Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 augustus 2022, 16:53   #21
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Als je dat allemaal leest dan denk je toch: dat moet daar nogal een wildkweek zijn in Afrika.

Het artikel:

Keine Entwarnung an der „Flüchtlings“front: Zypern und Italien sind die „Hot Spots“

Uit de tekst:

Citaat:
De illegale massa-immigratie naar Europa blijft een constant thema. Een van de actuele zwaartepunten aan het immigratiefront is het Middellandse Zee-eiland Cyprus. Alleen daar al hebben dit jaar tot nu toe 13.000 “vluchtelingen” een asielaanvraag ingediend. De meesten van hen komen uit Turkije.
Het klopt wel hoe Viktor Orbán het ziet:



Ik kan hem géén ongelijk geven en als vele anderen dat niet inzien of niet willen inzien staan ons vreselijk duistere tijden te wachten.

Jonge mensen, een gezinnetje, kleine kindjes...hun toekomst???

Ach, als de Russen met kernwapens beginnen dan is het 'opgelost'

Ok, zwartgalliger kan het niet zeker UNI, neem nog maar een slokje azijn.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 15 augustus 2022 om 17:00.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2022, 20:48   #22
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard tentjes v asielzoekers in beslag genomen VOL=VOL

onderwerp:
tentjes v asielzoekers in beslag genomen VOL=VOL

analyse

1) VOL=VOL ok beste is al deze afrikanen en arabieren maar met het leger deporteren naar afrika ergens en daar maar een europese asielstad bouwen met lokale assemblage klein industrie. Die mensen kunnen daar dan gelukkig leven en evt met euro economie.

2) Ik moet dit plan vreder ontwikkelen is goedkoper en humaner, sneller, beste, de uiterste grenzen van verzwarting, verkleuring en arabisering zijn al bereikt in Nederland en rest west europa. Nu is de maat vol voor veel blanken. Als de regering zo doorgaat dan komt er een echte burgeroorlog.

3) Zwarten zijn moeilijke lui, pure gemakzucht om naar Nederland te komen en misbruik te maken van de vluchtelingen akkoorden. Stoppen, opzeggen die papieren zooi. Humane oplossingen zijn beter. Papieren verplichtingen lossen niets op. Raciale selectie is natuurlijk, voorkeur voor beschaafde blanke oekrainers is maar gewoon natuurlijk gedrag van blanke mensapen en het beste denk ik op de lange termijn.

4) zie onder ja gemeente neemt tentjes v ondernemers maar in beslag. Mag geen gewoonte worden.


===========================

https://www.nu.nl/binnenland/6218146...in-beslag.html



Gemeente neemt aan asielzoekers in Ter Apel uitgedeelde tentjes in beslag
17 augustus 2022 08:47 Laatste update: 9 uur geleden
2.3K NUjij-reacties
Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email

Politieagenten en boa's hebben dinsdagavond zo'n tweehonderd tentjes weggehaald die lokale ondernemers hadden uitgedeeld aan vluchtelingen bij het aanmeldcentrum in Ter Apel. Honderden asielzoekers sliepen daardoor afgelopen nacht opnieuw in de buitenlucht.

Volgens de gemeente Westerwolde, waar Ter Apel onder valt, zijn de tentjes weggehaald omdat de (brand)veiligheid niet gegarandeerd kon worden. Daarbij staan de gemeentelijke regels volgens burgemeester Jaap Velema niet toe om "op niet-aangewezen plekken" te kamperen.

Ook weet de gemeente niet "wat er zich in de tentjes afspeelt" en veroorzaakten de tentjes "problemen met de hygiëne". Om de genoemde redenen zag de gemeente zich genoodzaakt om de tentjes in te pakken, "hoe vervelend en pijnlijk dat ook is", zegt Velema.

Bovendien droeg de tentjesactie volgens de burgemeester niet bij aan een structurele oplossing. Die moet volgens hem nu uit Den Haag komen. "De prioriteit moet liggen bij crisisopvang, waar mensen op een normale manier kunnen verblijven", zegt hij.

De ondernemers snappen er helemaal niets van. Initiatiefnemer Willem Straat noemde het weghalen van de tentjes "volstrekt idioot". "Die tentjes zijn van die vluchtelingen en ze afpakken is diefstal", zei hij.

