Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 28 augustus 2015, 16:33   #81
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=rNKuTsnhHbc
Mindset is offline  
Oud 28 augustus 2015, 16:36   #82
fcal
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 8.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Ik weet wat dat betreft waar ik het over heb. In 78 reed in het ziekenhuis waar ik werkte een jodocus met z'n auto naar binnen. Hij schoot de portier in z'n hand. Wist niet wat er aan de hand was en ging ernaar toe. Ongeveer 20 minuten voor hem gestaan met een revolver op m'n hoofd. Vervolgens schoot hij tweemaal vlak langs m'n hoofd op personeel aan het einde van de gang. Op het moment dat hij me af wilde knallen greep de politie in. Hij raakte gewond maar kon toch nog z'n revolver leegschieten voordat ze hem uitschakelden

En, denkt u dat ik er ooit bij stil ga staan dat me dat nog eens zou gaan overkomen? Die kans is nog minder dan nihil.
Overigens hoe ging dat in die tijd? De kinderafdeling waar ik werkte hadden m'n collega's de deur gebarricadeerd. Heb 5 minuten bij die neergeschoten figuur staan kijken. Daarna terug gegaan naar afdeling. Was `s avonds, waren met z'n drien. M'n oudere collega: "Neem even een bak koffie en een sigaret, daarna gaan we weer aan de slag, de kids moeten geholpen worden"
De volgende morgen opgehaald door rechercheurs uit Rotterdam om te getuigen, teruggebracht en weer aan het werk. In de loop van de week moest ik bij de directie komen. Tien minuten binnen geweest, verder nooit meer iets over gehoord.

Nazorg bestond nog niet, gelukkig nooit nodig gehad. Alhoewel ik bijzonder goed aanvoel waarom het voor anderen meer dan noodzakelijk kan zijn. Is persoonlijk gebonden, de één heeft lange tijd nodig om over iets heen te komen. Een ander sluit snel af en gaat verder.
Uw stelling gaat op voor de Jodocussen van deze wereld bij wie er in de bovenkamer iets verkeerd verbonden zit, echter niet voor de georganiseerde daders in groep of alleen. Die gaan doelbewust te werk soms zeer professioneel vaak ook amateuristisch. Het resultaat is er naar, we dienen enkel de gepleegde aanslagen te analyseren en om er de oorzaken van te weten vinden. In dit opzicht is er geen verschil tussen de maffiabendes, de Rote Armee Fraktion, de vroeger alhier bestaande knokploegen, de diverse milities of dergelijke groeperingen gestoeld op de islam-ideologie.

Als we wereldwijd kijken welke van hen sinds enkele jaren het meeste slachtoffers maakt, dan is het duidelijk dat dit net deze groeperingen en structuren zijn die de islam-ideologie belijden en uitdragen.
Als we bemerken dat een normale samenleving in islamitische landen niet mogelijk is zonder een autoritair bewind, dat continu jacht maakt op terroristische fundamentalistische moslims, dan kan men beter maatregelen nemen om niet te verzeilen in een gelijkaardige situatie.
De voedingsbodem speelt hierbij een grote rol. D.w.z. het aantal moslims in een maatschappij is bepalend voor het risico. En of deze maatschappij open en tolerant is of niet blijkt geen invloed te hebben op het gebeuren. Zelfs het feit, dat de leiding van een betrokken land ook moslim is speelt geen rol. Alleen een intelligente, rechtvaardige maar vastberaden aanpak van het kwaad kan die bedreiging enigszins neutraliseren.
__________________
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles

Laatst gewijzigd door fcal : 28 augustus 2015 om 16:39.
fcal is offline  
Oud 28 augustus 2015, 17:26   #83
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Voor wat ??????

Toch niet voor een beetje arabische opgefokte toogpraat zeker....

Waar wachten die gastjes eigenlijk op....

Toch niet totdat de bommengordeltjes in de reclame komen in den aldi zeker...
Die hebben geen bommengordeltjes nodig hoor. Drie vaten gif wat ze uit eender welke kelder van een stadswoning in het leidingnet pompen is genoeg om heel de stad met de poten omhoog te leggen.
Garry is offline  
Oud 28 augustus 2015, 17:32   #84
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Die hebben geen bommengordeltjes nodig hoor. Drie vaten gif wat ze uit eender welke kelder van een stadswoning in het leidingnet pompen is genoeg om heel de stad met de poten omhoog te leggen.
Wie drinkt nu nog water uit de kraan? naar het schijnt zit het al jaren vol asbest van de oude leidingen....velen weten dit niet...
de vuile muilekoek is offline  
Oud 28 augustus 2015, 17:38   #85
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Ik denk dat Ge evenveel asbest ademt als drinkt.
Peche is offline  
Oud 28 augustus 2015, 17:39   #86
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Wie drinkt nu nog water uit de kraan? naar het schijnt zit het al jaren vol asbest van de oude leidingen....velen weten dit niet...
Asbest in leidingen? Hm
Oude leidingen bevatten lood dat wel.
Bij het zuiveren van ons rioolwater tot drinkwater, krijgen ze wel niet alle resten van WC-papier weg gefilterd.


