Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 juli 2011, 16:06   #41
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door J.B good Bekijk bericht
Wat hebben de sovjets met de NVA gemeen? Buiten dat ze beiden dictators steunen eigenlijk niet veel.
antwoord gewoon op de vraag, lieve jongen.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2011, 16:08   #42
J.B good
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 juli 2011
Locatie: Sluizen
Berichten: 663
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
antwoord gewoon op de vraag, lieve jongen.
Heb ik gedaan schattebol, als jij een draadje start over de sovjets zal ik zeker eens komen kijken.
J.B good is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2011, 16:10   #43
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door J.B good Bekijk bericht
Heb ik gedaan schattebol, als jij een draadje start over de sovjets zal ik zeker eens komen kijken.
eigenlijk stem ik gewoon op BDW om dan eens goed te kunnen lachen met uw verzuurde smoel

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 11 juli 2011 om 16:10.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2011, 16:11   #44
Shadowke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 december 2008
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 19.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Niet omdat hij unitair is , is het een trol

ja dat wil je wel he, discussie sluiten

bedenk liever sluitende antwoorden
ik heb uitleg gegeven.
Shadowke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2011, 16:12   #45
J.B good
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 juli 2011
Locatie: Sluizen
Berichten: 663
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
eigenlijk stem ik gewoon op BDW om dan eens goed te kunnen lachen met uw verzuurde smoel
Ik verzuurd? Nee schatje, ik geniet van het leven. En lachen doe ik vooral met uw reden om Bartje van het VOKA te stemmen.
J.B good is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2011, 16:16   #46
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door J.B good Bekijk bericht
Ik verzuurd? Nee schatje, ik geniet van het leven. En lachen doe ik vooral met uw reden om Bartje van het VOKA te stemmen.
Volgens een persbericht van Belga heeft Elio di Rupo op een vergadering gezegd dat kameraad Mao zijn baas is.

Ook kreeg iedereen een exemplaar van het Rode Boekje uitgedeeld.

Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2011, 16:16   #47
J.B good
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 juli 2011
Locatie: Sluizen
Berichten: 663
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Volgens een persbericht van Belga heeft Elio di Rupo op een vergadering gezegd dat kameraad Mao zijn baas is.

Ook kreeg iedereen een exemplaar van het Rode Boekje uitgedeeld.

Ik denk dat er anderen een zure smoel hebben, als je uzelf al moet gaan verlagen tot het schrijven van zulke zever?

Laatst gewijzigd door J.B good : 11 juli 2011 om 16:18.
J.B good is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2011, 16:18   #48
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door J.B good Bekijk bericht
Ge lacht daarmee, maar persoonlijk vind ik dat toch redelijk verontrustend nieuws.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2011, 16:27   #49
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door J.B good Bekijk bericht
Toch wel gek dat er niemand een reactie geeft op de hoofdzaak in deze draad?
Ik heb daarstraks niet willen reageren.

Waarom ?
Jij komt nu, 11 juli, zo plots met een een uitspraak van het Weverke van omtrent een jaar geleden. Kijk maar naar je openingspost, naar de verwijzing van Belga.

Een beetje zoekwerk op dit forum, zal je verstomd doen staan hoeveel we daar reeds over gepalaberd hebben.

En nu plots, als een donderslag bij heldere feestdaghemel, kom jij met dat bericht boven water ....


En een tweede rare zaak:
je verwijst naar www.ghanja.be/ ... en dan vraag ik me af: wie nondedju zijn die apekwieten nu weer ???
De website van een zootje langharig werkschuw tuig, waar naïevelingen hun inspiratie kunnen komen opdoen ? De redders van de wereld ? Bomenklimmers en dorpsbeschermelingen ?


Mijn reactie is het Vlaamse spreekwoord: loop naar de pomp.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2011, 16:33   #50
the_dude
Eur. Commissievoorzitter
 
the_dude's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2005
Locatie: Ekeren
Berichten: 8.149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Dat groot kapitaal dat zogezegd beschermd wordt, zorgt wel voor werk, zorgt er ook voor dat er RSZ betaald wordt.

