Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 december 2009, 16:44   #361
NoTuma
Provinciaal Statenlid
 
NoTuma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 november 2009
Locatie: Haute-Savoie
Berichten: 700
Standaard

toch nog eens vertellen dat je de plantenwereld niet moet vergelijken met de dierenwereld, dat de Siberische tijger geen albino-versie is van de gewone tijger, da bijv een albino-paard niet hetzelfde is als een schimmel, en dat het oog van dat paard op je foto in onze volksmond een schapen-oog wordt genoemd, dit komt regelmatig voor bij alle paardenrassen in alle kleuren...wist je bijvoorbeeld dat de meeste schimmels niet wit wordt geboren, maar vos (rood-bruin) zoals ieder ander paard? Als je voorbeelden wil gebruiken gelieve ze degelijk te documenteren...

Laatst gewijzigd door NoTuma : 10 december 2009 om 16:57.
NoTuma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2009, 16:52   #362
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Een albino heeft geen pigment, blanke mensen wel daar zit je dus al fout.
Lieverd, waarom klink je altijd zo opgewonden?

Je hoeft maar even om je heen te kijken om te beseffen dat wat wij 'witte' mensen noemen vele typen omvat.

Zoals je in deze draad kan zien zijn er normale witten die meteen verbranden in de zon. Die zijn dichter bij het klassieke albinotype gebleven. De mensen die bruinen zijn gemengd met een donkerder fenotype, nog steeds geaccepteerd als witten, maar kunnen behoorlijk donker worden in de zon.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2009, 17:04   #363
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NoTuma Bekijk bericht
toch nog eens vertellen dat je de plantenwereld niet moet vergelijken met de dierenwereld, dat de Siberische tijger geen albino-versie is van de gewone tijger, da bijv een albino-paard niet hetzelfde is als een schimmel, en dat het oog van dat paard op je foto in onze volksmond een schapen-oog wordt genoemd, dit komt regelmatig voor bij alle paardenrassen in alle kleuren...wist je bijvoorbeeld dat een schimmel niet wit wordt geboren, maar vos (rood-bruin) zoals ieder ander paard? Als je voorbeelden wil gebruiken gelieve ze degelijk te documenteren...
Genetica begon met Mendel en zijn erwten.
Fysiologische processen bestudeert men bij witte muizen en ratten.
Sommige vaccins werden/worden geproduceerd door paarden in te spuiten.
Cosmetica wordt getest op witte konijnen.

Van mijn kant ben ik bezig de wereld te bevrijden van de gesel van racisme. Ik ben niet bezig met het lastig vallen, achtervolgen of beledigen van andere mensen op internet. Dus heb ik een concreet doel voor ogen, namelijk inzicht te krijgen in de historische menselijke relaties die leidden tot racisme. Het ontstaan van uiterlijke verschillen moet verklaard worden om verder te kunnen gaan. Dus koos ik de mij meest plausibel voorkomende verklaring voor het ontstaan van een witte fenotype.

Opvallend is dat men hier ontkent dat kerktorens op pikken lijken,



[Bomen als schaamhaar?]

dat Charles II Stuart er niet zwart uitziet, ondanks de beschrijvingen bij de plaatjes,



en nu dus dat witten met geen mogelijkheid op albino's zouden lijken.

http://www.albinisme.no/uploads/imag...8_IMG_9452.jpg

Wonderlijk! Deze twee kinderen doen de albino's op dit forum dus totaal niet denken aan witten! Om eerlijk te zijn begin ik vanwege dit soort reacties mij steeds meer te verheugen in het feit dat ik geen albino ben, en begin ik te denken dat er iets ernstig verkeerds scheelt aan de witten op dit forum.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 10 december 2009 om 17:13.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2009, 17:30   #364
NoTuma
Provinciaal Statenlid
 
NoTuma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 november 2009
Locatie: Haute-Savoie
Berichten: 700
Standaard

Die Noorse albino's doen inderdaad heel sterk aan 'witten' denken...bron, precies wat ik bedoel met je beter te documenteren...
Ik zou toch graag een reactie krijgen op post 360(laatste post op vorige pagina), die heb je gemist...

Zou het niet kunnen dat je je een beetje laat misleiden, net zoals wij vinden dat bijvoorbeeld zwarten sterk op elkaar lijken, net zoals chinezen en andere variaties...wij zien echt wel het verschil tussen een 'albino-neger' en een blanke, zoals bij je laatste foto ik het toch direct doorhad dat er iets niet klopte. Vergeet ook niet dat wij al een iets zuidelijker type zijn in vergelijking met onze noorderburen...wat je punt eigenlijk al tegenspreekt.
NoTuma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2009, 17:30   #365
Zapatista
Parlementslid
 
Zapatista's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 maart 2009
Locatie: De wereld
Berichten: 1.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Lieverd, waarom klink je altijd zo opgewonden?

