Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 22 juni 2004, 19:11   #1
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Ik verkondig al 8 1/2 jaar op het internet de repressieve aanpak van extreemrechts in Vlaanderen. Het Vlaams Blok maakt ons -echte Vlamingen- die werkelijk bekommert zijn met het imago van ons land- zwaar ten schande.

De onophoudelijke schoffering van onze medeburgers al dan niet van allochtone origine, daar moet een halt aan geroepen worden.

Bovendien zijn voor het Blok alle niet-Blokkers synoniem voor
on-vlaming zijn, nestbevuilers en erger nog: wij zouden zelfs anti-Vlaming zijn. Begrijpe wie begrijpe kan.

Het heeft helemaal geen zin om te jammeren over het hoe en het waarom dat de racistische partij keer op keer aan aanhang wint, en dan vervolgens weer in onze pantoffels kruipen en de knop van de radio of de TV om te draaien: Harde Aanpak en dat Eerst bij het Eigen Volk. De rotte appels moeten er uit voor de hele mand begint te stinken.

Ik ben voorstander om als goede echte Vlaming, die racisten zonder pardon over het hek te schoppen. Laat ze het voelen dat ze verkeerd bezig zijn, vooraleer ze de helft van de bevolking in vrije val naar de hel trekken.

Ziehier mijn voorstel dat ik al vele jaren in ongewijzigde vorm (met lichte varianten soms) op het internet verdedig.

Het Vlaams Blok moet verboden worden. De partijraadsleden, het voltallige bestuur en de verkozen senatoren en volksvertegenwoordigers moeten vijf jaar uit hun burgerrechten ontzet worden (anders beginnen ze een nieuwe racistische haatpartij) en ze krijgen een voorwaardelijke gevangenisstraf van vijf jaar voor een periode van 20 jaar. Lijfstraffen hebben geen zin, want de meeste onder hen zijn echte sado-masochisten, dat haalt dus niks uit integendeel.

De verkozenen op het lagere echelon zoals gemeenteraadsleden, OCMW leden, bestuursleden in de parastatalen enz... verliezen voor 3 jaar hun burgerrechten en krijgen een voorwaardelijke gevangenisstraf van drie maanden voor een periode van tien jaar.

De plus/min 19.000 leden krijgen een lichte geldboete van 1.500 euro.

Het misleide kiespubliek (we maken allemaal wel eens fouten) behoeft helemaal geen straf want vanaf dan zal er terug gewoon gestemd worden.

Als ze dan later nog eens "Amnestie!" brullen, dan weten ze tenminste waarom ze dat roepen. 8)

Ziezo, opgeruimd staat netjes. Criminaliteit hard aanpakken zeg ik altijd.

Mijn vraag is dus: hoe denkt de bijzonder lieftallige goegemeente op dit forum van mijn voorstel? Te radicaal of... niet radicaal genoeg?

Ps: U hoeft het niet met me eens te zijn, je kan trouwens geen lidkaart kopen bij mij
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 22 juni 2004, 19:17   #2
S.
Minister
 
S.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Berichten: 3.790
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik verkondig al 8 1/2 jaar op het internet de repressieve aanpak van extreemrechts in Vlaanderen. Het Vlaams Blok maakt ons -echte Vlamingen- die werkelijk bekommert zijn met het imago van ons land- zwaar ten schande.

De onophoudelijke schoffering van onze medeburgers al dan niet van allochtone origine, daar moet een halt aan geroepen worden.

Bovendien zijn voor het Blok alle niet-Blokkers synoniem voor
on-vlaming zijn, nestbevuilers en erger nog: wij zouden zelfs anti-Vlaming zijn. Begrijpe wie begrijpe kan.

Het heeft helemaal geen zin om te jammeren over het hoe en het waarom dat de racistische partij keer op keer aan aanhang wint, en dan vervolgens weer in onze pantoffels kruipen en de knop van de radio of de TV om te draaien: Harde Aanpak en dat Eerst bij het Eigen Volk. De rotte appels moeten er uit voor de hele mand begint te stinken.

Ik ben voorstander om als goede echte Vlaming, die racisten zonder pardon over het hek te schoppen. Laat ze het voelen dat ze verkeerd bezig zijn, vooraleer ze de helft van de bevolking in vrije val naar de hel trekken.