Als je geen goed klimaat voor die mensen met kapitaal creert gaan ze ook niet investeren, en als ze investeren, wordt ook jij daar beter van, maar dat is lange termijn visie natuurlijk.

ook achterhaald hoor. Het kapitaal tegenwoordig brengt geen meerwaarde aan onze wereld, de rijken potten op en creëren niks. En de productie moet enkel goedkoper en met steeds minder arbeidskosten; waardoor creatie op zich teloorgaat. Dit is gewoon een zelfdestructief systeem.
Lange termijn visie zou inhouden dat de mens ophoud met ongelijk te creëren en streeft naar het zo goed mogelijk balanceren van individuele wensen met maatschappelijke noden in ondersteunende congruentie met onze natuurlijke
omgeving.

Visies die ik hoor bestaan momenteel vnl: uit winst, winst, oei winst is niet meer voldoende de winstmarge moet ook altijd stijgen, winstmaximalisatie, winstmaximalisatie, winstmaximalisatie, oei er is geen geld meer om onze winst nog te laten stijgen....hmmmm eventjes in de sociale uitkeringen snoeien (de mensen die daarin zitten zijn toch de kansarmen die hebben geen armslag) en we kunnen terug voort : winstmaximalisatie, winstmaximalisatie, winstmaximalisatie,...mja...
__________________
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming
nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën
hebben die niet.''
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2011, 16:37   #51
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
ook achterhaald hoor. Het kapitaal tegenwoordig brengt geen meerwaarde aan onze wereld, de rijken potten op en creëren niks. En de productie moet enkel goedkoper en met steeds minder arbeidskosten; waardoor creatie op zich teloorgaat. Dit is gewoon een zelfdestructief systeem.
Lange termijn visie zou inhouden dat de mens ophoud met ongelijk te creëren en streeft naar het zo goed mogelijk balanceren van individuele wensen met maatschappelijke noden in ondersteunende congruentie met onze natuurlijke
omgeving.

Visies die ik hoor bestaan momenteel vnl: uit winst, winst, oei winst is niet meer voldoende de winstmarge moet ook altijd stijgen, winstmaximalisatie, winstmaximalisatie, winstmaximalisatie, oei er is geen geld meer om onze winst nog te laten stijgen....hmmmm eventjes in de sociale uitkeringen snoeien (de mensen die daarin zitten zijn toch de kansarmen die hebben geen armslag) en we kunnen terug voort : winstmaximalisatie, winstmaximalisatie, winstmaximalisatie,...mja...
En gij hoort niet alleen wat gij graag hoort ? En gij hoort niet alleen wat gij hoort in uw jeugdcentrum, maar ge hoort ook 'de klok van de wereld' ??
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2011, 16:43   #52
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.153
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke Bekijk bericht
omdat het Belgicistische leugens zijn.
daarom!
Dewever geeft het nochtans zelf toe.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2011, 16:57   #53
the_dude
Eur. Commissievoorzitter
 
the_dude's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2005
Locatie: Ekeren
Berichten: 8.149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
En gij hoort niet alleen wat gij graag hoort ? En gij hoort niet alleen wat gij hoort in uw jeugdcentrum, maar ge hoort ook 'de klok van de wereld' ??
ik kan u enkel aanraden om niet enkel met uw ogen te kijken, niet enkel met uw neus te ruiken, niet enkel met uw tong te proeven, niet enkel met uw oren te luisteren en niet enkel met uw handen te voelen.
Voor de rest moet u zelf instaan.


hier http://emsnews.wordpress.com/2011/07...g-our-society/

nog hier http://www.neweconomics.org/publications/bit-rich

The least well paid jobs are often those that are among the most socially valuable – jobs that keep our communities and families together. The market does not reward this kind of work well, and such jobs are consequently undervalued or overlooked.
__________________
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming
nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën
hebben die niet.''

Laatst gewijzigd door the_dude : 11 juli 2011 om 17:19.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2011, 17:10   #54
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Tja, De Wever is dan ook de waterdrager van het patronaat. Hij zegt het zelf dat VOKA zijn baas is. Niet te verwonderen dat hij de 'hardwerkende Vlaamse middenstander' wil doen bloeden. Alleen al als hij de index afschaft (wat de NVA dus op termijn wilt doen), dan gaat diezelfde middenstander jaarlijks met minstens 2% achteruit. Het kan verkeren zei Bredero.
Jezus...

hoe fout kan je zijn. :s
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2011, 17:11   #55
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Toestand van de doorsnee-Vlaming indien het programma van Bart Dewever, de waterdrager van het patronaat, uitgevoerd wordt:



Gepluimd.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2011, 17:22   #56
mettewie
Burgemeester
 
Geregistreerd: 23 augustus 2007
Berichten: 546
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik heb daarstraks niet willen reageren.

