Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 december 2009, 19:14   #381
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Voor de genegeerden is het inderdaad pijnloos, maar dat er op deze manier geen sprake kan zijn van een eerlijke discussie, deert u blijkbaar niet, zolang uw imbeciele stellingen, die tegen alle genetische logica en wetten ingaan, maar niet onder vuur komen te liggen. Quasi-wetenschap die op een zelfde laag niveau als astrologie e.d. staat. En wie er kritiek op heeft, wordt per direct afgevoerd naar de negeerlijst. Maar goed, u heeft mij er in ieder geval wél van overtuigd dat Afrika diep, heel diep in uw genen zit gebakken. Het welbekende gedrag van de struthio camelus, dat u keer op keer laat zien, getuigt daarvan.
[quote=Egmond Codfried;4320800]ZIJN WITTEN EEN GEFIXEERD ALBINORAS?

WITTE GORILLA

ZWARTE GORILLA

Albino schoonheid, je bent nog steeds NIET op mijn negeerlijst. Wat zegt dat over mijn zachtaardige persoonlijkheid?

Intussen weten wij zwart op wit dat de pro-koudere aarde lobby sjoemelt met het WETENSCHAPPELIJK bewijs. Waarom maak je je niet daarover druk; het zijn onze belastingcenten!

Dus laat mij lekker mijn ding doen.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 16 december 2009 om 19:18.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2009, 20:01   #382
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Sommige witten hebben meer kleur dan andere witten. Wat hier aan de orde is, is hoe de huid reageert op zonlicht door meer melanine aan te maken. Albino's en sommige witten kunnen geen melanine aanmaken. Dat is voor mij de reden om mij af te vragen of witten afstammen van albino's. De witten die wel melanine aanmaken zijn gemengd met donkere fenotypen. Soms kijk ik naar en witte persoon met heel blond haar, lichte wenkbrauwen, witte wimpers, zeer bleke huid en vraag mij af of ik naar een albino kijk.

Blakely schreef over 19e eeuwse handboeken die over zwarten schreven als behept met ziekten en gebreken en op de rand van uitsterving.
Vrouwen werden altijd beschreven als gebrekking, zwak, beheerst door hun hormonen, defect in denken. Menstruatie was een ziekte, zwangerschap en bevalling waren een ziekte waartegen een batterij aan medische middelen ingezet moest worden. Zo ook homo's die nog tot kort geleden officieel als geestesziek te boek stonden.

Dus het idee dat albino's ziek zouden zijn of minderwaardig, en dat ik witten beledig door hen als afstammelingen van albino's te beschouwen verwijst terug naar dit recente verleden. Door hier kennis van de opinies te nemen krijg ik inzicht in jullie primitieve denken wat voor beschaafd moet doorgaan. Alles wat even verschilt van de norm is een probleem en het liefst een medisch probleem. Dan kan de medische industrie ook een graantje meepikken.

Witte mensen die meteen verbranden in de zon zijn niet ziek, ze moeten zich net als albino's in acht nemen mbt de zon. In het Surinaamse binnenland hoeven albino's niet buitenshuis in de zon te werken.
Mensen toch...heeft u nooit erfelijkheidsleer gehad?
Alle blanke mensen hebben pigment in hun huid, sommigen weinig en anderen dan weer meer, albino's hebben geen pigment; waardoor ze dus bleek zijn met witte haren; door het ontbreken van pigment wat niet gelijk is aan weinig pigment!
Vanwaar toch uw obsessie met kleur van mensen?Maakt dit u zoveel uit???
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2009, 01:41   #383
Doa
Banneling
 
 
Geregistreerd: 14 december 2009
Berichten: 741
Standaard

trouwens waar plaats je dan de aziaten en indianen in je albino stelling?
Doa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2009, 03:52   #384
KaliYuga
Lokaal Raadslid
 
KaliYuga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2009
Berichten: 329
Standaard



Veel Aziaten ( vooral de meest oosters gelegen Aziaten ) hun huidskleur wijkt niet zoveel af van die van de Kaukasische etnieën. Is soms zelfs nog bleker dan ons.



