Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 mei 2023, 06:34   #21
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
DVL is door VB in de frigo gezet omwille van het proces dat eraan komt. Zo doortrapt zijn ze wel…
Maar als hij daar zonder kleerscheuren vanaf komt dan gaan ze hem gewoon terug binnenpakken. Hij heeft in Vlaams Brabant een massa stemmen van Theo Francken afgepakt.
Het probleem begint te zijn dat het VB zodanig verwatert dat er dringend een wat radikaler partij komt die wat snediger standpunten inneemt. Nu is Dries een onnozelaar, dat geef ik U, dat is de reden waarom ik ervoor gestemd heb. Hij is incoherent, en heeft soms eens een goed idee, en dan kruipt hij weer in zijn schulp. Maar ja, in een dictatoriaal regime is het niet evident om coherent aan de juiste kant van de genocide te staan. Maar dat verandert niks aan het feit dat je van Dries enkel maar hier en daar een willekeurig puntje kan verwachten, en geen duidelijke lijn. Maar meer is er niet op de markt op dit moment.

En ja, het andere ambetante aan Dries is dat hij zo van die kwezelachtige pseudo-pilarenbijter conservatieve standpunten inneemt, maar dat is een gif dat in wat meer van het VB rondslingert, en dat hen veel nadeel bezorgt, omdat het hen afhoudt van wat hun hoofdlijn zou moeten zijn: het elimineren van islam en andere nefaste infecties van onze maatschappij.

Maar ja, dat is het probleem een beetje van maar 1 partij te hebben die de schimmel wil aanpakken: dat is dat ze nog een ganse waslijst aan dwaze punten hebben ook, en dat je dus niet kan bijsturen. Er zou een veel breder spectrum aan makakkenjagers moeten komen. Nu ben ik er zeker van dat dat in aantocht is, gezien de collosale schade en omvang van het makakkenprobleem. Maar we zitten met een wetgeving die het pad naar de islamitische republiek zo goed als gebetonneerd heeft, en het is enorm veel werk om gans dat legislatieve misbaksel helemaal af te breken.

Laatst gewijzigd door patrickve : 19 mei 2023 om 06:39.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 06:51   #22
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.549
Standaard

Naam: IMG_20230519_075019.jpg
Bekeken: 148
Grootte: 185,1 KB
Is dit on topic?
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 07:05   #23
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Bijlage 117898
Is dit on topic?
Voila.

En hoewel het juist is dat die regenboogvlag niet EXPLICIET dat soort toestandjes dekt, kan men er toch niet onderuit dat het die richting uitgaat he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 07:21   #24
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Voila.

En hoewel het juist is dat die regenboogvlag niet EXPLICIET dat soort toestandjes dekt, kan men er toch niet onderuit dat het die richting uitgaat he.
Lijkt wel een obsessie van de transideologie sex in de peutertuin binnen te brengen. Misschien is dat een symptoom van genderdysforie? Maar dient men daaraan toe te geven? Waarom dan geen junkie binnenhalen die de high demonstreert van een shot in zijn aders?

Laatst gewijzigd door Bach : 19 mei 2023 om 07:27.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 07:48   #25
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Lijkt wel een obsessie van de transideologie sex in de peutertuin binnen te brengen. Misschien is dat een symptoom van genderdysforie? Maar dient men daaraan toe te geven? Waarom dan geen junkie binnenhalen die de high demonstreert van een shot in zijn aders?
Kinderen zijn altijd op een of andere manier een obsessie geweest van anders-seksbelevenden of hoe moet ge dat geheel noemen.

Ze hebben een enorme strijd gestreden om andermans' kinderenproductie mogen op te voeden alsof het de hunne zijn om te beginnen. Ik was het daar al niet mee eens in principe: kinderen moeten in principe opgevoed worden door hun biologische producenten ; enkel als er iets mis gaat hiermee, kan men een noodoplossing zoeken voor die verweesde kinderen.

Maar met sommige trans kwieten zijn we een versnelling hoger geschakeld waar zij eisen dat hun exhibitionisme moet opgesolferd worden aan kleine kinderen.

