Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 17 mei 2004, 09:03   #1
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Waar?

Gent
ICC
Citadelpark

Wanneer?

23/05/2004
van 14 u. tot 16.30 u.


Aan het personeel van andere partijen, gelieve onze leden deze keer voorang te geven om te zitten
giserke is offline  
Oud 17 mei 2004, 12:36   #2
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Alle 10 de NiVeA'ers worden gevraagd aanwezig te zijn!
Guderian is offline  
Oud 17 mei 2004, 12:49   #3
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Alle 10 de NiVeA'ers worden gevraagd aanwezig te zijn!
De vorige keer was er een honderdvoud aanwezig van het getalletje dat u gaf. De laatste keer dat uw NSV voor een Blank Europa ging betogen was de opkomst makkelijker in tientallen uit te drukken...
zorroaster is offline  
Oud 17 mei 2004, 12:52   #4
vrijevlaming
Banneling
 
 
vrijevlaming's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 7.535
Standaard

ik zit midden in examens, maar ik stuur vervanging

Zorg er maar voor dat het kot weer te klein is!!
vrijevlaming is offline  
Oud 17 mei 2004, 12:59   #5
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Alle 10 de NiVeA'ers worden gevraagd aanwezig te zijn!
De vorige keer was er een honderdvoud aanwezig van het getalletje dat u gaf. De laatste keer dat uw NSV voor een Blank Europa ging betogen was de opkomst makkelijker in tientallen uit te drukken...
1000 man? Voor een politieke partij???? Hahahaha... Het Vlaams Blok kan in de praktijk geen meeting meer houden in het ICC omdat de zaal te klein is! Op hun laatste meeting daar waren er 3000 aanwezigen.
Uw vergelijking met de NSV is nogal zwak, de NSV is geen partij maar een politieke studentenclub. De NSV-betoging van 11 maart haalde 400 deelnemers, een tegenbetoging van extreem-links haalt er 700 als ze al hun krachten mobiliseren, zijnde de ALS / LSP, de PVDA-Comac, de Groene studentjes en jongeren, de anarchisten en krakers, de SAP / SJW'ers, vakbondsmedewerkers, sossen en andere Animo-pipo's,...
Guderian is offline  
Oud 17 mei 2004, 13:00   #6
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming
ik zit midden in examens, maar ik stuur vervanging

Zorg er maar voor dat het kot weer te klein is!!
ge kunt potverdomme zien dat ge erzijt! of ge kunt heel het forum trakteren!
Examens pfff this toch geen jeugd meer als wij vroeger hé.
giserke is offline  
Oud 17 mei 2004, 13:01   #7
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster

De vorige keer was er een honderdvoud aanwezig van het getalletje dat u gaf. De laatste keer dat uw NSV voor een Blank Europa ging betogen was de opkomst makkelijker in tientallen uit te drukken...
1000 man? Voor een politieke partij???? Hahahaha... Het Vlaams Blok kan in de praktijk geen meeting meer houden in het ICC omdat de zaal te klein is! Op hun laatste meeting daar waren er 3000 aanwezigen.
Uw vergelijking met de NSV is nogal zwak, de NSV is geen partij maar een politieke studentenclub. De NSV-betoging van 11 maart haalde 400 deelnemers, een tegenbetoging van extreem-links haalt er 700 als ze al hun krachten mobiliseren, zijnde de ALS / LSP, de PVDA-Comac, de Groene studentjes en jongeren, de anarchisten en krakers, de SAP / SJW'ers, vakbondsmedewerkers, sossen en andere Animo-pipo's,...
VB 700.000 kiezers 1600 man
N-VA 200.000 kiezers 1200man in hasselt
giserke is offline  
Oud 17 mei 2004, 13:03   #8
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
VB 700.000 kiezers 1600 man
1600? Waar dan wel? Op hun laatste congres in het gentse ICC was er 3000 man aanwezig. lang niet iedereen kon in de zaal, waar de mensen al op trappen en rechtstaand tegen de wanden plaats moesten nemen.

