Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Geschiedenis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 augustus 2008, 14:14   #41
Stef Leeuwenhart
Staatssecretaris
 
Stef Leeuwenhart's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: het land tussen de torens van Gent en Brugge.
Berichten: 2.580
Standaard

Waren er onlangs geen neonazi's in Israel gearresteerd, Joden met een Oekraïnse achtergrond dacht ik?
Stef Leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2008, 20:46   #42
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky Bekijk bericht
een threadje over de discussie die werd opgestart ergens anders. Iemand beschuldigde mij ervan dat ik niet kon bewijzen dat er joodse nazi's waren. Enfin, na opzoekwerk kwam ik tot de volgende voorbeelden.


zoals reeds aangehaald door Roskam... "Hitler's Jewish Soldiers: The Untold Story of Nazi Racial Laws and Men of Jewish Descent in the German Military (University Press of Kansas, 2002)" door Bryan mark Riggs. Ik heb het toevallig gevonden in de bibliotheek toen ik opzoekwerk deed over sturmartillerie. Ik heb tevens ongeveer 100 documentaires (van Discovery en History Channel, + commentaar erbij van oxford en cambrigde professoren) die ook gewag maken van de joodse nazi's in enkele stukken.

ALLE namen die nu volgen komen hoedanook niet ui het reeds vermelde boek... het is reeds enkele jaren geleden dat ik het gelezen heb. Een mens kan al die namen niet onthouden hoor

de werhmacht generaal die vermeld werd:
Generaal Helmut Wilberg (google leert mij dat hij bij de Luftwaffe zat). Hij was 'maar' een half-jood. Hitler heeft hem "ver-arischt".
In één van mijn films werd nog een tweede vermeld. Ik zal proberen mijn 200 uur aan documentaires eens te overlopen om die naam op te vissen.

over die SS soldaten: ik heb enkele namen:
- Scherwitz (concentratie-kamp commandant): opgevoed in het Yiddish, volledige jood. Kon bij het SS gaan omdat zijn achtergrond niet gecheckt was. Hij was zelfs lid van een Einzatsgruppe en doodde dus joden... ironie ten top eigenlijk. Er is zelfs een boek geschreven over deze man. Men denkt dat hij als joodse SS-er probeerde joden te redden (�* la Shindler dus). hier even een linkje naar een opsomming van wat er in dit boek beschreven wordt (het is trouwens een zéér interessante site voor mensen die geïnteresseerd zijn in de wereldoorlogen): http://forum.axishistory.com/viewtopic.php?t=63484
- Chicheportich (8° Sturmbrigade)
- beste voorbeeld van allemaal:SS-obersturmbahnführer Sommer. Leider van de SS-divisie Das Reich (één van de elitedivisies van de SS). Wordt vermeld in mijn documentaire over deze SS divisie.
- de 33ste Waffen-SS Grenadier Divisie "Charlemagne" bevatte veel franse joden. Ik kan u helaas geen namen geven hierover.
- Emil Maurice (SS StandertenFuhrer)
- Marder (soldaat in het Waals Legioen - rang kan ik u niet geven spijtig genoeg).
- Solomon Perel: zijn relaas kan u hier lezen (ook weer een boek over verschenen): http://www.history.ucsb.edu/faculty/...hPerelRuth.htm
- u weet ongetwijfeld (aangezien u klaarblijkelijk meer weet over deze zaken dan ik) dat de SS (en voornamelijk de Waffen-SS tak) enorm veel "vreemdelingen' opnam in zijn rangen: Lithouwse, Poolse, oekraïnse,... Ik kan u helaas geen namen geven, maar er waren in die landen heel wat joden en dus is het aannemelijk dat enkelen ook de SS vervoegd hebben. De 'controle' in die landen van de arische achtergrond was meestal erg euhm 'zwak'... maar idd... ik kan geen namen noemen.
- de Karaïten (dit zijn Joodse Turken) werden 'vrijgesteld' van het 'joden-lot' dat andere joden moesten ondergaan. Zij werden beschouwd als 'turken die toevallig het geloof van Moses volgden' en werden daardoor niet gelijkgeschakeld met de 'normale' joden. Deze vormden zelfs een speciale eenheid: het Idel Ural Legion. Zij werden dus ge-ari-zeerd/gearianiseerd? ("arianised" is het woord dat gebruikt wordt, ik weet niet direct hoe het te vertalen).
- er zaten zelfs joden op het beroemde schip de KMS Bismarck: "Kapitän zur See Ernst Lindemann (commandant) weigerde om zijn joodse officiren te ontslaan (beschreven in "The Discovery of the Bismarck" door Robert D. Ballard). Nu mag u gerust deze grote ontdekker een leugenaar noemen, ik geloof em als hij historisch onderzoek doet...
-...