En nog eens: op seksueel vlak doet ge voor mij echt totaal wat ge wilt. Ik ben voor absolute vrijheid daar. Maar uw seksuele obsessies, geplogenheden en overwinningen moedwillig aan anderen communiceren die daar niet om vragen, dat is wat exhibitionisme heet, en daar heb ik wel een gloeiende hekel aan.

En het is toch duidelijk zo dat die geobsedeerde trans wereld geilt op exhibitionisme, en dat verbergt achter een soort van nep slachtoffer statuut waar ze mee willen uitpakken als zogezegd "sensibiliseren".

Laatst gewijzigd door patrickve : 19 mei 2023 om 07:51.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 09:08   #26
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

't Beste aan dat artikel was nog de reactie van Marcsken van Ranzig: "Siri, toon mij het uitschot van Vlaanderen"...

Alsof dat stuk verdriet niet zelf het walgelijkste stuk uitschot is van Vlaanderen...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 13:23   #27
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.615
Standaard Ja, de nieuwe LGBT-vlag is een pedofielenvlag

onderwerp
Ja, de nieuwe LGBT-vlag is een pedofielenvlag


analyse

1) Dit is echt een vreselijke ontwikkeling binnen de zieke gay en queer wereld en ik kan het hiermee nooit eens worden, pedofiele organisaties moeten sowieso verboden worden in de beschaafde wereld. Dit gaat te ver, dus wie gaat dit stoppen?? Nu krijgt coc miljoenen euro's per jaar en het is misdadig dat dit geld ook door pedofielen in de organisatie wordt gebruikt om dus kinderen ziek te maken en te misbruiken. Dit gaat nu te ver. HOMO emancipatie is ok maar het mag niet ten koste gaan van jonge, onschuldige kinderen.


2) IK heb eea meegemaakt in de gay wereld en ben Gammafiel, meer Quaternair maar natuurlijk ben ik gelukkig geen pedofiel, en ik was lid van Coc Haaglanden, maar na 5 jaar discriminatie stopte ik mijn lidmaatschap tgv niet betalen contributie en nu hebben zij mij een pandverbod opgelegd. Ik zal nog aktie ondernemen ne coc haaglanden aanklagen, waarna ik de frontale aanval moet inzetten tegen deze pedo lobby.

3) Deze nieuwe pedofielen gay vlag moet verboden worden denk ik. Dit gaat te ver, kinderen zijn de toekomst van een samenleving en moeten in een veilige omgeving opgroeien waar zij mensen kunnen vertrouwen, zonder kans op seksueel misbruik door pedofielen. Wij zijn nu in een verziekte samenleving en het wordt alleen maar erger en ziekelijker nu in Nederland. Er is geen maatschappij meer.

4) Geef je mening en onderzoek onderstaand betoog, de uitleg is duidelijk, het is vreselijker dan ik dacht. Dit moet gestopt worden en Forum voor Democratie ga ik moeten ondersteunen, ook al hebben zij mij geroyeerd vanwege mijn Gammafiele HHM Kattenmode/ fashion kledingstijlen. Principes zijn principes, STOP PEDOFIELEN!!!!! En STOP de PEDO LOBBY, gewoon verbieden en beboeten, het is ronduit crimineel, terroristisch, smerig.



================================= REF, goed lezen, het is dus vreselijker dan ik dacht.

https://reactnieuws.net/2023/05/19/j...edofielenvlag/

Ja, de nieuwe LGBT-vlag is een pedofielenvlag
19 mei 2023 ReactNieuws Nieuws Leave a comment

De vaderlandslievende activist Dries Van Langenhove postte deze week een veelbesproken filmpje op sociale media. Hij stapt een winkel in Brugge binnen waar de nieuwe LGBT-vlag wappert, met regenboogstrepen, driehoeken en een cirkel. Vervolgens vraagt hij de uitbaters waarom ze de ‘pedofielenvlag’ aan hun gevel hebben hangen.


Meteen barstte een gehuil los bij de regimepers: Dries zou ‘haat’ tegen homo’s verspreiden. Maar helaas voor de pers: Dries heeft gelijk. De nieuwe LGBT-vlag IS inderdaad een pedofielenvlag.

