Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 november 2023, 16:35   #21
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Anti-racisme is by design.
Het is een weloverwogen keuze.
Het was een ideaal, waarvan de bedenkers zelf de gevolgen niet van door hadden.

Citaat:
Anti-racisme (wat NIETS te maken heeft met de notie dat "je niet mag oordelen over iemand op basis van de kleur van zijn vel") is het nieuwe fascisme, en het is net daarom dat dat collectivistisch addergebroed zo graag in bed kruipt bij de koran-fanatici.
Dat is het gevolg van fanatisme en het afglijden van een ingezeepte helling he. De reden hiervoor is dat zij die het antiracisme bedachten, aanvankelijk ECHT dachten dat zij moreel superieur waren en ECHT vonden dat wie met hen niet meeging, moreel inferieure schepselen waren die enkel maar verachting en uitsluiting mochten ondergaan. Zij dachten echt dat ze niet alleen moreel hoogstaander waren, maar bovendien dat ze de sleutel hadden tot een aangename goed leefbare maatschappij, en dat zij die daar twijfels over hadden gewoon gevaarlijke en slechte mensen waren die van in het begin moesten gevilifieerd worden.

Toen er tekenen begonnen te komen dat ze fout zaten, en dat hun paradijs er niet kwam met hun aanpak, konden ze zich niet meer in vraag stellen op straffe van zelf uitgesloten te worden en als slechte mensen beschouwd te worden door hun peers die het nog niet door hadden. En dat is altijd de fanatieke vlucht vooruit bij een ideologie die aanvankelijk naief maar goed bedoeld was he.

Het plan is nooit van in het begin geweest om in de huidige situatie terecht te komen. De mensen die antiracisten waren en zijn, beschouwen de huidige situatie als verkeerde propaganda van slechte mensen, niet het paradijs waar hun ideologie ons moet brengen.

Citaat:
Antifa's en vaxcisten zijn de PERFECTE moslims. Dezelfde blinde gehoorzaamheid aan autoriteit....
Hetzelfde geloof in de morele superioriteit, de slechtheid van zij die niet mee doen of kritiek hebben en het vaste geloof dat hun ideologie de echte en enige weg is naar het paradijs he. NIET het plan om een vieze realiteit te scheppen.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2023, 16:36   #22
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Out of chaos, order.

Het addergebroed dat wij op den teevee zien, en die zich "politici" noemen, zijn middle-management.
Ik begrijp niet dat je in die onzichtbare koningen kan blijven geloven.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2023, 16:37   #23
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.462
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Enfin zeg, denkt ge nu echt dat het er anders aan toegaat in Rusland , de US, China etc. Foefelen is een tweede natuur in politiek eender waar en het is nog slechter in dictaturen.
Natuurlijk niet.

Maar als er mensen nog geloven dat we in Blegië in een democratie leven, dan zijn die echt wel kiesvee, als schapen gedreven door de herder, die herdershonden als dreiging gebruikt.

Want, wat mogen we kiezen? Corrupte klojo A, Ambetante zak B, Zeurtrein C, en onbekwame brulkikker D.... Maakt niet uit welke partij.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2023, 16:58   #24
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.884
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik begrijp niet dat je in die onzichtbare koningen kan blijven geloven.
Ik begrijp niet dat jij denkt dat de onzichtbare koningen niet bestaan.
Ze houden zich zelfs niet zo goed verborgen.
Begrijp me niet verkeerd. Ze zijn als oligopolie slechts marginaal intelligenter dan het voetvolk. En er geldt héél wat interne strijd.
Schaf het monopolie op geld-uitgifte (fiat) af, en je zal meteen zien wie die onzichtbare koningen zijn.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2023, 16:59   #25
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.884
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het was een ideaal, waarvan de bedenkers zelf de gevolgen niet van door hadden.



