is voor uw eigen situatie dan "naar meer vrijheid gaan".
Om verantwoordelijkheid te vrezen moet er een straf boven hangen, en dus een straffende entiteit.
Welke entiteit or organisatie hebben de dwingelanden te vrezen?
Er is geen.
Moesten de machtssystemen democratisch zijn, zou je nog kunnen zeggen meerderheden binnen het volk.
Maar ze zijn dat niet.
En het zou ook tegenstrijdig worden - waarom zouden meerderheden de noodzaak voelen om minderheden te dwingen, in een kwestie van een epidemie die een zeer kleine minderheid ziek/dood maakt?
Ik ben dan eerder geneigd om ipv een som van individuele verantwoordelijkheidsvlucht, een eenheid van doelgerichte planning te vermoeden.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2021, 10:53   #17
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.645
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
NWO is een bangmaak verhaaltje voor kinderen, je hebt jezelf dus duidelijk geklasseerd voot wie nog mocht twijfelen.

Er is wel degelijk een economische NWO maat daatvoor moet je vooral naar Xi JinPing kijken en Modi, maar dat doen wappies nooit.
Kinderen? ...voot, maat, daatvoor....? Wie klasseert zichzelf hier?

Yep, het gele gevaar dat overal infiltreert en je vergeet de nucleaire dreiging van de russen en iran ook nog..oh en de islamitische jihadi's, die willen ook de hele koek voor werelddominantie.
Denkbeeldige angst voor een groot externe gevaar ergens in de toekomst met blindheid en ongeloof voor het huidige rottingsproces van binnenuit dat volop gaande is door eigen overheid.

"....dat zijn oorsprong heeft in de jaren '50 en nu overduidelijk gezamenlijk uitgevoerd wordt door WEF, met inbegrip van onze westerse/ 'overheden' via de coronahoax, ...tenminste als je je gezond verstand wil en nog kunt gebruiken om de puntjes te verbinden...."
Wie zich al laat vangen door de misleidingen en het bedrog van een griepvirus en uitroeiende vaccins te geloven, is een heel gemakkelijke prooi want dan gaat NWO zeker hun aluminium hoedje met paardekleppen heeeeel ver te boven.
Zalig de simpelen van geest...het kannonnevlees en het domme 'menselijke afval' dat hun eigen destructie zo koppig blijft verdedigen.
Goed zo, dat moeten ze hebben, vooral niet geloven wat het clubje globalisten voor hen in petto heeft, "hide in plain sight" werkt nog altijd bij ongelovige idioten, zelfs als het in 8 talen in graniet gebeiteld staat.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2021, 11:33   #18
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Kinderen? ...voot, maat, daatvoor....? Wie klasseert zichzelf hier?
Smartphone typo's zijn u ook al onbekend blijkbaar.
Waarom ben ik niet verrast?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Denkbeeldige angst voor een groot externe gevaar ergens in de toekomst met blindheid en ongeloof voor het huidige rottingsproces van binnenuit dat volop gaande is door eigen overheid.
Ben je nu ook al een experte in verrottingsprocessen?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2021, 18:44   #19
Victor Magnus
Schepen
 
Geregistreerd: 5 februari 2021
Berichten: 448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Smartphone typo's zijn u ook al onbekend blijkbaar.
Waarom ben ik niet verrast?




Ben je nu ook al een experte in verrottingsprocessen?
Smartphones zijn dat van die dingen die domme mensen moeten helpen door het leven te gaan? Niet zo succesvol, zo blijkt!
__________________
Google eens Chester Southam: Amerikaans topviroloog die in de jaren vijftig opzettelijk 600 kerngezonde mensen inspoot met dodelijke kankercellen (zonder hen daarover te informeren) om te zien hoe snel ze zouden sterven... Het bewijs dat dit soort schepselen hetzelfde denken: Hij kwam nadien aan het hoofd te staan van medische verenigingen... (slachtoffers waren merendeel Afro-Amerikanen in gevangenschap)
Victor Magnus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2021, 03:58   #20
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Om verantwoordelijkheid te vrezen moet er een straf boven hangen, en dus een straffende entiteit.
Welke entiteit or organisatie hebben de dwingelanden te vrezen?
Rechtbanken en processen binnen 5 jaar of zo. Die gaan er nooit zijn voor vrijheidsberovingen, maar wel voor "doden".
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be