Je hoeft maar even om je heen te kijken om te beseffen dat wat wij 'witte' mensen noemen vele typen omvat.

Zoals je in deze draad kan zien zijn er normale witten die meteen verbranden in de zon. Die zijn dichter bij het klassieke albinotype gebleven. De mensen die bruinen zijn gemengd met een donkerder fenotype, nog steeds geaccepteerd als witten, maar kunnen behoorlijk donker worden in de zon.
Dit is op geen enkele manier repliek op Alice haar argument.
__________________
Spiegels en geslachtsgemeenschap zijn verfoeilijk omdat ze het tal der mensen vermenigvuldigen.
Zapatista is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2009, 18:07   #366
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NoTuma Bekijk bericht
Die Noorse albino's doen inderdaad heel sterk aan 'witten' denken.
De onderliggende vraag is of witten superieur zijn aan zwarten, terwijl zij afstammen van albino's die uit zwarten komen.

Het schijnt dat de witten juist problemen hebben deze simpele waarheid te accepteren. Lijden ze aan kuddedenken? Zijn ze bang om voor 'nigger lover' aangezien te worden? Vrezen ze dat zij op dezelfde manier als ik op dit forum gepest zullen worden?

De andere zaken die je in 360 erbij haalt zijn voor mij niet zo van belang. Ik ben dus niet als een idioot bezig feiten te verzamelen zonder een redelijk doel. Mijn draden zijn ondergeschikt aan de draad over blauw bloed is zwart bloed, het zijn deelstudies.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 10 december 2009 om 18:12.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2009, 18:55   #367
NoTuma
Provinciaal Statenlid
 
NoTuma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 november 2009
Locatie: Haute-Savoie
Berichten: 700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
De onderliggende vraag is of witten superieur zijn aan zwarten, terwijl zij afstammen van albino's die uit zwarten komen.

Het schijnt dat de witten juist problemen hebben deze simpele waarheid te accepteren. Lijden ze aan kuddedenken? Zijn ze bang om voor 'nigger lover' aangezien te worden? Vrezen ze dat zij op dezelfde manier als ik op dit forum gepest zullen worden?

De andere zaken die je in 360 erbij haalt zijn voor mij niet zo van belang. Ik ben dus niet als een idioot bezig feiten te verzamelen zonder een redelijk doel. Mijn draden zijn ondergeschikt aan de draad over blauw bloed is zwart bloed, het zijn deelstudies.
Zoals eerder gezegd zijn de blanken niet superieur aan de zwarten, maar met uw simpele waarheid zijn we niet akkoord...zoals jezelf aangeeft heb ik en vele anderen dit reeds aangetoond met feiten.

Wij hebben er geen probleem mee dat wij dezelfde voorouders hebben, totaal niet, mogelijks waren die zwart, of zoals uit mijn 'feiten' blijkt zwart geworden door het verlies van haar en het zonnige klimaat en zijn de blanken daaruit geëvolueerd, tot daar hebben wij blanken geen probleem...

Maar jij beweert dat we ontstaan zijn uit albino's, terwijl we dit al voldoende hebben weerlegd...Dat jij dit toch halsstarrig volhoudt zonder enige wetenschappelijke onderbouwing, daar hebben velen hier een probleem mee, waarschijnlijk omdat ze dit te persoonlijk opnemen...een albino heeft nu eenmaal een heel zeldzame genetische afwijking...
Zolang je geen 'jihad' over de blanken uitroept heb ik zelfs daar geen probleem mee, iedereen heeft recht op zijn eigen mening...al bij al vind ik uw theorie wel leuk gevonden, de originaliteitsprijs heb je van mij reeds verdiend...
NoTuma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2009, 19:16   #368
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NoTuma Bekijk bericht
Wij hebben er geen probleem mee dat wij dezelfde voorouders hebben,[...]Maar jij beweert dat we ontstaan zijn uit albino's, terwijl we dit al voldoende hebben weerlegd...Dat jij dit toch halsstarrig volhoudt[...]
Wie is 'wij?' Spreek je namens de hele groep? Heb je ze allemaal gevraagd? En wat maakt het uit dat 'wij' iets vindt? Mag ik niet 'halsstarrig' vasthouden aan wat ik wil? Heb ik geen vrijheid van meningsuiting? Ben jij de baas van dit forum?