Dat is het gevolg van fanatisme en het afglijden van een ingezeepte helling he. De reden hiervoor is dat zij die het antiracisme bedachten, aanvankelijk ECHT dachten dat zij moreel superieur waren en ECHT vonden dat wie met hen niet meeging, moreel inferieure schepselen waren die enkel maar verachting en uitsluiting mochten ondergaan. Zij dachten echt dat ze niet alleen moreel hoogstaander waren, maar bovendien dat ze de sleutel hadden tot een aangename goed leefbare maatschappij, en dat zij die daar twijfels over hadden gewoon gevaarlijke en slechte mensen waren die van in het begin moesten gevilifieerd worden.

Toen er tekenen begonnen te komen dat ze fout zaten, en dat hun paradijs er niet kwam met hun aanpak, konden ze zich niet meer in vraag stellen op straffe van zelf uitgesloten te worden en als slechte mensen beschouwd te worden door hun peers die het nog niet door hadden. En dat is altijd de fanatieke vlucht vooruit bij een ideologie die aanvankelijk naief maar goed bedoeld was he.

Het plan is nooit van in het begin geweest om in de huidige situatie terecht te komen. De mensen die antiracisten waren en zijn, beschouwen de huidige situatie als verkeerde propaganda van slechte mensen, niet het paradijs waar hun ideologie ons moet brengen.



Hetzelfde geloof in de morele superioriteit, de slechtheid van zij die niet mee doen of kritiek hebben en het vaste geloof dat hun ideologie de echte en enige weg is naar het paradijs he. NIET het plan om een vieze realiteit te scheppen.
"Bedenkers van een ideologie?" Dus niet "emergent?"
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2023, 17:12   #26
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Ik begrijp niet dat jij denkt dat de onzichtbare koningen niet bestaan.
Ze houden zich zelfs niet zo goed verborgen.
Begrijp me niet verkeerd. Ze zijn als oligopolie slechts marginaal intelligenter dan het voetvolk. En er geldt héél wat interne strijd.
Schaf het monopolie op geld-uitgifte (fiat) af, en je zal meteen zien wie die onzichtbare koningen zijn.
Kijk, iemand die in de vrije markt gelooft zoals jij (en ik ook trouwens), die gelooft toch ook niet in onzichtbare beslissers die de prijzen gekozen hebben ? Die beseft toch dat het het marktmechanisme zelf is dat de prijs bepaalt zonder dat er een onzichtbare beslisser dat zo gezegd heeft ?

Die oligopolie waar jij het over hebt, dat is gewoon een RESULTAAT van de maatschappelijke dynamiek he, en zoals je zelf zegt, die zijn zelf ook aan een strijd bezig onderling. Dat zijn dus geen beslissers die het allemaal op voorhand hebben gepland en met elkaar overeen komen he, die weten ook niet hoe het gaat uitdraaien en die proberen ook gewoon hun eigen voordelen te optimiseren zoals alle andere maatschappelijke actoren he.
Wat er dus in werkelijkheid gebeurt is geen plan, maar het resultaat van een spel he.

De antiracisten wilden in de meeste gevallen ook niet dat er een Kalifaat komt, maar dat is wel het gevolg van hun opeenvolgende kleine eigen voordeel beslissinkjes he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2023, 17:17   #27
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
"Bedenkers van een ideologie?" Dus niet "emergent?"
De bedenkers van een ideologie beseffen in veruit de meeste gevallen daar totaal de gevolgen niet van, dat is het punt. Het is juist omdat ze daar de gevolgen totaal niet van inzien, dat ze fanatiek zijn, want meestal willen ze zelf die gevolgen ook niet, en dus ontkennen ze de realiteit. De meeste ideologen leiden, in een parallel universum met andere natuurwetten en andere logica, uit hun ideologische fundamenten een of ander paradijs af. In de werkelijkheid van hic et nunc werkt dat niet, maar dat beseffen zij niet.

De aanvankelijke bolsjevieken wilden bijvoorbeeld helemaal geen Stalin toestandjes. Mochten ze dat beseft hebben, dan zouden ze geen miljoenen mensen meegekregen hebben in hun zottigheden he. Dat is gewoon een logisch gevolg geweest van hun idealen die zich totaal niet hebben gerealiseerd he.

De antiracisten wilden ook geen Kalifaat. Zij dachten dat wij een vrije, vrolijke, rijke, cultureel interessante en verlichte samenleving zouden worden.

