Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 oktober 2010, 13:51   #21
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Een weloverwogen argument!

Misschien moet hij daarom juist worden opgeruimd! En kan de VS gerust ademhalen.
Citaat:
His (Aziz) is the ultimate political best-seller we'll never be able to read - telling for instance how the US, the United Kingdom and the Saudis shelled out over $60 billion for Iraq to go to war with Iran during the 1980s; what was really discussed between Saddam, himself and former US defense secretary Donald Rumsfeld in Baghdad when they met in 1983; how every Western politician paid homage at the court of Saddam - the man who would get rid of those demented ayatollahs; how Saddam beat the late ayatollah Ruhollah Khomeini's human waves of martyrs by spraying them with Western-supplied chemical weapons; and how those fabled "weapons of mass destruction" were nowhere to be seen since 1995 at least - thus rendering George W Bush's and Tony Blair's casus belli null and void.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2010, 14:01   #22
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
...Aziz is arguably the only person on Earth who could tell the real story, bit by juicy bit, about the rolling, decades-long American dirty game in Iraq.
Citaat:
Aziz instead is the only one left with a real breathtaking story to tell. And as the proverbial man who knows too much, he had to be taken out.
Aziz's story will remain untold

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 27 oktober 2010 om 14:04.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2010, 17:18   #23
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.874
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Van Tariq Aziz is weinig te zeggen. Hij voerde de spaarzame buitenlandse onderhandelingen.
De terdoodveroordeling van deze man zie ik als iets weinig zinvols.
Maar blijkbaar weet niemand precies hoe momenteel de politieke situatie in Irak is.
Ik geloof niet dat er bij die lange rij heren op middelbare leeftijd,voorzien van donkergroene par-dessus en zwarte baret (Saddam en zijn raad)ook maar iemand zat die geen bloed aan zijn handen had.Het was blijkbaar de manier om in de top te raken.....

Blijkbaar moet de "presidentiele raad van Irak" zich nog definitief uitspreken of het vonnis uitgevoerd moet worden,maar ik geef TA weinig kans.Hopelijk hebben ze onderhand wel geleerd om iemand "ordentelijk" te executeren....
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2010, 17:21   #24
plakker
Minister
 
plakker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2010
Berichten: 3.730
Standaard

man man man, diene moor, zucht... whatever, 'k moet oppassen met wat ik hier zeg, maar euhmmm...
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2010, 18:41   #25
Moor
Gouverneur
 
Geregistreerd: 21 juli 2010
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Dat is niet correct. De Syrische christenen in het Midden-Oosten waren nog maar een schim qua aantal van wat ze vroeger waren. Ze werden dan ook door de moslims gedurende eeuwen beschouwd als d'himmies, maar wisten zich toch te handhaven, zij het als relatief vrij kleine groep. De meeste christenen trouwens gingen in de loop der eeuwen over tot de islam en dit om opportunistische redenen.
Wat zeg je allemaal?

De Christenen in het Midden-Oosten en de Arabische Joden hebben alles in handen zoals bars, discotheken, filmindustrie, muziekindustrie, modeketens, banksector, heel veel industrieeen zijn in handne van de Joodse en Christelijke Arabieren.

En heeeeel veeeeel Moslim Arabieren zijn klant bij de bovenstaande industrieeen.

Er zijn zeer veel Christenen massaaal uitgeweken naar West-Europa, en Latijns Amerika en Noord-Amerika, men spreekt hier over minstens 20 Miljoen Christenen.


Gegroet
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2010, 18:50   #26
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
D'ARTOIS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 11.569
Standaard

@ Johan

Ik heb kunnen lezen dat hij vanaf 2003 nagenoeg in volledige afzondering is gehouden.
Ik denk dat het in leven houden van de man (wellicht) daarmee te maken kan hebben.
Over een aantal zaken weet ik te weinig. A.Het motief van de Saúdi's: zou alleen gelegen kunnen liggen in de angst om door Irak aangevallen te worden. Zulks lag in de ogen van velen in Saddam's bedoeling in Golf 1. Saddam had die actie zeker kunnen uitvoeren volgens Powell. Als hij direct was doorgestoten naar KKC en niet had getreuzeld voordat hij besloot Kuwait binnen te vallen, had de toekomst er volstrekt anders uitgezien.
Mede tengevolge van zijn (Saddam's) gebrekkige intelligence konden de Yanken zijn aanval stuiten. Een man met de kwaliteiten van Guderian of Rommel had de Yanken geen enkele kans gegeven.
__________________
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert.
Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2010, 19:40   #27
Albrecht
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 oktober 2009
Berichten: 8.928
Standaard

