Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 4 januari 2015, 13:44   #241
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Verdwijnen en plaats maken voor andere volkeren/culturen.
Dat is het enige nog toegestane antwoord dat de Europeanen mogen geven in de huidige poco dictatuur, toch?
Zou het? En wat dan nog? Sinds wanneer laat u zich door wat voor dictatuur dan ook voorschrijven wat u dient te denken?


Ik ben alleszins niet van mening dat 'de Europeanen' moeten verdwijnen en/of in hun deel van de wereld plaats moeten maken voor andere volkeren/culturen.

Dat betekent evenwel nog niet dat ik ALLES wat die Europeanen verder nog doen & laten zomaar en zonder meer ga accepteren.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is nu online  
Oud 4 januari 2015, 14:49   #242
poekieJ
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 8 juni 2010
Berichten: 2.164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ik ben alleszins niet van mening dat 'de Europeanen' moeten verdwijnen en/of in hun deel van de wereld plaats moeten maken voor andere volkeren/culturen.
Of u die mening deelt of niet is van geen tel. Het gebeurt gewoon. Gisteren, vandaag en morgen. Wij hebben onszelf niet meer nodig, want in plaats van een derde kind kunnen we dus wel één keer per jaar extra op reis gaan, of die dure flatscreen kopen. Prioriteiten weet u wel. Maar ondertussen wel klagen op al die allochtonen die naar hier komen en wél meer kinderen hebben. De hypocrisie dringt bij weinigen door.

Kapitalisme en het hersenloos consumeren zijn onze ondergang.
Wat Eberhard zegt, is een absoluut doemscenario is, maar de manier hoe hij het brengt doet me altijd wel glimlachen. Hij beseft zeer goed dat wat hij hier zegt zich wel degelijk voltrekt en de politieke klasse in zowat alle Europese landen hier aan mee doet. Enkel Polen kan, zelfs met vele tienduizenden jonge Polen die elk jaar het land verlaten, redelijk goed standhouden omdat ze altijd een hoog geboortecijfer hebben gehad. Net als IJsland, maar daar woont bijna niemand.

Laatst gewijzigd door poekieJ : 4 januari 2015 om 14:50.
poekieJ is offline  
Oud 4 januari 2015, 14:58   #243
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door poekieJ Bekijk bericht
Of u die mening deelt of niet is van geen tel. Het gebeurt gewoon. Gisteren, vandaag en morgen. Wij hebben onszelf niet meer nodig, want in plaats van een derde kind kunnen we dus wel één keer per jaar extra op reis gaan, of die dure flatscreen kopen. Prioriteiten weet u wel. Maar ondertussen wel klagen op al die allochtonen die naar hier komen en wél meer kinderen hebben. De hypocrisie dringt bij weinigen door.

Kapitalisme en het hersenloos consumeren zijn onze ondergang.
Wat Eberhard zegt, is een absoluut doemscenario is, maar de manier hoe hij het brengt doet me altijd wel glimlachen. Hij beseft zeer goed dat wat hij hier zegt zich wel degelijk voltrekt en de politieke klasse in zowat alle Europese landen hier aan mee doet. Enkel Polen kan, zelfs met vele tienduizenden jonge Polen die elk jaar het land verlaten, redelijk goed standhouden omdat ze altijd een hoog geboortecijfer hebben gehad. Net als IJsland, maar daar woont bijna niemand.
Zoals die zigeuners doen zeker, leven van de kinderbijslag en niet werken. Kinderen verwaarlozen en op straat laten rondzwerven tussen het vuilnis. Zo blijven kweken tot de vrouw niet meer kan. Vader met rolex, mercedes, gouden kettingen, enz...

Nog een tactiek van de zigeuners, 1 appartement kopen en er met 60 intrekken zoveel lawaai en vuilnis produceren zodat de andere bewoners het aftrappen. Daarna die andere appartementen opkopen voor een prikje omdat niemand nog naast die zigeuners wil wonen.

Het doel heiligt de middelen, zeker ?
TV-verslaafde is offline  
Oud 4 januari 2015, 15:16   #244
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.771
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Dan begrijp je dus niet hoe geopolitiek werkt.

Raar, want je kunt daar veel over lezen.
"Begrijpen" is misschien slecht verwoord, want ik snap de logica er wel achter. Ik snap alleen niet dat men geen ethische bezwaren heeft.
TheFourHorsemen is offline  
Oud 4 januari 2015, 15:35   #245
Yordin
Partijlid
 
Geregistreerd: 17 december 2014
Berichten: 299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Eveneens in de twintigste eeuw hebben ze door zichzelf massaal voor hun Führer op te offeren zeer duidelijk aanschouwelijk gemaakt dat adembenemende bekrompenheid, blinde haat, ongebreidelde megalomanie, ongeneeslijke paranoia, tomeloze razernij en andere vormen van waanzin al bij al bitter weinig positieve inspiratie opleveren als het er op aan komt een bruikbaar antwoord te vinden op de vraag:

wat gaan we doen met onszelf en de wereld rondom ons?