Voor alle duidelijkheid: de oude, klassieke homovlag is een vlag met ‘regenboogstrepen’. Daarover gaat het hier niet. Die wordt gebruikt sinds de jaren ’70:

De vlag waarover het hier gaat is deze vlag: die met driehoeken en een cirkel erbij. Dit is de ‘Progress Pride vlag’ of ‘Intersekse Pride vlag’, en ze wordt maar gebruikt sinds 2018.

Als je goed kijkt zie je dat driehoeken zijn toegevoegd met, van rechts naar links, zwart en bruin. Dat staat voor homo’s van zwarte en bruine huidskleur: tot zover niets aan de hand. Maar dan komen strepen in lichtblauw en roze. Dat is een vreemde keuze, want in de Westerse beschaving zijn dat traditioneel de kleuren van jonge kinderen: blauw voor jongetjes, roze voor meisjes. De kleuren worden in het Engels aangeduid als ‘baby blue‘ en ‘baby pink‘.

Er is dus weinig twijfel mogelijk: deze ‘nieuwe’ vlag zoekt nadrukkelijk toenadering tot kinderen.

Net voor de komst van de nieuwe LGBT-vlag was er op internet en sociale media een vlag verschenen ter ere van pedofielen. In marxistisch jargon worden die vergoelijkend aangeduid als ‘Minority Attracted Persons’ of MAP. Die vlag ziet er zo uit met, jawel, onderaan het roze van meisjes en bovenaan het blauw van jongens:

Het spreekt voor zich dat het regime en de machtige LGBT-lobby ontkennen dat het opnemen van baby-roze en baby-blauw in de ‘nieuwe’ vlag een steunbetuiging aan pedofilie zijn.
Ook protest vanuit LGBT

Toch zijn er verstandige mensen die zelf LGBT zijn die wél de moed hebben de waarheid te zien en er zich tegen uit te spreken. Zoals hier:

Vertaald: ‘ Er zijn twee mogelijkheden: ofwel vergelijken de gebruikers van de ‘progress pride vlag’ homo’s met kinderen, ofwel willen ze insinueren dat homo’s toegang willen krijgen tot kinderen – en dat het ‘progressief’ zou zijn om dat te doen. Lesbiennes en homo’s van vorige generaties hebben hard gevochten om het vaste geloof te weerleggen dat homoseksualiteit verbonden is met pedofilie. De ‘progress pride vlag’ wekt dat valse geloof terug tot leven, en draait 70 jaar vooruitgang terug.’

Dat is een moedige stelling die alle respect verdient.
Drag queens blijken pedo

Maar nu de vlag met babykleuren gehesen is door de LGBT-lobby is de aanval op kinderen wel degelijk ingezet. Over de hele wereld proberen ‘drags’, travestieten die van oudsher seksueel getint vermaak brengen in homobars, toegang te krijgen tot kinderen. Dat leidt op een voorspelbare manier tot pedofilie, met kindermisbruik en verkrachting.




https://reactnieuws.net/2023/05/19/j...edofielenvlag/

====================================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 15:24   #28
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Gaan we in herhaling vallen ? Is het zo moeilijk om eens in te pikken op een bestaande discussie waar dit ondertussen wordt behandeld ?
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 15:50   #29
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Gaan we in herhaling vallen ? Is het zo moeilijk om eens in te pikken op een bestaande discussie waar dit ondertussen wordt behandeld ?
Waar is die?
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 17:57   #30
Koenraad Noël
Europees Commissaris
 
Koenraad Noël's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2012
Locatie: Europa
Berichten: 7.744
Standaard