Het ligt, zoals op andere pagina's al naar is verwezen, veeleer bij aanpassingen aan de geografie en klimatologische omstandigheden van het respectievelijke gebied, dan aan albino-gewijze mutaties.
__________________
The internal struggle of self-overcoming must in turn also be matched by an external struggle with the forces of the age on an immediate and pratical level.
KaliYuga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2009, 09:10   #385
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaliYuga Bekijk bericht


Veel Aziaten ( vooral de meest oosters gelegen Aziaten ) hun huidskleur wijkt niet zoveel af van die van de Kaukasische etnieën. Is soms zelfs nog bleker dan ons.



Het ligt, zoals op andere pagina's al naar is verwezen, veeleer bij aanpassingen aan de geografie en klimatologische omstandigheden van het respectievelijke gebied, dan aan albino-gewijze mutaties.
Albino papoea's!
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2010, 15:38   #386
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander Bekijk bericht
Er zijn veel Nederlanders die een afkeer voor Turken hebben maar er zijn ook veel Nederlanders die veel affiniteit met Turken hebben. Zo zijn er ook veel Nederlanders die affiniteit met donkere mensen met origine in Afrika hebben.

Het is duidelijk dat jij blanke mensen probeert te kleineren door ze Albino's te noemen. Wat wil je eigenlijk met zo een topic bereiken? Wil je dat mensen van verschillende rassen elkaar meer gaan haten?
Van mijn kant vraag ik mij af of deze persoon vindt dat de Belgen en Nederlanders op dit forum hem als gelijke zien. Wat zou hij vinden van het Minarettenverbod? Is dat geen ultieme aanval op de Turkse identiteit? Hij zou de Belgische vlag op zijn achterste kunnen laten tatoeren, maar ik vrees dat zij hier gewoon geen Turken hier willen. Het was NOOIT de bedoeling dat de moslims en zwarten zouden wortel schieten. Helaas heeft hij zich hier laten meeslepen door de verdeel en heers politiek, waardoor Turken leren neer te kijken op zwarten en zwarten op Turken, met wie zij in hetzelfde verdomhoekje zitten.

Ze gaan je vergassen, vriend.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2010, 15:41   #387
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk bericht
trouwens waar plaats je dan de aziaten en indianen in je albino stelling?
Er zijn twee soorten phenotypen, de zwarte en de albino, en alles daartussen is een mengsel, met eventuele verdere aanpassingen aan het milieu. De groep die wij witten noemen is heel divers van typen die nog dicht bij het klassieke albino typen zijn gebleven en andere witten die met donkere fenotypen zijn gemengd. door steeds onderling te huwen blijft een bepaald fenotype constant op kleur, om het zo te zeggen.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2010, 15:44   #388
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 24 juli 2009
Berichten: 827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Er zijn twee soorten phenotypen, de zwarte en de albino, en alles daartussen is een mengsel, met eventuele verdere aanpassingen aan het milieu. De groep die wij witten noemen is heel divers van typen die nog dicht bij het klassieke albino typen zijn gebleven en andere witten die met donkere fenotypen zijn gemengd. door steeds onderling te huwen blijft een bepaald fenotype constant op kleur, om het zo te zeggen.
Man gij klinkt juist als een kind van 10 jaar dat een spreekbeurt geeft over een materie die hij duidelijk niet geleerd heeft

Ik zie u daar al staan met u fijn lederen handschoentjes en uwe kroeskop

Laatst gewijzigd door Mcnab : 15 januari 2010 om 15:48.
Mcnab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2010, 17:10   #389
Zapatista
Parlementslid
 