Daarvoor ben ik de Duitsers heel érg dankbaar.
Absoluut maar wat destijds in Duitsland gebeurt is, zou net een bijkomende motivatie moeten zijn om de islam te bekritiseren, de industriële vernietiging van mensenlevens buiten beschouwing gelaten kunnen we immers identieke kenmerken en gedragspatronen waarnemen.

In Nederland is Boris Van Der Ham met een beperkte groep het “Freedom of thought” rapport rechtstreeks gaan overhandigen bij de ambassades van een aantal islamitische landen, een actie die ik ook graag had gezien in eigen land.
Jammer genoeg is de huidige generatie vrijzinnigen niet meer uit hetzelfde hout als vroeger, ik herinner mij nog levendig een leerkracht zedenleer uit de jaren tachtig en hoe deze dame te keer ging tegen de kerk.
Het verzet tegen haat en racisme tegen niet-moslims mag best wat meer zijn en in die zin sta ik ook achter de acties van Pegida.
Verzet zou er in de loop van jaar ook wel eens kunnen komen uit de hoek van een samenwerking tussen Opendoors en IHEU, waar christelijke slachtoffers vallen deugd het meestal ook niet voor niet-religieuzen.
Yordin is offline  
Oud 4 januari 2015, 15:38   #246
Yordin
Partijlid
 
Geregistreerd: 17 december 2014
Berichten: 299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
"Begrijpen" is misschien slecht verwoord, want ik snap de logica er wel achter. Ik snap alleen niet dat men geen ethische bezwaren heeft.
Het gebrek aan ethische bezwaren is crimineel.
Yordin is offline  
Oud 4 januari 2015, 15:43   #247
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yordin Bekijk bericht
Absoluut maar wat destijds in Duitsland gebeurt is, zou net een bijkomende motivatie moeten zijn om de islam te bekritiseren, de industriële vernietiging van mensenlevens buiten beschouwing gelaten kunnen we immers identieke kenmerken en gedragspatronen waarnemen.

In Nederland is Boris Van Der Ham met een beperkte groep het “Freedom of thought” rapport rechtstreeks gaan overhandigen bij de ambassades van een aantal islamitische landen, een actie die ik ook graag had gezien in eigen land.
Jammer genoeg is de huidige generatie vrijzinnigen niet meer uit hetzelfde hout als vroeger, ik herinner mij nog levendig een leerkracht zedenleer uit de jaren tachtig en hoe deze dame te keer ging tegen de kerk.
Het verzet tegen haat en racisme tegen niet-moslims mag best wat meer zijn en in die zin sta ik ook achter de acties van Pegida.
Verzet zou er in de loop van jaar ook wel eens kunnen komen uit de hoek van een samenwerking tussen Opendoors en IHEU, waar christelijke slachtoffers vallen deugd het meestal ook niet voor niet-religieuzen.
Van mijn part mag heel de wereld wel naar hier komen om hun geluk te zoeken op 1 simpele voorwaarde; verplichte vasectomie.
TV-verslaafde is offline  
Oud 4 januari 2015, 16:57   #248
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Zou het? En wat dan nog?
Tja...
Commentaar overbodig denk ik.
Thuleander is offline  
Oud 4 januari 2015, 17:01   #249
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ik snap alleen niet dat men geen ethische bezwaren heeft.
Ethiek en geld hebben niets met elkaar te maken hoor.

Of behoor jij tot tot de middenklasse die veroordeeld is te geloven in music4life achtige fabels?
En die hebben nochtans ook tot minstens hun 18e in t Vlaamse onderwijs gezeten. Nog steeds zo dom & naief als het achterwerk van een varken.
Eberhard Leclerc is offline  
Oud 4 januari 2015, 17:04   #250
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Van mijn part mag heel de wereld wel naar hier komen om hun geluk te zoeken op 1 simpele voorwaarde; verplichte vasectomie.

Geluk = voortplanten voor veel immigranten

Maar dat ga je een gemiddelde witte Vlaam niet uitleggen hoor. Die denkt dat geluk = volvreten, citytrips, iphone, wintersport, Flikken op tv, suv, nieuwe keuken...

Die hebben dat geleerd he. Op school, van den tv en hunne politici. En dan zal het wel kloppen zeker?

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 4 januari 2015 om 17:05.
Eberhard Leclerc is offline  
Oud 4 januari 2015, 17:22   #251
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Wat kan jou dat als niet-Europeaan schelen?
Hou jij je maar gewoon bezig met jouw volk en jouw cultuur (wie of wat die ook mogen zijn).
Eerst Annemans die niet kon uitleggen wat een "Vlaming" was, nu jij die niet kan uitleggen wat een "Europeaan" is.


Bestaat ie wel eigenlijk?
Eberhard Leclerc is offline  
Oud 4 januari 2015, 17:23   #252
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Geluk = voortplanten voor veel immigranten

Maar dat ga je een gemiddelde witte Vlaam niet uitleggen hoor. Die denkt dat geluk = volvreten, citytrips, iphone, wintersport, Flikken op tv, suv, nieuwe keuken...

