Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 februari 2005, 17:16   #21
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Bericht aan kweethetwelenkweethetni.

Niemand heeft me inderdaad gevraagd hier te komen zagen en gelukkig heb ik je toestemming niet nodig. Ik heb in mijn eerste bericht voldoende uitgelegd wat ik onder hooligans bedoelde, als je je aangesproken voelt is dat jouw probleem. En wat je bedoelt met op internet steeds op dezelfde plaats uitkomen is me een volslagen raadsel maar dat zal wel aan mijn niveau liggen, term waarmee je graag uitpakt als het over uw persoon gaat, en waar ik mijn grootste twijfels over heb als ik de taalfouten in je bericht bekijk.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2005, 17:25   #22
Flipgirl
Banneling
 
 
Flipgirl's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 december 2004
Locatie: Over Laura Lynn
Berichten: 400
Standaard

Vent ... Ga es op een ander zeuren ...
Flipgirl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2005, 17:46   #23
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Bericht aan Geertje.

Volgens jouw mening kan je dus op een politiek forum alleen meespreken als je een paar duizend berichten geplaatst hebt. Als het over politiek gaat weet ik al jaren waarover het gaat, al kan de visie steeds verbreed worden, daar heb je gelijk in. Verder zal ik je goeie raad benutten om, binnen de wettelijke normen, mij te permitteren mijn mening te verkondigen.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2005, 17:59   #24
Jeroen
 
 
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 4.011
Standaard

Ook maar eens reageren
Wij staan inderdaad alles toe indien het enerzijds toegestaan is door de wet en anderzijds door ons intern reglement.
Schelden edm. proberen wij zoveel mogelijk te weren, maar alle berichten lezen is helaas onbegonnen werk, daarom wil ik nogmaals verzoeken om zelf zaken te melden d.m.v. het gevarendriehoekje naast een bericht zodat we, indien nodig, kunnen ingrijpen.
Jeroen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2005, 18:35   #25
Patriot!
Secretaris-Generaal VN
 
Patriot!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2002
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 21.353
Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Goed gezegd Jeroen, en de vijanden van de politics.be-haters moeten hier maar wegblijven.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2005, 19:09   #26
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Bericht aan Superstaaf.

Je hebt me onlangs nog bericht dat je nooit personen aanvalt, alleen opinies.
Je laatste macabere posting bewijst het tegenovergestelde. Waarvan akte.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2005, 19:43   #27
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
Bericht aan Superstaaf.

Je hebt me onlangs nog bericht dat je nooit personen aanvalt, alleen opinies.
Je laatste macabere posting bewijst het tegenovergestelde. Waarvan akte.

Herschrijf snel uw akte.
Ik kan met de beste wil geen persoonlijke aanval waarnemen.

Hoe interpreteer jij misschien de bewuste posting?
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2005, 20:27   #28
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Bericht aan Superstaaf.

Ik heb het even moeten opzoeken, want ik vond de symboliek niet van je posting. Toen ik ontdekte dat je je mosterd gehaald hebt bij een bedrijf dat ornamenten maakt voor grafstenen heb ik dat nogal persoonlijk genomen, als je begrijpt wat ik hiermee bedoel. Wil je zo vriendelijk zijn me je eigen interpratie van je posting te geven, ik geef toe : I was not amused.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2005, 20:58   #29
malinois
Gouverneur
 
malinois's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2005
Berichten: 1.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
Bericht aan Geertje.

Volgens jouw mening kan je dus op een politiek forum alleen meespreken als je een paar duizend berichten geplaatst hebt.
De automatische maar ietwat kinderachtige "politieke benoemingen" (er lopen hier heelwat ministers, presidenten en VN-hoogwaardigheidsbekleders rond) werkt dat idee in de hand: alleen het aantal berichten telt om hoog gewaardeerd te worden door het forummanagement, niet de kwaliteit van je berichten.

Maar ik besef wel dat het helemaal uit den boze zou zijn als de moderators punten zouden gaan geven op basis van kwaliteitsnormen.

Mijn voorstel zou zijn om neutralere kwalificaties ("nieuweling", "participant", "woordvoerder", "veelschrijver", "hardnekkigaard", "recordkandidaat" enz.) in te voeren. Er zouden misschien wat minder dikke nekken rondlopen bij de inzenders.
malinois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2005, 21:29   #30
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Daar kan ik alleen mee volledig akkoord gaan.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2005, 21:45   #31
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Ik heb niet gezegd dat iemand die veel berichten plaatst dat die ook meer weet. Het enige wat je kan concluderen van iemand die veel "posts" heeft is dat die veel op politics.be bezig is, maar meer ook niet.