Ziehier mijn voorstel dat ik al vele jaren in ongewijzigde vorm (met lichte varianten soms) op het internet verdedig.

Het Vlaams Blok moet verboden worden. De partijraadsleden, het voltallige bestuur en de verkozen senatoren en volksvertegenwoordigers moeten vijf jaar uit hun burgerrechten ontzet worden (anders beginnen ze een nieuwe racistische haatpartij) en ze krijgen een voorwaardelijke gevangenisstraf van vijf jaar voor een periode van 20 jaar. Lijfstraffen hebben geen zin, want de meeste onder hen zijn echte sado-masochisten, dat haalt dus niks uit integendeel.

De verkozenen op het lagere echelon zoals gemeenteraadsleden, OCMW leden, bestuursleden in de parastatalen enz... verliezen voor 3 jaar hun burgerrechten en krijgen een voorwaardelijke gevangenisstraf van drie maanden voor een periode van tien jaar.

De plus/min 19.000 leden krijgen een lichte geldboete van 1.500 euro.

Als ze dan later nog eens "Amnestie!" brullen, dan weten ze tenminste waarom ze dat roepen. 8)

Ziezo, opgeruimd staat netjes. Criminaliteit hard aanpakken zeg ik altijd.

Mijn vraag is dus: hoe denkt de bijzonder lieftallige goegemeente op dit forum van mijn voorstel? Te radicaal of... niet radicaal genoeg?

Ps: U hoeft het niet met me eens te zijn, je kan trouwens geen lidkaart kopen bij mij
Meestal kan ik Uw postings wel smaken, voor zover ze het Blok inhoudelijk op de korrel nemen. Dit is er echter ver over. Zie je dan niet dat het demoniseren zonder inhoudelijke grond contraproductief werkt? Het Blok moet met argumenten aangepakt worden. en die zijn er voldoende.
__________________
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen.
Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA.
6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen».
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline  
Oud 22 juni 2004, 19:20   #3
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

mja , een blokker zou het formuleren als : het is wat "scherpjes"

een hardere aanpak van racisme en onverdraagzaamheid is echter wel aangewezen !
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 22 juni 2004, 19:21   #4
KVE
Provinciaal Statenlid
 
KVE's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2004
Berichten: 701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik verkondig al 8 1/2 jaar op het internet de repressieve aanpak van extreemrechts in Vlaanderen. Het Vlaams Blok maakt ons -echte Vlamingen- die werkelijk bekommert zijn met het imago van ons land- zwaar ten schande.

De onophoudelijke schoffering van onze medeburgers al dan niet van allochtone origine, daar moet een halt aan geroepen worden.

Bovendien zijn voor het Blok alle niet-Blokkers synoniem voor
on-vlaming zijn, nestbevuilers en erger nog: wij zouden zelfs anti-Vlaming zijn. Begrijpe wie begrijpe kan. :roll:

Het heeft helemaal geen zin om te jammeren over het hoe en het waarom dat de racistische partij keer op keer aan aanhang wint, en dan vervolgens weer in onze pantoffels kruipen en de knop van de radio of de TV om te draaien: Harde Aanpak en dat Eerst bij het Eigen Volk. De rotte appels moeten er uit voor de hele mand begint te stinken.

Ik ben voorstander om als goede echte Vlaming, die racisten zonder pardon over het hek te schoppen. Laat ze het voelen dat ze verkeerd bezig zijn, vooraleer ze de helft van de bevolking in vrije val naar de hel trekken.

Ziehier mijn voorstel dat ik al vele jaren in ongewijzigde vorm (met lichte varianten soms) op het internet verdedig.

Het Vlaams Blok moet verboden worden. De partijraadsleden, het voltallige bestuur en de verkozen senatoren en volksvertegenwoordigers moeten vijf jaar uit hun burgerrechten ontzet worden (anders beginnen ze een nieuwe racistische haatpartij) en ze krijgen een voorwaardelijke gevangenisstraf van vijf jaar voor een periode van 20 jaar. Lijfstraffen hebben geen zin, want de meeste onder hen zijn echte sado-masochisten, dat haalt dus niks uit integendeel.

De verkozenen op het lagere echelon zoals gemeenteraadsleden, OCMW leden, bestuursleden in de parastatalen enz... verliezen voor 3 jaar hun burgerrechten en krijgen een voorwaardelijke gevangenisstraf van drie maanden voor een periode van tien jaar.

