Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 maart 2008, 16:50   #61
Sodomis
Gouverneur
 
Sodomis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.253
Standaard

Citaat:
als je impliceert dat ik links ben , ben je nog hersenlozer dan men dacht.
Niet van aantrekken,
alle argumenten die je inbrengt tegen extreem-rechts is "links" in hun ogen.

Ik ben door die mannen deze week "Marxistische sodomiet" genoemd;
terwijl ik in realiteit een vrij liberale bedrijfsleider ben & hetero bovendien...

Anyway, het geeft een goed beeld hoe "rechts" het extreem rechts gedachtengoed is.
Sodomis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2008, 17:07   #62
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.387
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
We laten even de VN over JOUW huis beslissen, we kieperen jouw eruit en zetten er een waal in en dat moet jij maar accepteren. en om grappig te doen noemen we dat even later "democratisch"
Ik ben dan ook geen democraat, Democratie is wat ik de dictatuur van de dommen noem.
Maar da's nu vijgen na pasen voor die conflicthaard Israël.
Wat betreft uw analogie. Het zou me geen 3 generaties kosten om nog steeds in armoede te liggen wentelen in zelfmedelijden. Ik heb 2 goeie handen aan mijn lijf en de wil om iets te verwezelijken. Ik hoef me niet tot allah/god te wenden en alle mislukkingen uit te roepen tot "de wil van". Noch zou ik pogen die waal uit dat huis te jagen door het af te branden. Dan eerder de VN aanvallen.

Citaat:
Maar 8 % joden zeg je zelf ? ah goed dat je toegeeft dat het sindsdien alleen maar IMMIGRANTEN zijn en geenzins autochtonen.
Ik schrijf "Als". Ik heb niet de juiste gegevens, noch ben ik van zin die op te halen, want met "cijfers" kan je alles bewijzen.

Citaat:
jij had gezegd dat palestina maar een zandbak was en dat het de joden waren die daar plotsklaps verandering in brachten, dat is dus pertinent ONJUIST. de palestijnen hadden een vrij behoorlijke agrarische industrie , normaal in die tijd en dito regio. de Zionisten hebben die stelselmatig ingenomen of vernietigd
.

Ik zeg dat Palestina vroeger en nu niet meer is dan een zandbak gevuld met fatalisten en criminelen. Da's mijn mening en mijn interpretatie van de gegevens die ik heb.
En als we vergelijken met de andere gebieden met een soortgelijke demagogische opbouw, maar zonder de joodse component, dan zal je snel merken dat Palestijnen niet meer zijn dan bedoeiën die niet meer rondtrekken en dus het gebied waar ze zitten leegplunderen. Om het aan te tonen dat ik niet de enige ben met zulk beeld, kijk maar hoe de buurlanden van Israël hun best doen om de Palestijnen buiten te houden.

Citaat:
een zijlijntje??? maw ge kunt er niet naast dat de zionisten wel degelijk met de terroristische aanslagen begonnen zijn.
Ik heb het nooit ontkent dat de geboorte van Israël bloederig was. En spreek dat ook niet goed. Maar ik wijs weeral met de vinger naar de VN.

Citaat:
Als je impliceert dat linksen per definitie hersenloos zijn, ben je nog erg onvolwassen, ongeacht je leeftijd. dit maar om je even te melden...
Ik beweer dat de meeste "echte linksen" op zijn minst ideologisch gelobotomiseerd zijn.
En de linksen die dat niet zijn, leiders binnen die groep zijn, en daar alleen zitten wegens de macht die ze hebben over de kudde.

Eneuh, ik wil niet volwassen worden, volwassen zijn is saai.

@ Sodomis.
Je hebt gelijk dat alles wat niet in het straatje van een politieke strekking past automatisch verwezen word als fout van de tegenhangers. Maar daar zijn alle politieke strekkingen gelijk in.
En je forumnaam spreekt wel boekdelen, je nodigd je ideologische discusiepartners wel uit verkeerde conclusies te trekken en dat je misschien zelfs een "herboren Raf" bent.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2008, 17:31   #63
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik ben dan ook geen democraat, Democratie is wat ik de dictatuur van de dommen noem..
dat is genoteerd.