Lokale ondernemers hadden 12.500 euro ingezameld met een crowdfundingactie. Daarvan kochten zij opgooitentjes, die ze maandagavond uitdeelden aan asielzoekers voor wie in het centrum geen plek was. Volgens Straat wilden de ondernemers daarmee een signaal afgeven. "Wij bemoeien ons niet met de politiek, maar vinden dat je dit niet kan maken."



https://www.nu.nl/binnenland/6218146...in-beslag.html
===========================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2022, 23:24   #23
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

En wat is nu uw punt van discussie ?
Er is al en draad vol=vol.
Vol met wat of wie. zwarten ?
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2022, 08:32   #24
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Ik plaatste het al eerder ergens ten forumvelde.



Gelijk heeft hij...

En zelfs de Dalai Lama ziet het zo...



Meestal komen die 'refugees' uit een continent dat rijk genoeg is op gebied van grondstoffen en andere.

Zoals de Dalai Lama het zien moeten zij beginnen aan de opbouw van hun eigen land(en) with a little help from some friends.

Natuurlijk ligt dat niet zo gemakkelijk daar er in die landen soms leiders zijn die dat tegenhouden en dan kiezen sommige bewoners om hun eigen land te ontvluchten en op zoek te gaan naar de 'hoorn des overvloeds'

Kwam er in de serie 24 zo geen situatie voor dat er leiders waren die heel der caravanen met medicatie tegenhielden?

Die filmmakers hadden het al door dus...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 18 augustus 2022 om 08:43.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2022, 08:31   #25
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Op The Balkans Chronicles "We moeten af van het probleem dat islam heet" zag men het dan weer zo.

Uit de tekst:

Citaat:
Door een misdadig opengrenzenbeleid, werd samen met miljoenen niet-Europese immigranten ook een ”religie” in West-Europa geïmporteerd- de islam,waarvan vele basisprincipes haaks staan op de essentie van onze Europese beschaving.
BRON
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 19 augustus 2022 om 08:31.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2022, 23:48   #26
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Duitsland vraagt inwoners om hun huizen beschikbaar te stellen voor ‘asielzoekers’

Uit de tekst:
--------------

Citaat:
Lokale autoriteiten in Duitsland dringen er bij burgers die over vrije ruimte beschikken op aan asielzoekers te huisvesten nu er een tekort is aan sociale woningen, meldt Remix.
Duitsland financiert migratie: 64,5 miljard euro voor “vluchtelingen”

Mochten de berichten waar zijn dan kan men maar van 1 standpunt uitgaan en dat is: weer die Duitsers die problemen maken.

Zij bewandelen nog steeds de merkeliaanse" weg.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 19 augustus 2022 om 23:51.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2022, 11:51   #27
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Onze noorderburen hebben het begrepen?



De massa-migratie die totaal fout is en waar men op heden ten dage nog steeds niet goed weet wat men moet doen om het een STOP toe te roepen.

De brave burger heeft er meer dan genoeg van en dit niet alleen in wat wij 'ons' land noemden vroeger.

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 1 september 2022 om 11:56.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2022, 19:19   #28
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.364
Standaard

Strak plan. Mocht het waar zijn.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2022, 14:10   #29
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

Een salafistische imam kan er altijd nog bij.

https://dekanttekening.nl/nieuws/fra...wil-hem-niet4/

Citaat:
Frankrijk wil de controversiële imam Hassan Iquioussen uitzetten naar Marokko. Probleem voor de Fransen: het koninkrijk wil hem helemaal niet hebben.
...
De meeste Marokkanen steunen het besluit van Rabat. ‘Marokko is geen vuilnisbak’,
...
De politie vermoedt dat hij naar België is gevlucht.
Dit was de enige Nederlandstalige link die google gaf, maar in de Franse pers is het mainstream nieuws. alleen wel in 't Frans natuurlijk.
__________________
I wish nothing but the best for you too.

