Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 december 2002, 00:13   #21
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.230
Standaard

Een juwelierskraak in Brakel?
Er was blijkbaar ook een in Hasselt...
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2002, 00:31   #22
chr.wouters
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Berichten: 784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Een juwelierskraak in Brakel?
Er was blijkbaar ook een in Hasselt...
Juist ja, knuppel, die zaak was in Hasselt(de gemeente waar alles gratis is...), en morgen kan het bij u in de straat zijn! Verwacht maar niet dat ze u komen helpen als het zo ver is want het"blauw op straat"heeft het nu veel te druk met burgers die een glas champagne hebben gedronken het leven zuur te maken.
chr.wouters is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2002, 00:38   #23
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chr.wouters
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
het Vlaams Blok waarvan iedereen weet dat het een racistische partij is geënt op al dan niet latente aanwezigheid van xenofobie, die door de vereenzaming in onze maatschappij alleen maar toeneemt.
]
Uw persoonlijk onveiligheidsgevoel t.o.v. het Vlaams Blok lijkt mij vele malen groter dan dat van onze bevolking t.o.v. straatrovers en gangsters!
Vandaag(20/12)naar het nieuws gekeken? Die ramkraak in een juwelierszaak in Brakel en de bomaanslag op dat postkantoor waren misschien inbeelding? Als dat tuig in mijn zaak over de vloer komt en ik ben attent genoeg schiet ik ze allemaal omver! Voorlopig heb ik dat recht nog.
Als ik jou was, zou ik preventief iedereen afknallen die er enigszins verdacht uitziet, in jouw lichtelijk beneveld brein moet dat zowat half België zijn
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2002, 00:41   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.230
Standaard

Er is al ingebroken bij mij.
Ik heb nu al een paar maanden geleden klacht neergelegd.
De politie ging het allemaal mooi in een verslag gieten...
als ze tijd had...
en het mij dan ter ondertekening brengen.
Ik wacht dus nog...
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2002, 00:54   #25
chr.wouters
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Berichten: 784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
[
Als ik jou was, zou ik preventief iedereen afknallen die er enigszins verdacht uitziet, in jouw lichtelijk beneveld brein moet dat zowat half België zijn
Stop nu toch 's met onzin uit te kramen! Geen haar op mijn hoofd denkt eraan om agressieve daden te plegen op de openbare weg! Maar inbrekers van om het even welke ethnische aard zijn tot nader order vogelvrij en de wetgeving steunt mij daarin. Bij nachtelijke inbraak is wettelijke zelfverdediging toegelaten en dat is volgens mij nog véél te restrictief.
chr.wouters is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2002, 01:04   #26
chr.wouters
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Berichten: 784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Er is al ingebroken bij mij.
Ik heb nu al een paar maanden geleden klacht neergelegd.
De politie ging het allemaal mooi in een verslag gieten...
als ze tijd had...
en het mij dan ter ondertekening brengen.
Ik wacht dus nog...
Volgens mij is de piano nooit het slachtoffer geweest van welke geweldpleging dan ook en daarom kan hij met zijn 85 of 88 toetsen die bedreiging heel goed"relativeren"...Dat is dus helemaal iets anders dan met een knipmes tegen uw keel al uw geld te moeten afgeven(zelf meegemaakt in Napels).
chr.wouters is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2002, 04:43   #27
Jos Verhulst
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 2.701
Standaard

Onze pianist is duidelijk bezield door neo-racistische motieven:

http://www.politics.be/phpBB/viewtop...=1190&start=30
__________________
WIJ LEVEN NIET IN EEN DEMOCRATIE,
WIJ LEVEN IN EEN PARTICRATIE
Jos Verhulst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2002, 11:23   #28
Luddo
Minister
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: In de stille Kempen
Berichten: 3.898
Standaard

Allé, hier beginnen ze Piano ook door te hebben! 't Heeft wel wat geduurd maar "Eind goed, al goed!"!
__________________
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan!
Luddo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2002, 11:48   #29
Vanelderen David
Burger
 
Vanelderen David's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2002
Locatie: Hasselt
Berichten: 110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Een juwelierskraak in Brakel?
Er was blijkbaar ook een in Hasselt...
Yep Knuppel. Er was inderdaad een ramkraak op een juwelier in Hasselt.