Die hebben dat geleerd he. Op school, van den tv en hunne politici. En dan zal het wel kloppen zeker?
Jij hebt dat gehoord op je zolderkamertje bij mama dat ze dat geleerd hebben op school?

Heb je er al eens bij stilgestaan, jij en je aan-de-lopende-band-kwekers & broedmachines, wie de handen uit de mouwen gaat steken en de muilen van die nergens-goed-voor-lui open gaat houden als de witkonten uitgestorven zijn?

Jullie zelf?

We kunnen nu al zien hoe dat zal zijn in paradijzen van herkomst.

Fraai is 't niet anders zouden ze niet massaal met z'n allen, vaak zelfs met gevaar voor eigen leven, in dat decadente Europa willen zijn.
SDX is offline  
Oud 4 januari 2015, 17:29   #253
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.182
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Duitsers hebben altijd een voortrekkersrol gespeeld in de verdediging van het Avondland.
In de oudheid tegen de Romeinse bezetter, in de middeleeuwen tegen de oprukkende islamieten, in de twintigste eeuw tegen de communistische bloedhonden van Stalin...
ja, ze hadden zo hun methode om het avondland te redden...............
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 4 januari 2015 om 17:29.
Zipper is offline  
Oud 4 januari 2015, 17:30   #254
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Maar dat ga je een gemiddelde witte Vlaam niet uitleggen hoor. Die denkt dat geluk = volvreten, citytrips, iphone, wintersport, Flikken op tv, suv, nieuwe keuken...

Die hebben dat geleerd he. Op school, van den tv en hunne politici. En dan zal het wel kloppen zeker?
Klopt.
Maar dat geldt ook omgekeerd: minder welvaart = meer kinderen.
En het manna zal niet uit de hemel blijven vallen.
De Westerse Economie is op zijn retour, velen zijn al ontwaakt uit hun staat van consumeerzombie.
Iets als de Pegida beweging was 15 jaar geleden ondenkbaar.
En als dat nu wel mogelijk is, stel je dan voor wat er over 15 jaar mogelijk is.
En ondertussen gaan de bedrijfjes één voor één op de fles...
Thuleander is offline  
Oud 4 januari 2015, 17:33   #255
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Geluk = voortplanten voor veel immigranten

Maar dat ga je een gemiddelde witte Vlaam niet uitleggen hoor. Die denkt dat geluk = volvreten, citytrips, iphone, wintersport, Flikken op tv, suv, nieuwe keuken...

Die hebben dat geleerd he. Op school, van den tv en hunne politici. En dan zal het wel kloppen zeker?
De witte vlaam is dat stadium inderdaad al lang voorbij.
Wij beseffen dat onze aardkloot niet meer volk aankan.
De Chinezen gaan daar nog een stuk verder in.
Maar die zullen ondertussen al lang uitgestorven zijn volgens u.
Bobke is offline  
Oud 4 januari 2015, 17:35   #256
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Eerst Annemans die niet kon uitleggen wat een "Vlaming" was, nu jij die niet kan uitleggen wat een "Europeaan" is.
Wanneer het erom gaat iemand uit te kiezen om te beroven, te verkrachten, te bestelen of van racisme te beschuldigen weten jullie anders donders goed wie de Vlaming en de Europeaan is, niet?

Laatst gewijzigd door Thuleander : 4 januari 2015 om 17:38.
Thuleander is offline  
Oud 4 januari 2015, 17:36   #257
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.771
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Ethiek en geld hebben niets met elkaar te maken hoor.

Of behoor jij tot tot de middenklasse die veroordeeld is te geloven in music4life achtige fabels?
En die hebben nochtans ook tot minstens hun 18e in t Vlaamse onderwijs gezeten. Nog steeds zo dom & naief als het achterwerk van een varken.
Ik geloof niet in music4life achtige fabels. Ik geloof wel dat er betere oliebronnen zijn dan SA.
TheFourHorsemen is offline  
Oud 4 januari 2015, 17:43   #258
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Wat is dat dé Europeanen? Een nieuw volk misschien
Iets wat veel moslims haten als de pest maar elkaar verdrummen om er te geraken.
Bobke is offline  
Oud 4 januari 2015, 17:56   #259
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yordin Bekijk bericht
Absoluut maar wat destijds in Duitsland gebeurd is, zou net een bijkomende motivatie moeten zijn om de islam te bekritiseren, de industriële vernietiging van mensenlevens buiten beschouwing gelaten kunnen we immers identieke kenmerken en gedragspatronen waarnemen...
Voor zover ik mij kan herinneren heb ik nooit beweerd dat de islam buiten schot dient te blijven.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is nu online  
Oud 4 januari 2015, 18:25   #260
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Geluk = voortplanten voor veel immigranten

Maar dat ga je een gemiddelde witte Vlaam niet uitleggen hoor. Die denkt dat geluk = volvreten, citytrips, iphone, wintersport, Flikken op tv, suv, nieuwe keuken...

Die hebben dat geleerd he. Op school, van den tv en hunne politici. En dan zal het wel kloppen zeker?
Verheerlijking van armoede en criminaliteit is "cool" of wat ?
TV-verslaafde is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be