Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 november 2004, 00:11   #21
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Spijkers met koppen...

Steeds meer mensen beginnen te beseffen welk gevaar er uitgaat van de multiculturele samenleving, dat is goed. Maar veel te laat om het probleem nog op democratische manier te kunnen oplossen. Vooral Marokkanen zijn een probleem, daar de meeste (vooral van derde en vierde generatie) fundamentalistisch zijn en onverdraagzaam tegenover andere nationaliteiten.
en u bent uiteraard niet onverdraagzaam tegenover andere nationaliteiten
wat jij echter wel nooit zal kunnen begrijpen is dat jij een objectieve bondgenoot bent van de politiek-correcten door onnozele, ongenuanceerde, polariserende, irrationele wartaal uit te slaan. Vraag je maar eens af wat een van Gogh van jou zou vinden Wolfje...
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2004, 00:23   #22
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Wat dacht je van het inzetten van het leger in de gemeenten zoals Mollahbeek, Saharabeek of Borgerokko ? zou dat de betere oplossing zijn dan Flippend Rund?
Jij ziet het blijkbaar wel zitten. Ik niet.

______________________
Voor elk slachtoffer van 9/11 zijn nu 30 Irakese moslims gestorven. Gerechtigheid komt in zicht!
De Openbaringen van Flippend Rund, 3311
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2004, 08:26   #23
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alexi
Vlaams Blokkie ... haal volgende keer please genoeg stemmies, want ik ben al die problemen gewoon kotsbeu ... ik wil 's avonds op mij gemakske naar huis ... een moslima met een doek op haar kop heeft gisteren tegen mijn hondje gestampt, omdat die even aan haar schoen snuffelde op de tram ... vinden jullie dit normaal?! Zo agressief dat die reageerde .. pfff .... echt, ik ben het beu. Ik was vroeger voor de Groenen, maar ik denk dat het VB meer kan doen voor mijn hond dan Mieke Vogels. Ze kunnen al die dierenhaters een lesje leren. Vetzakken. Wie stampt er nu op een hond. Dat is toch respectloos? Maar als ik haar dan terugklets, dan ben ik een racist. Straf he.
Jij moet er maar voor zorgen dat je je hond bij je houdt op de tram. Anderzijds is het natuurlijk verkeerd om het diertje te straffen voor de onoplettendheid van het baasje: eigenlijk had JIJ een trap moeten krijgen!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2004, 12:29   #24
dorus
Banneling
 
 
dorus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 2.829
Standaard

De reacties van de linkse lullen en ander faecalofiel ongedierte is weer typisch. Geen argumenten, slechts scheldpartijen.

Enfin, zo bewijzen nog maar eens hun niveau (of gebrek eraan)!
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2004, 13:49   #25
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

De linkse horde, vanuit hun "verlicht dogma" van politieke correctheid past in feite niets anders toe dan het principe:

"de vijanden van onze vijanden zijn onze vrienden"... ,

Dat is wat er gebeurt, dat is de achtergrond van wat we kunnen aanduiden onder "politiek correct negationisme".

Links faalt en vecht om te overleven. Toegeven dat er heel wat mis is met integratie, dat er een ernstig vreemdelingenprobleem is en dat zelfs "de" islam in se intolerant is en gelijkheid in de weg staat zal links nooit kunnen doen.
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2004, 17:26   #26
Wreker
Staatssecretaris
 