20/12 Overval op juwelier Van Esser in Hasselt

Drie onbekende mannen hebben vrijdagvoormiddag tussen 11.00 en 11.30 u. een overval gepleegd op juwelier Van Esser, in de Kapelstraat in de Hasseltse binnenstad. Met een houten knuppel werden uitstalramen stukgeslagen en daarna stormden de daders naar binnen, waar ze traangas gebruikten.

De zaakvoerder reageerde heel alert. De daders wilden door het gat in de vitrine horloges en juwelen weggraaien. Maar de juwelier greep meteen in. Hij liep de etalages in en veegde met een armbeweging de kostbare stukken weg.

Na de overval reden de drie daders weg in een rode auto, die vermoedelijk gestolen is in Nederland. De chauffeur reed zich echter klem op de paaltjes, die aan het Leopoldplein in de grond zakken. De daders vluchtten dan te voet weg richting Runkst.

<A HREF="http://www.verhofstadtliegt.be" TARGET="_blank">
"Het is veiliger geworden, ge voelt dat toch" aldus Guy Verhofstadt


http://www.vlaamsblokhasselt.org
http://www.bertschoofs.org
Vanelderen David is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2002, 13:24   #30
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.230
Standaard

Met twee juweliersovervallen op één dag zal het veiligheidsgevoel zeker nog verhogen.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2002, 17:35   #31
Jos Verhulst
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 2.701
Standaard

Hier is nog een krantenberichtje, over het subjectieve onveiligheidsgevoel, veroorzaakt door vereenzaming en zo, dat nu ook al de Brusselse magistraten naar de keel grijpt:


http://www.laderniereheure.be/index....phtml?id=57880
__________________
WIJ LEVEN NIET IN EEN DEMOCRATIE,
WIJ LEVEN IN EEN PARTICRATIE
Jos Verhulst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2002, 22:05   #32
humble
Burgemeester
 
Geregistreerd: 30 november 2002
Locatie: Kempen
Berichten: 591
Standaard

Piano op Uw reactie van 20/12 te 7:31

communicatie betekend voor 90% luisteren.
Of een geschreven tekst zo goed mogelijk begrijpen.

In mijn reactie had ik het over het gebrek aan inhoud in je interventies.
Nu begin ik er van overtuigd te geraken dat je zelfs de inhoud van onze berichten niet wil of kan begrijpen.
Als ik het goed begrijp stel je dat aan jou de keuze is om een oordeel te vellen over een ander persoon of groep op basis van;
-selectieve informatie( Shout punt 3), die dan nog van een lagere rangorde is, zonder de andere informatie te willen betrekken in Uw besluitvoering.
- selectieve informatie die U dan foutief, minimaal onvolledig, uitlegd.
- selectieve interpertatie waaruit U dan de verkeerde besluiten uit trekt.
Dit mijn waarde piano is een schoolvoorbeeld van manipulatie in zoverre U dit bewust deed anders is het gewiin domheid.
Zelfs in de veronderstelling( hier bega ik een doodzonde) dat Uw interpretatie over het sociale aspect juist zou zijn dan nog waren de punten onder 1) en 2) (van Schout) juist de verrechtvaardiging van
de gerechtvaardigde beslissing van die mensen om te kiezen voor een partij die deze punten wil oplossen. Daardoor valt zelfs dan Uw redenering in het water.

Wantrouwen;Schout stelt;”Het wantrouwen dat dan ontstaat, is niet alleen wantrouwen tegenover POLITIEK, maar ook tegenover alles wat NIEUW, anders of ONVOORSPELBAAR is."
Piano mensen die wantrouwen zijn geen mensen die zich GEWILLIG laten overtuigen. Deze mensen moeten U vertrouwen en dat moet je bewijzen want ..... juist ja ze zijn WANTROUWIG.
Heb je hem?

Je moet me dus het woord wantrouwen dus niet uitleggen noch het woord xenofobie ik ben dan misschien geen wandelende woorden boek, maar ik weet nog verdomd goed wat ik zeg met moeilijke of gemakkelijke woorden.

Ik mis je Georgische spreuken.
humble is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2002, 12:05   #33
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.230
Standaard

Citaat:
Piano, mensen die wantrouwen zijn geen mensen die zich GEWILLIG laten overtuigen. Deze mensen moeten U vertrouwen en dat moet je bewijzen want ..... juist ja ze zijn WANTROUWIG.
Weeral een waarheid als een koe!

