Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2009) > Saïd El Khadraoui (sp.a) (11 t.e.m. 17 mei)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Saïd El Khadraoui (sp.a) (11 t.e.m. 17 mei) Saïd El Khadraoui is Europees Parlementslid en Internationaal Secretaris voor sp.a. Hij is ook fractieleider voor sp.a-slp in de Leuvense gemeenteraad. Op 7 juni staat hij tweede op de Europese sp.a-lijst.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 mei 2009, 06:06   #1
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.157
Standaard Onze paus is toch bruggen aan het bouwen..

Ik vind dat onze paus zijn best doet in het middenoosten.
Als signaal kan het tellen, we zijn hier ons imago van kruisvaarders aan het kwijtspelen, en in principe was het iets die allang moest gebeurd zijn.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2009, 13:48   #2
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Heb je het niet over hoe de (corporatieve) media brengt dat wat de paus doet? Ik wil daarmee niet zeggen dat ik afkeur wat de paus doet in het midden oosten, maar er zijn ook zaken die niet vermeld worden. Een ervan is de 'boycot' (type politie met wapens in de hand, sluiten lokaal, meenemen papieren...) door Israel van een persconferentie waar o.a. een belangrijk katholiek leider in Israël en de groot mufti van Jeruzalem aan zouden meedoen. De paus negeeerde dit verhaal. En de media?

En dit is maar 1 voorbeeld.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2009, 14:11   #3
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.157
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Heb je het niet over hoe de (corporatieve) media brengt dat wat de paus doet? Ik wil daarmee niet zeggen dat ik afkeur wat de paus doet in het midden oosten, maar er zijn ook zaken die niet vermeld worden. Een ervan is de 'boycot' (type politie met wapens in de hand, sluiten lokaal, meenemen papieren...) door Israel van een persconferentie waar o.a. een belangrijk katholiek leider in Israël en de groot mufti van Jeruzalem aan zouden meedoen. De paus negeeerde dit verhaal. En de media?

En dit is maar 1 voorbeeld.
dat is dan een schaduwzijde, maar enfin, de paus doet zijn best, en hij moest het al eerder gedaan hebben. Moslims een hand geven
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2009, 18:42   #4
Saïd El Khadraoui
 
 
Geregistreerd: 11 mei 2009
Berichten: 26
Standaard

De Paus heeft inderdaad de oprichting van een onafhankelijke Palestijnse staat gesteund. Dat is belangrijk, want alleen dan zullen we daar vrede kennen.

Said
Saïd El Khadraoui is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be