De meeste ideologen begrijpen de dynamiek niet van hun ideologie, en eens ze het beginnen door te krijgen zitten ze zelf vast. Dan zitten ze oftewel in denial en cognitieve dissonantie, oftewel worden ze zot en gaan fanatiek voor wat nu wel lijkt het gevolg te zijn van wat ze nooit wilden. Wat ideologen maar heel zelden doen, is beseffen dat ze zich vergisten.

Laatst gewijzigd door patrickve : 28 november 2023 om 17:27.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2023, 08:54   #28
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.884
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Kijk, iemand die in de vrije markt gelooft zoals jij (en ik ook trouwens), die gelooft toch ook niet in onzichtbare beslissers die de prijzen gekozen hebben ? Die beseft toch dat het het marktmechanisme zelf is dat de prijs bepaalt zonder dat er een onzichtbare beslisser dat zo gezegd heeft ?

Die oligopolie waar jij het over hebt, dat is gewoon een RESULTAAT van de maatschappelijke dynamiek he, en zoals je zelf zegt, die zijn zelf ook aan een strijd bezig onderling. Dat zijn dus geen beslissers die het allemaal op voorhand hebben gepland en met elkaar overeen komen he, die weten ook niet hoe het gaat uitdraaien en die proberen ook gewoon hun eigen voordelen te optimiseren zoals alle andere maatschappelijke actoren he.
Wat er dus in werkelijkheid gebeurt is geen plan, maar het resultaat van een spel he.

De antiracisten wilden in de meeste gevallen ook niet dat er een Kalifaat komt, maar dat is wel het gevolg van hun opeenvolgende kleine eigen voordeel beslissinkjes he.
1. Anti-racisme is gewoon een zoveelste voorbeeld van collectivisme. Het is aan mij en niemand anders om te bepalen hoe ik een andere persoon beoordeel. Hoewel ik het onverstandig vind om een persoon te beoordelen op basis han zijn huidskleur heeft niemand daar uitstaans mee.
2. Nee, er bestaat geen oude grijsaard in een diepe bunker die aan de touwtjes van de wereld trekt.
3. De samenleving is een spel van dynamiek, en hoe die te sturen. De personen die dat laatste het beste begrijpen, dat zijn de koningen.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2023, 10:02   #29
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
1. Anti-racisme is gewoon een zoveelste voorbeeld van collectivisme. Het is aan mij en niemand anders om te bepalen hoe ik een andere persoon beoordeel. Hoewel ik het onverstandig vind om een persoon te beoordelen op basis han zijn huidskleur heeft niemand daar uitstaans mee.
2. Nee, er bestaat geen oude grijsaard in een diepe bunker die aan de touwtjes van de wereld trekt.
3. De samenleving is een spel van dynamiek, en hoe die te sturen. De personen die dat laatste het beste begrijpen, dat zijn de koningen.
Ik ben het 200% eens met die 3 punten. Maar dat wil dan toch zeggen dat er geen "grote samenzwering" is van "geheime of minder geheime" klieken die het allemaal zo gepland hebben en die hun plannetje tot uitvoering brengen he. Iedere agent in het spel "stuurt" die dynamiek in de zin dat elke agent bedoelingen heeft, en beperkte handelingen kan stellen met als BEDOELING de dynamiek in een zekere richting te sturen, maar geen kat DICTEERT de dynamiek, en het werkelijke verloop komt niet overeen met geen enkele bedoeling.

Ik zie het net als die prijs zetting in een vrije markt: geen kat BESLIST in zijn eigen de prijs die hij zou willen. Maar men kan, elk als speler in de markt, en met verschillend gewicht, proberen de prijs "in de richting van zijn preferentie" te sturen. Zonder ooit tegelijkertijd kunnen te doen wat je wil, en de prijs te zetten waar je wil.

Laatst gewijzigd door patrickve : 29 november 2023 om 10:04.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2023, 10:58   #30
StV
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 16 december 2020
Berichten: 863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Het is allemaal toevallig, Pé, zoals snotvalling 19.

