Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 februari 2023, 23:06   #41
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.753
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Iemand van de oude garde had lange tijd een quote van Bob Vangeel (toen Patriot!) in zijn onderschrift. Iets van "in 2008 ruimt jouw soort baan voor ons in het parlement". Anders dan Hans VdC is Vangeel wel volwassen geworden.

De ergste van de hoop was Yann, zo herinner ik me.
Ik was zijn naam al kwijt maar het was inderdaad Bob Vangeel die de parlementszetels al bestelde.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2023, 13:59   #42
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.204
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Iemand van de oude garde had lange tijd een quote van Bob Vangeel (toen Patriot!) in zijn onderschrift. Iets van "in 2008 ruimt jouw soort baan voor ons in het parlement". Anders dan Hans VdC is Vangeel wel volwassen geworden.

De ergste van de hoop was Yann, zo herinner ik me.
Bob Vangeel sloot aan bij de VLD.
Kim werd lid van B-plus.
Diep Christelijke Ruben Cottenje jengelde in een brief aan de paus over de stoute Vlamingen. O.a. over de manier waarop de vredelievende Belgjes behandeld werden toen zij met blote bovenlijven, beschilderd in de Belgische kleuren, het podium van de ijzerwake bestormden tijdens de eucharistieviering.

Hans vande Cauter trouwde, maar niet met een BUBbelse Belgische.
Bruno Yaminne was BUBber van het jaar.

Yann.....Tja.....

https://forum.politics.be/showpost.p...9&postcount=97

https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=100
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2023, 14:04   #43
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.204
Standaard

Onderschrift van Yann....

Citaat:
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2023, 15:27   #44
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Bob Vangeel sloot aan bij de VLD.
Kim werd lid van B-plus.
Diep Christelijke Ruben Cottenje jengelde in een brief aan de paus over de stoute Vlamingen. O.a. over de manier waarop de vredelievende Belgjes behandeld werden toen zij met blote bovenlijven, beschilderd in de Belgische kleuren, het podium van de ijzerwake bestormden tijdens de eucharistieviering.

Hans vande Cauter trouwde, maar niet met een BUBbelse Belgische.
Bruno Yaminne was BUBber van het jaar.

Yann.....Tja.....

https://forum.politics.be/showpost.p...9&postcount=97

https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=100
Kim was te slim voor de BUB. Ik kwam denk ik vooral met haar in aanvaring vanwege haar 'dubbelaccount'.

Bob was jong, die dwaling kan vergeven worden. God weet wat voor onzin ik hier heb uitgekraamd als 17-jarige vol vuur.

Bruno heb ik nooit begrepen. Leek geen eigen identiteit te hebben.

En Yann, dat was een psychopaat. Ik neem graag het risico op strafpunten voor een persoonlijke aanval.

En dit pareltje van Cedric Vloemans:

Citaat:
Het aframmelen van separatisten is geen misdaad, maar een heldendaad. (...) Diegene die zich kenbaar maakt door met Vlaamse leeuwen of Waalse hanen te lopen, vraagt als het ware om afgeslagen te worden. Diegenen die de heldendaad verrichten, zullen eeuwig herdacht worden.
Maar we zijn wel erg off topic nu. Misschien tijd voor een nostalgie draadje.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.

Laatst gewijzigd door van Maerlant : 11 februari 2023 om 15:45.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2023, 16:29   #45
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.204
Standaard

Nello was idd ook een voorbeeld van verdraagzaamheid. En liegen kon hij eveneens als de beste. Hij was één van de drie splitsers van de BUB, en wilde niet langer aan zijn eendrachtige vrienden uit het verre verleden gelinkt worden.

Ik zou hun gezichten eens willen zien nu het niet de Vlaemsche separatisten zijn die, OPENLIJK, van het geldverslindende Belgische vvorstenhuis af willen, maar wel een kopstuk van de PS.

Waar is de tijd dat de vvorst en zijn famille het cement van La Belgique waren....
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2023, 16:33   #46
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Ik ben eens in het quote archief draadje gaan kijken en lag plat van het lachen. Waar is de tijd gebleven.

En wat was Jazeker toch een fijne man. Ik had niet gedacht dat ik zo nostalgisch zou worden toen ik deze week nog eens inlogde.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2023, 16:37   #47
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.204
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Ik ben eens in het quote archief draadje gaan kijken en lag plat van het lachen. Waar is de tijd gebleven.

En wat was Jazeker toch een fijne man. Ik had niet gedacht dat ik zo nostalgisch zou worden toen ik deze week nog eens inlogde.
Ik mis Jan ook. Fijne man. Hij is een paar keer bij mij komen eten, maar ik voel mij schuldig omdat ik niet meer aandacht aan hem besteedde. Jan had dat hard nodig.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be