Waarom ?
Jij komt nu, 11 juli, zo plots met een een uitspraak van het Weverke van omtrent een jaar geleden. Kijk maar naar je openingspost, naar de verwijzing van Belga.

Een beetje zoekwerk op dit forum, zal je verstomd doen staan hoeveel we daar reeds over gepalaberd hebben.

En nu plots, als een donderslag bij heldere feestdaghemel, kom jij met dat bericht boven water ....


En een tweede rare zaak:
je verwijst naar www.ghanja.be/ ... en dan vraag ik me af: wie nondedju zijn die apekwieten nu weer ???
De website van een zootje langharig werkschuw tuig, waar naïevelingen hun inspiratie kunnen komen opdoen ? De redders van de wereld ? Bomenklimmers en dorpsbeschermelingen ?


Mijn reactie is het Vlaamse spreekwoord: loop naar de pomp.
In mei 2010 is het verkiezinsprogramma N-VA goed gekeurd.
Geen gewag van het VOKA plan te vinden.
juni 2010 federale verkiezingen.
Augustus 2010 komt Bart met zijn adoratie voor Voka. Dus 3 maanden later.
De uitvoering van Voka door Bart was bij zijn kiezers niet bekend.
Is den Bart dan niet onzuiver?, juist van hem had men oprechtheid mogen verwachten vóór de verkiezingen.
Weet dat er op financieel grote offers gebracht zullen moeten worden, denk alleen dat de evenredigheid ver te zoeken zal zijn.
De paragraaf over de pensioenen is een lacher, komt wel goed, eens!!!!!
Niets over het waterhoofd ambtenaren, is toch een van dè ergenissen en meest geldverslindende apparaat in België, kan bij Voka helaas niets vinden over dit gruwel.

Dus naar de pomp lopen lijkt mij niet op zijn plaats, wat opfrissing van het geheugen kan geen kwaad.
mettewie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2011, 17:33   #57
freelancer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 februari 2011
Berichten: 7.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
In tegenstelling tot ondernemingen die slechts 10% belastingen betalen, wat wellicht nog teveel is?
Zou U niet beter schrijven... ► 'sommige ondernemingen'?
freelancer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2011, 17:34   #58
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.153
Standaard

In feite zijn Vlamingen onnozeaars. De meeste zijn lid van de vakbond, willen absoluut niet langer werken "ja, Brussel, man, en Europa, die maffia, wat doe je daaraan?", bereid om ervoor te staken, willen ook geen verdere besparingen in de sociale zekerheid.

Maar ja, Bartje kan het goed zeggen, dus stemmen we erop, en die Walen en "vremde" dat zijn toch maar profiteurs hé, en Dicoruppo en zo (een Waalse Italiaan, en nog zo'n donkere, precies een makak, en een homo, dat kan niet anders dan corrupt zijn hé). Wat precies de rest van z'n programma is weten ze niet en het interesseert hen maar matig, wie gewonnen heeft bij de koers is veel belangrijker.
En Bart zegt dat Di Rupo aan hun spaarboekjes wil zitten. Dat het enkel maatregelen zijn tegen beursspeculanten en over fortuinen hoger dan 2,5 miljoen euro gaat, dus bezwaarlijk de modale Vlaming raakt, maar wel z'n rijke vriendjes van het VOKA, daar rept smart Bart met geen woord over natuurlijk)

In feie een sympathieke oplichter, eens hij aan de macht komt zullen ze het merken, dan zal het te laat zijn natuurlijk.

Laatst gewijzigd door tomm : 11 juli 2011 om 17:36.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2011, 17:35   #59
J.B good
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 juli 2011
Locatie: Sluizen
Berichten: 663
Standaard

Wat mij vooral opvalt in heel deze draad, 'met uitzondering van een paar personen zoals herr flick' is dat ze het bij gebrek aan argumenten nodig vinden om te gaan schelden.

Geen argumenten schelden maar.
J.B good is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2011, 17:37   #60
freelancer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 februari 2011
Berichten: 7.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Toestand van de doorsnee-Vlaming indien het programma van Bart Dewever, de waterdrager van het patronaat, uitgevoerd wordt:



Gepluimd.
Is dat geen Waalse haan?
freelancer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be