Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 november 2015, 12:05   #1
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard WK U17: Hoe ver geraken we?

Prachtprestatie van de jonge Rode Duivels, de enige Europese ploeg nog in het tornooi...
Donderdag de halve finale tegen Mali!

Ook een speciale proficiat voor Bob Browaeys, een man die onze jeugd een paar niveau's hoger heeft doen spelen...
Het buitenland benijdt ons hiervoor.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 3 november 2015 om 12:06.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2015, 13:51   #2
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.271
Standaard

Ik denk dat het schip zal stranden in de halve finale. Ze hebben al tegen Mali gespeeld in de poulefase en ondanks de 0-0 eindstand, was er een gigantisch niveauverschil tussen beide ploegen. De Belgen hebben in die wedstrijd geen kans bij elkaar weten te voetballen en de Malinezen misten reuzekansen. Ik zie ze dat niet nog eens doen.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 3 november 2015 om 13:51.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2015, 14:10   #3
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik denk dat het schip zal stranden in de halve finale. Ze hebben al tegen Mali gespeeld in de poulefase en ondanks de 0-0 eindstand, was er een gigantisch niveauverschil tussen beide ploegen. De Belgen hebben in die wedstrijd geen kans bij elkaar weten te voetballen en de Malinezen misten reuzekansen. Ik zie ze dat niet nog eens doen.
Ik wel.
Meer zelfs, ik zie ze stunten tegen Mali.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2015, 00:19   #4
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Tja,en dan mijn beste,deze keer gaat het over kinderen,17 jarigen,en enkele zelfs jonger...

Laat die gastjes toch genieten,zij zijn het laatste europese land land dat daar nog aanwezig is na de uitschakeling van topfavoriet frankrijk,die nota bene zijn uitgeschakeld door het land dat zij nét opzij hebben gezet....

Nu moeten ze terug tegen mali,het land dat in de groepsfase maar liefst 26 doelrijpe kansen verkwanselde zodat het uiteindelijk 0-0 werd...

Wie denkt u welke groep er nu het meeste zelfvertrouwen heeft...

Diegenen die deze berg kansen misten,of diegenen die wéten dat ze maar aan één kans genoeg hebben om de wedstrijd uiteindelijk te kunnen beslissen,en die weten dat ze daar in hun eigen doel iemand hebben staan waarop ze tenvolle kunnen betrouwen...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2015, 09:15   #5
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Tja,en dan mijn beste,deze keer gaat het over kinderen,17 jarigen,en enkele zelfs jonger...

Laat die gastjes toch genieten,zij zijn het laatste europese land land dat daar nog aanwezig is na de uitschakeling van topfavoriet frankrijk,die nota bene zijn uitgeschakeld door het land dat zij nét opzij hebben gezet....

Nu moeten ze terug tegen mali,het land dat in de groepsfase maar liefst 26 doelrijpe kansen verkwanselde zodat het uiteindelijk 0-0 werd...

Wie denkt u welke groep er nu het meeste zelfvertrouwen heeft...

Diegenen die deze berg kansen misten,of diegenen die wéten dat ze maar aan één kans genoeg hebben om de wedstrijd uiteindelijk te kunnen beslissen,en die weten dat ze daar in hun eigen doel iemand hebben staan waarop ze tenvolle kunnen betrouwen...
Tja, en dan, mijn beste.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2015, 08:36   #6
HRobin
Minister
 
HRobin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2011
Berichten: 3.426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik wel.
Meer zelfs, ik zie ze stunten tegen Mali.
Je bent hier een lettergreep vergeten, namelijk el
__________________
Citaat:
In 1272, Muslims first invented the condom using a goat's lower intestine..
In 1873, the British somewhat refined this idea by taking it out of the goat first....
HRobin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2015, 08:23   #7
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.271
Standaard

Mooie 3e plaats.

Nigeria voor de zoveelste keer wereldkampioen onder de 17. Nu ja, de vraag is natuurlijk hoeveel van die jongens effectief onder 17 zijn. Als je naar de erelijst kijkt zie je dat Europese landen er amper aan te passen komen in die leeftijdscategorie, dus uiteindelijk is dit een prestatie om U tegen te zeggen hoor.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2015, 08:37   #8
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

geweldig! en wat deden de miniemen ?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2015, 09:17   #9
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.271
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
geweldig! en wat deden de miniemen ?
Da bestaat niet meer hé Anna. Duiveltjes, preminiemen, miniemen, kadetten, scholieren en junioren is iets van vroeger hé. Nu spreekt men over U7, U9, U11, U13, U15, U17 enz... Geen O, maar U.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2015, 09:30   #10
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Da bestaat niet meer hé Anna. Duiveltjes, preminiemen, miniemen, kadetten, scholieren en junioren is iets van vroeger hé. Nu spreekt men over U7, U9, U11, U13, U15, U17 enz... Geen O, maar U.
en tot dewelke is dat de U van Unisex ?

Union fait la farce !
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be