Laatst gewijzigd door Zucht : 2 september 2022 om 14:13.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2022, 14:15   #30
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.062
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Een salafistische imam kan er altijd nog bij.

https://dekanttekening.nl/nieuws/fra...wil-hem-niet4/
Marokko wil hem niet ?? Het eerste vliegtuig op naar Casa, en dat ze er ginds hun plan mee trekken.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2022, 14:28   #31
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Strak plan. Mocht het waar zijn.
Inderdaad...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 2 september 2022 om 14:28.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2022, 16:21   #32
Pol Dolf
Minister-President
 
Pol Dolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2011
Locatie: Jezus 2
Berichten: 5.029
Standaard

JLD kon niet wachten om uit te moorden
__________________
was getekend : profeet Filippus
Pol Dolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2022, 16:36   #33
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.233
Standaard

overvol
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2022, 12:24   #34
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Een salafistische imam kan er altijd nog bij.

https://dekanttekening.nl/nieuws/fra...wil-hem-niet4/



Dit was de enige Nederlandstalige link die google gaf, maar in de Franse pers is het mainstream nieuws. alleen wel in 't Frans natuurlijk.
Het stuk ongeluk is op de vlucht en bevindt zich vermoedelijk in België. Er is een Europees aanhoudingsbevel.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2022, 23:05   #35
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

De omvolking in zijn werk?

Een premie voor burgemeesters om asielzoekers op te vangen

Niet alleen op het net was er sprake van, ook in sommige nieuwsuitzendingen op TV viel het bericht.

Uit de tekst:

Citaat:
Een eenmalige premie tussen de 2.000 en 3.500 euro per opgevangen asielzoeker zou burgemeesters over de streep moeten trekken.
Kan het nog erger?

Men zou het kunnen omdraaien en het veranderen in: voor elke asielzoeker die een 'burgemeester' terug huiswaarts gaat sturen krijgt hij/zij een premie.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 3 september 2022 om 23:08.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2022, 00:09   #36
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
De omvolking in zijn werk?

Een premie voor burgemeesters om asielzoekers op te vangen

Niet alleen op het net was er sprake van, ook in sommige nieuwsuitzendingen op TV viel het bericht.

Uit de tekst:



Kan het nog erger?

Men zou het kunnen omdraaien en het veranderen in: voor elke asielzoeker die een 'burgemeester' terug huiswaarts gaat sturen krijgt hij/zij een premie.
Blijkbaar heeft onze regering nog steeds geld teveel. Ons geld welteverstaan.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2022, 08:55   #37
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Blijkbaar heeft onze regering nog steeds geld teveel. Ons geld welteverstaan.
Heeft het ooit anders geweest dat men de brave werkende burger hij/zij het geld uit de zakken klopt?

Het gaat wel in stijgende lijn.

Geef 'ons' geld terug?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2022, 23:03   #38
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Zou het kunnen?¿

Bij onze noorderburen zien sommigen het zo.

Hoezo kan een asielstop niet? Deze 13 ingrepen kunnen wel!

Het kan perfect maar de 'goede wil' van sommigen ontbreekt.

p.s.

Bij onze zuiderburen is het hek ook al van de dam.

Heel gewoon in Frankrijk: Asielzoekers op straat
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2022, 09:53   #39
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Op huidig ogenblik komen onze 'eigen' studenten in de problemen om de torenhoge kosten voor hun studie te dragen.

Dit is zeker niet nieuws want in 2016 was er al sprake over.

Studenten in financiële problemen : “Ook dat is gevolg van besparingen Crevits”

Ik ben van mening dat men de studenten toch eerder hulp moet bieden dan al wat zomaar lukraak komt aangevaren uit andere contreien en waar de meeste mensen totaal geen boodschap aan hebben.

Geef onze studenten een kans, die gaan wij nog nodig hebben, de zoekers (illegalen, migranten...) naar de 'hoorn des overvloeds' mag men terugsturen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 17 september 2022 om 09:54.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2022, 11:22   #40
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.650
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
De omvolking in zijn werk?

Een premie voor burgemeesters om asielzoekers op te vangen

Niet alleen op het net was er sprake van, ook in sommige nieuwsuitzendingen op TV viel het bericht.

Uit de tekst:

Kan het nog erger?

Men zou het kunnen omdraaien en het veranderen in: voor elke asielzoeker die een 'burgemeester' terug huiswaarts gaat sturen krijgt hij/zij een premie.
Dit toont dan ook de planning voor omvolking door de wef/globalisten aan met pure minachting van de politiek voor de democratie en voor de wil van het volk.
In plaats van de bevolking te beschermen tegen verkrachtingen en criminaliteit door fortuinzoekers, alleenstaande mannen zonder gezinnen, gaan onze politiekers zelfs burgemeesters belonen met ons belastinggeld om tuig binnen te halen.

Misdadig en compleet van de pot gerukt...we komen altijd weer uit bij de politiek als schuldige verantwoordelijken, bij alle problemen.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be