Het is zééééker niet "by design."
2
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2023, 12:19   #31
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Eens zien of het gaat lukken.

https://www.lefigaro.fr/faits-divers...isere-20231128


Citaat:
«Les familles demandent deux choses, a affirmé l’élue, interrogée sur BFM-RMC. La première c’est une fermeté sans appel de la justice, et la deuxième chose c’est que le caractère raciste qui a été manifesté par ses attaquants soit pris en compte
Men gaat dringend een wet moeten uitvaardigen dat racisme tegen blanken onbestaande is
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2023, 14:16   #32
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.884
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik ben het 200% eens met die 3 punten. Maar dat wil dan toch zeggen dat er geen "grote samenzwering" is van "geheime of minder geheime" klieken die het allemaal zo gepland hebben en die hun plannetje tot uitvoering brengen he. Iedere agent in het spel "stuurt" die dynamiek in de zin dat elke agent bedoelingen heeft, en beperkte handelingen kan stellen met als BEDOELING de dynamiek in een zekere richting te sturen, maar geen kat DICTEERT de dynamiek, en het werkelijke verloop komt niet overeen met geen enkele bedoeling.

Ik zie het net als die prijs zetting in een vrije markt: geen kat BESLIST in zijn eigen de prijs die hij zou willen. Maar men kan, elk als speler in de markt, en met verschillend gewicht, proberen de prijs "in de richting van zijn preferentie" te sturen. Zonder ooit tegelijkertijd kunnen te doen wat je wil, en de prijs te zetten waar je wil.
Vandaar dat ik spreek over een oligopolie, en geen monopolie.

"De groten der aarde" kennen mekaar. Het is een klein clubje. In dat clubje is er veel twist en strijd, maar ook "een gemeenschappelijk doel."
Dat doel is "macht omwille van de macht."

Ik heb zeer misschien de intelligentie om in zo'n praatclubje te zitten, maar NIET het verdorven collectivistisch karakter.

Je moet het in je hebben om de hele godsganse dag bezig te zijn met wat anderen doen, en vooral, er van doordrongen te zijn dat alleen wat jezelf doet, juist is. EN dan nog eens de bekeringsdrang te hebben om iedereen die het niet met je eens is op welke manier dan ook, te dwingen hetzelfde te doen. Tot aan moord. Als voorbeeld.
Jezelf vastkleven, en kunstwerken van 500 jaar geleden beschadigen, zijn daar andere voorbeelden van

DAT zijn de koningen, en hun soldaten.

Hier, op dit eigenste forum, dwalen er ook rond. Maar die zijn dan weer te dom om tot in het praatclubje te geraken.

Maar, eens je daar geraakt bent, dan trek je wel degelijk aan de touwtjes. En dan doe je je best om dat piramidaal systeem (waar we het in het verleden al over hadden) op te zetten en in stand te houden.

Daar is niets "toevallig" aan.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 29 november 2023 om 14:22.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2023, 16:16   #33
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht

Men gaat dringend een wet moeten uitvaardigen dat racisme tegen blanken onbestaande is
Volgens Unia is dat zo.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2023, 17:09   #34
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Ik begrijp niet dat jij denkt dat de onzichtbare koningen niet bestaan.
Omdat we heel veel voorbeelden hebben waar complexe zaken zich spontaan organiseren, in plaats van bij design.

De vrije markt is zo een ding, waar we enkel op basis van de hebzucht van mensen een complex systeem kunnen opzetten dat werkt.

Als er ergens schaarste is, en ergens anders een overschot, dan kunnen mensen die dat in de gaten hebben geld verdienen met arbitrage.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2023, 17:45   #35
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Omdat we heel veel voorbeelden hebben waar complexe zaken zich spontaan organiseren, in plaats van bij design.

De vrije markt is zo een ding, waar we enkel op basis van de hebzucht van mensen een complex systeem kunnen opzetten dat werkt.

Als er ergens schaarste is, en ergens anders een overschot, dan kunnen mensen die dat in de gaten hebben geld verdienen met arbitrage.
Voila.

