Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat?
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 februari 2024, 19:38   #21
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ja het is normaal dat steden wat meer krijgen, maar bij Antwerpen (en Gent) loopt het toch wel de spuigaten uit.

En als men daarbovenop nog oneigenlijk gebruik gaat maken van overheidssteun dan kan je het eigenijk niet meer dulden.
En hou er ook rekening mee dat hierdoor de Vlaamse Overheid 21 miljoen misloopt, bovendien komt daar nog eens de interest op die lening bovenop die de Vlaamse begroting nog meer in het negatief brengt.
De jaarlijkse miljardentransfers van Vlaanderen naar Brussel en Wallonië zijn geen overheidssteun, zeker?

Wat betreft de spuigaten uitlopen. Hebben we jou al één keer hier over horen piepen?


Citaat:
“Waalse schuld is in verhouding 5 keer groter dan die van Vlaanderen”, stelt RTBF

De RTBF, de Waalse openbare omroep, maakte in een nieuwe podcast duidelijk dat de financiële schuld van Wallonië vijf keer hoger ligt dan die van Vlaanderen. Hiervoor spraken ze met Xavier Debrun, hoofd van het onderzoeksdepartement van de Nationale Bank van België (NBB). “Het is een onhoudbare situatie.”

De RTBF merkt op dat de situatie niet voor alle delen van het land gelijk is. De situatie is veel erger in Wallonië dan in Vlaanderen. In Vlaanderen vertegenwoordigt de schuld 58% van de inkomsten, in Wallonië bedraagt de schuld 257% van de inkomsten. Dat wil zeggen dat de schuld tweeënhalf keer groter is dan de hoeveelheid geld die wordt binnengehaald. Daarmee is de Waalse schuldratio ook vijf keer groter dan die van Vlaanderen.

De schuld van Wallonië stijgt ook in een duizelingwekkend tempo volgens de RTBF. In 2015 kwam het neer op zo’n 8 miljard euro, in 2024 zal ze 40 miljard bedragen. Dat wil zeggen dat de Waalse schuldenberg vijf keer groter is geworden in tien jaar tijd.
https://www.hln.be/binnenland/waalse...rtbf~a4c12fc6/
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2024, 19:42   #22
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Dat zal dan wel de eeuwige discussie zijn. Alle transfers afschaffen, en alle problemen (rond transfers toch) zijn opgelost. Zal wel leuk worden.
Als we binnen een groep afspreken dat geweld geen manier is om zich dingen van anderen eigen te maken, dan ken ik twee billijke manieren van eigendomstransfer:

1) de wederzijds overeengekomen transactie. Handel.

2) het "collectieve verzekeringsprincipe" waarbij men tot een gemeenschappelijke pot bijdraagt in functie van zijn eigen RISICO op nood op bijstand. Individueel kunnen er dus transfers zijn, maar de STATISTISCHE VERWACHTINGSWAARDE VAN TRANSFER IS 0.

Daarnaast bestaat er natuurlijk nog de "gifte": iemand met bezit kan beslissen dat over te maken aan een behoeftige maar dat is altijd OP INITIATIEF VAN DE SCHENKER.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2024, 20:04   #23
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.077
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De jaarlijkse miljardentransfers van Vlaanderen naar Brussel en Wallonië zijn geen overheidssteun, zeker?

Wat betreft de spuigaten uitlopen. Hebben we jou al één keer hier over horen piepen?




https://www.hln.be/binnenland/waalse...rtbf~a4c12fc6/
Klopt, daarover hoor je hem nooit zagen. Hier gaat het ochottekes over éénmalig 20 miljoen. Maar we weten allemaal dat de N-VA afzeiken een fulltime job is voor Dadda.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 21 februari 2024 om 20:06.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2024, 21:05   #24
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.606
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Als we binnen een groep afspreken dat geweld geen manier is om zich dingen van anderen eigen te maken, dan ken ik twee billijke manieren van eigendomstransfer:

1) de wederzijds overeengekomen transactie. Handel.

