Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 december 2019, 23:43   #1
DebianFox
Minister
 
DebianFox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 oktober 2005
Locatie: Zuidelijke Nederlanden
Berichten: 3.390
Standaard Overvloed immokantoren

Is er een overvloed aan immokantoren? Anno 2019 zijn er meer dan 10.000 erkende vastgoedmakelaars in België.

Mijn appartement staat momenteel uit de hand te koop. In de tekst staat er duidelijk "geen immo aub". Ik word dagelijks lastig gevallen door immokantoren. Mijn GSM wordt zonder overdrijven bestookt door immokantoren en ze komen zelfs aan de deur. Uiteraard is het nu kalm op de vastgoedmarkt na het afschaffen van de woonbonus.

Sommige makelaars lijken echt wanhopig te zijn of passen een vuile truc toe. Er zijn er die zich valselijk als kandidaat-koper uitgeven die vervolgens niet komt opdagen.

Wat zijn jullie ervaring(en) met immokantoren? Ik stel me volgende vragen:

1) Is er een overvloed aan immokantoren in België?
2) Wat is eigenlijk de 'toegevoegde waarde' van een immo-kantoor? Ik kan zelf gerust alle vereiste attesten verzamelen en mijn pand op websites zoals Immoweb en Zimmo publiceren...

Gelooft men hier dat een immokantoor ook beschikt over een zogenoemde koper wachtzaal?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
La France enmerde la flandre. Et si cela vous suffit pas, on peut toujours vous enculer nucléairement.
Taalfoutjes van onze 'Franstalige' vriend staan in het vet aangeduid.
DebianFox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2019, 09:34   #2
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.606
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DebianFox Bekijk bericht
Is er een overvloed aan immokantoren? Anno 2019 zijn er meer dan 10.000 erkende vastgoedmakelaars in België.

Mijn appartement staat momenteel uit de hand te koop. In de tekst staat er duidelijk "geen immo aub". Ik word dagelijks lastig gevallen door immokantoren. Mijn GSM wordt zonder overdrijven bestookt door immokantoren en ze komen zelfs aan de deur. Uiteraard is het nu kalm op de vastgoedmarkt na het afschaffen van de woonbonus.

Sommige makelaars lijken echt wanhopig te zijn of passen een vuile truc toe. Er zijn er die zich valselijk als kandidaat-koper uitgeven die vervolgens niet komt opdagen.

Wat zijn jullie ervaring(en) met immokantoren? Ik stel me volgende vragen:

1) Is er een overvloed aan immokantoren in België?
2) Wat is eigenlijk de 'toegevoegde waarde' van een immo-kantoor? Ik kan zelf gerust alle vereiste attesten verzamelen en mijn pand op websites zoals Immoweb en Zimmo publiceren...

Gelooft men hier dat een immokantoor ook beschikt over een zogenoemde koper wachtzaal?
De toegevoegde waarde zal wel van dezelfde grootorde zijn als van een vermogensbeheerder bij een bank. Als men er de tijd, de energie, de aanleg... voor heeft doet men het beter zelf.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be