Ik heb enkel problemen met mensen die de les komen spellen. Wat je niet wil lezen negeer je gewoon is mijn moto. Het kan zelfs zijn dat je felste tegenstander in een bepaald onderwerp, in een ander onderwerp je beste medestander wordt. Daarom is het hier zo interessant.

Maar als je jezelf aangevallen voelt mag je dit nooit persoonlijk aanvoelen, het is immers een mening die aangevallen wordt, geen persoon. Met sommigen is het onmogelijk om te redereren maar al snel ken je deze mensen en weet je ook hoe je ze kan aanpakken.

Ik wens je zeker nog vele aangename discussies in de toekomst, zie het als een uitdaging uitgedaagd te worden.

Laatst gewijzigd door Geertje : 14 februari 2005 om 21:46.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2005, 21:49   #32
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
Ik heb het even moeten opzoeken, want ik vond de symboliek niet van je posting.
Toen ik ontdekte dat je je mosterd gehaald hebt bij een bedrijf dat ornamenten maakt voor grafstenen heb ik dat nogal persoonlijk genomen, als je begrijpt wat ik hiermee bedoel. Wil je zo vriendelijk zijn me je eigen interpratie van je posting te geven, ik geef toe : I was not amused.

Dat verklaart natuurlijk veel.

Ik zocht gewoon in Google-afbeeldingen op 'vogel' om in antwoord op:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
alleen de manier waarop vind ik storend
..........te refereren naar het spreekwoord: "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is."

Waar het prentje exact vandaan kwam, daar had ik geen idee van, en al helemaal niet dat het iets met grafstenen zou te maken hebben.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2005, 22:08   #33
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Bericht aan Geertje.

Bedankt voor je zinnige posting. Alleen maak ik wat voorbehoud voor je alinea wat
betreft persoonlijke aanvallen. De weinige postings van mijn hand hebben me al een paar zeer persoonlijke aanvallen opgeleverd, maar ik zal je advies ter harte nemen en ze beschouwen op aanvallen van mijn mening.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2005, 22:26   #34
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Bericht aan Superstaaf.

Dank voor je posting. Als ik je uitleg goed begrepen heb ik me inderdaad zwaar vergist maar ik merk dat je daar begrip voor opbrengt. Sorry.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2005, 04:54   #35
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
Bericht aan Superstaaf.

Dank voor je posting. Als ik je uitleg goed begrepen heb ik me inderdaad zwaar vergist maar ik merk dat je daar begrip voor opbrengt. Sorry.
Jouw vergissing is heel begrijpelijk.
Mijn verwijzing was deze keer waarlijk te ver gezocht bij nader inzien.
Dan kan ik niemand kwalijk nemen dat hij het ook wat ver zoekt.

Je mag gerust zijn: de zeldzame keer dat ik eens persoonlijk tekeer ga, is het
  • enkel als reactie
  • zeer expliciet
Hopelijk is deze kwestie daarmee rechtgezet en van de baan.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2005, 13:25   #36
malinois
Gouverneur
 
malinois's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2005
Berichten: 1.069
Standaard

Wel wel.
Deze thread mag bewaard worden als een voorbeeld van rustige en hoffelijke discussie. Ze toont ook aan hoe gemakkelijk misverstanden kunnen ontstaan - die dan weer op een vriendelijke manier worden uitgepraat.
malinois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2005, 13:46   #37
DaBlacky
Europees Commissaris
 
DaBlacky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2003
Locatie: Hasselt
Berichten: 7.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
Geachte Moderators,

