Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 februari 2006, 11:58   #21
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mocroo Bekijk bericht
Ik vraag mij af of de profeet Mohammed zich ook niet beledigd voelt als hij ziet hoeveel achterlijke idioten zich ook Mohammed hebben genoemd...
welke domme sukkel heeft dit gezegd?
Mohammed was een eerbare man met veel respect voor andere religies en respect voor de natuur, dieren,...
Hmm... Een eerbare man met een 6 jarige bruid, die nogal wat mensen omzeep hielp & die zegt in zijn boekske dat niet moslims maar de helft zoveel waard zijn als mensen van andere overtuigingen...

Yep, da's een eerbare man! /sarcasme

Citaat:
dus als jullie(=domme mensen op deze site) nix weten over de profeet dan moeten jullie je bakkes houden!!!!!!!!!
Ahem, u post zelf op dit forum...
En als we verkeerd zijn, argumenteer uw punt dan met feiten & opinie's, uitroeptekens tellen niet

Citaat:
voor slegie en andev: de profeet was een goede mens dus mensen met dezelfde naam als hem voelen zich niet idiotig maar GOED, vereerd dat ze dezelfde naam hebben als zo een goed mens!!!!
Zie boven

Citaat:
ka jullie zijn gwn zeveraars jullie weten niet waar jullie over praten dus hou jullie mond toe of denk 2 min na voor jullie iets plaatsen
Ik denk altijd na over wat ik schrijf, ik argumenteer mijn opinie ook, doe dat ook eens & dan kunnen we klappen
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2006, 11:59   #22
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Laat u zich niet intimmideren door een paar idiooten die zich gefrustreerde voelen, Mo7amed s.a.s zou medeleven hebben tot deze mensen al hebben ze hem beledigd,.
Funny, van wat ik al gezien heb van de Qu'ram zou'm eerder ons een kopke kleiner maken
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2006, 12:02   #23
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
geeft uwen lul maar al eens hier... mijn mes is al geslepen..
Er niet te veel afsnijden hé,

Want een of andere profeet heeft gezegd dat er zoveel joden zullen komen als er zandkorrels op het strand liggen, (of waren dat katholieken, ) kom maakt niet uit, maar met een afgesneden, zaadinjector, zal da moeilijk gaan he.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2006, 12:02   #24
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Funny, van wat ik al gezien heb van de Qu'ram zou'm eerder ons een kopke kleiner maken
Wat is qu ram ??
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2006, 12:06   #25
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mocroo Bekijk bericht
Ik vraag mij af of de profeet Mohammed zich ook niet beledigd voelt als hij ziet hoeveel achterlijke idioten zich ook Mohammed hebben genoemd...
welke domme sukkel heeft dit gezegd?
Mohammed was een eerbare man met veel respect voor andere religies en respect voor de natuur, dieren,...
dus als jullie(=domme mensen op deze site) nix weten over de profeet dan moeten jullie je bakkes houden!!!!!!!!!
voor slegie en andev: de profeet was een goede mens dus mensen met dezelfde naam als hem voelen zich niet idiotig maar GOED, vereerd dat ze dezelfde naam hebben als zo een goed mens!!!!
ka jullie zijn gwn zeveraars jullie weten niet waar jullie over praten dus hou jullie mond toe of denk 2 min na voor jullie iets plaatsen

De profeet heeft zijne leer overgenomen van ne misnoegde zatte katholieke monnik die zijn rokken gekeerd had.

Wat een referentie dus voor jullie wereld godsdienst... Historisch gezien is dat misschien wel de beste grap aller tijden.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2006, 12:07   #26
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Wat is qu ram ??