Citaat:
Wat betreft uw analogie. Het zou me geen 3 generaties kosten om nog steeds in armoede te liggen wentelen in zelfmedelijden. Ik heb 2 goeie handen aan mijn lijf en de wil om iets te verwezelijken.
die twee goede handen zijn quasi nutteloos als ge van uw land verjaagd wordt, uren tot halve dagen aan checkpoints staat tussen twee stadjes en uw land geboycot wordt zowel economisch als politiek. Ge zult uiteindelijk die twee goede handen gebruiken om het laatste te doen wat ge kunt doen ... u gewapenderhand verzetten. en daar kan ik alleen maar veel begrip voor opbrengen , ik zou hetzelfde doen !



Citaat:
Ik schrijf "Als". Ik heb niet de juiste gegevens,
dat was reeds meer dan duidelijk.



Citaat:
Ik zeg dat Palestina vroeger en nu niet meer is dan een zandbak gevuld met fatalisten en criminelen. Da's mijn mening en mijn interpretatie van de gegevens die ik heb.
die dus pertinent onjiust is gebleken.(je hebt dan ook niet "de juiste gegevens" Het was een agrarisch goed boerende economie vooaleer de zionisten hun invasie begonnen.

Citaat:
En als we vergelijken met de andere gebieden met een soortgelijke demagogische opbouw, maar zonder de joodse component, dan zal je snel merken dat Palestijnen niet meer zijn dan bedoeiën die niet meer rondtrekken en dus het gebied waar ze zitten leegplunderen. Om het aan te tonen dat ik niet de enige ben met zulk beeld, kijk maar hoe de buurlanden van Israël hun best doen om de Palestijnen buiten te houden.
erg idiote opmerking, vermits de Palestijnen sinds de zionistische invasie zich uiteraard niet op hetzelfde niveau hebben kunnen ontwikkelen als volkeren die NIET bezet zijn. Bedoeien ?? ach ja, dat is nog zo een zionistisch sprookje: de Palestijnen hebben we helemaal niet verjaagd, ze hebben dat land gewoon achtergelaten voor ons ; het uitverkoren volk

Citaat:
Ik heb het nooit ontkent dat de geboorte van Israël bloederig was. En spreek dat ook niet goed. Maar ik wijs weeral met de vinger naar de VN.
de Vn heeft sindsdien een hele lijst van resoluties gestemd tegen de israelische agressie en landdiefstal, maar de zionitsiche lobbyisten hebben zowel de democrats als de republikeinen zo stevig bij de ballen dat elke afdwingbare resolutie op een Us veto stoot.
maar ik kan ermee akkoord gaan dat dit beslissingsproces dient te worden herzien. Het aanhoudend Us veto jegens sancties tegen israel is een erg beschamend voorbeeld van het falen ervan.

.

Citaat:
Eneuh, ik wil niet volwassen worden, .
bleek al uit uw "kennis" van zaken of eerder gezegd gebrek daaraan
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 7 maart 2008 om 17:33.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2008, 18:05   #64
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Waarom was dat babytje nabij verschillende gewapende mensen?

Misschien omdat Pa, broer, neef ,en de rest van de woestijnroversbende "thuis " hun Kalasnikovs aan het reinigen waren.
En Ma in Boerka niet snel genoeg kon gaan lopen toen de kogels in't rond vlogen.
Snap je het niet? Die baby was een gevaarlijke terrorist. Wat deed ze anders tussen gewapende mensen? Ze beginnen erg jong aan hun opleiding.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2008, 18:16   #65
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Snap je het niet? Die baby was een gevaarlijke terrorist. Wat deed ze anders tussen gewapende mensen? Ze beginnen erg jong aan hun opleiding.
Net zoals scholieren, bedoel je? Of kinderen die een pizzaatje gaan eten? Of naïeve sporters?
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2008, 22:16   #66
Bolsjewiek
Minister
 
Bolsjewiek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Locatie: Limburg
Berichten: 3.697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Marlientje, ergens in het verleden leefden de Isaëli en Palestijnen vredig samen in één land.

En als de terroristen eindelij eens stoppen met bussen vol schoolkinderen en vrouwen met Baby's op te blazen, wel dan kunnen die Israëlische soldaten ook eindelijk naar huis.


