Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 augustus 2013, 11:26   #1061
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Ik wacht (ook) nog altijd op een antwoord op deze vraag, was heel in het begin van de topic.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Waarom zouden de amerikanen minder achterlijk zijn, wanneer Belgie GAS boetes invoerd?
Op de topicvraag zelf is al onmiddelijk geantwoord, en dat heeft niemand hier tegengesproken.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JBM Bekijk bericht
De GAS boetes zijn inderdaad achterlijk en dom.

Dan kunnen "we" dit (achterlijk ?) topic hier stoppen.
Of men kan ook een nieuw topic openen over de definities van achterlijk.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 13 augustus 2013 om 11:33.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2013, 12:11   #1062
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
LOL! Weet je, ik denk dat je't zelf nog gelooft ook. Je geeft dus zelf toe dat zo'n 80% van je eigen berichten hier geen bal te maken hebben met het topic?
Idd, dat heb ik ook meerdere keren gezegd...daarom dat ik je opnieuw vraag...wat is nu eigenlijk de link met de topic?
Ik heb zelfs gezegd dat het niets metvde topic te maken had en deze discussie wilde afsluiten....maar nee...dan was het ook niet goed en had je commentaar van hier tot ginder.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 13 augustus 2013 om 12:12.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2013, 12:14   #1063
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Goed, geef nu eens een voorbeeld van wat je eigenlijk bedoelt want ik begrijp niet wat je schrijft, en ik denk dat de meeste mensen hier je niet begrijpen.
Jaja tuurlijk. Maar jij bent niet voor de topic hier...dat weten we allemaal al wel ondertussen...vandaar de vraag...hoe is het met je clubje?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2013, 12:15   #1064
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Ik wacht (ook) nog altijd op een antwoord op deze vraag, was heel in het begin van de topic.



Op de topicvraag zelf is al onmiddelijk geantwoord, en dat heeft niemand hier tegengesproken.



Dan kunnen "we" dit (achterlijk ?) topic hier stoppen.
Of men kan ook een nieuw topic openen over de definities van achterlijk.
Ik wacht op de mensen die het destijds wel vonden...als jij dat niet bent...dan is de vraag niet voor jou...simpel.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2013, 12:22   #1065
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Idd, dat heb ik ook meerdere keren gezegd...daarom dat ik je opnieuw vraag...wat is nu eigenlijk de link met de topic?
Ik heb zelfs gezegd dat het niets metvde topic te maken had en deze discussie wilde afsluiten....maar nee...dan was het ook niet goed en had je commentaar van hier tot ginder.
LOL! Wat ben jij ongelooflijk zeg...
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2013, 12:23   #1066
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Jaja tuurlijk. Maar jij bent niet voor de topic hier...dat weten we allemaal al wel ondertussen...vandaar de vraag...hoe is het met je clubje?
Vraag ontweken! Zou iemand het gemerkt hebben?
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2013, 12:25   #1067
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Jaja tuurlijk. Maar jij bent niet voor de topic hier...dat weten we allemaal al wel ondertussen...vandaar de vraag...hoe is het met je clubje?
Zoals ik al zei : goed. Had je dat de eerste keer niet begrepen, dyslexia-boy?
Je wil dus geen antwoord geven op eenvoudige vragen, zelfs niet wat de bedoeling is van deze draad?

Waarom open je draden als deze dan, behalve om te trollen?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2013, 12:33   #1068
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Ik wacht op de mensen die het destijds wel vonden...als jij dat niet bent...dan is de vraag niet voor jou...simpel.
Je bedoelt, die mensen waarvan je er geen enkele wil opnoemen? Die denkbeeldige mensen? Je beseft toch dat je een probleem hebt wanneer je met of tegen denkbeeldige mensen praat?

Je bent hier nu al zo'n 50 pagina's aan het afgaan als een gieter. Iedereen kan dat zien, en ziet dat. En toch blijf je een grote bek opzetten. Op een manier is dat bewonderenswaardig: ik zou al lang stilletjes in een hoekje weggekropen zijn uit pure schaamte, hopend dat het zou overwaaien. Maar jij niet: elke dag opnieuw sta je daar, klaar voor je volgende pak verbale rammel. Indrukwekkend!
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2013, 13:20   #1069
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Ik wacht op de mensen die het destijds wel vonden...als jij dat niet bent...dan is de vraag niet voor jou...simpel.
Leg het dan eens wat begrijpelijker uit, wie weet komen jouw ingebeelde forumspoken toch opdagen ?