Een misspelling van de Koran or whatever
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2006, 01:46   #27
phoebe
Parlementsvoorzitter
 
phoebe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 december 2004
Berichten: 2.190
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mocroo Bekijk bericht
Mohammed was een eerbare man met veel respect voor andere religies en respect voor de natuur, dieren,...
Naar mijn mening werden "andere" religies gewoon niet getolereerd, of moesten ze speciale "beschermingstaxen" betalen, die ten alle tijden door de moslims konden worden herroepen.
Ofwel bekeerde je tot het gedrocht dat men tot op vandaag nog, durft beweren dat het vredelievend is namelijk de islam.
Ofwel werd je hooft van je nek gescheiden door mo z'n kromzwaard.
Nu het kan zijn dat hij een mislukte barbier was en niet echt wist waar de haargrens eindigde en de hals begon.
Maar ik denk het niet.
Ook is hij een terrorist eerste klas, na heel de familie uit te moorden, vond uwe eerbare profeet het nodig om de vrouwen te verkrachten, nu ik denk niet dat dit een gelukzalig gevoel van blijdschap bij die vrouwen, of de te executeren mannen teweeg bracht.
Het is een rover, en een moordenaar, en niet te vergeten een kinderverkrachter, tenzij je natuurlijk vind dat een huwelijk met een kind van 6 jaar daar niet onder valt.
Excuseer maar eerbaar...this is truely having a sence of humor.
Ik ben blij dat u over enige vorm van humor beschikt.


Citaat:
dus als jullie(=domme mensen op deze site) nix weten over de profeet dan moeten jullie je bakkes houden!!!!!!!!!
Tja...daarmee is dan ook fijntjes duidelijk gemaakt dat islamieten het niet echt begrepen hebben op het vrije woord.
Bent u het niet eens argumenteer dan waarom men het fout heeft.

Citaat:
voor slegie en andev: de profeet was een goede mens dus mensen met dezelfde naam als hem voelen zich niet idiotig maar GOED, vereerd dat ze dezelfde naam hebben als zo een goed mens!!!!
Tja...zijn reputatie laat anders duidelijk iets anders weten, dus het zijn naar vrij kritische meningen wel idioten die zich willen associeren met dergelijk misdadig figuur.

Citaat:
ka jullie zijn gwn zeveraars jullie weten niet waar jullie over praten dus hou jullie mond toe of denk 2 min na voor jullie iets plaatsen
Kijk dit is nu de 2de keer in 1 post dat jij oproept tot een aan banden leggen van een mening.
wees eens een echte man/vrouw en gebruik een argumentatie, waarom jij vindt wat je vindt.
Leg het eens uit, verduidelijk desnoods.
Of denk zelf eens na....
__________________
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn

phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2006, 01:48   #28
phoebe
Parlementsvoorzitter
 
phoebe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 december 2004
Berichten: 2.190
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Laat u zich niet intimmideren door een paar idiooten die zich gefrustreerde voelen, Mo7amed s.a.s zou medeleven hebben tot deze mensen al hebben ze hem beledigd,.
jaja, hij heeft wel een zangeres en al diegene die kritiek hadden op zijn "leer" laten afmaken.
Raar medeleven.
__________________
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn

phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2006, 09:40   #29
slegie
Staatssecretaris
 
slegie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2004
Berichten: 2.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mocroo Bekijk bericht
Ik vraag mij af of de profeet Mohammed zich ook niet beledigd voelt als hij ziet hoeveel achterlijke idioten zich ook Mohammed hebben genoemd...
welke domme sukkel heeft dit gezegd?
Mohammed was een eerbare man met veel respect voor andere religies en respect voor de natuur, dieren,...
dus als jullie(=domme mensen op deze site) nix weten over de profeet dan moeten jullie je bakkes houden!!!!!!!!!
voor slegie en andev: de profeet was een goede mens dus mensen met dezelfde naam als hem voelen zich niet idiotig maar GOED, vereerd dat ze dezelfde naam hebben als zo een goed mens!!!!
ka jullie zijn gwn zeveraars jullie weten niet waar jullie over praten dus hou jullie mond toe of denk 2 min na voor jullie iets plaatsen
ik weet heel goed waar ik over praat.