Zapatista's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 maart 2009
Locatie: De wereld
Berichten: 1.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Er zijn twee soorten phenotypen, de zwarte en de albino, en alles daartussen is een mengsel, met eventuele verdere aanpassingen aan het milieu. De groep die wij witten noemen is heel divers van typen die nog dicht bij het klassieke albino typen zijn gebleven en andere witten die met donkere fenotypen zijn gemengd. door steeds onderling te huwen blijft een bepaald fenotype constant op kleur, om het zo te zeggen.
__________________
Spiegels en geslachtsgemeenschap zijn verfoeilijk omdat ze het tal der mensen vermenigvuldigen.
Zapatista is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2010, 18:51   #390
Pieter B
Staatssecretaris
 
Pieter B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 december 2006
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 2.776
Standaard

Egmond doet het weer, geniaal.
__________________
Pieter B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2010, 20:15   #391
Pieter B
Staatssecretaris
 
Pieter B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 december 2006
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 2.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Mensen toch...heeft u nooit erfelijkheidsleer gehad?
Alle blanke mensen hebben pigment in hun huid, sommigen weinig en anderen dan weer meer, albino's hebben geen pigment; waardoor ze dus bleek zijn met witte haren; door het ontbreken van pigment wat niet gelijk is aan weinig pigment!
Vanwaar toch uw obsessie met kleur van mensen?Maakt dit u zoveel uit???
Echt waar doe geen moeite. Egmond leeft in zen eigen wereldje.
__________________
Pieter B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2010, 13:21   #392
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard



Zouden de witte mensen op dit forum zich al verzoend hebben met de gedachte dat zij albino's en afstammelingen van albino's zijn, komend uit zwarten, en dat zij daarom op geen enjkele wijze superieur zijn aan zwarten?

Deze draad acht ik van groot belang omdat witten geindoctrineerd worden om zich biologisch en moreel superieur aan andere fenotypen te voelen. Hierdoor zijn ze ook permanent ontvankelijk voor haatzaaierij tegen 'de andere' en kan men vandaag ongehinderd weer een Holocaust tegen zwarte en moslim Nederlanders voorbereiden.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 6 april 2010 om 13:25.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2010, 15:11   #393
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk bericht
trouwens waar plaats je dan de aziaten en indianen in je albino stelling?
Te meer dat er eveneens albino-aziaten en indianen bestaan. Het is eigenlijk simpel, Egmont, maak eens een kindje met je zus of moeder, en dan zijn er kansen dat je ook een albino-kindje krijgt. Albino's komen voort uit inteelt, punt uit.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2010, 15:51   #394
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

[quote=Egmond Codfried;4678467]Zouden de witte mensen op dit forum zich al verzoend hebben met de gedachte dat zij albino's en afstammelingen van albino's zijn, komend uit zwarten, en dat zij daarom op geen enjkele wijze superieur zijn aan zwarten?/QUOTE]
En de paus woont in Rome ...

"Blanken albino's zijn..." Ook achteraan gezeten in de les biologie blijkbaar

Laatst gewijzigd door Cdude : 6 april 2010 om 15:52.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2010, 15:22   #395
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

[quote=Cdude;4678755]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Zouden de witte mensen op dit forum zich al verzoend hebben met de gedachte dat zij albino's en afstammelingen van albino's zijn, komend uit zwarten, en dat zij daarom op geen enjkele wijze superieur zijn aan zwarten?/QUOTE]
En de paus woont in Rome ...

"Blanken albino's zijn..." Ook achteraan gezeten in de les biologie blijkbaar
Het hele forum hier verdient een opfris cursus elementaire biologie...
Je kan alleen zien wat je kent, dus kan je een heel leven naar witte mensen kijken zonder dat je je realiseert dat zij in de meeste gevallen verdomd veel weg hebben van pure albino's. Ik heb het over de echte mensen op straat en niet die geverfde en opgedirkte witten in de media, in reclama's en films. Zelf de grootste filmschoonheden zijn vrij gewoontjes zonder make-up, speciale camera lenzen en speciale bewerkingen van de film. Maar bij oudere witten zie pas heel goed dat ze albino's zijn.