Het vertrouwen van mensen moet je verdienen.
Dubbel verdienen zelfs, als je hen daarvoor bijna uitsluitend reden gegeven hebt tot wantrouwen.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2002, 21:09   #34
ward
Burger
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: Hoevenen
Berichten: 138
Standaard

oesje, ik kwam hier ff een kijkje nemen. Moet meteen vastellen dat de piano niet alleen op pi de boel verziekt. Was het op pi al te warm piano?
Toch erg hé, dat die lompe forummers U niet willen BEGRIJPEN????
__________________
Verbeter de wereld, begin bij Uzelf.
ward is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2002, 21:42   #35
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door humble
Ik mis je Georgische spreuken.
Hier heb ik er nog eentje voor je:

"Toen ze de aap aan de bloemen lieten ruiken, vrat hij ze op" (Kaukasisch spreekwoord)

__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2002, 21:43   #36
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ward
oesje, ik kwam hier ff een kijkje nemen. Moet meteen vastellen dat de piano niet alleen op pi de boel verziekt. Was het op pi al te warm piano?
Toch erg hé, dat die lompe forummers U niet willen BEGRIJPEN????
Nog eentje van PI die mij begint te missen, ondanks dat ie me haat gelijk de pest

Sorry ward, maar ik had dringend verse lucht nodig, de stank op PI is niet meer te harden
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2002, 22:10   #37
chr.wouters
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Berichten: 784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
"Toen ze de aap aan de bloemen lieten ruiken, vrat hij ze op" (Kaukasisch spreekwoord)
In de Kaukasus hebben ze de mentaliteit van onze allochtonen kennelijk beter door dan hier.
chr.wouters is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2002, 00:17   #38
ward
Burger
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: Hoevenen
Berichten: 138
Standaard

Sorry, piano, moet je wel teleurstellen! Ik haat niemand, zelfs U niet. Dat ik je zou missen? Zelfs dat niet. Zo hoog scoor je nu ook niet in mijn interesses. Dat de stank op pi een beetje erg word, wil ik wel beamen. Dat ligt niet aan het blok : Maar wel aan jouw vriendjes. Die kunnen NL ook niet discuteren. Alleen schelden, maar ja van wie zouden ze het geleerd hebben?
__________________
Verbeter de wereld, begin bij Uzelf.
ward is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2003, 20:00   #39
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Ze hebben alles: genoeg geld, een sociaal leven, goed contact met de kinderen en kleinkinderen en een goed gezondheid.

Een derde van de 50- tot 65 jarigen is heel gelukkig.

Ria Grommen van het Hoger Instituut voor Gezinswetenschappen: "Ze vinden het leven -of het nu uit religieuze of humanistische of onbepaalde redenen is- de moeite waard. Deze groep is ook vaak sociaal geëngageerd e actief in het verenigingsleven."

Vijftig procent van de senioren is tevreden met zijn leven.

Dan is er twintig procent die zich echt minder goed in haar vel voelt. "Zij hebben vooral gezondheidsproblemen en dat tast hun gevoel van algemeen welzijn aan."

Maar de groep van 10 procent die zich het ongelukkigst voelt, heeft familiale of sociale problemen. "Voor senioren zijn partner en familie zingevers nummer één in hun leven", zegt Grommen. "Als er conflicten zijn met de kinderen, waardoor ze de kleinkinderen niet meer te zien krijgen, dan kan dat senioren ongelukkiger maken dan gezondsheidsproblemen."
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2003, 22:53   #40
Alvader
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 30 mei 2003
Berichten: 2.694
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Ik ben er vrijwel zeker dat Piano er zelfs in zou slagen om de klimaatveranderingen de schuld te geven van de opmars van het Blok. Dat is toch evident: Het regent meer, de mensen komen minder buiten, verzuren, en op wie stemmen ze dan: Juist, het verzuurde Blok!

Àlles zou hij waarschijnlijk aanhalen om toch maar niet te moeten toegeven dat er toch een paar ietsiepietsie foutjes gemaakt zijn door zijn heiligen, de allochtonen...
zalig !!!!! lol
__________________
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be