De plus/min 19.000 leden krijgen een lichte geldboete van 1.500 euro.

Als ze dan later nog eens "Amnestie!" brullen, dan weten ze tenminste waarom ze dat roepen. 8)

Ziezo, opgeruimd staat netjes. Criminaliteit hard aanpakken zeg ik altijd. ;)

Mijn vraag is dus: hoe denkt de bijzonder lieftallige goegemeente op dit forum van mijn voorstel? Te radicaal of... niet radicaal genoeg?

Ps: U hoeft het niet met me eens te zijn, je kan trouwens geen lidkaart kopen bij mij :P
Beste Piano,

Ik ben Vlaams-nationalist in hart en nieren en lid van het Vlaams Blok sinds februari 2004. Voorheen was ik lid van de N-VA.

Indien u meent dat dergelijke maatregelen moeten worden uitgevoerd, stuur dan eens een briefje naar alle partijhoofdkwartieren in België. Met de vraag of een dergelijk wetsvoorstel in de Kamer en Senaat kan worden gestemd.

Uw voorstellen hebben échter nogal véél weg van de naoorlogse repressie die ons land sedertdien zwaar getekend heeft. De onverdraagzaamheid treft men dan ook vooral aan bij diegenen die voor dergelijke praktijken te vinden zijn. Ik wens u alvast héél véél succes met uw voorgestelde maatregelen. Ik zou zeggen doe maar. Binnen de kortste keren denk ik dat de modale Vlaming hiervoor massaal zal op straat komen. België zal door de EU gesanctioneerd worden, wegens schending van de mensenrechten. Wie dergelijke maatregelen voorstelt zit op dezelfde lijn als Hitler, Stalin en consoorten. En dan maar Vlaams-nationalisten vergelijken met het nazi-regime.

Met Vlaams-nationale groet

Koen Vermant
KVE is offline  
Oud 22 juni 2004, 19:22   #5
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Meestal kan ik Uw postings wel smaken, voor zover ze het Blok inhoudelijk op de korrel nemen. Dit is er echter ver over. Zie je dan niet dat het demoniseren zonder inhoudelijke grond contraproductief werkt? Het Blok moet met argumenten aangepakt worden. en die zijn er voldoende.
Om te argumenteren heb je iemand nodig die luistert. Als het Vlaams Blok zegt 'Verhofstadt liegt' en een hele hetze opzet tegen Patrick Janssen, dan noemen ze dat vrije meningsuiting.

Benader echter Filip Dewinter of iemand anders van de maffiakliek op identieke wijze en je bent een wereldvreemde intellectueel die de man/vrouw op een schandalig onrechtvaardige manier heeft behandeld. Je wordt dan on-Vlaams en anti-Vlaams gekapitteld.

bron: DM

Ps: leg mij eens uit hoe ik een demon kan demoniseren?
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 22 juni 2004, 19:28   #6
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KVE
Ik ben Vlaams-nationalist in hart en nieren en lid van het Vlaams Blok sinds februari 2004.
Aha, een VB-lid. Effekes kijken op mijn papiereke.... dan staat je binnenkort een geldboete te wachten van 1.500 euro's. Leg ze maar al klaar, ik kom ze straks collecteren
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 22 juni 2004, 19:28   #7
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

piano

nu ook superboetes voor clubleden voor de veiligheid van de burgers ?

neem het ongenoegen, de verzuring, het racisme of realisme weg bij de burgers en het Vlaams Blok heeft geen reden van bestaan meer.
Poepsimpel ! Al van in 1991 is er een cordon sanitair...
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 22 juni 2004, 19:29   #8
pibo®
Parlementslid
 
pibo®'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2003
Locatie: vlaanderen
Berichten: 1.992
Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

hahaha , dan kan ik mits de betaling van 1500 € zelf nog een partij oprichten , mhoehahahaha


hugoke , gij als democraat zijnde hoe durfde zo nen onzin schrijven , en wie is de volgende partij die je wilt viseren , de N-VA of de VLD .......
pibo® is offline  
Oud 22 juni 2004, 19:30   #9
pibo®
Parlementslid
 
pibo®'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2003
Locatie: vlaanderen
Berichten: 1.992
Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KVE
Ik ben Vlaams-nationalist in hart en nieren en lid van het Vlaams Blok sinds februari 2004.
Aha, een VB-lid. Effekes kijken op mijn papiereke.... dan staat je binnenkort een geldboete te wachten van 1.000 euro's. Leg ze maar al klaar, ik kom ze straks collecteren

je moet je eigen zever eerst lezen hé , daar stond 1500€ boete voor leden , of ben je weer zat of stoned
pibo® is offline  
Oud 22 juni 2004, 19:33   #10
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pibo®
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano

Aha, een VB-lid. Effekes kijken op mijn papiereke.... dan staat je binnenkort een geldboete te wachten van 1.500 euro's. Leg ze maar al klaar, ik kom ze straks collecteren

je moet je eigen zever eerst lezen hé , daar stond 1500€ boete voor leden , of ben je weer zat of stoned
Sorry, ik had het onderstenboven vast. Het is inderdaad 1.500 EURO. Voor kroostrijke gezinnen is er korting.

Maar geef toe: het zou het Vlaams Blok wel stoppen.

Ik hoor hier altijd zeggen dat het niet kan, het kan dus wel degelijk.

Of denk je dat dat de nazi's indertijd hun programma ook zo vrijwillig zouden opgegeven hebben? Nee hoor, duizenden bommenwerpers hebben dat gedaan. En een echte revival van de NSDAP is er al bijna 60 jaar niet meer geweest.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 22 juni 2004, 19:40   #11
bigpolleke
Vreemdeling
 
bigpolleke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2002
Locatie: Harelbeke
Berichten: 42
Standaard

De piano leest teveel in zijn Nazi boekjes en denkt nog steeds in die periode te leven.
Mensen wordt nu eindelijk wakker en hou rekening met de grootste partij van België inplaats van jaren te blijven jammeren.
Doe eerst iets aan de mistoestanden in dit land en begin waar het nodig is nmlijk bij zij die met misprijzen worden bejegend en daarom met steeds meerderen op het VB gaan stemmen.
Jaren moesten mensen bewijzen dat ze nog leefden om pensioen te krijgen anderen verdienen dan weer teveel om een poetsvrouw te kunnen krijgen.ENZ..........
Dit zijn geen luxe symbolen maar onrechtvaardige behandelingen die men nooit kan vergeten, het mag jezelf maar eens overkomen!!!!
Waarom het Blok afschaffen?laat hun deze problemen maar oplossen
__________________
nooit te oud om te leren
bigpolleke is offline  
Oud 22 juni 2004, 19:40   #12
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KVE
Uw voorstellen hebben échter nogal véél weg van de naoorlogse repressie die ons land sedertdien zwaar getekend heeft.
De naoorlogse repressie was een lachertje. 242 collaborateurs over gans België werden terechtgesteld. Vergelijk dat maar met 90.000 Belgen die zijn omgekomen in de kampen, ter plekke doodgeschoten, omgekomen tijdens de vliegende bommen enz.

Als ik mocht kiezen tussen enerzijds kaalgeschoren worden en een hakenkruis ingevet worden en anderzijds vier of vijf jaar in Buchenwald of Dora vertoeven, is de keuze snel gemaakt.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 22 juni 2004, 19:55   #13
pibo®
Parlementslid
 
pibo®'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2003
Locatie: vlaanderen
Berichten: 1.992
Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KVE
Uw voorstellen hebben échter nogal véél weg van de naoorlogse repressie die ons land sedertdien zwaar getekend heeft.
De naoorlogse repressie was een lachertje. 242 collaborateurs over gans België werden terechtgesteld. Vergelijk dat maar met 90.000 Belgen die zijn omgekomen in de kampen, ter plekke doodgeschoten, omgekomen tijdens de vliegende bommen enz.

Als ik mocht kiezen tussen enerzijds kaalgeschoren worden en een hakenkruis ingevet worden en anderzijds vier of vijf jaar in Buchenwald of Dora vertoeven, is de keuze snel gemaakt.
maar wat ga je doen aan mensen gelijk Irma Laplasse , die ONTERECHT is veroordeeld en vermoord , wat ga je doen aan de katholieke kerk die duizenden vlaamse jongens opgewarmd heeft om mede met den duits te gaan vechten tegen het rode gevaar , om nog maar te zwijgen dat die repressie nu nog voort duurt op de kinderen en kleinkinderen van mensen die vroeger meestal onterecht zijn veroordeeld :ussrvlag:
pibo® is offline  
Oud 22 juni 2004, 20:11   #14
jules
Staatssecretaris
 
jules's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 oktober 2003
Locatie: Antwerpen en zo
Berichten: 2.565
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pibo®
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano

De naoorlogse repressie was een lachertje. 242 collaborateurs over gans België werden terechtgesteld. Vergelijk dat maar met 90.000 Belgen die zijn omgekomen in de kampen, ter plekke doodgeschoten, omgekomen tijdens de vliegende bommen enz.