@ Roskam... blijf to the point hé. De hele discussie ging om het feit of ze bestonden of niet. Ik wil gewoon aantonen dat de geschiedenis niet zo 'perfect' is als ze verteld wordt in de schoolbanken. en om op uw eerder gestelde vragen terug te komen:
- ja, ze voelden zich waarschijnlijk een echte Duitser... logisch. Hier ging de discussie niet over.
- ja ze werden ge-ari-aniseerd (haal ik meerdere malen aan in mijn voorbeelden). Hier ging de discussie echter ook niet over.
- ja, er werd gefoefeld (wordt ook bewezen in mijn voorbeelden). again...
mijn post was trouwens een reply niet op de uwe, maar op die van UFSIA
Toevaliig volgende passage gelezen:
Citaat:
In april-mei 1942 worden twee korpsen opgericht: een Brussels korps onder leiding van oud-Spanjestrijders telde hoofdzakelijk kp'ers uit de jongerenbeweging. Het tweede mobiel korps, geleid door de Bulgaarse communist Todor Anguélov bestond uit drie compagnies met joodse strijders, opgedeeld volgens hun afkomst uit Polen en centraal Europa (Hongarije, Roemenië en Joegoslavië). Zij saboteerden de deportatie en voerden aanslagen uit tegen collaborerende joden. Anguélov, die aangehouden werd op 19 januari 1943 en in Breendonk opgesloten, werd daar op 30 november 1943 als gijzelaar gefusilleerd.
http://www.getuigen.be/Getuigenis/3d...ische%20verzet
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2008, 10:24   #43
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter
 
lomeanor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 9.853
Standaard

interessant
lomeanor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2008, 15:11   #44
Fiere Jood
Provinciaal Gedeputeerde
 
Fiere Jood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2008
Berichten: 944
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stef Leeuwenhart Bekijk bericht
Waren er onlangs geen neonazi's in Israel gearresteerd, Joden met een Oekraïnse achtergrond dacht ik?
Israel importeerde een massa mensen uit de voormalige Sovjet-Unie waarvan een grote deel niet zeker Joden zijn.
De economie was toen slecht in de Sovjet-Unie dat iedereen op die ogenblik de staat Israel zag als ultieme redding.
Er is dus grote kans dat die paar tieners niet van Joden afstammen,al weet ik het niet zeker.
__________________
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says
Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands.

Published 12:49 11.05.11

Laatst gewijzigd door Fiere Jood : 4 november 2008 om 15:12.
Fiere Jood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2008, 10:38   #45
Ramuntxo
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 29 november 2008
Berichten: 58
Standaard

Volgens de joodse wetten en geplogenheden is jood elk kind dat uit een joodse vrouw geboren wordt. De afkomst van de vader is er van geen tel.

De oorsprong van deze wet is Jezus Christus, wiens vader een Romeins centurion was.

Rudolf Hess en Martin Bormann waren langs vaderszijde van joodse afkomst,
maar waren dus geen joden.

Dat was ook het geval voor Pieter Paulus Rubens en Godfried van Bouillon.

De vader van Adolf Hitlers moeder was de Oostenrijkse jood Frankenberger.

Daarentegen was de moeder van Reinhard Heydrich jodin. Hij was dus een jood,
evenals Adolf Eichmann.

Voor zover nodig : Jozef Stalin was een jood.
Ramuntxo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2008, 09:22   #46
Stef Leeuwenhart
Staatssecretaris
 
Stef Leeuwenhart's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: het land tussen de torens van Gent en Brugge.
Berichten: 2.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ramuntxo Bekijk bericht


De vader van Adolf Hitlers moeder was de Oostenrijkse jood Frankenberger.