Hoessein was een secularist, geen Islam-nationalist.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2010, 21:30   #28
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Tariq Aziz, de man die de rechterhand was van Boeman Saddam Hoessein, was een Christen,

Dit is wat vele Europeanen niet weten, Tariq Aziz en tal van andere soldaten, en officieren, en politici, die dagdagelijks werken in de Moslim regeringen zijn Christenen, die gewoon vertrouwd worden en zelfs beter behandeld worden dan de meeste Moslims


Al degenen die roepen dat Moslims wreed zijn, en dat zij dus koppen afhakken enzo


Zie daar is het bewijs
Tarik was het schoothondje van Saddam en bekleedde een hoge positie omdat hij geen volgelingen had! Hij moet boeten voor zijn misdaden christen of niet...
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2010, 21:34   #29
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
Tarik was het schoothondje van Saddam en bekleedde een hoge positie omdat hij geen volgelingen had! Hij moet boeten voor zijn misdaden christen of niet...
simplicissimus
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2010, 21:37   #30
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
simplicissimus
tja had niet anders verwacht dat jij ter verdediging van zulke sujetten ging komen
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2010, 21:41   #31
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
tja had niet anders verwacht dat jij ter verdediging van zulke sujetten ging komen
Ik ben tegenstander van simplisme en derhalve van uw 'mening'. Dat is niet hetzelfde als het verdedigen van Tariq Aziz.
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2010, 22:06   #32
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Ik ben tegenstander van simplisme en derhalve van uw 'mening'. Dat is niet hetzelfde als het verdedigen van Tariq Aziz.
ik vraag mij af wat er simplistisch is aan het bestraffen van Aziz die man heeft heel veel bloed aan zijn handen
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2010, 22:45   #33
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
ik vraag mij af wat er simplistisch is aan het bestraffen van Aziz die man heeft heel veel bloed aan zijn handen
Bon, zeg me dan eens, als u het zo goed weet:

1) Hoeveel bloed heeft Aziz aan zijn handen? Wiens bloed is dat, op welke manier hangt het aan zijn handen en wat was zijn rol daarin?

2) U volgt de Iraakse rechtbank in haar 'rechtsgang' en uitspraak. Dat staat u vrij, maar ik doe dat niet omdat ik geen enkel vertrouwen heb in de Iraakse rechtbanken.

3) Tariq Aziz is één van de weinige Iraakse bewindslieden die zich verzet hebben tegen de invasie van Koeweit, bedenkingen had bij de oorlog tegen Iran en die zich uit de naad heeft gewerkt om de oorlog van 2003 te vermijden en dus honderduizenden levens te redden, waaronder 30.182 VS-soldaten die nu gewond werden en 4.287 VS-soldaten die gedood zijn.

4) Van alle nog levende Iraakse regeringsleden onder Saddam Hoessein, van al die leden van de Ba'ath-partij die hoge posten bekleedden in het regime van Saddam is hij de enige die vastzit. Andere voormalige ministers van Buitenlandse Zaken, andere vice-Eerste-Ministers, is Tariq de enige die vastzit en wordt vervolgd en veroordeeld. De anderen zitten (sommigen op hun miljoenen) in Dubai, in Abu Dhabi of Amman. Ze werden door de VS vrijgelaten.

5) Tariq Aziz heeft midden dit jaar nog een interview gegeven aan the Guardian waarin hij bijzonder interessante dingen zegt. De man heeft nog veel meer zaken te vertellen over zowel de invasie van Koeweit als de oorlog met Iran (en vooral de rol van de VS in beiden) en met betrekking tot de oorlog van 2003. Maar het lijkt er sterk op dat hem de mond gesnoerd wordt, zondermeer.

6) Tariq Aziz is een diplomaat die zichzelf heeft aangegeven aan de VS-troepen in de veronderstelling dat hij als diplomaat zou behandeld worden en in die zin eventueel zelfs nog een rol zou kunnen spelen om de oorlog te beëindigen. Men heeft hem in een kerker gesmeten en onmenselijk behandeld. Juist omdat de VS weten wat hij weet en niet willen dat hij daarover vrij zou kunnen communiceren.