Wreker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 november 2004
Berichten: 2.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alexi
Vlaams Blokkie ... haal volgende keer please genoeg stemmies, want ik ben al die problemen gewoon kotsbeu ... ik wil 's avonds op mij gemakske naar huis ... een moslima met een doek op haar kop heeft gisteren tegen mijn hondje gestampt, omdat die even aan haar schoen snuffelde op de tram ... vinden jullie dit normaal?! Zo agressief dat die reageerde .. pfff .... echt, ik ben het beu. Ik was vroeger voor de Groenen, maar ik denk dat het VB meer kan doen voor mijn hond dan Mieke Vogels. Ze kunnen al die dierenhaters een lesje leren. Vetzakken. Wie stampt er nu op een hond. Dat is toch respectloos? Maar als ik haar dan terugklets, dan ben ik een racist. Straf he.
Waarom heb je die geen mep terug verkocht? Pure zelfverdediging volgens mij.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2004, 17:41   #27
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Inderdaad, spijkers met koppen. Ik ken de buurt waarover die man spreekt.
De toestand is er ronduit dramatisch.
D...e politie treedt er al lang niet meer op : uit angst. Wat kan je met een patrouille van 2 man beginnen tegen een meute van 50 vechtersbazen die in minder dan 2 minuten per GSM opgetrommeld worden uit de broesse van Molenbeek die iets verder begint.
Vorige week heb ik er een kennis helpen verhuizen. Een van de laatste Vlamingen die zich nu ook bij de witte vlucht aangesloten heeft, want té onleefbaar en ronduit gevaarlijk. Zelf had die kennis/ex-zelfstandige al 9 gewapende roofovervallen door Marokkanen achter de rug. Er is daar niet 1 autochtoon die er nog niet is lastig gevallen of overvallen door Marokkanen. Alle Europees-allochtone middenstanders (Grieken, Italianen, Spanjaarden) zijn er overigens ook één voor één weggepest en verdreven : moegetergd na ontelbare overvallen, pesterijen, klop, gescheld, enz. Om u een voorbeeldje te geven : de bakkerij (Spanjaarden) werd kort en klein geslagen toen de bakkerin een emmer water naar beneden kieperde nadat Marokkaanse kutjongeren keer op keer de toegang blokkeerden voor klanten. Met een man of twintig hebben ze haar in elkaar geschopt. Z...e z...it voor de rest van haar leven als een plant in een rolstoel.
Het is er niet ongebruikelijk dat je d'r op het voetpad in elkaar geslagen wordt, of een sliert fluim in je gezicht krijgt, gewoon omdat je autochtoon bent en Zij (les marocains) bepaald hebben dat je zomaar niet zonder straf op hun grondgebied mag rondlopen. Ze sparen niemand.
En de politie? Die doet niets meer ... sinds twee nieuwe rekruten-groentjes op een dag - de lokale sfeer nog niet kennende - een controle deden. Zij werden ook door een wilde horde onder handen genomen en slijten de rest van hun dagen als invaliden.
Klachten bij de burgemeester helpen niet : de man is zelf doodbang en houdt het bij 'vous comprenez, vous comprenez ..'
De avond van die verhuis werd een stokoud madammeke - een zwarte - door 3 Marokkanen ineen geslagen en beroofd. Geen kat van de Marokkaanse omstaanders die ter hulp schoten. Het is daar de jungle.
De enige verademing die de autochtonen er nog hebben is de zomer : dan is de wijk leeg en kunnen ze veilig buiten, want dan zijn de Marokkanen naar hun moederland op vakantie.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2004, 17:44   #28
Spolpoel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 2.666
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle
De linkse horde, vanuit hun "verlicht dogma" van politieke correctheid past in feite niets anders toe dan het principe:

"de vijanden van onze vijanden zijn onze vrienden"... ,

Dat is wat er gebeurt, dat is de achtergrond van wat we kunnen aanduiden onder "politiek correct negationisme".