Of citeer gewoon die specifieke draden en die forummers die je bedoelt, op deze (provocerende) manier ga je ´uw willetje´ niet kunnen krijgen hoor.

Je herinnert je die forummers en die draden toch zoals je schreef, waar wacht je op ?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
ik kan me herinneren dat er een tijdje terug de ene anti US draad na de andere opgestart werd en dat er ook eentje bijzat over de achterlijke amerikanen en hun wetten en regels...
Amerikanen zijn ozo achterlijk en dom en...weet ik veel wat...

Kijk nu eens naar Belgie en de GAS boetes...zijn wij nu ook achterlijk, dom,...waar zijn dezelfde personen nu?
Simpel, citeer/quote toch direct die ene anti US draad met die achterlijke Amerikanen en ... ? met bronlink aub.

Ik (of we) wacht(en).
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 13 augustus 2013 om 13:21.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2013, 13:25   #1070
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Vraag ontweken! Zou iemand het gemerkt hebben?
Tuurlijk...maar ik ontken dat helemaal niet. Waarom zou ik nog tegen hem obtopic reageren terwijl hij voor andere redenen hier is?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2013, 13:30   #1071
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Waarom zou ik nog tegen hem obtopic reageren terwijl hij voor andere redenen hier is?
Omdat je in feite totaal geen vragen kan beantwoorden en elk excuus goed is?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2013, 13:31   #1072
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Je bedoelt, die mensen waarvan je er geen enkele wil opnoemen? Die denkbeeldige mensen? Je beseft toch dat je een probleem hebt wanneer je met of tegen denkbeeldige mensen praat?

Je bent hier nu al zo'n 50 pagina's aan het afgaan als een gieter. Iedereen kan dat zien, en ziet dat. En toch blijf je een grote bek opzetten. Op een manier is dat bewonderenswaardig: ik zou al lang stilletjes in een hoekje weggekropen zijn uit pure schaamte, hopend dat het zou overwaaien. Maar jij niet: elke dag opnieuw sta je daar, klaar voor je volgende pak verbale rammel. Indrukwekkend!
Echt, wat kan mij het schelen dat jij dat geloofd of niet?
Ik geef geen namen of quotes hiervan om de simpele reden dat dit al een tijdje geleden is en ik totaal geen idee meer heb in welke topic het was...wie deze opmerkingen maakte en er dus ook niet achter ga zoeken.

Jaja...blablabla..
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2013, 13:33   #1073
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Leg het dan eens wat begrijpelijker uit, wie weet komen jouw ingebeelde forumspoken toch opdagen ?

Of citeer gewoon die specifieke draden en die forummers die je bedoelt, op deze (provocerende) manier ga je ´uw willetje´ niet kunnen krijgen hoor.

Je herinnert je die forummers en die draden toch zoals je schreef, waar wacht je op ?


Simpel, citeer/quote toch direct die ene anti US draad met die achterlijke Amerikanen en ... ? met bronlink aub.

Ik (of we) wacht(en).
Wat maakt het jou nu uit...jij was het blijkbaar niet dus....nevermind dan...maak je dan ook niet druk over de topic of mij. Ga dan naar de topics die je wel interessant vind...discussier met mensen waarvan je dan wel vind dat je mee kan discussieren en kom niet naar deze topic...toch niet moeilijk. Ofwel?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2013, 13:36   #1074
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Omdat je in feite totaal geen vragen kan beantwoorden en elk excuus goed is?
Zelfs al zou dat zo zijn...dat verandert niets aan de reden waarom jij hier bent.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2013, 15:21   #1075
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Zelfs al zou dat zo zijn...dat verandert niets aan de reden waarom jij hier bent.
Er zijn vele redenen, de meerderheid ervan ken jij niet en sommige redenen van vroeger bestaan niet meer en sommige zijn veranderd.