Dat alles zijn bedenkingen die maken dat uw simplistische stellingen van 'schoothondje', 'bloed aan de handen' en 'straffen' verwerpelijk zijn en ze blootstellen als wat ze zijn: idiote opmerkingen van een onnozel mens (in de zin van onschuldig en onwetend wat dus geen belediging is).
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •


Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 27 oktober 2010 om 22:49.
ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2010, 00:20   #34
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Wat zeg je allemaal?

De Christenen in het Midden-Oosten en de Arabische Joden hebben alles in handen zoals bars, discotheken, filmindustrie, muziekindustrie, modeketens, banksector, heel veel industrieeen zijn in handne van de Joodse en Christelijke Arabieren.

En heeeeel veeeeel Moslim Arabieren zijn klant bij de bovenstaande industrieeen.

Er zijn zeer veel Christenen massaaal uitgeweken naar West-Europa, en Latijns Amerika en Noord-Amerika, men spreekt hier over minstens 20 Miljoen Christenen.


Gegroet
Ja, ze hadden het zo goed tussen de moslims, dat ze moesten vluchten...
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2010, 00:23   #35
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Bon, zeg me dan eens, als u het zo goed weet:

1) Hoeveel bloed heeft Aziz aan zijn handen? Wiens bloed is dat, op welke manier hangt het aan zijn handen en wat was zijn rol daarin?

2) U volgt de Iraakse rechtbank in haar 'rechtsgang' en uitspraak. Dat staat u vrij, maar ik doe dat niet omdat ik geen enkel vertrouwen heb in de Iraakse rechtbanken.

3) Tariq Aziz is één van de weinige Iraakse bewindslieden die zich verzet hebben tegen de invasie van Koeweit, bedenkingen had bij de oorlog tegen Iran en die zich uit de naad heeft gewerkt om de oorlog van 2003 te vermijden en dus honderduizenden levens te redden, waaronder 30.182 VS-soldaten die nu gewond werden en 4.287 VS-soldaten die gedood zijn.

4) Van alle nog levende Iraakse regeringsleden onder Saddam Hoessein, van al die leden van de Ba'ath-partij die hoge posten bekleedden in het regime van Saddam is hij de enige die vastzit. Andere voormalige ministers van Buitenlandse Zaken, andere vice-Eerste-Ministers, is Tariq de enige die vastzit en wordt vervolgd en veroordeeld. De anderen zitten (sommigen op hun miljoenen) in Dubai, in Abu Dhabi of Amman. Ze werden door de VS vrijgelaten.

5) Tariq Aziz heeft midden dit jaar nog een interview gegeven aan the Guardian waarin hij bijzonder interessante dingen zegt. De man heeft nog veel meer zaken te vertellen over zowel de invasie van Koeweit als de oorlog met Iran (en vooral de rol van de VS in beiden) en met betrekking tot de oorlog van 2003. Maar het lijkt er sterk op dat hem de mond gesnoerd wordt, zondermeer.

6) Tariq Aziz is een diplomaat die zichzelf heeft aangegeven aan de VS-troepen in de veronderstelling dat hij als diplomaat zou behandeld worden en in die zin eventueel zelfs nog een rol zou kunnen spelen om de oorlog te beëindigen. Men heeft hem in een kerker gesmeten en onmenselijk behandeld. Juist omdat de VS weten wat hij weet en niet willen dat hij daarover vrij zou kunnen communiceren.

Dat alles zijn bedenkingen die maken dat uw simplistische stellingen van 'schoothondje', 'bloed aan de handen' en 'straffen' verwerpelijk zijn en ze blootstellen als wat ze zijn: idiote opmerkingen van een onnozel mens (in de zin van onschuldig en onwetend wat dus geen belediging is).
Hiermee ben ik grotendeels akkoord.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2010, 00:24   #36
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Tariq Aziz, de man die de rechterhand was van Boeman Saddam Hoessein, was een Christen,

Dit is wat vele Europeanen niet weten, Tariq Aziz en tal van andere soldaten, en officieren, en politici, die dagdagelijks werken in de Moslim regeringen zijn Christenen, die gewoon vertrouwd worden en zelfs beter behandeld worden dan de meeste Moslims