En verder, in een vuurgevecht kijk je niet wat er beweegt, maar schiet je op alles wat beweegt.
Het is dan jij of deze die je hebt zien bewegen.
De Israëlieten hebben ooit eens vredig samengeleefd met de Filistijnen, verre voorouders van het Palestijnse volk, en een der Zeevolkeren. Nadat ze elkaar enkele decennia/eeuwen de koppen in hadden geslagen, verenigden ze zich en vormden het Koninkrijk Israël. Na de Joodse opstanden in 79 en later rond125 besloten de Romeinen tot grondige vernietiging van de Israëlitische cultuur. De joden werden vervolgd, de Diaspora begon.
De Filistijnen bleven daar leven, vermengden zich later met de Arabieren, de Turken en weet ik veel wat nog allemaal doorheen de geschiedenis.
En dan 1948 : de joden krijgen hun Beloofde Land van de NAVO. De Palestijnen (afgeleid van het woord Peleset, andere naam voor Filistijnen) moeten maar opkrassen. Dit was niet moeilijk realiseerbaar: Palestina ging gewoon over van Britse onderdrukking naar zionistische onderdrukking.

Het ligt niet aan Hamas.
__________________
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen"
Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2008, 09:24   #67
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
En dan 1948 : de joden krijgen hun Beloofde Land van de NAVO. De Palestijnen (afgeleid van het woord Peleset, andere naam voor Filistijnen) moeten maar opkrassen. Dit was niet moeilijk realiseerbaar: Palestina ging gewoon over van Britse onderdrukking naar zionistische onderdrukking.
correctie:
het engelse mandaatgebied, ook wel Palestina genoemd, wordt in twee verdeeld.

het grootste gedeelte (3/4) wordt toegevoegd aan Transjordanie en wordt Arabisch gebied bestempeld. De daar aanwezige Joden moeten verplicht verhuizen.
Men noemt dit nu "Jordanie"

het laatste kwartje wordt Israel genoemd en wordt aan Joodse bewoners toegewezen. De daar wonende arabische moslims hoeven helemaal niet te verhuizen. Degenen die dit wensen wonen er tot op vandaag en zitten zelfs mee in het parlement.

(Dit gebeurde in een periode dat in Turkije de Griekse christenen naar Griekenland werden gestuurd en de Turkse moslims naar Turkije moesten gaan.
Op EIGEN VRAAG hebben de Pakistanen ook hun eigen afscheiding geëist van India, om zodoende een eigen moslimland te creëren.
MILJOENEN mensen hebben die volksverhuizing meegemaakt.
Enkel het minuscule Israel werd niet door de moslims aanvaard en moest in zee worden gedreven)

In de jaren die volgen (ik ga niet het hele verhaal nog eens uit de doeken doen) zijn ongeveer 500.000 Arabische moslims uit Israel gaan vluchten, OP AANRADEN VAN HUN GELOOFSBROEDERS, die ze bijgevolg in blijvende kampen onderbracht. Ze mogen geen deel uitmaken van de bevolking in de landen waar ze naartoe vluchtten.

Tegelijk zijn er ongeveer 850.000 Arabische Joden verjaagd uit de Arabische landen en opgevangen in Israel, waar ze nu gewoon deel uitmaken van de bevolking.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2008, 13:27   #68
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
De Israëlieten hebben ooit eens vredig samengeleefd met de Filistijnen, verre voorouders van het Palestijnse volk, en een der Zeevolkeren. Nadat ze elkaar enkele decennia/eeuwen de koppen in hadden geslagen, verenigden ze zich en vormden het Koninkrijk Israël. Na de Joodse opstanden in 79 en later rond125 besloten de Romeinen tot grondige vernietiging van de Israëlitische cultuur. De joden werden vervolgd, de Diaspora begon.
De Filistijnen bleven daar leven, vermengden zich later met de Arabieren, de Turken en weet ik veel wat nog allemaal doorheen de geschiedenis.
En dan 1948 : de joden krijgen hun Beloofde Land van de NAVO. De Palestijnen (afgeleid van het woord Peleset, andere naam voor Filistijnen) moeten maar opkrassen. Dit was niet moeilijk realiseerbaar: Palestina ging gewoon over van Britse onderdrukking naar zionistische onderdrukking.

Het ligt niet aan Hamas.

correcte analyse.