Citaat:
Egmond Codfried; Tenslotte realiseer ik mij in deze discussie de nodeloze medicalisering van een volstrekt natuurlijk verschijnsel. Alisson Blakely schreef een artikel over hoe zwarten in 19e eeuwse Nederlandse naslagwerken werden beschreven. Naast alle supernegatieve kwalificaties waren sommige 'wetenschappers' ook van mening dat zwarten een soort misbaksels van de evolutie waren, behept met vele gebreken [en ziekten] en dat zij daarom vanzelf zouden uitsterven.

Zo lees ik op het internet ook dat menselijke albino's zwaar zieke mensen zouden zijn. Terwijl wij in de plantenwereld en dierenwereld de albino vormen gewoon als een variatie accepteren, geen hogere of lagere waarde geven aan witte katten of witte bloemen.
Er zijn afbeeldingen en informatie van die showbizz albino en uit eigen observatie weet ik dat albino's geen zieke mensen zijn, net zoals zwarten of vrouwen geen zieke mensen zijn, zoals men in de 19e eeuw dacht. De albino's komen zelf ook op voor hun rechten als normale burgers. Het is erg Europees om alles wat anders lijkt te problematiseren.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 10 december 2009 om 19:17.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2009, 19:52   #369
NoTuma
Provinciaal Statenlid
 
NoTuma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 november 2009
Locatie: Haute-Savoie
Berichten: 700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Wie is 'wij?' Spreek je namens de hele groep? Heb je ze allemaal gevraagd? En wat maakt het uit dat 'wij' iets vindt? Mag ik niet 'halsstarrig' vasthouden aan wat ik wil? Heb ik geen vrijheid van meningsuiting? Ben jij de baas van dit forum?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NoTuma Bekijk bericht
Maar jij beweert dat we ontstaan zijn uit albino's, terwijl we dit al voldoende hebben weerlegd...Dat jij dit toch halsstarrig volhoudt zonder enige wetenschappelijke onderbouwing, daar hebben velen hier een probleem mee, waarschijnlijk omdat ze dit te persoonlijk opnemen...een albino heeft nu eenmaal een heel zeldzame genetische afwijking...
Zolang je geen 'jihad' over de blanken uitroept heb ik zelfs daar geen probleem mee, iedereen heeft recht op zijn eigen mening...al bij al vind ik uw theorie wel leuk gevonden, de originaliteitsprijs heb je van mij reeds verdiend...
Gelieve de volledige tekst te 'qouten' en niet 1 zin uit zijn context te rukken en daarop te hameren...had je wat beter gelezen zou je merken dat deze kritiek volledig onterecht is...dit lijkt mij niet de manier om een deftige discussie te voeren...

En ja, ik sprak uit naam van al je tegenstanders, aangezien we hetzelfde standpunt hebben zie ik daar geen graten in, indien zij er niet mee akkoord zijn mogen zij dit gerust melden en dan zal ik met veel plezier mijn excuses aan hun aanbieden....

Ben jij het trouwens niet die in iedere reply alle 'witten' over dezelfde kam scheert, wat geeft jou dat recht? Heb jij aan iedereen hun mening gevraagd? En lieverd toch, waarom klink je plots zo opgewonden? je weet toch dat dit niet goed is voor je hart...
NoTuma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2009, 19:56   #370
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Dit bericht is verborgen omdat NoTuma op jouw negeerlijst staat.

Het lijkt mij beter zo dan dat ik iets ga opschrijven waardoor ik weer strafpunten of zo krijg.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 10 december 2009 om 19:56.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2009, 20:05   #371
NoTuma
Provinciaal Statenlid
 
NoTuma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 november 2009
Locatie: Haute-Savoie
Berichten: 700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Dit bericht is verborgen omdat NoTuma op jouw negeerlijst staat.

Het lijkt mij beter zo dan dat ik iets ga opschrijven waardoor ik weer strafpunten of zo krijg.
Ik heb er geen last van, het bevestigt alleen maar mijn gelijk...het kan mij bitter weinig schelen dat jij mijn posts kunt lezen of niet, een deftige onderbouwde reactie kan ik toch niet verwachten van je...zolang anderen mijn repliek kunnen lezen ben ik tevreden...
NoTuma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2009, 21:01   #372
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Lieverd, waarom klink je altijd zo opgewonden?

Je hoeft maar even om je heen te kijken om te beseffen dat wat wij 'witte' mensen noemen vele typen omvat.