Het is al lang aangetoond dat deze bewering vals bleek te zijn.
Stef Leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2008, 09:28   #47
hotschizodiscocop
Staatssecretaris
 
hotschizodiscocop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2007
Berichten: 2.945
Standaard

Is dit nieuws?
hotschizodiscocop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2008, 11:59   #48
Ramuntxo
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 29 november 2008
Berichten: 58
Standaard

Frankenberger, die de moeder van Adolf Hitler vanaf diens geboorte tot aan haar
huwelijk maandelijks (zwijg)geld gaf, was dus een weldoener (sic).
Ramuntxo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2008, 12:07   #49
Stef Leeuwenhart
Staatssecretaris
 
Stef Leeuwenhart's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: het land tussen de torens van Gent en Brugge.
Berichten: 2.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ramuntxo Bekijk bericht
Frankenberger, die de moeder van Adolf Hitler vanaf diens geboorte tot aan haar
huwelijk maandelijks (zwijg)geld gaf, was dus een weldoener (sic).
Die Frankenberger heeft nooit bestaan, het was een fantasietje van Hans Frank. Hitlers vader was Alois Hitler en zijn moeder Klara. De vader Van Adolf heette eerst Schickelgruber. De moeder trouwde pas vijf jaar na de geboorte met Johann Georg Hiedler en die werd dan officieel zijn vader. Zijn echtte vader zou echter de broer van Johann Georg geweest zijn, Johann Nepomuk Hiedler. Die was echter al getrouwd met een Eva Decker en daarom werd zijn buitenechtelijke zoon op het boekje van zijn broer geschreven. (de notaris heeft de naam fonetisch opgeschreven daar de getuigen allen analfabeet waren, Hiedler werd dus Hitler).
Op het proces van Neurenberg verklaarde de nazi minister van justitie Hans Frank dat de grootmoeder van Hitler een verhouding had gehad met een jood Frankerberger uit Graz waar ze als dienstmeisje bij werkte. onderzoek wees echter uit dat er geen familie Frankerberger heeft gewoond in Graz. (er woonden sowieso geen joden in Graz, een keizerlijk decreet verbood hen om in Stiermarken te vestigen).
Er is geen enkele twijfel over de afkomst van Hitler waarom zouden ze er dan wetenschappelijk onderzoek naar verrichten?? Het Hitler is een jood verhaal komt van de valse verklaringen daaromtrent van Hans Frank, verklaringen die na onderzoek weerlegt zijn.
Stef Leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2008, 12:09   #50
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Als je leugens verspreidt, probeer tenminste de details juist te hebben.

Het "Frankenberger verhaal" gaat niet over Adolf Hitler's moeder, maar over zijn grootmoeder langs vaders zijde.

Zoals oa door Kershaw aangetoond is het hele "Frankenberger verhaal" een verzinsel, daar er in die tijd helemaal geen Joden in Graz woonden.

"Frankenberger" was dus noch de grootvader van Hitler, noch een weldoener, hij heeft nooit bestaan.

En daar dit idioot verhaal al verschillende keren op dit forum ter sprake kwam zal ik niet nogmaals de bronnen geven. Believers trekken zich van bronnen toch niets aan.

Nu maak ik me evenmin de illusie dat de verspreiders van dit soort leugens zich iets aantrekken van feiten.
Dit stupiede "Hitler was een half/kwart Jood" zal steeds terugkomen, steeds zonder de minste aanwijzing, steeds met het totale negeren van de bewijzen die het ontkrachten.

Dit stupiede "Hitler was een half/kwart Jood" staat los van de historische werkelijkheid, maar vertelt wel veel over de kerels die het maar blijven verspreiden.

EDIT: Stef Leeuwenhart typt sneller!
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan

Laatst gewijzigd door Firestone : 2 december 2008 om 12:23.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2008, 12:43   #51
Vaandeldrager
Schepen
 
Vaandeldrager's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 juni 2007
Locatie: Nederland-Vlaanderen
Berichten: 498
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ramuntxo Bekijk bericht
Rudolf Hess en Martin Bormann waren langs vaderszijde van joodse afkomst,
maar waren dus geen joden.

Dat was ook het geval voor Pieter Paulus Rubens en Godfried van Bouillon.
Bron?
Citeer enkel deze twee zinnen, die nl. het topje van de ijsberg vormen.
De rest is pertinente onzin, behalve waar het R. Heydrich betreft.