Ongeacht de geschiedsvervalsing die sindsdien door het zionisme is gestart, beginnen steeds meer mensen de waarheid te ontdekken over de wanpraktijken van de zionstaat.
het zijn de zionisten die begonnen zijn met bomaanslagen, ze zijn economisch niet zelfstandig, de palestijnen hadden een bloeiende agrarische economie, de palestijnen leefden vreedzaam met de joden totdat het zionisme de boel kwam verzieken etc etc.

het ligt overduidelijk aan het zionisme. daar zijn al vele miljoenen slachtoffers voor gevallen. De ganse destabilisatie in het MO is het resultaat ervan.
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2008, 13:37   #69
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Dat bruut geweld wil maar niet stoppen...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2008, 13:49   #70
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chipie Bekijk bericht
Dat bruut geweld wil maar niet stoppen...
ik dacht even dat hij ermee aan het zwansen was, maar die jongen méént dat precies hé?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2008, 13:49   #71
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.387
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Bruut Geweldenaartje.

We zijn het er al wel over eens dat de VN de oorzaak is van al dat gezeik in Israël/Palestina.

Maar wie zijn dan de eigenlijke "starters" van de Suez Crisis, de 6daagse oorlog en de Yom Kippoer Oorlog?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2008, 14:15   #72
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik dacht even dat hij ermee aan het zwansen was, maar die jongen méént dat precies hé?

Wel dat jij zeer selectief verontwaardigt bent , dat meen ik idd ja.
dat je een zionistisch minister die spreekt van een holocaust , of shoah (what's in a name) onder de palestijnen blijkbaar niet erg vind, dat meen ik ja.
dat je blijkbaar meer geeft om een tiental religieuze zionistische fanaten dan meer dan 100 Palestijnse slachtoffers waaronder een BABY ( JA EEN BABY) , dat meen ik idd ja.
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2008, 14:21   #73
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.387
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Die baby is doodgeschoten omdat die omringd was door militanten van een organisatie die de vernietiging van een land voorop stelt.

De Joodse slachtoffers van de ongeleide raket aanvallen hebben dat "excuus" niet.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2008, 14:23   #74
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Bruut Geweldenaartje.

We zijn het er al wel over eens dat de VN de oorzaak is van al dat gezeik in Israël/Palestina.?
nee, de zionistische lobby die zijn zin heeft kunnen doordrijven in de VN en tot op heden het veto van de US er steeds door krijgt dat is de oorzaak.

Citaat:
Maar wie zijn dan de eigenlijke "starters" van de Suez Crisis, de 6daagse oorlog en de Yom Kippoer Oorlog
diegenen die daar geimmigreerd zijn, de VN zover hebben weten te krijgen dat ze daar een staat verkregen en de autochtone bevolking hebben verdreven.
alle ellende vloeit voort als reactie op het zionisme.

zoals ik reeds zegde, als een waal Vlaanderen militair komt bezetten,begint te koloniseren en toe te eigenen, dat op één of andere manier in de VN weet te "regelen" zonder dat wij daar inspraak in hebben en gesteund wordt door het franse leger, zal ik mij ook gewapenderhand verzetten. en ik hoop dat ik en mijn zonen dan even taai mogen zijn als de palestijnen in ons verweer.
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2008, 14:28   #75
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Die baby is doodgeschoten omdat die omringd was door militanten van een organisatie die de vernietiging van een land voorop stelt.

De Joodse slachtoffers van de ongeleide raket aanvallen hebben dat "excuus" niet.

ah, dat is dus een "excuus" voor een baby af te maken. IOmringd? jij was er blijkbaar bij...

Wel, dan behoren die enkele zionistische slachtoffers tot een regime dat de palestijnen wil verdrijven,hun land wil koloniseren en zelfs uitmoorden (een shoah, holocaust moet je toch zo verstaan)...

dat is dan ook een "excuus". .
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2008, 14:34   #76
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Bon. Even noteren dat de palestijnse kinderen, die blijkbaar van honger omkomen, dan toch nog snoepjes kunnen krijgen om de dood van Israelische kinderen te kunnen vieren.


Snoep en geweersalvo's voor kinderen om de dood van onschuldige kinderen te vieren.

Het FORUM der Joodse Organisaties is zwaar geschokt door de bloedige en laffe aanslag in Jeruzalem tegen jonge leerlingen terwijl ze de heilige geschriften bestudeerden.

