Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 oktober 2015, 10:39   #81
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik vond Gent ook goed spelen tegen die ploegen.

Maar het ging niet over Gent maar over Depoitre en Lukaku. Depoitre heeft nog niks bewezen buiten België. Lukaku maakte in België 15 goals toen hij ochgot 16 jaar was.
Correctie, het ging over het feit dat u stelde dat Lukaku en Depoitre hetzelfde type spits zijn. Vervolgens bent u beginnen lullen dat Lukaku beter is. En nu moet het blijkbaar al gaan over wie meest bewezen heeft.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2015, 20:07   #82
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.068
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Correctie, het ging over het feit dat u stelde dat Lukaku en Depoitre hetzelfde type spits zijn. Vervolgens bent u beginnen lullen dat Lukaku beter is. En nu moet het blijkbaar al gaan over wie meest bewezen heeft.
Correctie: iemand is beginnen lullen over het feit dat Lukaku een beperkte voetballer is. Dan ben ik beginnen te lullen over het feit dat die gesloten matchen niet zijn ding zijn. Dan is er iemand beginnen te lullen over het feit dat Lukaku technisch beperkt is. Dan ben ik beginnen te lullen dat Lukaku hetzelfde type is dan Depoitre maar sneller en sterker.
Dan ben jij ertussengekomen om te lullen dat Depoitre véééééél beter is dan Lukaku, iets dat ik ten zeerste betwist en blijf betwisten.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2015, 01:30   #83
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Heeft er niks mee te maken. Ik ben Anderlecht-supporter en geef Fox 100% gelijk. Gent kan uiteraard counteren, maar speelt vooral vanuit balbezit. En zij doen dat verdomd goed.
Natuurlijk is Gent geen counterploeg, integendeel.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2015, 01:42   #84
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dan is er iemand beginnen te lullen over het feit dat Lukaku technisch beperkt is. .
Ik begon te ''lullen'' over technisch te beperkt.
Daarom ook dat Lukaku beter tot zijn recht komt als hij de vrije ruimte krijgt met zijn snelheid maar veel minder in een ploeg die op balbezit speelt.
Als je compact speelt in een kleine ruimte moet je technisch goed zijn en mag bij een pas die je krijgt de bal geen meter van je voet springen zoals bij Lukaku dikwijls het geval is.
De inkom van Origi in vervanging van Lukaku was daar het perfect voorbeeld van. Bij Origi kleefde de bal bij wijze van spreke bijna aan zijn voeten.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be