Als ik mocht kiezen tussen enerzijds kaalgeschoren worden en een hakenkruis ingevet worden en anderzijds vier of vijf jaar in Buchenwald of Dora vertoeven, is de keuze snel gemaakt.
maar wat ga je doen aan mensen gelijk Irma Laplasse , die ONTERECHT is veroordeeld en vermoord , wat ga je doen aan de katholieke kerk die duizenden vlaamse jongens opgewarmd heeft om mede met den duits te gaan vechten tegen het rode gevaar , om nog maar te zwijgen dat die repressie nu nog voort duurt op de kinderen en kleinkinderen van mensen die vroeger meestal onterecht zijn veroordeeld :ussrvlag:
Het nieuwe proces Laplasse van enkele jaren geleden heeft bij mijn weten de schuld bevestigd.
jules is offline  
Oud 22 juni 2004, 20:20   #15
Rock Against Communism
Gouverneur
 
Rock Against Communism's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Berichten: 1.337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Het Vlaams Blok moet verboden worden.
mm het democratisch gehalte van uw voorstel is anders ook niet hét van hét. Hebt ge geen beter plan? Niet dat ik erop sta te springen ofzo, ik ben gewoon nieuwsgierig.
__________________
[size=4][/size]
Rock Against Communism is offline  
Oud 22 juni 2004, 20:22   #16
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Pfft... rustig jongens. Het is maar een voorstel hé! Iemand vroeg mij hoe het Blok kan gestopt worden. Voila, ik heb één oplossing voorgesteld.

Er zijn natuurlijk nog genoeg mensen over die denken dat ze via dialoog het VB van haar racistische ideologie kunnen afbrengen.

Je ziet het al op dit forum hoe goed ze wel 'dialogeren'. Gelukkig zit er nog een internetaansluiting tussen of ik was zelf al 10.000 keer gevierendeeld, geradbraakt, doodgeschoten, afgeklopt en opgegeten.

Ps: Iedereen die zich persoonlijk aangevallen voelt hoeft dan ook niet te reageren op deze topic want ik heb het niet tegen U.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 22 juni 2004, 20:30   #17
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flemish_patriot
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Het Vlaams Blok moet verboden worden.
mm het democratisch gehalte van uw voorstel is anders ook niet hét van hét. Hebt ge geen beter plan? Niet dat ik erop sta te springen ofzo, ik ben gewoon nieuwsgierig.
Tjah, mijn avatar ziet er in elk geval een pak minder bedreigend uit dan die van jou van het VJM. Misschien ben ik maar een poesje en ben jij de grote boze wolf?
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 22 juni 2004, 20:32   #18
VL Nationalist
Burger
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Berichten: 132
Standaard

Idioot
VL Nationalist is offline  
Oud 22 juni 2004, 20:35   #19
Gorefest
Minister
 
Gorefest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Locatie: % VLAANDEREN! %
Berichten: 3.093
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Tjah, mijn avatar ziet er in elk geval een pak minder bedreigend uit dan die van jou van het VJM.
Nu alweer over avatars bezig pianootje?
Hier kunde mijne nog eens bekijken, da fleurt u misschien op
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-
Gorefest is offline  
Oud 22 juni 2004, 20:38   #20
Avan
Burgemeester
 
Geregistreerd: 14 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 512
Standaard

Ik heb een vreemdeling (een blanke, Europees zelfs...) horen zeggen dat de Vlamingen (net als de Oostenrijkeers en in tegenstelling tot de Duitsers) de oorlogstijd, de collaboratie en het ondergrondse fascisme nooit hebben verwerkt en dat het probleem daar ligt.
Dat gaat wel in de richting die Piano aangeeft.
Ook de Hollanders vonden die flauwe veroordeling van collaboratie die hier voor wijs doorgaat maar larie...
Avan is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be