Het enige wat opvallend genoemd kan worden is dat R. Hess' moeder van Griekse afkomst was. (zie: http://www.ethniko.net/blog/rudolf-hess-greek )
__________________
Immotus nec iners

Laatst gewijzigd door Vaandeldrager : 2 december 2008 om 12:51.
Vaandeldrager is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2008, 12:51   #52
Vorenus
Banneling
 
 
Vorenus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 augustus 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 8.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vaandeldrager Bekijk bericht
Bron?
Waarschijnlijk geen of anders één of andere complottenwebsiteke
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2008, 22:22   #53
Stef Leeuwenhart
Staatssecretaris
 
Stef Leeuwenhart's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: het land tussen de torens van Gent en Brugge.
Berichten: 2.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
EDIT: Stef Leeuwenhart typt sneller!
Stef Leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2008, 22:51   #54
lollysticky
Minister
 
lollysticky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 augustus 2007
Berichten: 3.803
Standaard

het Frankenberger verhaal is idd een hoax
er bestaat een documentaire over (alleszins ik heb ze toch al gezien) die uitlegt hoe het juist in elkaar zit.
__________________
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum)
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."
lollysticky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2009, 00:58   #55
Nederlander1981
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 19 oktober 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ramuntxo Bekijk bericht
Volgens de joodse wetten en geplogenheden is jood elk kind dat uit een joodse vrouw geboren wordt. De afkomst van de vader is er van geen tel.

De oorsprong van deze wet is Jezus Christus, wiens vader een Romeins centurion was.

Rudolf Hess en Martin Bormann waren langs vaderszijde van joodse afkomst,
maar waren dus geen joden.

Dat was ook het geval voor Pieter Paulus Rubens en Godfried van Bouillon.

De vader van Adolf Hitlers moeder was de Oostenrijkse jood Frankenberger.

Daarentegen was de moeder van Reinhard Heydrich jodin. Hij was dus een jood,
evenals Adolf Eichmann.

Voor zover nodig : Jozef Stalin was een jood.
Goedendag iedereen op dit Belgische forum

Ik heb me speciaal aangemeld op dit forum om kort even op deze post te reageren. Van praktisch geen, en dan bedoel ik ook geen (uitgezonderd Iosif Djoegasjvili - Josef Stalin), van deze hierboven aangehaalde personen (van Pieter Rubens en Godfried van Bouillon heb ik echter te weinig kennis om op in te gaan) is ook maar het geringste vastgestelde bewijs dat zij van joodse afkomst waren.
Dit zal wellicht anders zijn wanneer we in staat zouden zijn om terug te gaan in hun volledige bloedslijn tot in het begin onzer jaartelling, maar dat terzijde

Rudolf Hess en Martin Bormann waren zelfs niet van vaderszijde ook maar enigzins terug te voeren tot iemand met joods bloed c.q. afkomst.

Zoals eerder aangehaald is het verhaal van Hitler complete lariekoek en krijgen historici (zoals ik) en geschiedenis liefhebbende personen dit helaas maar niet uit de wereld door mensen die hun haat jegens deze man, laten prevaleren voor geschiedkundige waarheid.

Het verhaal van Reinhard Heydrich blijkt evendoch een wat verwoedere claim te zijn. Ook deze is tot op heden nergens onomstotelijk vast komen te staan.
Deze kan tot op heden ook alleen maar geschaard worden onder dezelfde geruchten/aantijgingen c.q. zwartmakerijen als dat Hitler één zaadbal zou hebben of er onappetijtelijke seksuele fantasieën op nahouden, veelal voortgekomen uit politieke motivaties of het streven om Hitler af te doen als de naar aarde gezonden satan.

Adolf Eichman werd in zijn jeugd vaak gepest wegens zijn, inderdaad, donkere uiterlijk/voorkomen. Maar ook hier is er wederom ook geen enkel bewijs die uw claim ondersteund.

Ik geef u een compliment dat u mij heeft weten te overtuigen om lid te worden van dit forum, vanwege uw poging tot verkrachting van de moderne geschiedenis. Meer credit zou ik u op deze post van u ook niet willen geven

Met vriendelijke groet,

Johan

Ps: tevens wil ik ook, even terzijde, mijn complimenten uitdrukken richting lollysticky. Dit vanwege het feit dat hij/zij de kalmte weet te bewaren n.a.v. enkele aantijgingen richting zijn/haar adres gedaan door enkele opponenten in deze discussie (waar ik mij overigens niet in wens te verzeilen ). De materie van deze discussie, welke nog steeds erg gevoelig ligt bij grote delen van de Europese bevolking en waar vaak niet wordt uitgegaan van feitelijke gegevens, maar veeleer uit emotie.