Deze aanslag toont eens te meer dat blinde terreur die specifiek gericht is tegen onschuldige Israëlische burgers en in dit geval tegen onschuldige kinderen en jongeren, de tactiek is van terroristische groeperingen die geen vrede willen in de regio.

De uitbundige reacties van de jeugd in de straten van Gaza geven blijk van het aanzetten tot blinde haat door Hamas en dit vanaf de prilste jeugd.

Snoep en geweersalvo's, vreugde door kinderen om de dood van andere kinderen te vieren.

Het FORUM is van mening
-dat het systematisch eenzijdig veroordelen van de Israëlische politiek en het verzwijgen van de aanslagen tegen onschuldige Israëlische burgerdoelwitten,

-dat als de Europese fondsen voor de burgers van Gaza misbruikt worden om wapens en munitie te kopen i.p.v. de hongerige bevolking te voeden en te helpen

alle kansen op vrede zich steeds verder verwijderen.

Het FORUM biedt aan de familieleden van de slachtoffers haar innige deelneming aan en hoopt dat de gewonden een spoedig herstel zullen hebben.

Namens het FORUM der Joodse Organisaties
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2008, 14:45   #77
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Bon. Even noteren dat de palestijnse kinderen, die blijkbaar van honger omkomen, dan toch nog snoepjes kunnen krijgen om de dood van Israelische kinderen te kunnen vieren.
enkele kinderen die snoep zouden gekregen hebben...;verandert hoegenaamd niets aan de dramatische situatie van de Palestijnen , bevestigd door tal van hulporganisaties. dat je dat weer tracht te verdoezelen door er "blijkbaar" van te maken, is dus een bewijs van hetgeen ik hiervoor stelde. Je zeer selectieve verontwaardiging.

en zoals reeds gezegd , die school (seminarie) is een zionistische versie van een talibanschool. de afgestudeerden gaan liefst in dienst in de bezette gebieden om daar zoveel mogelijk palestijnen te verdrijven en af te maken.
Zelfs CNN moest toegeven dat het doelwit niet willekeurig was en dat de dader in toenemende mate zijn verontwaardiging over het afslachten van meer dan 100 Palestijnen in de afgelopen weken had geuit.


Citaat:
Het FORUM der Joodse Organisaties is zwaar geschokt
Hetzelfde forum dat KIFKIF steunt om het VB zijn dotatie te willen intrekken nu als ernstige en niet partijdige bron gebruiken.
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 8 maart 2008 om 14:47.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2008, 14:46   #78
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.387
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
En ik hoop dat ik en mijn zonen dan even taai mogen zijn als de palestijnen in ons verweer.
Taai? Lomp noem ik dat eerder, achterlijk is ook een goeie omschrijving.
En laf, burgers die hun leven wel willen herbouwen na de blunders van de internationale gemeenschap (ja, WO II en de holocaust zijn daar bij) gebruiken als schild.

Neen, als Militante Palestijn (als Vlaming in soortgelijke situatie) zou ik geen ongerichte aanvallen doen op burgers, maar gerichte aanvallen op overheidsstructuren, bij voorkeur de duurste dingen eerst. En militaire spullen zijn duur, dus als doelwit geschikt.

Wat ik wel zou doen:
Een Robin Hood imago opbouwen.
Zo min mogelijk doden te maken.
Burgers niet gebruiken als schild, dat werkt toch niet.(integendeel, op den duur heb je geen basis meer om op terug te vallen, op den duur is iedereen militant en doelwit.)
Geen radicale uitspraken doen. Niet "we kunnen niet spreken over", "uitroeien", "vernietigen" etc etc. Dat komt slecht over in de internationale media

Als inpalmer van het grondgebied zou ik zo min mogelijk acties ondernemen binnen de "veroverde" zone. De militaire aanwezigheid minimaliseren.
Goedkope , maar leuke doelwitten aanbieden waar bij voorkeur slachtoffers kunnen vallen van de tegenpartij.
Met zo min mogelijk ruchtbaarheid de tegenpartij de mogelijkheid bieden zich te integreren in de "eigen" maatschappij. Dit op een generatie of 3 gezien, en op zo'n manier dat de "tegenpartij cultuur" verwatert tot een holle slogan.