2) het "collectieve verzekeringsprincipe" waarbij men tot een gemeenschappelijke pot bijdraagt in functie van zijn eigen RISICO op nood op bijstand. Individueel kunnen er dus transfers zijn, maar de STATISTISCHE VERWACHTINGSWAARDE VAN TRANSFER IS 0.

Daarnaast bestaat er natuurlijk nog de "gifte": iemand met bezit kan beslissen dat over te maken aan een behoeftige maar dat is altijd OP INITIATIEF VAN DE SCHENKER.
Het Amerikaans systeem voldoet hier nog een klein beetje aan, maar ook hoe langer, hoe minder.
Trouwens de sociale zekerheid hier was bij zijn ontstaan nog een mengeling van een collectief verzekeringsprincipe met een sociale achtergrond (de bijdragen van de hoge lonen waren begrenst, doch hoger dan deze van de lage lonen), terwijl het nu meer een ordinaire belasting is (bijdragen van de hoge lonen zijn onbegrenst, terwijl de bijdragen van de lage lonen dikwijls vrijgesteld zijn).
Blijkbaar is geweld helemaal niet nodig om dingen van anderen eigen te maken.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2024, 22:55   #25
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
...
Iedere Vlaming en elke Vlaamse partij aanvaardt dat steden die een centrum-functie vervullen, daarvoor steun moeten krijgen.
...
Ik zette in mijn post de reden waarom sommige gemeenten een steun krijgen. Namelijk hun centrum-functie.

En onmiddellijk daarna zijn er medeforummers die vragen "waarom?".

Wel, het stond er en het staat er nog: omdat ze een centrum-functie vervullen.

Is dat hier een forum voor debielen misschien?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2024, 23:33   #26
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik zette in mijn post de reden waarom sommige gemeenten een steun krijgen. Namelijk hun centrum-functie.

En onmiddellijk daarna zijn er medeforummers die vragen "waarom?".

Wel, het stond er en het staat er nog: omdat ze een centrum-functie vervullen.

Is dat hier een forum voor debielen misschien?
Ik hoop dat je met de ‘medeforummers’ waarover jij het hebt niet over mij schrijft Schoof.

Ik heb al gezegd dat steden wat meer mogen krijgen dan kleinere gemeenten omdat inwoners van de kleinere gemeenten soms wel eens beroep moeten doen van de ‘diensten’ van de ‘steden’.

Maar dat lijken mij toch wel zeeeeeer beperkte ‘diensten’. Bijvoorbeeld in Leuven staat één van de grootste ziekenhuizen van België. En ik heb daar wel eens gebruik van gemaakt. Maar is het Leuven die daarvoor betaalt?

Dus concreet: welke objectieve kosten voor niet inwoners van Antwerpen zit in die ‘centrumfunctie’?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2024, 00:12   #27
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
De bakken subsidies die Antwerpen krijgt volstaan niet voor Koen Kennis en NVA consoorten.
Ze gaan nu via ‘creatieve’ boekhuiding nog meer geld naar TStad pompen.

En dan maar schimpen op de Walen.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240220_97314885
En de linkse meute blijft maar uitdelen aan alles wat maar een ander kleurtje heeft en dan nog liefst als ze gesluierd zijn.
ps, de foutjes zijn te wijten aan een nieuw toetsenbord oftewel sloten sterke drank binnen.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2024, 06:36   #28
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Als we binnen een groep afspreken dat geweld geen manier is om zich dingen van anderen eigen te maken, dan ken ik twee billijke manieren van eigendomstransfer:

1) de wederzijds overeengekomen transactie. Handel.

2) het "collectieve verzekeringsprincipe" waarbij men tot een gemeenschappelijke pot bijdraagt in functie van zijn eigen RISICO op nood op bijstand. Individueel kunnen er dus transfers zijn, maar de STATISTISCHE VERWACHTINGSWAARDE VAN TRANSFER IS 0.