Laatst gewijzigd door Nederlander1981 : 19 oktober 2009 om 01:06.
Nederlander1981 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2009, 11:40   #56
Alvas
Schepen
 
Alvas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2008
Locatie: AARS-SCHOT
Berichten: 435
Standaard

Wel jongens ik heb hier niet veel gelezen , Maar ik heb hier thuis een boek liggen "Het boek der kampen" van Ludo van Eck. In dat boek staat geschreven dat Hitler financiële steun van zionisten kreeg. Kijk maar wat er na WO2 gebeurde, en hoe het nu nog steeds escaleert.
Alvas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2009, 15:34   #57
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Israel importeerde een massa mensen uit de voormalige Sovjet-Unie waarvan een grote deel niet zeker Joden zijn.
De economie was toen slecht in de Sovjet-Unie dat iedereen op die ogenblik de staat Israel zag als ultieme redding.
Er is dus grote kans dat die paar tieners niet van Joden afstammen,al weet ik het niet zeker.
Dat is toch uiterst triestig, niet? En daarvoor moesten al die Palestijnen verdreven worden...
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 15:19   #58
Burkide
Europees Commissaris
 
Burkide's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2007
Locatie: Achter Gods rug
Berichten: 6.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Israel importeerde een massa mensen uit de voormalige Sovjet-Unie waarvan een grote deel niet zeker Joden zijn.
De economie was toen slecht in de Sovjet-Unie dat iedereen op die ogenblik de staat Israel zag als ultieme redding.
Er is dus grote kans dat die paar tieners niet van Joden afstammen,al weet ik het niet zeker.
Zijn dat niet voornamelijk mensen die op hun Sovjetdocumenten als национальност ('nationaliteit') 'еврей' hadden staan, d.w.z. 'jood-als-(sub)nationaliteit'. De национальност was een legale categorie die te onderscheiden valt van het staatsburgerschap (Гражданство). 'Joden' waren een erkende etnonationale groep, net zoals anderen op hun documenten 'Rus', 'Tataar' of 'Est' hadden staan. Die stond los van eigenlijke kennis van of participatie aan de joodse cultuur (religiositeit, kennis van het Jiddisj,...). Velen waren/zijn dan ook geen jood in de halachische zin, omdat ze hun 'nationaliteit' van hun vader 'geërfd' hadden (kinderen uit een etnisch gemengd gezin moesten op een bepaalde leeftijd een keuze maken tussen de nationaliteit van de vader of die van de moeder).
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het racisme van MR-FDF tegen de volkwijken en de "allochtonen" die er zich in bevinden is hetzelfde oude racisme van MR-FDF tegen de "sales flamands". Dàt is de sociologische realiteit in Brussel. Het wordt tijd dat we ons allemaal verenigen tegen deze onuitstaanbare, misprijzende bourgeoisie i.p.v. ons steeds opnieuw te laten verdelen.
Burkide is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 16:05   #59
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Wel, dat is nu iets nieuws. Wist ik niet. Nooit geweten. Zal toch moeten checken of het wel allemaal klopt.
Kunt dan misschien tegelijk nagaan in hoeverre een docu van National Geograpic strookt met de waarheid met betrekking op de Kriegsmarine. Naar het schijnt zou deze ook z'n deel aan joods officieren hebben gehad (iets wat vele Duitsers wisten maar wat na WO2 voor sommige niet al te interesant bleek te zijn, u weet wel door bepaalde verhalen enz.). De vrouw van van Admiraal Lütjens als ik me niet vergis, zou eveneens joods geweest zijn.

Of zoals in Nederland bv. de Mussert joden. Deze waren ondergebracht in een villa of een soort villa en hebben met z'n alle WO2 overleefd op één enkel uitzondering na, een schrijnwerker. Zijn wel allemaal zaken die ooit het papier hebben gehaald maar niet de belangstelling. Men zou zich kunnen afvragen waarom niet hé.
__________________
Gott mit uns.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2009, 11:05   #60
Renesse
Minister-President
 
Renesse's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juli 2008
Berichten: 4.861
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky Bekijk bericht
- Solomon Perel: zijn relaas kan u hier lezen
http://www.youtube.com/watch?v=_zt7u0DTWCg
__________________
Renesse is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be