Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2009) > Saïd El Khadraoui (sp.a) (11 t.e.m. 17 mei)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Saïd El Khadraoui (sp.a) (11 t.e.m. 17 mei) Saïd El Khadraoui is Europees Parlementslid en Internationaal Secretaris voor sp.a. Hij is ook fractieleider voor sp.a-slp in de Leuvense gemeenteraad. Op 7 juni staat hij tweede op de Europese sp.a-lijst.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 mei 2009, 21:32   #121
deadlock
Burger
 
deadlock's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2009
Berichten: 150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Filou,

Bovenstaande post van onze vriend dropdead maakt een eind aan je vervelend, eenzijdig gedweep, nietwaar?
filosoof is niet dom als de meeste hier denk ik, want hij weet dat door mij opgesomde voorwaarden, voor vandaag in de meeste landen niet te vinden zijn
__________________
Vive la vérité ! .. Et vive la Liberté.
Cheb khaled: Aicha
Hoofddoekenverbod?
Khalid Yahya Blankinship: Andalusia - the Muslim Spain!
Tariq Ramadan on European Muslim Identity
deadlock is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2009, 21:33   #122
Flanelcondoom
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2009
Locatie: Lemuria
Berichten: 15.636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deadlock Bekijk bericht
filosoof is niet dom als de meeste hier denk ik, want hij weet dat door mij opgesomde voorwaarden, voor vandaag in de meeste landen niet te vinden zijn
Filosoof is voor vrije seks.

Wat nu?
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2009, 21:35   #123
deadlock
Burger
 
deadlock's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2009
Berichten: 150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Een 9-jarige KAN niet volwassen zijn, mentaal noch fysiek.
waar is u medische en wetenschappelijke bewijs?
dit bewijs moet geldig zijn voor alle meisjes, in alle landen, in alle tijden.

ik wacht.
__________________
Vive la vérité ! .. Et vive la Liberté.
Cheb khaled: Aicha
Hoofddoekenverbod?
Khalid Yahya Blankinship: Andalusia - the Muslim Spain!
Tariq Ramadan on European Muslim Identity
deadlock is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2009, 21:38   #124
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deadlock Bekijk bericht
waar is u medische en wetenschappelijke bewijs?
dit bewijs moet geldig zijn voor alle meisjes, in alle landen, in alle tijden.

ik wacht.
Die vraag bewijst voor mij afdoende dat jij geen enkele voeling hebt met de realiteit.

Voor mijn part mag je wachten tot je een ons weegt.
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2009, 21:41   #125
deadlock
Burger
 
deadlock's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2009
Berichten: 150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Die vraag bewijst voor mij afdoende dat jij geen enkele voeling hebt met de realiteit.

Voor mijn part mag je wachten tot je een ons weegt.
please, ni abnormaal doen, in deze realiteit en in mijn omgeving ben ik tegen huwelijk met (-16 jarigen).

dat is ni mijn vraag

kom met een medische en wetenschappelijke bewijs uit een erkende medische&academische instelling dat alle 9 jarige meisjes, in alle landen, in alle tijden niet volwassen kunnen zijn.
__________________
Vive la vérité ! .. Et vive la Liberté.
Cheb khaled: Aicha
Hoofddoekenverbod?
Khalid Yahya Blankinship: Andalusia - the Muslim Spain!
Tariq Ramadan on European Muslim Identity
deadlock is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2009, 21:42   #126
Flanelcondoom
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2009
Locatie: Lemuria
Berichten: 15.636
Standaard

Pieke,

Ze roepen je.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2009, 16:49   #127
Ars_Nova
Minister
 
Ars_Nova's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 december 2006
Berichten: 3.167
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Een profeet mag dus negenjarige meisjes verkrachten omdat dat met de instemming van jouw god gebeurt? Bizarre godsdienst hoor...
Denk je dat het zoveel anders was in onze cultuur, zo lang geleden? We spreken over de vroege middeleeuwen, een tijd waar het nota bene in de Westerse wereld zelfs nog ter discussie stond of het doden van mensen voor de sport wel of niet verboden moest worden.
Vroeger is vroeger, nu is nu. Het is niet nodig om mensen van een andere cultuur hierover te schofferen want als we zo beginnen dan stopt het niet meer eh.
Ars_Nova is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2009, 17:38   #128
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ars_Nova Bekijk bericht
Denk je dat het zoveel anders was in onze cultuur, zo lang geleden? We spreken over de vroege middeleeuwen, een tijd waar het nota bene in de Westerse wereld zelfs nog ter discussie stond of het doden van mensen voor de sport wel of niet verboden moest worden.
Vroeger is vroeger, nu is nu. Het is niet nodig om mensen van een andere cultuur hierover te schofferen want als we zo beginnen dan stopt het niet meer eh.
Ik denk dat je een en ander niet zo goed begrepen hebt, beste. Misschien alles toch nog eens rustig overlezen.

