Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 oktober 2019, 19:48   #41
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Moet het met een limousine zijn?
De Thunderbird 2: die kan zijn lading ook laten vallen.

__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2019, 19:52   #42
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
https://www.hln.be/de-krant/syriegan...nnis~afce08d8/

Ze zijn er wel geraakt dat ze dan ook terug keren als ze kunnen, liefst niet.
Na daar wat gemoord en verkracht te hebben vinden ze dat België hen nu maar moet terug komen halen en waarschijnlijk nog eten en onderdak geven ook.
Ze pleegden daar hun misdaden, ze werden daar gevangen genomen, misschien best daar veroordelen nu maar de "helden" doen het in hun broek nu.
Klopt hun streven was om alle anders denkende dan hun wetten en regel door en met extreem bloeddorstig wetten en regels te verbannen van deze wereld door totaal te vernietigen.

Onze door de eeuwen heen opgebouwde verwezenlijkheden, van gebouwen, infrastructuur, kennis, kunst en humaan wetten , regels in totaliteit te vernietigen en te vervangen door zware repressie met extreem bloeddorstig wetten en regels. Dat ganse families en gemeenschappen tot slaven herleiden of doden met als enig doel hen met zen allen te vernietigen .
bv: wij geven veel geld uit om te conserveren en zelfs herstellen van "HET LAM GODS" in Gent dat zij dus onmiddellijk zullen vernietigen als ze er de kans toe krijgen net zoals ze met dat gigantisch groot eeuwen oude Boeddha beeld en uit de oudheid en ruïnes enz. deden!
Het gaat hen dus NIET alleen om lichamelijk leed, maar om totale vernietiging van anders denkend zijn.

Onze burgerlijke rechtspraak is door evolutie door de eeuwen op humane wijze niet gemaakt om mensen met dit denkpatroon en hun gruwel en moordende praktijken te berechten. De Nasi beulen werden toch ook niet berecht in een burgerlijke rechtbank!!!

Dus inderdaad moeten ze voor een soort op te richten “militaire rechtbank” losstaande van geloof berecht worden in de regio waar de hun gruwel volbracht hebben. Punt uit!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 22 oktober 2019 om 20:02.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2019, 19:52   #43
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
In De Afspraak deze avond heeft Nadia Sminate duidelijk gesteld dat er geen sprake is van is om dat IS crapuul naar Belgie terug te brengen.
Goed zo !
Inderdaad goed van Nadia Sminate. Maar het was ook weer duidelijk dat Bart Schols aan de zijde van Lahlali en zijn terroristen stond.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2019, 19:54   #44
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Pfff, waar is de verbeelding van onze politici.
Ga ze halen met den boot.
En dan onderweg; "Oh, helaas, den boot is gezonken. Allez, we hebben het toch geprobeerd."
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2019, 20:06   #45
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Miljoenen schade vergoeding.... het is weeral heel duidelijk dat gans die vreemdelingen industrie met al hun advocaten onze financiën doet verdampen.

Financiën die hier brood nodig zij om hier onze mensen te helpen!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2019, 13:05   #46
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Wat een tenenkrullende discussie gisteravond in ‘De Afspraak’ tussen Nadia Sminate en IS-advocaat Abderrahim Lahlali. Het ging opnieuw over IS-kinderen die aan het creperen waren in de kampen. Hoofdnieuws natuurlijk.

Zowat elk familielid dat een IS-strijder in Syrië heeft zitten, heeft Vranckx & co al moe over de vloer gekregen voor wat ‘duiding’ en ‘emo-TV’.
Hoe het met de échte slachtoffers zit, de kinderen die wees geworden zijn door islamterreur of de kinderen van verkrachte en doorverkochte Yezide vrouwen, komen we niet echt te weten. Niet islamistisch genoeg waarschijnlijk. Noch voor de media noch voor Lahlali.

“We eisen een schadevergoeding van 105.000 € per dag omdat België niet genoeg moeite doet om IS-kinderen naar ons land te repatriëren. Het is ons niet om het geld te doen maar om onze veiligheid”, zei een bezorgde Lahlali die eerder al om onze veiligheid juffrouw Magalie, kleuterjuf in ‘De Blokkendoos’, voor kinderverkrachting wou laten wegsteken.
“België heeft de plicht om die Belgische baby’s van Belgische ouders terug naar hier te halen, ook Paul Van Tigchelt van OCAD vindt dat”, liet Abderrahim nog weten…

Ik kan Van Tigchelt wel begrijpen: terugkerende baby’s zijn zowat het enige dat ze bij OCAD in’t oog kunnen houden want terugkerende Syriëstrijders die al alleen kunnen plassen, dat ligt wat moeilijker, dat lukt hen naar eigen zeggen niet langer. Het identificeren van voetbalsupporters, die tijdens de match hun tong naar elkaar hebben uitgestoken, neemt natuurlijk ook wel wat tijd en manschappen in beslag.

Wat proberen ze ons toch allemaal wijs te maken? Alsof die terugkerende peutertuin bij 'niet afhaling' de enigen zijn die zich op ons gaan wreken. Er zijn duizenden IS-strijders die rondlopen en die ons écht niet leuk vinden. Gaan die plots allemaal op pensioen? Gaan die allemaal rustiger gaan leven van de uitkeringen die we hen toesmijten?

Stop toch met ons wat wijs te maken! Islamterreur zal niet verdwijnen wanneer je die oorlogsellende binnenhaalt en pampert.
Laat ons daarom een duidelijk antwoord geven op de vraag wat er met die kinderen en hun moeders (die 100% zeker meekomen) moet gebeuren: die kinderen zijn onze bezorgdheid niet! Nu niet, nooit niet. Onze kinderen zijn dat wél. Moeten die kinderen in Syrië geholpen worden? Waarom die vraag eigenlijk stellen? Berg ze onder in de één of andere rijke oliestaat. Voed ze op in landen die dat crapuul binnen de islam graag sponsort in hun honger naar terreur.

Zullen die dan opgeleid worden om zich op ons te wreken?
Hoogstwaarschijnlijk, net zoals die duizenden andere moslims die momenteel opgeleid worden om opnieuw de strijd aan te gaan met het goddeloze Westen. Hou er gewoon rekening mee. Sta klaar!
Bescherm onze grenzen, bescherm onze samenleving, bescherm onze kinderen en hun toekomst!

Werk daar aan maar stop met ons voor te liegen door te stellen dat we IS-kinderen voor ‘onze veiligheid’ moeten terughalen. Dat moeten we niet, wel integendeel!
Filip Meert op FB
ik zou het niet beter kunnen schrijven!

Gogogo Filou!

Laatst gewijzigd door Anna List : 23 oktober 2019 om 13:08.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be