onze pauzen waren ook goede mensen in de christelijke ogen en toch heeft hij duizenden mensen de dood ingestuurd voor "zijn" heilige oorlog die we vandaag de kruistochten noemen.

zoals ik al eerder zei, vermoord 1 mens en je bent een moordenaar maar vermoord je er duizenden dan ben je een held.

en dit is bij mohammed net hetzelfde.
en beste mocroo, ik vind elke religie achterlijk dus niet enkel de jouwe.
religies horen thuis in een museum of bij de individuele gelovigen thuis.

en ik hoef geen kenner te zijn van de islam om te kunnen oordelen over de achterlijkheid en vooral lafheid van de huidige moslim extremisten.
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2006, 21:28   #30
Lestat080
Partijlid
 
Lestat080's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2006
Locatie: België
Berichten: 298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht
ik weet heel goed waar ik over praat.

onze pauzen waren ook goede mensen in de christelijke ogen en toch heeft hij duizenden mensen de dood ingestuurd voor "zijn" heilige oorlog die we vandaag de kruistochten noemen.

zoals ik al eerder zei, vermoord 1 mens en je bent een moordenaar maar vermoord je er duizenden dan ben je een held.

en dit is bij mohammed net hetzelfde.
en beste mocroo, ik vind elke religie achterlijk dus niet enkel de jouwe.
religies horen thuis in een museum of bij de individuele gelovigen thuis.

en ik hoef geen kenner te zijn van de islam om te kunnen oordelen over de achterlijkheid en vooral lafheid van de huidige moslim extremisten.
Houd toch eens op met die mythe over de kruistochten. Het was een antwoord op de verovering van Jeruzalem. Voor de Islam kwam was het een christelijke stad, in harmonie met andere culturen.

En mensen houd op met te zeggen dat Jeruzalem aan de Moslims toebehoort. Het is de plaats waar Christus, of zoals jullie zeggen, Isa, aan het kruis heeft gehangen. De grootste heiligdommen van de Joden bevinden zich er ook.
Lestat080 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2006, 21:32   #31
Lestat080
Partijlid
 
Lestat080's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2006
Locatie: België
Berichten: 298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mocroo Bekijk bericht
Ik vraag mij af of de profeet Mohammed zich ook niet beledigd voelt als hij ziet hoeveel achterlijke idioten zich ook Mohammed hebben genoemd...
welke domme sukkel heeft dit gezegd?
Mohammed was een eerbare man met veel respect voor andere religies en respect voor de natuur, dieren,...
dus als jullie(=domme mensen op deze site) nix weten over de profeet dan moeten jullie je bakkes houden!!!!!!!!!
voor slegie en andev: de profeet was een goede mens dus mensen met dezelfde naam als hem voelen zich niet idiotig maar GOED, vereerd dat ze dezelfde naam hebben als zo een goed mens!!!!
ka jullie zijn gwn zeveraars jullie weten niet waar jullie over praten dus hou jullie mond toe of denk 2 min na voor jullie iets plaatsen
Respect voor andere culturen?

Heb eens een vertaling gelezen van de koran. Op elke pagina wordt uitgehaald naar ongelovigen. Met name Joden en Christenen. Toch is zowat de helft gebaseerd op die religies.

Christenen en Joden zullen branden in de hel.

Sorry, ik heb respect voor de Islam. Maar kunt u ook bewijzen dat de Islam respect heeft voor andere religies.
Lestat080 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2006, 22:53   #32
Fille van de Foor
Gouverneur
 