Zoals je in deze draad kan zien zijn er normale witten die meteen verbranden in de zon. Die zijn dichter bij het klassieke albinotype gebleven. De mensen die bruinen zijn gemengd met een donkerder fenotype, nog steeds geaccepteerd als witten, maar kunnen behoorlijk donker worden in de zon.
Je kunt als blanke meer (vb Italianen) of minder(vb Ieren) pigment in je huid hebben, dat is niet gelijk aan wie geen pigment in de huis heeft.
Mensen passen zichzelf ook aan, kijk maar naar een gedeelte van derde generatie Marokkanen. Maar dat proces heeft niets maar dan ook niets met albino's te maken en vlei jezelf niet; opgewonden wordt ik niet van je postings.
Geen erfelijkheidsleer gehad op school of zo?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2009, 16:35   #373
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Je kunt als blanke meer (vb Italianen) of minder(vb Ieren) pigment in je huid hebben, dat is niet gelijk aan wie geen pigment in de huis heeft. Mensen passen zichzelf ook aan, kijk maar naar een gedeelte van derde generatie Marokkanen. Maar dat proces heeft niets maar dan ook niets met albino's te maken en vlei jezelf niet; opgewonden wordt ik niet van je postings. Geen erfelijkheidsleer gehad op school of zo?
Sommige witten hebben meer kleur dan andere witten. Wat hier aan de orde is, is hoe de huid reageert op zonlicht door meer melanine aan te maken. Albino's en sommige witten kunnen geen melanine aanmaken. Dat is voor mij de reden om mij af te vragen of witten afstammen van albino's. De witten die wel melanine aanmaken zijn gemengd met donkere fenotypen. Soms kijk ik naar en witte persoon met heel blond haar, lichte wenkbrauwen, witte wimpers, zeer bleke huid en vraag mij af of ik naar een albino kijk.

Blakely schreef over 19e eeuwse handboeken die over zwarten schreven als behept met ziekten en gebreken en op de rand van uitsterving.
Vrouwen werden altijd beschreven als gebrekking, zwak, beheerst door hun hormonen, defect in denken. Menstruatie was een ziekte, zwangerschap en bevalling waren een ziekte waartegen een batterij aan medische middelen ingezet moest worden. Zo ook homo's die nog tot kort geleden officieel als geestesziek te boek stonden.

Dus het idee dat albino's ziek zouden zijn of minderwaardig, en dat ik witten beledig door hen als afstammelingen van albino's te beschouwen verwijst terug naar dit recente verleden. Door hier kennis van de opinies te nemen krijg ik inzicht in jullie primitieve denken wat voor beschaafd moet doorgaan. Alles wat even verschilt van de norm is een probleem en het liefst een medisch probleem. Dan kan de medische industrie ook een graantje meepikken.

Witte mensen die meteen verbranden in de zon zijn niet ziek, ze moeten zich net als albino's in acht nemen mbt de zon. In het Surinaamse binnenland hoeven albino's niet buitenshuis in de zon te werken.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2009, 16:48   #374
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Soms kijk ik naar en witte persoon met heel blond haar, lichte wenkbrauwen, witte wimpers, zeer bleke huid en vraag mij af of ik naar een albino kijk.
Goh, soms kijk ik naar een neger met gitzwart kroeshaar, dikke brede lippen, een platte neus en een zeer donkerbruine tot zwarte huid en dan vraag ik me af of ik naar Zwarte Piet kijk.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2009, 16:57   #375
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Goh, soms kijk ik naar een neger met gitzwart kroeshaar, dikke brede lippen, een platte neus en een zeer donkerbruine tot zwarte huid en dan vraag ik me af of ik naar Zwarte Piet kijk.
Het gaat erom dat er heel veel soorten witten bestaan en dat de grens tussen een puur albino fenotype en een heel lichte witte niet altijd meteen duidelijk is. Een witte kat met drie zwarte haartjes oogt nog steeds als een puur witte kat, maar is gemengd.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2009, 17:28   #376
Doa
Banneling
 