Ik denk dat het voor deadlock niet zo veel uitmaakt wanneer deze atrociteiten hebben plaatsgevonden, maar door wie. Mohammed, zo stelt deadlock, was immers een profeet en een profeet plooit zich nu eenmaal niet naar de wetten en normen van de sterfelijke mens. Als er dus vandaag zo'n profeet zou opstaan, dan zou die - nog steeds volgens de logica van deadlock - zonder enige vorm van scrupules negenjarige meisjes mogen kapotneuken.
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2009, 17:54   #129
Jeronimo
Minister-President
 
Jeronimo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2007
Locatie: Brabant-Dietsland-Avondland
Berichten: 4.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ars_Nova Bekijk bericht
Denk je dat het zoveel anders was in onze cultuur, zo lang geleden? We spreken over de vroege middeleeuwen, een tijd waar het nota bene in de Westerse wereld zelfs nog ter discussie stond of het doden van mensen voor de sport wel of niet verboden moest worden.
Vroeger is vroeger, nu is nu. Het is niet nodig om mensen van een andere cultuur hierover te schofferen want als we zo beginnen dan stopt het niet meer eh.
En in onze cultuur behoort dit nu tot het verleden, niemand tracht het nog goed te praten. Maar sommige culturen beschouwen dit soort smeerlappen nog steeds als normaal, meer zelfs, ze beginnen hen te aanbidden.
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2009, 18:00   #130
Flanelcondoom
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2009
Locatie: Lemuria
Berichten: 15.636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
En in onze cultuur behoort dit nu tot het verleden, niemand tracht het nog goed te praten. Maar sommige culturen beschouwen dit soort smeerlappen nog steeds als normaal, meer zelfs, ze beginnen hen te aanbidden.
Jeroen,

Zou je eens niet wat minder los gefulmineer beginnen verkopen?
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2009, 18:02   #131
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Jeroen,

Zou je eens niet wat minder los gefulmineer beginnen verkopen?
Flanelcondoom,

Zou je eens niet wat meer willen lezen wat er staat. Ik zie in Jeronimo's post nergens los gefulmineer staan.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2009, 18:07   #132
Jeronimo
Minister-President
 
Jeronimo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2007
Locatie: Brabant-Dietsland-Avondland
Berichten: 4.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Jeroen,

Zou je eens niet wat minder los gefulmineer beginnen verkopen?
Wat zeg ik dan fout? Waar vertel ik een onwaarheid?

Laatst gewijzigd door Jeronimo : 18 mei 2009 om 18:07.
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2009, 18:09   #133
Flanelcondoom
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2009
Locatie: Lemuria
Berichten: 15.636
Standaard

Post 1 van deze draad is al zeer suggestief en beledigend geformuleerd. Verder is het niet dat je inhoudelijke dingen zegt.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2009, 18:12   #134
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Post 1 van deze draad is al zeer suggestief en beledigend geformuleerd. Verder is het niet dat je inhoudelijke dingen zegt.
wat is er beledigend aan geformuleerd?

Mis je "enige overeenkomst met ooit bestaande personen in de 7de eeuw is zuiver toevallig"?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2009, 18:40   #135
stropkeuh
Parlementslid
 
stropkeuh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2005
Locatie: LIMBURG
Berichten: 1.774
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deadlock Bekijk bericht
Jouw zaken niet, spreek over jouw grijsaard vader, jouw grijsaard kind en jouw grijsaard moeder. Niet over mijn profeet. Profeet is profeet, is geen mens zoals alle andere mensen, maar profeet, wil zeggen geinspireerd met openbaring van God.

Geen vergelijking van appels met peren.
Wel die soort god kan een schup onder zijn kl**te krijge van mij.
Zo nu weet ge wat ik van die achterlijke mislukte sexgod denk. En die pedofeet is idd geen mens maar een duivel. Openbaring van god?? Bulshit.
Weg met de Islam, buiten ermee.
__________________
Wie sjoen os Limburg is...
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2009, 18:43   #136
Ars_Nova
Minister
 
Ars_Nova's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 december 2006
Berichten: 3.167
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropkeuh Bekijk bericht
Wel die soort god kan een schup onder zijn kl**te krijge van mij.
Zo nu weet ge wat ik van die achterlijke mislukte sexgod denk. En die pedofeet is idd geen mens maar een duivel. Openbaring van god?? Bulshit.
Weg met de Islam, buiten ermee.
Tjah, wie weet wat Jezus allemaal uitgespookt heeft met de kiendjes. Andere tijden, andere zeden zeg ik.
Ars_Nova is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2009, 19:11   #137
Jeronimo
Minister-President
 
Jeronimo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2007
Locatie: Brabant-Dietsland-Avondland
Berichten: 4.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ars_Nova Bekijk bericht
Tjah, wie weet wat Jezus allemaal uitgespookt heeft met de kiendjes. Andere tijden, andere zeden zeg ik.
Daar is geen bewijs voor, en stel dat hij dat gedaan heeft, dan nog wordt hij niet bewust aanbeden terwijl dat algemeen geweten is zoals bij Mohammed.