Fille van de Foor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2004
Berichten: 1.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lestat080 Bekijk bericht
Het is de plaats waar Christus, of zoals jullie zeggen, Isa, aan het kruis heeft gehangen.
En al goed dat men daarbij spijkers van Van Leeuwen heeft gebruikt.
__________________
There’s room at the top they are telling you still
But first you must learn how to smile as you kill
Fille van de Foor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 01:05   #33
xmordan
Burgemeester
 
xmordan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2003
Locatie: arm belgie
Berichten: 536
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lestat080 Bekijk bericht
Moslims en zelfs mensen op het journaal zeggen steeds meer 'de profeet'. Alsof Mohammed de enige profeet is en de Islam de enige acceptabele godsdienst. Over wederzijds respect gesproken.
Elke religie is opium voor het volk en volstrekt onnodig.
De profeet is eigenlijk niet meer dan een dorpsidioot die eeuwen geleden ergens in de woestijn (waarschijnlijk door de hitte) ergens een visioen heeft gehad. Denkende dat hij de zoon van god is. Men kan moeillijk begrip opbrengen voor aanhangers van zulke waanzin. Vooral in deze moderne tijden? Alléé dat van die maagden bijvoorbeeld, kan je toch niet serieus nemen? En dan mag je nog niet lachen...
Katholicisme of Boedisme is eigenlijk van hetzelfde maar die laten de andersdenkenden tenminste met rust, ze doen dus maar. Zotten moeten er ook zijn. Anno 2006 wil ik echter geen buur hebben die nog in deze flauwe kul gelooft. Daar heb ook ik recht op? Of niet?
__________________
Als je maar politiek correct denkt...
xmordan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 01:16   #34
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xmordan Bekijk bericht
Elke religie is opium voor het volk en volstrekt onnodig.
Zo ver wil ik niet gaan. Ik besef dat vele mensen zingeving nodig hebben ook al ben ik zelf agnosticus. Maar waar (een verschil met eeuw terug) de katholieke kerk amper nog invloed heeft op mij, zijn we de cholera voor de pest aan het wisselen. We willen ons weer aan banden laten leggen voor een religie. Die van een ander dan nog.

Ik ben net aan het hopen dat we de tengels van de kerk nog kunnen afscheuren van een dossier als euthanasie en plots staan al die orgasmische links-correcten te jodelen dat cartoons niet meer kunnen. Gatver !
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 01:24   #35
xmordan
Burgemeester
 
xmordan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2003
Locatie: arm belgie
Berichten: 536
Standaard

Durft men eens lachen met de katholieken dan zullen deze voor je bidden.
Daar kunnen we nog mee leven.
Doe je hetzelfde met de Moslims... Tja, we weten intussen al tot welke waanzin dat kan leiden.
Wie geen respect heeft zal geen respect krijgen...
xmordan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 03:02   #36
Fille van de Foor
Gouverneur
 
Fille van de Foor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2004
Berichten: 1.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xmordan Bekijk bericht
Wie geen respect heeft zal geen respect krijgen...
Een ervaringsdeskundige spreekt?
__________________
There’s room at the top they are telling you still
But first you must learn how to smile as you kill
Fille van de Foor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 03:35   #37
ggolsteyn
Schepen
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Locatie: Sint-Amandsberg
Berichten: 436
Standaard Heilige boeken van Islam en Christendom .......

Beste Amon-re, Mocroo en andere,

Voor jullie beginnen schelden zou het best zijn de Koran eens goed te lezen, in het Arabisch kennen jullie hem misschien van buiten, maar er ook maar iets van verstaan is wel even anders...

Zo klinkt het woord Koran oorspronkelijk KUR'AN,(en niet Qu'ram) Mohammed klinkt MUHÁMMAD, het kindje van zes jaar dat de brave(?) profeet gehuwd heeft was Aisja, hij beweerde dat hij toelating had van Allah, maar zijn trouwe gezellen roddelden over zijn kindvrouwtje dat ze hem bedroog (!!!) (1), en zij konden hem overtuigen eerst nog een oorlogje te voeren en te wachten tot ze negen jaar was en dus volwassen (!!!). Dan heeft hij ze verkracht. Zij was de liefste vrouw van de elf vrouwen die hij had, samen met een aantal concubines en een onbekend aantal slavinnen. Dit zou in de Haddith staan (die ik niet heb, ik heb wel een oud frans boekje met een aantal leuke verhalen door een islamiet geschreven).