Daarnaast bestaat er natuurlijk nog de "gifte": iemand met bezit kan beslissen dat over te maken aan een behoeftige maar dat is altijd OP INITIATIEF VAN DE SCHENKER.
Het is net omdat je de noden van anderen niet als verplichtend erkent binnen een ethische convivialiteit (ook onafhankelijk van je subjectieve instemming), dat de staatsmacht op geïnstitutionaliseerde wijze jouw 'teveel' afroomt (en tevens ter vermijding van regelrechte roof).
__________________
De waarheid voorop
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2024, 10:43   #29
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
En de linkse meute blijft maar uitdelen aan alles wat maar een ander kleurtje heeft en dan nog liefst als ze gesluierd zijn.
ps, de foutjes zijn te wijten aan een nieuw toetsenbord oftewel sloten sterke drank binnen.
Ontkent gij het bestaan van Tstad en de Parking.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2024, 10:45   #30
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Het is net omdat je de noden van anderen niet als verplichtend erkent binnen een ethische convivialiteit (ook onafhankelijk van je subjectieve instemming), dat de staatsmacht op geïnstitutionaliseerde wijze jouw 'teveel' afroomt (en tevens ter vermijding van regelrechte roof).
Als mijn ethiek mij de exterminatie van anderen beveelt, en het enkel uit eigen noodzaak van voordeel is dat daarop uitzonderingen mogen komen, dan spreekt het vanzelf dat noden van anderen lenigen een bijzonder onethische opdracht is.

Noden van anderen zijn middelen om tot hun eliminatie te komen he. Dat moet gevrijwaard worden.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2024, 11:05   #31
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Wat is er bedrieglijk aan een lening aangaan ?? Bedrijven lenen ook geld om zo kosten te creëren en van hun belastingen af te trekken.
Walen spenderen liever geld aan uitkeringen die niks opbrengen, en gaan liever vissen.
Dat is inderdaad geen abnormale stap vanwege het Antwerpse stadsbestuur. Maar we weten reeds zeer lang dat de belgicistische Dadee last heeft van eczema en puisten wanneer het over Vlaanderen (en vooral Antwerpen) gaat.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2024, 11:10   #32
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Als mijn ethiek mij de exterminatie van anderen beveelt, en het enkel uit eigen noodzaak van voordeel is dat daarop uitzonderingen mogen komen, dan spreekt het vanzelf dat noden van anderen lenigen een bijzonder onethische opdracht is.

Noden van anderen zijn middelen om tot hun eliminatie te komen he. Dat moet gevrijwaard worden.

https://www.standaard.be/cnt/dmf20240221_96522915

Citaat:
Om die wonderbaarlijke vermenigvuldiging van geld te realiseren was het nodig dat het grote Antwerpen fuseerde met het kleine Borsbeek en zo ontstaat vanaf nieuwjaar de wereldstad Borstwerpen.



Borstwerpen heeft dus zijn schuldenberg vergroot om hem kleiner te maken. Omdat ik altijd wil leren van onze politieke leiders, wil ik nu onderzoeken of het voor mijzelf ook zinvol is om mijn schuldenberg te vergroten om hem kleiner te maken. Zou het een optie zijn dat ik ga samenwonen met Fabiënne Geerts, mijn onderbuurvrouw? Onze gezamenlijke schuld bedraagt ongeveer 8.000 euro. Stel dat wij nog 2.000 euro extra lenen … Denkt u dat het dan mogelijk is om een subsidie van bijvoorbeeld 10.000 euro te ontvangen? Kunt u mij laten weten hoe en bij wie ik die subsidie moet aanvragen? Kunt u mij eventueel rechtstreeks in contact brengen met de ministers die dergelijke zaken voor u regelen?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2024, 11:21   #33
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik zette in mijn post de reden waarom sommige gemeenten een steun krijgen. Namelijk hun centrum-functie.

En onmiddellijk daarna zijn er medeforummers die vragen "waarom?".

Wel, het stond er en het staat er nog: omdat ze een centrum-functie vervullen.

Is dat hier een forum voor debielen misschien?