En andere tijden, andere zeden is zever. Sommige dingen zijn gewoon slècht, ongeacht waar of wanneer het gebeurt. 9-jarige meisjes neuken valt daaronder.
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2009, 19:47   #138
Ars_Nova
Minister
 
Ars_Nova's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 december 2006
Berichten: 3.167
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
Daar is geen bewijs voor, en stel dat hij dat gedaan heeft, dan nog wordt hij niet bewust aanbeden terwijl dat algemeen geweten is zoals bij Mohammed.

En andere tijden, andere zeden is zever. Sommige dingen zijn gewoon slècht, ongeacht waar of wanneer het gebeurt. 9-jarige meisjes neuken valt daaronder.

Is dat zo?

http://en.wikipedia.org/wiki/Histori...rastic_couples

Ga je nu gaan beweren dat al deze personen a priori verwerpelijk zijn?

Sorry als ik grof overkom hiermee, maar ik weiger om oversimplistische visies te accepteren.

EDIT: het is ook niet dat ze precies d�*t onderdeel van zijn persoonlijkheid extra in de verf zetten hé.
EDIT2: ik ben de lijst van heteroseksuele koppels kwijt, maar er stonden interessante bij, zoals b.v. Lavoisier (dat schijnt trouwens een geslaagd huwelijk geweest te zijn).

Laatst gewijzigd door Ars_Nova : 21 mei 2009 om 19:50.
Ars_Nova is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2009, 21:59   #139
Jeronimo
Minister-President
 
Jeronimo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2007
Locatie: Brabant-Dietsland-Avondland
Berichten: 4.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ars_Nova Bekijk bericht
Is dat zo?

http://en.wikipedia.org/wiki/Histori...rastic_couples

Ga je nu gaan beweren dat al deze personen a priori verwerpelijk zijn?

Sorry als ik grof overkom hiermee, maar ik weiger om oversimplistische visies te accepteren.

EDIT: het is ook niet dat ze precies d�*t onderdeel van zijn persoonlijkheid extra in de verf zetten hé.
EDIT2: ik ben de lijst van heteroseksuele koppels kwijt, maar er stonden interessante bij, zoals b.v. Lavoisier (dat schijnt trouwens een geslaagd huwelijk geweest te zijn).
Hangt er natuurlijk vanaf hoè oud exact. Ik lees onder andere 14, 15 jaar, "teenager",... Dat is nog iets anders dan 9 jaar. Een 14-jarige kan seksueel zeker al volwassen zijn, en zoiets kan je nog als een andere cultuur zien. Maar iemand van 9 jaar is in géén geval seksueel volwassen en mensen die daar seks mee hebben zijn dus inderdaad a priori verwerpelijk.

En het is inderdaad niet zo dat ze het in de verf gaan zetten, maar ze weten het meestal maar al te goed.

Laatst gewijzigd door Jeronimo : 21 mei 2009 om 22:00.
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2009, 22:07   #140
Ars_Nova
Minister
 
Ars_Nova's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 december 2006
Berichten: 3.167
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
Hangt er natuurlijk vanaf hoè oud exact. Ik lees onder andere 14, 15 jaar, "teenager",... Dat is nog iets anders dan 9 jaar. Een 14-jarige kan seksueel zeker al volwassen zijn, en zoiets kan je nog als een andere cultuur zien. Maar iemand van 9 jaar is in géén geval seksueel volwassen en mensen die daar seks mee hebben zijn dus inderdaad a priori verwerpelijk.
Ik geef hier en nu toe dat ik bij het heropenen van de draad mij verwachtte aan een scheldpartij, maar ik ben meer dan aangenaam verrast
Je hebt wel een punt met uw leeftijdcategorieën, en ik ga pedofilie "pur sang" alla met kinderen jonger dan 12 zeker niet gaan verdedigen, maar ik wil alleen zeggen dat men vroeger gewoon totaal anders dacht. In pakweg 1200 was het b.v. niet abnormaal om op uw 12 jaar of zelfs nog jonger te trouwen (in hogere kringen). Men had ook een "iets" andere visie op seksualiteit, het huwelijk, volwassenheid/adolescentie, vrijheid, en moraal in het algemeen. Komt nog bij dat een mensenleven eigenlijk niet zoveel waard was (toch niet vergeleken met wat we nu hebben).
Waarmee ik enkel wil zeggen: als ze dat toen gedaan hebben, zaten die gewoon in een voor hen perfect normaal denkkader en kan je hen daar ook niet voor veroordelen (vind ik). Vergeet b.v. niet dat ook kinderarbeid en slavernij in die tijd heel normaal was en door praktisch geen enkele religie verworpen werd (enfin, ik weet nu niet hoe het met de boeken zit maar men heeft er alleszins heel lang niks tegen gedaan).
Het meest shoquerende dat ik hierover ooit te weten ben gekomen, was ergens een artikel dat ik naar aanleiding van de film "Gladiator" gelezen heb; waarin men stelde dat het doden van mensen voor de sport pas ergens in de 6e of 7e eeuw verboden geweest werd. (Ik ga het nog eens opzoeken, 'k wil da zelf wel es herlezen).

Maar goed, legaal elkaar afslachten, slavernij, kinderarbeid, pedofilie, ... 't waren tijden

Laatst gewijzigd door Ars_Nova : 21 mei 2009 om 22:10.
Ars_Nova is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be