Dat god niet iedereen graag zag kan je ook in de Koran lezen(2). Vooral niet deze (van het Vlaams Belang) met BLAUWE OGEN(!!!), die zouden bij het laatste oordeel naar de hel gedreven worden.

Maar troost je, in de bijbel, oud en nieuw testament staan er nog leuke dingen: over het verpletteren van de kindjes van de vijand tegen de rotsen(op enkele plaatsen in de bijbel). Over zwangere vrouwen die hun buik opengereten werd (vrouwen van de vijand!!!).

De christelijke vrouwen moeten ook het hoofd bedekt houden en lange haren dragen (dus weg met die kletskoppen)(a). Zij mogen ook geen onderwijs geven (in het Nieuwe testament)(b).

In Genesis staat er: "En zij bleven beiden naakt, DE MENS en zijn vrouw.."(c) De overige varkens en kiekens worden niet vermeld.

Zou je niet beter bij "ons" komen. Bij "ons" heeft god nog een zoon, bij jullie in de Koran staat er wel negen keer dat Allah geen zoon heeft? En de paus denkt nog steeds dat er verzoening mogelijk is!! Wie hem dat wijsgemaakt heeft? Misschien ook de engel Djibril(Gabriël).

De Koran zowel als de bijbel druipt van bloed en sperma, geloof me maar ....

Over de homo's staan er ook leuke dingen. Maar in Holland is er nog een piepklein partijtje dat de doodstraf wil invoeren (staat in hun partijprogramma) namelijk de SGP, (Staatkundig Gereformeerde partij), zij zaten bij de laatste verkiezingen ei zo na in de regering van Jan Peter Balkenende. Zoek het eens op met Google: SGP Doodstraf intikken!!! En waarom? Omdat god de doodstraf heeft ingevoerd! Je zal maar homo zijn!!!

Groetjes, en slaap lekker,

Gerard Golsteyn.


(1)Zie Soera 24: 11-26.
(2) Zie Soera 20:102.
(a) 1KOR.11:5e.v.
(b) 1 Timótheus 2:11 e.v.
(c) Genesis 2:25.
__________________
Denken is twijfel aan het eerste gebod van alle goden.
ggolsteyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 07:58   #38
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fille van de Foor Bekijk bericht
En al goed dat men daarbij spijkers van Van Leeuwen heeft gebruikt.

want danzij spijkers van Van Leeuwen hangt hij daar al eeuwen ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 08:07   #39
Apocalyps
Minister
 
Apocalyps's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2005
Berichten: 3.697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xmordan Bekijk bericht
Wie geen respect heeft zal geen respect krijgen...
Respect is iets dat je verdient, niet iets dat je kan opeisen of afdwingen...
__________________
Het onbekende verklaren met het bekende is een logische procedure, het bekende verklaren met het onbekende is een vorm van theologische waanzin.
Apocalyps is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 10:05   #40
slegie
Staatssecretaris
 
slegie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2004
Berichten: 2.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lestat080 Bekijk bericht
Houd toch eens op met die mythe over de kruistochten. Het was een antwoord op de verovering van Jeruzalem. Voor de Islam kwam was het een christelijke stad, in harmonie met andere culturen.

En mensen houd op met te zeggen dat Jeruzalem aan de Moslims toebehoort. Het is de plaats waar Christus, of zoals jullie zeggen, Isa, aan het kruis heeft gehangen. De grootste heiligdommen van de Joden bevinden zich er ook.
in jeruzalem zijn er heiligdommen voor de 3 grootste religies wil dit zeggen dat daarom ze dit land mogen opeisen???
jeruzalem was in de middeleeuwen van de moslims of je het nu wilt of niet en de eerste kruisvaarders hebben deze stad veroverd en de ganse bevolking afgeslacht maar ook onderwegen moesten ze roven en moorden om in leven te krijgen.

en jeruzalem behoort niemand toe althans niet voor ziekelijke gelovigen.
jeruzalem behoort aan gans de wereld en zou de internationale stad moeten worden beheerd met een internationaal bestuur
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be