En toch is er geen "grote spelmeester" die dat allemaal in een gedetailleerd plan heeft uitgewerkt. Dat is gewoon het gevolg van de interacties van vele entiteiten die allemaal een TOTAAL ANDER plannetje hebben dan "de schaarste ginder verlichten".

Op dezelfde manier is er geen Grote Plannenmaker die voorzag dat met het antiracisme, de maatschappij eruit zou zien zoals ze er vandaag uit ziet. Trouwens, in het algemeen werd de JUISTE voorspelling daarvan afgedaan als "lulkoek die door extreem rechtsen verteld wordt om de mensen verkeerdelijk schrik aan te jagen".
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2023, 20:07   #36
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Volgens Unia is dat zo.
Het probleem is dat zo een wet racistisch is
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2023, 23:03   #37
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.884
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Omdat we heel veel voorbeelden hebben waar complexe zaken zich spontaan organiseren, in plaats van bij design.

De vrije markt is zo een ding, waar we enkel op basis van de hebzucht van mensen een complex systeem kunnen opzetten dat werkt.

Als er ergens schaarste is, en ergens anders een overschot, dan kunnen mensen die dat in de gaten hebben geld verdienen met arbitrage.
Collectivisme is het tegenovergestelde van de vrije markt (wat eigenlijk vrije samenleving zou moeten noemen, want de samenleving IS de markt)

De vrije markt is géén complex systeem, en ze wordt niet "opgezet" door de hebzucht van mensen. (mocht de vrije markt "opgezet" worden, dan is het "geplande" markt of samenleving.)

Het is niet hebzucht, maar ambitie en overlevingsdrang wat mensen doet "handelen" en daarbij kan de zoektocht naar evenwicht in vraag en aanbod het best gevonden worden door ontelbare, op vrije basis en wil genomen, economische transacties te laten gebeuren. Men noemt dat ook "lassez-faire-kapitalisme."

Onze huidige "markt" is in de verste verte niet te vergelijken met wat ik net beschreven heb. De samenleving wordt gemicro-managed. Op alle vlakken, tot in de huis- en slaapkamer toe.

Er moet heus geen karikatuur van gemaakt worden, er is echt geen oude grijsaard die ergens in een kelder voor 10.000 tv schermen zit te kijken of wij de regeltjes wel volgen.

En dat is mijn punt ook niet.

Wij worden "geleefd" door een oligopolie van slechte mensen.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2023, 23:04   #38
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.884
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Voila.

En toch is er geen "grote spelmeester" die dat allemaal in een gedetailleerd plan heeft uitgewerkt. Dat is gewoon het gevolg van de interacties van vele entiteiten die allemaal een TOTAAL ANDER plannetje hebben dan "de schaarste ginder verlichten".

Op dezelfde manier is er geen Grote Plannenmaker die voorzag dat met het antiracisme, de maatschappij eruit zou zien zoals ze er vandaag uit ziet. Trouwens, in het algemeen werd de JUISTE voorspelling daarvan afgedaan als "lulkoek die door extreem rechtsen verteld wordt om de mensen verkeerdelijk schrik aan te jagen".
Maak er geen karikatuur van. Je weet heus wel wat ik bedoel.

De priesters en de kapelanen van de anti-racisme kerk doen net hetzelfde dan wat ze deden tijdens snotvalling19; ze voeren gedwee orders uit.

Soumission. Dat is het ordewoord. Hoet moet niet logisch te verklaren zijn, want daar gaat het niet over. Het gaat om de macht, omwille van de macht, we moeten ons onderwerpen aan "de regels."

En hoog genoeg in de piramide weten ze dat maar al te goed.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 29 november 2023 om 23:07.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2023, 23:10   #39
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.884
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Volgens Unia is dat zo.
Unia beoordeelt mensen op basis van hun kleur. Zoals rascisten (geen spellingsfout) dat doen.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2023, 02:34   #40
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.983
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Dat is de enige manier om dat barbarisme nog buiten de eu te krijgen.
Er zijn ondertussen enkele opstootjes geweest met extreemrechtse betogers, naast vreedzame betogingen tegen het geweld.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be