Citaat:
N-VA 200.000 kiezers 1200man in hasselt
De overtuigde minderheid?
Guderian is offline  
Oud 17 mei 2004, 13:06   #9
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
VB 700.000 kiezers 1600 man
1600? Waar dan wel? Op hun laatste congres in het gentse ICC was er 3000 man aanwezig. lang niet iedereen kon in de zaal, waar de mensen al op trappen en rechtstaand tegen de wanden plaats moesten nemen.

Citaat:
N-VA 200.000 kiezers 1200man in hasselt
De overtuigde minderheid?
in een zaal met 1500 plaatsen?
giserke is offline  
Oud 17 mei 2004, 13:13   #10
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
in een zaal met 1500 plaatsen?
Een paar honderden konden niet binnen, terwijl velen hadden plaats genomen op de trappen en langs de wanden, de in-en uitgangen van de zaal,...
Guderian is offline  
Oud 17 mei 2004, 13:17   #11
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
in een zaal met 1500 plaatsen?
Een paar honderden konden niet binnen, terwijl velen hadden plaats genomen op de trappen en langs de wanden, de in-en uitgangen van de zaal,...
1500 op de trappen en gangen? ik moet u vertellen de laatste keer dat wij in het ICC een meeting hadden waren er 300 teveel aanwezig, de brandweer heeft ze vriendelijk verzocht naar buiten te gaan.
Dus ga uw leugens van 3000 man elders verkopen hé
giserke is offline  
Oud 17 mei 2004, 13:17   #12
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster

De vorige keer was er een honderdvoud aanwezig van het getalletje dat u gaf. De laatste keer dat uw NSV voor een Blank Europa ging betogen was de opkomst makkelijker in tientallen uit te drukken...
1000 man? Voor een politieke partij???? Hahahaha... Het Vlaams Blok kan in de praktijk geen meeting meer houden in het ICC omdat de zaal te klein is! Op hun laatste meeting daar waren er 3000 aanwezigen.
Uw vergelijking met de NSV is nogal zwak, de NSV is geen partij maar een politieke studentenclub. De NSV-betoging van 11 maart haalde 400 deelnemers, een tegenbetoging van extreem-links haalt er 700 als ze al hun krachten mobiliseren, zijnde de ALS / LSP, de PVDA-Comac, de Groene studentjes en jongeren, de anarchisten en krakers, de SAP / SJW'ers, vakbondsmedewerkers, sossen en andere Animo-pipo's,...

ANIMO, SAP, GROEN waren niet aanwezig. De meeste 'krakers' wilden de directe 'confontatie' aangaan met de NSV en waren [size=2](gelukkig )[/size] niet aanwezig op de betoging. Vakbonden? Ge denkt toch niet zeker dat die hun leden zullen oproepen om met ons mee te betogen. Er was een kleine delegatie van Comac.

En waren op de NSV betoging ook geen mensen van NATION, VJM, GROEN-RECHTS, VLAAMS BLOK (Dewinter) aanwezig?
solidarnosc is offline  
Oud 17 mei 2004, 13:19   #13
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
in een zaal met 1500 plaatsen?
Een paar honderden konden niet binnen, terwijl velen hadden plaats genomen op de trappen en langs de wanden, de in-en uitgangen van de zaal,...
Ik dacht dat je geen lid was.
solidarnosc is offline  
Oud 17 mei 2004, 13:31   #14
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

1 ding kan ik verzekeren, tzal zondag weer spannen en ambiance zijn in het ICC.
Ik denk dat ik maandag best verlof neem. 8)
giserke is offline  
Oud 17 mei 2004, 13:38   #15
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian

Een paar honderden konden niet binnen, terwijl velen hadden plaats genomen op de trappen en langs de wanden, de in-en uitgangen van de zaal,...
Ik dacht dat je geen lid was.
Ben ik ook niet. De NSV was daar met een propagandastand aanwezig als "bevriende organisatie".
Guderian is offline  
Oud 17 mei 2004, 13:40   #16
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc

Ik dacht dat je geen lid was.
Ben ik ook niet. De NSV was daar met een propagandastand aanwezig als "bevriende organisatie".
partners in crime
giserke is offline  
Oud 17 mei 2004, 13:45   #17
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc

ANIMO, SAP, GROEN waren niet aanwezig. De meeste 'krakers' wilden de directe 'confontatie' aangaan met de NSV en waren [size=2](gelukkig )[/size] niet aanwezig op de betoging. Vakbonden? Ge denkt toch niet zeker dat die hun leden zullen oproepen om met ons mee te betogen. Er was een kleine delegatie van Comac.
Maak dat iemand anders wijs. De discussies tussen jullie en die COMAC'er op dit forum heb ik ook gevolgd hoor, een auto die was ingereden op de groep, het lastigvallen van PVDA'ers door LSP-leden,... Fraaie bedoening moet dat daar geweest zijn.
Ontken overigens niet dat er anarchisten en krakers naar die tegenbetoging van jullie komen, net als groenen en vakbondsmilitanten. We hebben ook onze infokanalen. Begrijpelijk anderzijds dat jullie die ganse tegenbetoging als organisatoren willen recupereren voor jullie trotskistische lijkenkar. Nu, als jij per sé het verhaaltje wil ophangen dat een partijtje van 250 leden (! !) plots 700 eigen mensen op de been brengt voor een betoging tegen een studentenclub, wil ik graag moeite doen om je te geloven. Maar het zal bij die moeite blijven... 8)

Citaat:
En waren op de NSV betoging ook geen mensen van NATION, VJM, GROEN-RECHTS, VLAAMS BLOK (Dewinter) aanwezig?
Sympathisanten of (oud-)leden van de NSV ja, inderdaad.
Guderian is offline  
Oud 17 mei 2004, 13:56   #18
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc

ANIMO, SAP, GROEN waren niet aanwezig. De meeste 'krakers' wilden de directe 'confontatie' aangaan met de NSV en waren [size=2](gelukkig )[/size] niet aanwezig op de betoging. Vakbonden? Ge denkt toch niet zeker dat die hun leden zullen oproepen om met ons mee te betogen. Er was een kleine delegatie van Comac.
Maak dat iemand anders wijs. De discussies tussen jullie en die COMAC'er op dit forum heb ik ook gevolgd hoor, een auto die was ingereden op de groep, het lastigvallen van PVDA'ers door LSP-leden,... Fraaie bedoening moet dat daar geweest zijn.
Ontken overigens niet dat er anarchisten en krakers naar die tegenbetoging van jullie komen, net als groenen en vakbondsmilitanten. We hebben ook onze infokanalen. Begrijpelijk anderzijds dat jullie die ganse tegenbetoging als organisatoren willen recupereren voor jullie trotskistische lijkenkar. Nu, als jij per sé het verhaaltje wil ophangen dat een partijtje van 250 leden (! !) plots 700 eigen mensen op de been brengt voor een betoging tegen een studentenclub, wil ik graag moeite doen om je te geloven. Maar het zal bij die moeite blijven... 8)

Citaat:
En waren op de NSV betoging ook geen mensen van NATION, VJM, GROEN-RECHTS, VLAAMS BLOK (Dewinter) aanwezig?
Sympathisanten of (oud-)leden van de NSV ja, inderdaad.
Als we 3.000 man op de been kunnen bregen naar aanleiding voor het Belgisch voorzitterschap van de EU in Gent dan is 700 maar een kleintje. Ik beweer nergens dat dit allemaal leden van de LSP waren alleen dat geen enkele organisatie uitgez. LSP voor deze acties heeft gemobiliseerd.

PS. In 1992 heeft Blokbuster een betoging van 40.000 man georganiseerd in Brussel. De grootste internationale anti-racisme betoging in de Europese geschiedenis.
solidarnosc is offline  
Oud 17 mei 2004, 16:00   #19
Philips Inc.
Minister-President
 
Philips Inc.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 november 2003
Locatie: Op deze doorgedraaide wereldbol
Berichten: 4.314
Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian

Ben ik ook niet. De NSV was daar met een propagandastand aanwezig als "bevriende organisatie".
partners in crime
Ik zal er zijn. 8) En deze keer blijf ik plakken aan de toog ...
__________________
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline  
Oud 17 mei 2004, 16:11   #20
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips Inc.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke

partners in crime
Ik zal er zijn. 8) En deze keer blijf ik plakken aan de toog ...
tja in hasselt was nogal ver hé om te blijven plakken
giserke is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be