 
Geregistreerd: 14 december 2009
Berichten: 741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
De onderliggende vraag is of witten superieur zijn aan zwarten, terwijl zij afstammen van albino's die uit zwarten komen.
blanken stammen niet af van zwarte albino's
er mankeert wel heel veel aan jou he als ik zo je posts lees
blijkbaar zou de eerste mens trouwens uit europa komen en niet afrika zoals eerder werd aangenomen dus daar gaat je stelling
Doa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2009, 17:30   #377
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk bericht
blanken stammen niet af van zwarte albino's
er mankeert wel heel veel aan jou he als ik zo je posts lees
blijkbaar zou de eerste mens trouwens uit europa komen en niet afrika zoals eerder werd aangenomen dus daar gaat je stelling
Lieverd, ik overweeg je op de negeerlijst te gooien, het geeft zo een heerlijk gevoel gelijk een orgasme.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2009, 18:48   #378
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Lieverd, ik overweeg je op de negeerlijst te gooien, het geeft zo een heerlijk gevoel gelijk een orgasme.
Volgens mij bevat uw negeerlijst inmiddels al de helft van alle actieve forumleden. Eenieder die het waagt uw bizarre stellingen te betwijfelen, komt vrij rap op die lijst terecht.
Als u gelijk zou hebben, dan liet u uw met gedegen argumenten onderbouwde stelling(en) voor zichzelf spreken, en liet u tevens toe, zoals dat in de wetenschap normaal is, dat men met commentaren en kritiek komt. Blijkbaar kunt u dat niet, aangezien uw stellingen en beweringen zo hard rammelen dat ze de naam wetenschap dan ook volstrekt niet verdienen.

En dus preekt u nu voor uw eigen, zeer beperkte parochie. Eigenlijk wilt u ook gewoon in alle rust uw monoloog houden. Dat kunt u doen door zelf een eigen website te beginnen waar u alles fijn op een rijtje zet. Zulks op een forum doen is vragen om kritiek en opmerkingen, en daar kunt u niet echt goed tegen blijkbaar.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2009, 18:55   #379
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Volgens mij bevat uw negeerlijst inmiddels al de helft van alle actieve forumleden. Eenieder die het waagt uw bizarre stellingen te betwijfelen, komt vrij rap op die lijst terecht.
Als u gelijk zou hebben, dan liet u uw met gedegen argumenten onderbouwde stelling(en) voor zichzelf spreken, en liet u tevens toe, zoals dat in de wetenschap normaal is, dat men met commentaren en kritiek komt. Blijkbaar kunt u dat niet, aangezien uw stellingen en beweringen zo hard rammelen dat ze de naam wetenschap dan ook volstrekt niet verdienen.
En dus preekt u nu voor uw eigen, zeer beperkte parochie. Eigenlijk wilt u ook gewoon in alle rust uw monoloog houden. Dat kunt u doen door zelf een eigen website te beginnen waar u alles fijn op een rijtje zet. Zulks op een forum doen is vragen om kritiek en opmerkingen, en daar kunt u niet echt goed tegen blijkbaar.
Een hele mondvol. Maar, lieverd, het forum biedt toch eenmaal de wonderlijke faciliteit van een negeerlijst aan. Net als in het vliegtuig zal je toch ook gaan spelen met de lichtknop of de tv kanaalknop of de assistentieknop als ze mooie billen hebben etc. En als je geluk hebt mag je ook spelen met de knop van de buurman of buurvrouw, zoals een keer in mijn wilde jeugd op een korte vlucht van Amsterdam naar Parijs...Voor de genegeerden heeft het geen enkel gevolg verder. Het is echt pijnloos.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 16 december 2009 om 18:56.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2009, 19:13   #380
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Een hele mondvol. Maar, lieverd, het forum biedt toch eenmaal de wonderlijke faciliteit van een negeerlijst aan. Net als in het vliegtuig zal je toch ook gaan spelen met de lichtknop of de tv kanaalknop of de assistentieknop als ze mooie billen hebben etc. En als je geluk hebt mag je ook spelen met de knop van de buurman of buurvrouw, zoals een keer in mijn wilde jeugd op een korte vlucht van Amsterdam naar Parijs...Voor de genegeerden heeft het geen enkel gevolg verder. Het is echt pijnloos.
Voor de genegeerden is het inderdaad pijnloos, maar dat er op deze manier geen sprake kan zijn van een eerlijke discussie, deert u blijkbaar niet, zolang uw imbeciele stellingen, die tegen alle genetische logica en wetten ingaan, maar niet onder vuur komen te liggen. Quasi-wetenschap die op een zelfde laag niveau als astrologie e.d. staat. En wie er kritiek op heeft, wordt per direct afgevoerd naar de negeerlijst. Maar goed, u heeft mij er in ieder geval wél van overtuigd dat Afrika diep, heel diep in uw genen zit gebakken. Het welbekende gedrag van de struthio camelus, dat u keer op keer laat zien, getuigt daarvan.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be