Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 maart 2008, 10:51   #61
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
Lijken me een heel pak veronderstellingen.
De situatie is zoals ze is, ieder van ons kan deze voorspelling wel zelf maken als we de tendensen verder trekken. Tenzij je stelt dat men op het nieuws fantaseert natuurlijk, who knows ?
Citaat:
Nu, met veronderstellingen niets mis natuurlijk. Ze onderschrijven enkel de stelling dat geen regering beter doet wat geen regering doet.
Het probleem zit niet in de regering maar het systeem dat kortzichtigheid en protectionisme induceert, men lijkt steeds de kar voor het paard te willen spannen. We plukken de vrucht van onze frustratie door de bron aan te pakken, het planten van nieuwe bomen op onvruchtbare grond leidt tot hetzelfde in een andere verpakking, schijnbaar progressief. We blijven dus in cirkeltjes draaien, een mens kan er gek van worden.
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2008, 12:27   #62
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.450
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MIS Bekijk bericht
Poging mijnentwege. Economie is als een ontploffingsmotor met ongeveer 6.5 miljard cilinders.
Der zitten er wel nogal wat tussen die de brandstof gebruiken om hun lui gat te verwarmen in plaats van mechanische energie op te wekken. De rest zal wel wat harder werken hee?
En der zitten er ook tussen die de mechaniek verbeteren en het rendement verhogen maar dat zijn dan de 'slechte bazen', hee?
Die leeghangers zijn het probleem niet hee? Dat zijn die slechte bazen, hee?
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2008, 12:34   #63
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
Der zitten er wel nogal wat tussen die de brandstof gebruiken om hun lui gat te verwarmen in plaats van mechanische energie op te wekken. De rest zal wel wat harder werken hee ? En der zitten er ook tussen die de mechaniek verbeteren en het rendement verhogen maar dat zijn dan de 'slechte bazen', hee ? Die leeghangers zijn het probleem niet hee? Dat zijn die slechte bazen, hee ?
Inderdaad, volgens de kruiskatalytische cycli kunnen we het globalisme als een natuurlijk proces beschouwen, het denken van mensen heeft blijkbaar steeds wat meer tijd nodig om zich aan te passen waardoor veel onnodig conflict wordt veroorzaakt. Je krijgt dan steeds van die opmerkingen die op zich een uiting zijn van een doorgaans onbewust schuldgevoel. Op een gegeven moment breekt men alles af, ook het bad waarin het kind allang vergeten werd. Het is vreemd maar het klopt wel, spartelende kalveren verdrinken, wie gewoon rustig blijft, blijft drijven. Bizar natuurlijk.
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2008, 12:47   #64
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.450
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MIS Bekijk bericht
Het probleem zit niet in de regering
Nee, want die houden zich enkel bezig met meer volk bij het staatsapparatski te steken om dan 'werk' voor hen te bedenken. Dat heeft natuurlijk geen gevolgen voor de economie want ze kosten en verbruiken niks en ze lopen niet in de weg (sic)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MIS Bekijk bericht
maar het systeem dat kortzichtigheid en protectionisme induceert, men lijkt steeds de kar voor het paard te willen spannen. We plukken de vrucht van onze frustratie door de bron aan te pakken, het planten van nieuwe bomen op onvruchtbare grond leidt tot hetzelfde in een andere verpakking, schijnbaar progressief. We blijven dus in cirkeltjes draaien, een mens kan er gek van worden.
De paarden rolden over de lucht en aten cirkels uit de bomen zodat de grond verpakt werd in karren van drie.

Je quote stukken tekst van posts, je plaatst één lijn die enkele woorden gebruikt die in de quote voorkomen, en dan klop je er 2 pagina's argumentloos dichterlijk gebazel achter.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 29 maart 2008 om 12:52.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2008, 12:58   #65
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pavolini Bekijk bericht
M'n beste, vraag de cijfers op!
Tip: Jaarboek Armoede en Sociale Uitsluiting 2007; het Centrum voor Sociaal beleid van de Universiteit Antwerpen; de Belgische Federatie van Voedselbanken.
stel u voor dat die studie tot de omgekeerde conclusie zou komen