[Francois de la Noue, hugenotenleider en historicus]

Hetzelfde als met de afbeeldingen die ik als zwart en gekleurd identificeer. Eerst geloofde ik, net als de rest, dat er geen zwarten in Europa waren, laat staan tot de adel en de koninklijke families behoorden. Ik stond er dus niet bij stil dat sommige vertrouwde afbeeldingen een zwarte huid toonden. Nu ik beschik over persoonsbeschrijvingen en begrijp dat blauw bloed zwart bloed is, en dat kleur dus wel een grote rol speelde, begrijp ik de afbeeldingen met een meer of mindere donkere zweem en waarvoor ze precies voor staan. De adellijkheid was zichtbaar in het gelaat.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 7 april 2010 om 15:24.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2010, 18:22   #396
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

WHITES ARE ALBINO’S

I’m all for simplicity. There should be no mystery to science otherwise you are being tricked. So there can be no mystery about where white people came from. I consider whites albinos and descendents of albino’s. This is important because we are dealing today with white supremacy. Even modern, or especially modern and educated whites believe they are biologically and morally superior to blacks. That’s why I want each and every black to know that whites came out of blacks and can never, ever be superior to blacks. I believe that there are no races, just phenotypes which are just an adaptation to environment. If you believe in the Evolution you know that human DNA had a long way coming. Travelling first through the primordial pool, and picking up some useful tools to survive by adaptation. The albinism mutation was useful if there was suddenly less sun. Humans could already adapt within one generation to a new sunless environment. Just like they adapt to famine by producing off spring that can better synthesis and store nutrients, food in the body. A genetic function which lay dormant just kicks in. Human DNA is very old, older then humans. I suddenly think off images of babies who swim under water, knowing by their DNA not to hold their breath. According to an internet source 25% of the off spring of two albinos’ might be albino too. So this makes albinism also hereditary. And two off this type of off spring should have an even higher rate of albino off spring. Those are the whites, cold adapted in shape. All white life forms in nature; flowers, birds, mammals, horses, apes, whales, are a result from albinism. Yet when it comes to humans these whites will have nothing of that. Why? Just look at them, all of them. I have been looking at them for the past thirty years and I see albinos. Darker white types are whites mixed with darker ancestors. Albino’s are not less capable then non-albino’s, they only should take precautions before they go in the sun. They are not sick or retarded. Their organs are normal, just there skin lacks the possibility to produce melanin. Just like normal whites do. And we do not put a higher value on a white cat or a white flower over a black or a red one. So why should whites think off themselves as better? Or why should we be brainwashed to think that they have better abilities? As they are albinos, coming out of blacks there will always be whites. Coming from Central Asia, 6000 years ago, they probably overwhelmed the first European Blacks in numbers, who became a minority, because whites are better adapted to the European climate. I think that whites flocked to milder climates like how migratory birds find places to over winter. It’s just in their DNA. As we see with Australian Aboriginals with blond hair and black skin, blondness is also part of the black DNA, but seems to favour the albino’s.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 7 april 2010 om 18:22.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2010, 03:28   #397
Inno
Minister-President
 
Inno's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 december 2009
Berichten: 5.746
Standaard

We stammen af van witte apen, ook wel gekend als gefixeerde albinoapen.

Laatst gewijzigd door Inno : 28 december 2010 om 03:28.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2011, 17:17   #398
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
We stammen af van witte apen, ook wel gekend als gefixeerde albinoapen.
als iemand mij nog eens zou willen uitleggen hoe witten superieur zijn aan zwarten, waar dat uit zou moeten blijken, waarop ik zou moeten letten, nu ik na dertig jaar kijken niets superieurs heb weten te ontdekken.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2011, 17:34   #399
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Kan iedereen een stoppen met reageren op deze troll zodat deze onzin niet steeds naar boven komt?
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2011, 10:43   #400
frank1234
Gouverneur
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 1.330
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
als iemand mij nog eens zou willen uitleggen hoe witten superieur zijn aan zwarten, waar dat uit zou moeten blijken, waarop ik zou moeten letten, nu ik na dertig jaar kijken niets superieurs heb weten te ontdekken.
dat ziet iedereen toch zo , dat ik supeieur ben aan u
frank1234 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be