Dat lijkt er inderdaad op. Maar kijk, wanneer je geconfronteerd wordt met een diehard-belgicist genre Dadee zijn dergelijke reacties te verwachten.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2024, 13:11   #34
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ja, dat kan Dikke Freddy! Als er een premie bestond die gaan samenwonen subsidieert.
Dus schrijf je volksvertegenwoordiger en vraag hem een wetsontwerp in te dienen.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016

Laatst gewijzigd door Anselmo : 22 februari 2024 om 13:12.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2024, 13:14   #35
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik zette in mijn post de reden waarom sommige gemeenten een steun krijgen. Namelijk hun centrum-functie.
Wat is dat, een centrum functie, en waarom wordt die DIENST niet gewoon aan marktprijs verkocht in plaats van "subsidies" om gelijk wat mee te doen ?

Welke DIENSTEN krijgt een inwoner die niet in een stad woont, van die stad, waardoor hij met belastingen subsidies moet geven aan die stad ? En waarom verkoopt men hem gewoon die dienst niet ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2024, 14:25   #36
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Goegel "centrumfunctie" en krijg 38.000 hits.

Ik geef nu 1 vb.je, de studenten van univs en hogescholen. Veel last en beperkt inkomen via horeca.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2024, 14:35   #37
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Goegel "centrumfunctie" en krijg 38.000 hits.

Ik geef nu 1 vb.je, de studenten van univs en hogescholen. Veel last en beperkt inkomen via horeca.
Sorry hoor, dat is flauwekul. Leuven leeft van studenten. En in Antwerpen gaat het in studentenbuurten niet anders zijn.

En welke overlast?

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 22 februari 2024 om 14:35.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2024, 14:46   #38
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Goegel "centrumfunctie" en krijg 38.000 hits.

Ik geef nu 1 vb.je, de studenten van univs en hogescholen. Veel last en beperkt inkomen via horeca.
Waarom moet iemand die niet in die stad woont, daar belastingen voor betalen ? DAT is de vraag he, waarom steden geld moeten krijgen van burgers die daar niet wonen, om dingen te doen voor burgers die daar wel wonen.

Als studenten "last" veroorzaken moeten die daar maar voor betalen zou ik denken. Maar welke "last" veroorzaken studenten waarvoor burgers die niet in de stad wonen moeten bijdragen ?

Als je het hebt over de kosten zelf van een hogeschool, dat heeft niks met de stad te zien maar met de hogeschool zelf. Die moet zelf gefinancierd worden vanuit het ding dat "hogescholen" als dienstverlening wil voorzien (bijvoorbeeld het ministerie van onderwijs).

Als je het hebt over "logies voor studenten" dat moeten die studenten maar voorzien, of de instellingen die studenten willen steunen. Dat heeft niks met "de stad" te maken als leefgemeenschap van mensen die in die stad wonen.

Het blijft mij ontgaan waarom mensen die niet in een stad wonen, zouden moeten belastingen betalen voor die stad, en niet voor de eventuele dienstverlening die ze zouden krijgen van die stad wat dat ook moge wezen.

Laatst gewijzigd door patrickve : 22 februari 2024 om 14:47.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2024, 17:08   #39
N-Vb
Minister-President
 
N-Vb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Locatie: Vlaanderen, België, Europa
Berichten: 4.345
Standaard

ik ben het met Reekmans eens, Antwerpen leeft te veel op kosten van de andere Vlamingen

https://www.tscheldt.be/geld-gebakke...en-geschennis/

https://doorbraak.be/de-oneerlijke-v...nva-de-ps-werd
N-Vb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2024, 17:12   #40
N-Vb
Minister-President
 
N-Vb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Locatie: Vlaanderen, België, Europa
Berichten: 4.345
Standaard

en nog een voorbeeld:

eerst verkopen ze in Antwerpen elk stukje groen, voor enkele tientallen miljoenen, aan projectontwikkelaars om te bebouwen

en daarna kan Vlaanderen enkele miljarden meebetalen om de ring te overkappen en er parken en hondentoiletten van te maken

ps wanneer gaan ze hun parkeergeld eens betalen aan "de rest is parking"
N-Vb is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be