Al degenen die roepen dat Moslims wreed zijn, en dat zij dus koppen afhakken enzo


Zie daar is het bewijs
http://en.wikipedia.org/wiki/Boutros_Boutros-Ghali
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2010, 03:35   #37
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
D'ARTOIS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 11.569
Standaard

MvA wordt vaak bekritiseerd maar zijn beschouwing omtrent T A is bepaald niet onlogisch, integendeel, zeer objectief en zonder politieke bijsmaak.
Ik denk dat bepaalde ambtenaren in Washington zich erg onbehaaglijk voelen zolang deze persoon nog op twee benen staat.
Het was Mussolini die ver voor WWII de mafia naar de VS joeg en dat is heden ten dage nog merkbaar.
__________________
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert.
Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2010, 19:11   #38
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
2) U volgt de Iraakse rechtbank in haar 'rechtsgang' en uitspraak. Dat staat u vrij, maar ik doe dat niet omdat ik geen enkel vertrouwen heb in de Iraakse rechtbanken.
van simplisme gesproken omdat jij geen vertrouwen hebt in de iraakse rechtbanken zijn ze fout.

en wat zei hij op het Saddamproces (dat jij ook waarschijnlijk niet vertrouwde)
De voormalige Iraakse vicepremier trad op 24 mei 2006 tijdens het proces tegen ex-president Saddam Hoessein op als getuige �* décharge. Saddam Hoessein was volgens hem volledig onschuldig
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tariq_Aziz
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2010, 06:55   #39
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
van simplisme gesproken omdat jij geen vertrouwen hebt in de iraakse rechtbanken zijn ze fout.

Dat is wat ik bedoel met simplisme: ik geef u zes redenen en argumenten en u licht er eentje uit. U hebt daarmee mijn stelling dus bevestigd en daarmee aangetoond dat u inderdaad een simplist bent.

Dit is mijn argumentatie:


1) Hoeveel bloed heeft Aziz aan zijn handen? Wiens bloed is dat, op welke manier hangt het aan zijn handen en wat was zijn rol daarin?

2) U volgt de Iraakse rechtbank in haar 'rechtsgang' en uitspraak. Dat staat u vrij, maar ik doe dat niet omdat ik geen enkel vertrouwen heb in de Iraakse rechtbanken.

3) Tariq Aziz is één van de weinige Iraakse bewindslieden die zich verzet hebben tegen de invasie van Koeweit, bedenkingen had bij de oorlog tegen Iran en die zich uit de naad heeft gewerkt om de oorlog van 2003 te vermijden en dus honderduizenden levens te redden, waaronder 30.182 VS-soldaten die nu gewond werden en 4.287 VS-soldaten die gedood zijn.

4) Van alle nog levende Iraakse regeringsleden onder Saddam Hoessein, van al die leden van de Ba'ath-partij die hoge posten bekleedden in het regime van Saddam is hij de enige die vastzit. Andere voormalige ministers van Buitenlandse Zaken, andere vice-Eerste-Ministers, is Tariq de enige die vastzit en wordt vervolgd en veroordeeld. De anderen zitten (sommigen op hun miljoenen) in Dubai, in Abu Dhabi of Amman. Ze werden door de VS vrijgelaten.

5) Tariq Aziz heeft midden dit jaar nog een interview gegeven aan the Guardian waarin hij bijzonder interessante dingen zegt. De man heeft nog veel meer zaken te vertellen over zowel de invasie van Koeweit als de oorlog met Iran (en vooral de rol van de VS in beiden) en met betrekking tot de oorlog van 2003. Maar het lijkt er sterk op dat hem de mond gesnoerd wordt, zondermeer.

6) Tariq Aziz is een diplomaat die zichzelf heeft aangegeven aan de VS-troepen in de veronderstelling dat hij als diplomaat zou behandeld worden en in die zin eventueel zelfs nog een rol zou kunnen spelen om de oorlog te beëindigen. Men heeft hem in een kerker gesmeten en onmenselijk behandeld. Juist omdat de VS weten wat hij weet en niet willen dat hij daarover vrij zou kunnen communiceren.
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •


Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 29 oktober 2010 om 06:56.
ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2010, 14:17   #40
Inno
Minister-President
 
Inno's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 december 2009
Berichten: 5.746
Standaard

Sadam was de enige goede in de buurt daar.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be