Maar idien het echt nodig is, de USSR methode gebruiken om zeker te zijn dat de tegenstander die te gevaarlijk word echt wel een groot, diep gat in de grond word.
Om het een schijn van "rechtvaardigheid" te geven krijgen "onschuldige burgers" de kans om zich terug te trekken, met een eerlijke compensatie. Maar wat wel zeker is, wapens en fondsen die ik niet kan in de gaten houden komen er niet buiten.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2008, 14:53   #79
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
en zoals reeds gezegd , die school (seminarie) is een zionistische versie van een talibanschool. de afgestudeerden gaan liefst in dienst in de bezette gebieden om daar zoveel mogelijk palestijnen te verdrijven en af te maken.
Waar haal je dat vandaan?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2008, 15:02   #80
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Taai? Lomp noem ik dat eerder, achterlijk is ook een goeie omschrijving.
En laf, burgers die hun leven wel willen herbouwen na de blunders van de internationale gemeenschap (ja, WO II en de holocaust zijn daar bij) gebruiken als schild.

Neen, als Militante Palestijn (als Vlaming in soortgelijke situatie) zou ik geen ongerichte aanvallen doen op burgers, maar gerichte aanvallen op overheidsstructuren, bij voorkeur de duurste dingen eerst. En militaire spullen zijn duur, dus als doelwit geschikt..
Ah, je militaire kennis is erg... onvolledig.
de Palestijnen hebben dat gedaan, maar het is pas sinds de aanval in Munchen dat de internationale gemeenschap interesse begon te krijgen in de situatie van de Palestijnen.

Het zwaar uitgerustte en goed door de US gefinancierde militaire Zionistische apparaat rechtstreeks aanvallen met je AK 47 (zoals de zionisten zeer gaarne zouden hebben) is pas DOM.


Citaat:
Wat ik wel zou doen:
Een Robin Hood imago opbouwen.
Hamas heeft dat gedaan, toen werden ze verkozen en werd GAZA volkomen geboycot.

Citaat:
Zo min mogelijk doden te maken.
Ook als de tegenstander wekelijks en qua dagelijks je eigen volk afmaakt op je eigen land en ondertussen verder koloniseert.... Denk niet dat ik die beheersing zou hebben. Maar goed, ik hoop dat ik het ook nooit moet ondervinden.

Citaat:
Burgers niet gebruiken als schild, dat werkt toch niet.(integendeel, op den duur heb je geen basis meer om op terug te vallen, op den duur is iedereen militant en doelwit.)
Geen radicale uitspraken doen. Niet "we kunnen niet spreken over", "uitroeien", "vernietigen" etc etc. Dat komt slecht over in de internationale media
Diezelfde media die MEMRI "vertalingen" verdraaiingen is beter, zomaar overneemt. de joden komen ons afmaken wordt ineens : we moieten zoveel mogelijk joden afmaken ; .


Citaat:
Als inpalmer van het grondgebied zou ik zo min mogelijk acties ondernemen binnen de "veroverde" zone.
dan kan je niet verder koloniseren...groot probleem voor zionisten !

Citaat:
De militaire aanwezigheid minimaliseren.
idem als hiervoor.

Citaat:
Goedkope , maar leuke doelwitten aanbieden waar bij voorkeur slachtoffers kunnen vallen van de tegenpartij.
Met zo min mogelijk ruchtbaarheid de tegenpartij de mogelijkheid bieden zich te integreren in de "eigen" maatschappij. Dit op een generatie of 3 gezien, en op zo'n manier dat de "tegenpartij cultuur" verwatert tot een holle slogan.
Oh, maar het recht op terugkeer van de palestijnen wordt nog steeds geweigerd door de zionisten.

Citaat:
Maar idien het echt nodig is, de USSR methode gebruiken om zeker te zijn dat de tegenstander die te gevaarlijk word echt wel een groot, diep gat in de grond word.
een israelische minister gaat die weg al op door te spreken van een shoah holcaust etc onder de palestijnen...

Citaat:
Om het een schijn van "rechtvaardigheid" te geven krijgen "onschuldige burgers" de kans om zich terug te trekken, met een eerlijke compensatie.
als vlaanderen ooit in een dergelijk parket zou komen, zou jij je dus laten afkopen...
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be