Je zoekt gewoon uitvluchten omdat je hier constant op je kop krijgt in deze draad waarin je zelf nog geen enkele post hebt geplaatst waaruit blijkt dat je enig idee hebt waarover het gaat.

Maar het helpt niet echt he, iedereen kan best zien dat je geen inhoud hebt en vooral lucht verkoopt in een taaltje waarvoor kinderen zich zouden schamen.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2013, 20:14   #1076
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Tuurlijk...maar ik ontken dat helemaal niet. Waarom zou ik nog tegen hem obtopic reageren terwijl hij voor andere redenen hier is?
Citaat:
Echt, wat kan mij het schelen dat jij dat geloofd of niet?
Ik geef geen namen of quotes hiervan om de simpele reden dat dit al een tijdje geleden is en ik totaal geen idee meer heb in welke topic het was...wie deze opmerkingen maakte en er dus ook niet achter ga zoeken.

Jaja...blablabla..
Citaat:
Wat maakt het jou nu uit...jij was het blijkbaar niet dus....nevermind dan...maak je dan ook niet druk over de topic of mij. Ga dan naar de topics die je wel interessant vind...discussier met mensen waarvan je dan wel vind dat je mee kan discussieren en kom niet naar deze topic...toch niet moeilijk. Ofwel?
Citaat:
Zelfs al zou dat zo zijn...dat verandert niets aan de reden waarom jij hier bent.
Mijn God jij kan een stuk rond de pot draaien zeg...

Weet je eigenlijk zelf nog waar deze draad over gaat?

En zo ja, wil je ons dat dan eens in begrijpelijk Nederlands uitleggen? Want tot nu toe kan ik alleen besluiten dat het erop neerkomt dat alles wat je aanstaat on-topic is, en alles wat je niet aanstaat off-topic. En dat onderwerpen ook van kamp kunnen veranderen: zolang jij denkt dat je gelijk hebt in een deeldiscussie hier discussieer je er lustig op los, vanaf het moment dat je muurvast zit is het opeens off-topic en niet meer van belang. Zo maak je jezelf natuurlijk onsterfelijk belachelijk...
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2013, 20:32   #1077
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Er zijn vele redenen, de meerderheid ervan ken jij niet en sommige redenen van vroeger bestaan niet meer en sommige zijn veranderd.

Je zoekt gewoon uitvluchten omdat je hier constant op je kop krijgt in deze draad waarin je zelf nog geen enkele post hebt geplaatst waaruit blijkt dat je enig idee hebt waarover het gaat.

Maar het helpt niet echt he, iedereen kan best zien dat je geen inhoud hebt en vooral lucht verkoopt in een taaltje waarvoor kinderen zich zouden schamen.
Ik hoef niet alle redenen te kennen, dat beweer ik ook nergens. Maar ik ken wel de reden waarom je op mij reageert...niet omdat ik dat denk maar omdat je het zelf hebt gezegt...zal ik je boodschap nog eens plaatsen voor iedereen?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2013, 20:33   #1078
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Mijn God jij kan een stuk rond de pot draaien zeg...

Weet je eigenlijk zelf nog waar deze draad over gaat?

En zo ja, wil je ons dat dan eens in begrijpelijk Nederlands uitleggen? Want tot nu toe kan ik alleen besluiten dat het erop neerkomt dat alles wat je aanstaat on-topic is, en alles wat je niet aanstaat off-topic. En dat onderwerpen ook van kamp kunnen veranderen: zolang jij denkt dat je gelijk hebt in een deeldiscussie hier discussieer je er lustig op los, vanaf het moment dat je muurvast zit is het opeens off-topic en niet meer van belang. Zo maak je jezelf natuurlijk onsterfelijk belachelijk...
Antwoord dan gewoon op de vraag.
De rest is gewoon wat persoonlijke praat...blablabla
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2013, 20:40   #1079
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Antwoord dan gewoon op de vraag.
De rest is gewoon wat persoonlijke praat...blablabla
Je weet het zelf niet he?
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2013, 20:52   #1080
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Je weet het zelf niet he?
Tuurlijk niet, daarom dat ik het vraag
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be