Dan konden ze meteen hun eigen bollenwinkel sluiten en zelf echt werk gaan zoeken
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2008, 13:35   #66
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
Nee, want die houden zich enkel bezig met meer volk bij het staatsapparatski te steken om dan 'werk' voor hen te bedenken. Dat heeft natuurlijk geen gevolgen voor de economie want ze kosten en verbruiken niks en ze lopen niet in de weg (sic)
Als je dat zo ziet, zie je het niet anders.
Citaat:
De paarden rolden over de lucht en aten cirkels uit de bomen zodat de grond verpakt werd in karren van drie.
Vreemde pinguins, geef ik toe...
Citaat:
Je quote stukken tekst van posts, je plaatst één lijn die enkele woorden gebruikt die in de quote voorkomen, en dan klop je er 2 pagina's argumentloos dichterlijk gebazel achter.
Als eenvoud niet begrepen wordt, heb je veel woorden nodig maar veel woorden wil niet zeggen dat we dan ook begrijpen wat eenvoud wil zeggen. Een mens raakt er al eens in verstrikt, elke dag verzint men nieuwe termen omdat de oude niet begrepen werden, tja … kan ik niet aan doen natuurlijk, jij wel ?
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2008, 15:44   #67
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.450
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MIS Bekijk bericht
Als je dat zo ziet, zie je het niet anders.

Vreemde pinguins, geef ik toe...

Als eenvoud niet begrepen wordt, heb je veel woorden nodig maar veel woorden wil niet zeggen dat we dan ook begrijpen wat eenvoud wil zeggen. Een mens raakt er al eens in verstrikt, elke dag verzint men nieuwe termen omdat de oude niet begrepen werden, tja … kan ik niet aan doen natuurlijk, jij wel ?
Moest jij een winkelier zijn en dit is je product ik draaide me om om iets beters te zoeken, lol.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2008, 15:45   #68
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.450
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
stel u voor dat die studie tot de omgekeerde conclusie zou komen

Dan konden ze meteen hun eigen bollenwinkel sluiten en zelf echt werk gaan zoeken
Haha, die zit wel.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2008, 15:48   #69
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
Moest jij een winkelier zijn en dit is je product ik draaide me om om iets beters te zoeken, lol.
Wat zoek je dan ?
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2008, 17:46   #70
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.450
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MIS Bekijk bericht
Wat zoek je dan ?
Wat dacht je dat ik zoek op een forum? Een post met inhoud en verklaarde relevantie tot de tekst die je quote?
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 29 maart 2008 om 17:47.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2008, 17:57   #71
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
Wat dacht je dat ik zoek op een forum? Een post met inhoud en verklaarde relevantie tot de tekst die je quote?
Vreemd, is de inhoud en het denken hierover op zich niet relevant genoeg dan ? Bronnen met relevantie in overvloed maar blijkbaar is het in onze maatschappij de gewoonte geworden om alles als onzin te labelen, het zegt veel over het determinisme in onze maatschappij, ook veel over geschreven.

http://www.nrc.nl/W2/Lab/Castells
http://www.chaospunt.org/pages/Literatuur.html

Laatst gewijzigd door MIS : 29 maart 2008 om 17:58.
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2008, 18:51   #72
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.450
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MIS Bekijk bericht
Vreemd, is de inhoud en het denken hierover op zich niet relevant genoeg dan ? Bronnen met relevantie in overvloed maar blijkbaar is het in onze maatschappij de gewoonte geworden om alles als onzin te labelen, het zegt veel over het determinisme in onze maatschappij, ook veel over geschreven.

http://www.nrc.nl/W2/Lab/Castells
http://www.chaospunt.org/pages/Literatuur.html
Denken over wat? Je daast voortdurend over ongenoemde zaken.
Je had een stelling: "Het probleem zit niet in de regering". Je wijt economische problemen aan 'het systeem dat kortzichtigheid en protectionisme induceert'.

'Het' systeem. Wat voor systeem? Wie zijn de spelers? Waar zitten de elementen die problemen veroorzaken? Waarom is 'de regering' geen speler erin? Wie maakt er de wetten waaraan de economie onderhevig is? Juul Kabas?
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2008, 19:10   #73
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
Denken over wat ? Je daast voortdurend over ongenoemde zaken.
Ongenoemde zaken ? Wel vreemd dat je dan de mogelijkheid ziet om alles onzin te vinden, vind je niet ?
Citaat:
Je had een stelling: "Het probleem zit niet in de regering". Je wijt economische problemen aan 'het systeem dat kortzichtigheid en protectionisme induceert'.
Inderdaad, zal nog een stukje citeren want anders heb ik het weer gedaan.
Citaat:
Volgens de economieboekjes is geld waardenvrij. Het is niet meer dan een ruilmiddel en het wordt geacht geen effect te hebben op de transacties. Lietaer betwist die visie - 'Geld is helemaal niet waardenvrij', stelt hij. 'Het monetaire systeem is – ook al is dat onbewust gebeurd – geprogrammeerd om een bepaald gedrag te veroorzaken. Het werkt concurrentie en kortetermijndenken in de hand, het dwingt tot economische groei en het onderwaardeert zorg, onderwijs en taken die cruciaal zijn om een samenleving in stand te houden. De economische theorie leert dat mensen concurreren om markten en grondstoffen; �*k denk dat mensen in werkelijkheid concurreren om geld.'