PS Kook je je aardappelen met Spa Rein?
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline  
Oud 28 augustus 2015, 17:51   #87
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Asbest in leidingen? Hm
Oude leidingen bevatten lood dat wel.
Bij het zuiveren van ons rioolwater tot drinkwater, krijgen ze wel niet alle resten van WC-papier weg gefilterd.


PS Kook je je aardappelen met Spa Rein?
Gelezen in een geschoold magazine ... bij de dokter in de wachtzaal... sorry..
de vuile muilekoek is offline  
Oud 28 augustus 2015, 17:52   #88
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Asbest in leidingen? Hm
Oude leidingen bevatten lood dat wel.
Bij het zuiveren van ons rioolwater tot drinkwater, krijgen ze wel niet alle resten van WC-papier weg gefilterd.


PS Kook je je aardappelen met Spa Rein?
en ik kook inderdaad mijn patatjes in flessen water ook mijne koffie enz...
de vuile muilekoek is offline  
Oud 30 augustus 2015, 09:08   #89
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Ik weet wat dat betreft waar ik het over heb. In 78 reed in het ziekenhuis waar ik werkte een jodocus met z'n auto naar binnen. Hij schoot de portier in z'n hand. Wist niet wat er aan de hand was en ging ernaar toe. Ongeveer 20 minuten voor hem gestaan met een revolver op m'n hoofd. Vervolgens schoot hij tweemaal vlak langs m'n hoofd op personeel aan het einde van de gang. Op het moment dat hij me af wilde knallen greep de politie in. Hij raakte gewond maar kon toch nog z'n revolver leegschieten voordat ze hem uitschakelden

En, denkt u dat ik er ooit bij stil ga staan dat me dat nog eens zou gaan overkomen? Die kans is nog minder dan nihil.
Overigens hoe ging dat in die tijd? De kinderafdeling waar ik werkte hadden m'n collega's de deur gebarricadeerd. Heb 5 minuten bij die neergeschoten figuur staan kijken. Daarna terug gegaan naar afdeling. Was `s avonds, waren met z'n drien. M'n oudere collega: "Neem even een bak koffie en een sigaret, daarna gaan we weer aan de slag, de kids moeten geholpen worden"
De volgende morgen opgehaald door rechercheurs uit Rotterdam om te getuigen, teruggebracht en weer aan het werk. In de loop van de week moest ik bij de directie komen. Tien minuten binnen geweest, verder nooit meer iets over gehoord.

Nazorg bestond nog niet, gelukkig nooit nodig gehad. Alhoewel ik bijzonder goed aanvoel waarom het voor anderen meer dan noodzakelijk kan zijn. Is persoonlijk gebonden, de één heeft lange tijd nodig om over iets heen te komen. Een ander sluit snel af en gaat verder.
Stoer verhaal, leuk om aan de kleinkinderen te vertellen.
Kansberekeningen zijn wat ze zijn, diegenen die omgekomen zijn hebben er niets aan, nochtans was de kans voor hen ook heel klein.
alberto is offline  
Oud 30 augustus 2015, 09:11   #90
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Asbest in leidingen? Hm
Oude leidingen bevatten lood dat wel.
Bij het zuiveren van ons rioolwater tot drinkwater, krijgen ze wel niet alle resten van WC-papier weg gefilterd.


PS Kook je je aardappelen met Spa Rein?
Denkt U dat rioolwater weer leidingwater wordt? lol
Dat wordt gezuiverd en gedumpt in het water, richting zee.

En er is zeker wel asbest in leidingwater ...
Peche is offline  
Oud 30 augustus 2015, 09:16   #91
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Met al die stemmingmakerij speelt men die ISIS idioten in de kaart.
Ik denk niet dat die Islamitische Staat idioten daar naar kijken, het is volgens mij best dat we er wel rekening mee houden.

Citaat:
Het is juist zaak te laten merken voor geen meter bang voor ze te zijn, laat staan voor een millimeter te imponeren zijn.
Daarom dat de staatveiligheid op de toppen van hun tenen lopen.

Laatst gewijzigd door alberto : 30 augustus 2015 om 09:26.
alberto is offline  
Oud 30 augustus 2015, 09:18   #92
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Denkt U dat rioolwater weer leidingwater wordt? lol
Dat wordt gezuiverd en gedumpt in het water, richting zee.

En er is zeker wel asbest in leidingwater ...
Ge weet echt heel weinig he.

http://www.aquaflanders.be/drinkwate...-sanering.aspx
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline  
Oud 30 augustus 2015, 09:22   #93
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Quote eens waar het staat dat rioolwater gezuiverd wordt naar leidingwater?
Grondwater wordt gezuiverd, ja dat is waar.
En het rioolwater moet gezuiverd worden alvorens geloosd te worden in de natuur.
Doe je dat niet heb je al die dooie vissen gelijk een paar jaren geleden, toen die zuivering niet werkte.

Ik zou toch eens zelf onderzoeken doen voor ge wijst...
Peche is offline  
Oud 30 augustus 2015, 09:25   #94
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Gij drinkt eerder de pis van dino's op dan uw eigen pis zenne
Peche is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be