Toen ik me onlangs aanmeldde op dit forum dacht ik hier een aantal mensen te ontmoeten die op een redelijke manier, omkleed met argumenten, met elkaar in discussie zouden treden. Ik vergiste mij schromelijk. Zonder afbreuk te doen aan de talrijke deelnemers die aan hogergenoemd profiel beantwoorden stel ik vast dat bijna alle onderwerpen beheerst worden door personen die er helemaal niet op uit zijn iets constructiefs toe te voegen, nee hun bedoeling is juist iedere zinvolle discussie uit de weg te gaan. Je kan ze best vergelijken met voetbalhooligans die er alleen op uit zijn herrie te schoppen en de echte supporters hun voetbalplezier te ontnemen. Ze zijn niet talrijk, 1% volstaat, en ze worden gekenmerkt door een verregaande vorm van idiotie. Alle vergelijkingen gelden natuurlijk niet voor de volle 100%, ook niet in dit geval maar ik wil alleen een trend aangeven. Ik merk trouwens op dat bepaalde deelnemers aan dit forum, meestal gekenmerkt door een hoog aantal postings intelligente mensen zijn, die echter een herhalingstaktiek hanteren die zeer storend is. M.a.w. spaghetti is best lekker, maar drie maal per dag, bedankt. Mag ik u dan ook adviseren voor deze forumgangers een soort agressieforum aan te maken, waar ze hun tegenstanders voor verrot kunnen uitschelden en reserveer de rest van de forums aan diegenen die op een zinvolle en vooral niet agressieve manier aan dit forum willen deelnemen.
http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=19
Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel.
DaBlacky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2005, 18:07   #38
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Bericht aan Malinois.

Bedankt voor je positieve posting. Wat ik geleerd heb uit deze thread is het volgende : als iets met de beste bedoelingen suggereert, word je onmiddellijk als wereldverbeteraar gebrandmerkt en dat is wel het laatste wat ik wil zijn. Mijn bedoeling was alleen een constructieve oproep te doen voor zinvolle discussie en dat wordt me niet door iedereen in dank afgenomen, het zij zo. De paar positieve reacties die ik kreeg sterken me in de overtuiging dat anderen die mening delen. Hard tegen onzacht zie ik wel zitten, als je aan dit forum deelneelt is het niet de bedoeling mekaar voortdurend in de armen te vallen, maar zolang de sfeer streng maar rechtvaardig blijft stoort het me niet.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2005, 23:14   #39
malinois
Gouverneur
 
malinois's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2005
Berichten: 1.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
Bericht aan Malinois.

Bedankt voor je positieve posting. (...) Hard tegen onzacht zie ik wel zitten, als je aan dit forum deelneelt is het niet de bedoeling mekaar voortdurend in de armen te vallen, maar zolang de sfeer streng maar rechtvaardig blijft stoort het me niet.
Toch maar beter geen illusies koesteren:
mijn posting was tevens bedoeld om jou en anderen erop te wijzen dat het er doorgaans veel minder proper aan toegaat in dit forum - maar ik ben ook een relatieve nieuweling...
malinois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2005, 06:33   #40
kweethetwelenkweethetni
Provinciaal Statenlid
 
kweethetwelenkweethetni's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 oktober 2003
Berichten: 720
Standaard

Iedereen is vrij om te zeggen wat men denkt ,en iedereen is vrij om hier te komen of niet.Maar als je na enkele bezoeken al het lef hebt om te zeggen dat het hier ondermaats is dan ben je verkeerd.Je hebt dan waarschijnlijk niet eens de moeite gedaan om alle topics te lezen en bent terecht gekomen bij kk denk ik.En ja daar is het echt goed om je eens goed te laten gaan daar mag meer en kan meer.Maar ernstige onderwerpen daar reageer je op zoals je wil.En dat zulke onderwerpen meestal in hevige discussie raken en dat er soms harde woorden of verwijten vallen is begrijpelijk.De mensen zeggen hier wat op het hart ligt,en dat is bij iedereen anders.De manier van antwoorden is ook bij iedereen anders en komt soms anders over dan bedoeld.Dat er zoveel topics ontaarden in hevige discussie is omdat niet iedereen dezelfde mening heeft en al goed zou ik zeggen.En wees gerust de brave topics zijn veel minder aktief omdat de mensen hier komen om te reageren zoals ze zich voelen of zoals ze denken.Als je niet mag reageren zoals je wil kan je evengoed de krant halen smorgens en die heel braaf thuis lezen en tegen jezelf zagen.Dat het zovaak voorkomt dat er hevig op los gediscussieerd word is een bewijs dat de boel hier goed draaiend is,dat het steeds dezelfde hooligans zijn is bewijs dat ze hier graag komen.We zijn nu eenmaal niet allemaal die brave schoolmeestertypekes en laten ons al is graag gaan , als we tever gaan dan knippen ze wel of krijg je wel waarschuwing.En wie het hier te grof of ondermaats vind gaat maar elders den heilige uithangen.
kweethetwelenkweethetni is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be