Die concurrentie is een direct gevolg van de wijze waarop geld wordt gecreërd. Banken brengen geld in omloop door middel van leningen. Zodra iemand bijvoorbeeld een hypotheek van 100 duizend euro afsluit, ontstaat er geld dat in de economie gaat circuleren. Maar dan komt het: de bank verwacht dat de ontvanger van de lening in de daaropvolgende twintig jaar in totaal 200 duizend euro terugbetaalt aan aflossing en rente. Maar die tweede 100 duizend euro creëert de bank niet. Dat geld – de rente – moet de ontvanger van de lening op de één of andere manier zien te bemachtigen en dat dwingt hem tot concurrentie met anderen. Heel simpel is het zo: er moeten mensen failliet gaan om anderen in staat te stellen hun leningen te kunnen aflossen.

Tegelijkertijd heeft rente concentratie van rijkdom tot gevolg: zij die geld hebben, worden 'automatisch' rijker. Bovendien dwingt het systeem de maatschappij tot voortdurende economische groei: er móet steeds nieuw geld in omloop worden gebracht om leningen te kunnen aflossen. Lietaer: 'Mijn conclusie is dat hebzucht en competitiedrang geen inherente menselijke eigenschappen zijn. Die eigenschappen worden voortdurend gestimuleerd door het soort geld dat we gebruiken. Er is meer dan genoeg voedsel en werk voor iedereen. Er is alleen schaarste aan geld.'
Ook onzin waarschijnlijk ?
Citaat:
'Het' systeem. Wat voor systeem? Wie zijn de spelers? Waar zitten de elementen die problemen veroorzaken? Waarom is 'de regering' geen speler erin? Wie maakt er de wetten waaraan de economie onderhevig is? Juul Kabas?
Of Juul Kabas er voor iets tussen zit heb ik geen idee van. Zoals gesteld (zie ook link) is de regering nog slechts een bemiddelaar (bijna bedelaar) om ‘geld’ aan te trekken omdat de jacht op het geld niets meer met vraag en aanbod te maken heeft, dat is een spel dat de ware essentie van economie verloochent. Je kan dat toch ook lezen, of niet dan ? Het spreekt natuurlijk de regering en hun kortzichtigheid niet vrij maar op zich is het wel een gevolg van de wisselwerking tussen al deze dynamieken. Dat we hierdoor het menszijn zelf buitenspel zetten, is heel begrijpelijk. Alsof er geen boek geschreven is lijken we nu als een bende kiekens achter geld aan te hollen. Of is dat ook niet waar ?
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2008, 19:13   #74
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Ik denk dat het niet waar is en dat dat nogal evident is dat het niet waar. Het is toch logisch dat het niet waar is.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2008, 19:16   #75
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
Ik denk dat het niet waar is en dat dat nogal evident is dat het niet waar. Het is toch logisch dat het niet waar is
Inderdaad Adrian, en jij bent een hoop rondtollende electronen dolend in de contouren van bewustzijn, gelukkig dat er tussen die electronen 99.999 % ruimte zit, dan heb je nog plaats om ballonekes te blazen. Is je Engel gaan vliegen van afgelopen week, dat was andere koek hé ?
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2008, 20:43   #76
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.450
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Ik denk dat het niet waar is en dat dat nogal evident is dat het niet waar. Het is toch logisch dat het niet waar is.
Dat is inderdaad de trant van MIS' posts, hij zegt er zelfs niet bij wat 'het' is.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2008, 22:17   #77
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
Dat is inderdaad de trant van MIS' posts, hij zegt er zelfs niet bij wat 'het' is.
Wat ‘het’ ? Het gaat hier toch maar over economie en economie is een sociale wetenschap, dat mensen de mens hebben overboord gekieperd kan ik niet aan doen natuurlijk. Vreemd soort economie wat je soms leest, dat wel.
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2008, 23:03   #78
Sickboy
Lokaal Raadslid
 