Links faalt en vecht om te overleven. Toegeven dat er heel wat mis is met integratie, dat er een ernstig vreemdelingenprobleem is en dat zelfs "de" islam in se intolerant is en gelijkheid in de weg staat zal links nooit kunnen doen.
Da's juist. Links wordt nog liever op ritueel islamitische wijze de keel overgesneden, dan dat ze haar keel zou openen om te bekennen dat het multikulfabeltje een verschrikkelijke draak is.
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2004, 17:46   #29
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Inderdaad, spijkers met koppen. Ik ken de buurt waarover die man spreekt.
De toestand is er ronduit dramatisch.
D...e politie treedt er al lang niet meer op : uit angst. Wat kan je met een patrouille van 2 man beginnen tegen een meute van 50 vechtersbazen die in minder dan 2 minuten per GSM opgetrommeld worden uit de broesse van Molenbeek die iets verder begint.
Vorige week heb ik er een kennis helpen verhuizen. Een van de laatste Vlamingen die zich nu ook bij de witte vlucht aangesloten heeft, want té onleefbaar en ronduit gevaarlijk. Zelf had die kennis/ex-zelfstandige al 9 gewapende roofovervallen door Marokkanen achter de rug. Er is daar niet 1 autochtoon die er nog niet is lastig gevallen of overvallen door Marokkanen. Alle Europees-allochtone middenstanders (Grieken, Italianen, Spanjaarden) zijn er overigens ook één voor één weggepest en verdreven : moegetergd na ontelbare overvallen, pesterijen, klop, gescheld, enz. Om u een voorbeeldje te geven : de bakkerij (Spanjaarden) werd kort en klein geslagen toen de bakkerin een emmer water naar beneden kieperde nadat Marokkaanse kutjongeren keer op keer de toegang blokkeerden voor klanten. Met een man of twintig hebben ze haar in elkaar geschopt. Z...e z...it voor de rest van haar leven als een plant in een rolstoel.
Het is er niet ongebruikelijk dat je d'r op het voetpad in elkaar geslagen wordt, of een sliert fluim in je gezicht krijgt, gewoon omdat je autochtoon bent en Zij (les marocains) bepaald hebben dat je zomaar niet zonder straf op hun grondgebied mag rondlopen. Ze sparen niemand.
En de politie? Die doet niets meer ... sinds twee nieuwe rekruten-groentjes op een dag - de lokale sfeer nog niet kennende - een controle deden. Zij werden ook door een wilde horde onder handen genomen en slijten de rest van hun dagen als invaliden.
Klachten bij de burgemeester helpen niet : de man is zelf doodbang en houdt het bij 'vous comprenez, vous comprenez ..'
De avond van die verhuis werd een stokoud madammeke - een zwarte - door 3 Marokkanen ineen geslagen en beroofd. Geen kat van de Marokkaanse omstaanders die ter hulp schoten. Het is daar de jungle.
De enige verademing die de autochtonen er nog hebben is de zomer : dan is de wijk leeg en kunnen ze veilig buiten, want dan zijn de Marokkanen naar hun moederland op vakantie.
Tiens, da's raar. Ik ken het politiekorps van Molenbeek. Maar die twee invaliden ken ik niet. wie zijn dat ? Waar heeft u dat vandaan ?
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2004, 23:05   #30
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie
Tiens, da's raar. Ik ken het politiekorps van Molenbeek. Maar die twee invaliden ken ik niet. wie zijn dat ? Waar heeft u dat vandaan ?
Ik ga me toch even moeien hier... Ik kom geregeld in het KBC hoofdkwartier in Molenbeek. Af en toe ga ik daar met een paar kbc-ers iets eten in een snack en wandelen we een paar blokjes rond.... Welnu dat is daar toch niet meer normaal die buurt... super onveilig.

Ik heb al heel wat gehoord van kbc-ers die er werken, en vanuit verschillende hoeken. Heel geregeld wordt er iemand gewoon bij klaarlichte dag overvallen. 95 pct van de kbc-ers mijdt die buurt intussen volledig, en nagenoeg geen enkele vrouw zal er nog rondlopen, in volle daglicht! Dagelijks worden ruiten van geparkeerde auto's van werknemers ingeslagen. Het probleem is geweten in de bank en bij de politie en toch doet deze NIETS. Naar verluidt wenst de politie niet te provoceren en grijpt deze bewust niet meer in. Dat zijn geen verhaaltjes...
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2004, 00:29   #31
Spolpoel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 2.666
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie
Tiens, da's raar. Ik ken het politiekorps van Molenbeek. Maar die twee invaliden ken ik niet. wie zijn dat ? Waar heeft u dat vandaan ?
Van een buurtbewoner die getuige was.
Dat u die 2 niet kent is normaal : hun carrière heeft in die veilige buurt minder dan een week geduurd.
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be