Sickboy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 oktober 2007
Locatie: Land van Waas
Berichten: 330
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MIS Bekijk bericht
Wat ‘het’ ? Het gaat hier toch maar over economie en economie is een sociale wetenschap, dat mensen de mens hebben overboord gekieperd kan ik niet aan doen natuurlijk. Vreemd soort economie wat je soms leest, dat wel.
MIS,dat schijnen veel mensen niet te willen begrijpen.Ergens onderweg zijn we de doelstelling uit het oog verloren,nl. de mens.Het uitgangspunt is niet geld,werk,beloning,economie...Al die dingen zouden ondergeschikt moeten zijn.Het doel moet zijn de mens en hoe we elkaar en onze omgeving kunnen verbeteren.Of je daar nu een staat voor nodig hebt of niet,wil ik nog in het midden laten alhoewel ik me geen wereld zonder staat kan voorstellen (zal wel aan mij liggen).
Eén van de meest zichtbare kronkels is de huidige Farma industrie en de patenten op Aidsremmers.Gezien de situatie in Afrika op dit vlak schrijnend is zou er toch ergens een reflex moeten zijn,hetzij op het niveau van de staat,de VN,WHO of zelfs op het niveau van één of andere filantropische CEO om hier schoon schip te maken en deze medicijnen ter beschikking te stellen van de miljoenen noodlijdenden?Alles zou toch ondergeschikt moeten zijn aan het lijden van miljoenen?En net daarom,om die reflex geloof ik niet in wat onze Libertarische vrienden allemaal verkondigen.Maar het staat ze vrij om me te proberen overtuigen natuurlijk...
__________________
"They've got us surrounded again...The poor bastards"
Sickboy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2008, 23:05   #79
nun
Gouverneur
 
Geregistreerd: 24 maart 2008
Berichten: 1.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Dat is inderdaad de trant van MIS' posts, hij zegt er zelfs niet bij wat 'het' is.
Hij heeft het ook vaak over het paard voor de kar spannen. Maar ik heb geen idee wat het paard is, en wat de kar.

@Sickboy: hmm patenten... daarover zou ik nog eens een thread moeten maken in het economie forum.

Laatst gewijzigd door nun : 29 maart 2008 om 23:06.
nun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2008, 23:25   #80
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sickboy Bekijk bericht
MIS,dat schijnen veel mensen niet te willen begrijpen.Ergens onderweg zijn we de doelstelling uit het oog verloren,nl. de mens.Het uitgangspunt is niet geld,werk,beloning,economie...Al die dingen zouden ondergeschikt moeten zijn.Het doel moet zijn de mens en hoe we elkaar en onze omgeving kunnen verbeteren.Of je daar nu een staat voor nodig hebt of niet,wil ik nog in het midden laten alhoewel ik me geen wereld zonder staat kan voorstellen (zal wel aan mij liggen).
Eén van de meest zichtbare kronkels is de huidige Farma industrie en de patenten op Aidsremmers.Gezien de situatie in Afrika op dit vlak schrijnend is zou er toch ergens een reflex moeten zijn,hetzij op het niveau van de staat,de VN,WHO of zelfs op het niveau van één of andere filantropische CEO om hier schoon schip te maken en deze medicijnen ter beschikking te stellen van de miljoenen noodlijdenden?Alles zou toch ondergeschikt moeten zijn aan het lijden van miljoenen?En net daarom,om die reflex geloof ik niet in wat onze Libertarische vrienden allemaal verkondigen.Maar het staat ze vrij om me te proberen overtuigen natuurlijk...
Libertariërs zijn tegen patenten, copyrights en meer van dergerlijke constructen.

Onderzoek naar en productie van medicatie is trouwens een verdomd dure grap. Het gemiddeld prijskaartje mag je zoeken in de buurt van enkele miljarden over een periode van 10 tot 12 jaar per product. Overigens is de overheid de laatste jaren verdomd goed bezig geweest die gehele sector kapot te maken door belastingen nog hoger te leggen en producenten te dwingen hun producten te verkopen onder productieprijs. Bovendien is het van overheidswege verboden om overschotten gratis weg te geven of om dergerlijke producten van de markt te halen.

Richt je pijlen dus op de juiste mensen.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be