Ik snap eigenlijk niet dat Van Langenhove zo'n filmpje publiceerde. Als hij nu de uitbaters had kunnen overtuigen van zijn pedofielenvlagverhaaltje, of als er harde woorden gevallen waren, dan had ik het nog ergens kunnen begrijpen. Dat kun je nog recupereren. Maar hier werd hij eigenlijk meteen vriendelijk weggelachen, waarop hij ietwat gênant afdroop.
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 18:04   #31
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Waar is die?
Kom zeg.
Deze bijvoorbeeld:
https://forum.politics.be/showpost.p...15&postcount=1
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 18:45   #32
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.438
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Ik snap eigenlijk niet dat Van Langenhove zo'n filmpje publiceerde. Als hij nu de uitbaters had kunnen overtuigen van zijn pedofielenvlagverhaaltje, of als er harde woorden gevallen waren, dan had ik het nog ergens kunnen begrijpen. Dat kun je nog recupereren. Maar hier werd hij eigenlijk meteen vriendelijk weggelachen, waarop hij ietwat gênant afdroop.
Wat DVL betreft. Hij heeft zeker potentieel, maar hij lijkt altijd precies met kinderen te praten. Dat vind ik jammer aan Vlaanderen, persoonlijk. Net niet, net te weinig ambitie. IMO zouden ze Vlamingen verplicht naar Nederland moeten sturen gedurende een jaar ofzo.

Laatst gewijzigd door Weyland : 19 mei 2023 om 18:47.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 18:50   #33
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Ik snap eigenlijk niet dat Van Langenhove zo'n filmpje publiceerde. Als hij nu de uitbaters had kunnen overtuigen van zijn pedofielenvlagverhaaltje, of als er harde woorden gevallen waren, dan had ik het nog ergens kunnen begrijpen. Dat kun je nog recupereren. Maar hier werd hij eigenlijk meteen vriendelijk weggelachen, waarop hij ietwat gênant afdroop.
Je moet roeien met de riemen die je hebt he
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 18:54   #34
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.438
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Je moet roeien met de riemen die je hebt he
Ik snap persoonlijk de controverse rond zijn persoon niet. Eigenlijk.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 18:56   #35
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Ik snap eigenlijk niet dat Van Langenhove zo'n filmpje publiceerde. Als hij nu de uitbaters had kunnen overtuigen van zijn pedofielenvlagverhaaltje, of als er harde woorden gevallen waren, dan had ik het nog ergens kunnen begrijpen. Dat kun je nog recupereren. Maar hier werd hij eigenlijk meteen vriendelijk weggelachen, waarop hij ietwat gênant afdroop.
Ja het was duidelijk niet wat hij verwacht had. Ipv een kleine rel een vriendelijk koppel dat hem beleefd wandelen stuurde.
__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 19:20   #36
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.438
Standaard

De manier waarop hij meteen met pedofielenvlag afkomt en de voorkeur geeft aan achterhoedegevechten met kleine spelers. Het is weinig effectief.

Laatst gewijzigd door Weyland : 19 mei 2023 om 19:21.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 21:19   #37
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.615
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dries heeft gelijk, dus moet de politie gebeld worden. De waarheid zeggen is doodzonde in het land van de leugens he

Zou je ook zo reageren mocht er daar een hakenkruis vlag hangen, en iemand komt lastig doen over gelijke rechten voor nazies ?

Kijk, iedereen mag neuken wat hij/zij/het wil behalve voorlopig, kinderen, maar het is waar dat er nogal wat druk bestaat vanuit het trans milieu om dat laatste ook mogelijk te maken. Maar vooral: niemand moet de aard van zijn seksuele uitspattingen DOOR HET STROT RAMMEN van anderen. Dat is een prive gegeven, en dat hoort zo te blijven IN DE TWEE RICHTINGEN. Ik heb niet lastig gevallen te worden met wat iemand anders zijn seksuele geplogenheden zijn, die moet dat voor zich houden. En als iemand van zichzelf vindt dat hij een olifant is, dan moet hij/zij/het mij niet willen dwingen in dat waanbeeld mee te gaan, ook al zou ik dat a priori wel willen doen omdat ge zotten altijd gelijk moet geven en er geen reden is om hen miserie aan te doen met ze met hun waanzin te confronteren.

jazeker Patrickve,

Ik kreeg ook te maken met pedofiele beschuldigingen en verdachtmakingen ivm mijn eigen openbare Gammafiele HHM Katten mode/ fashion kledingstijlen, en gelukkig ben ik Absoluut geen pedofiel, want dan zou ik zeker allang zelfmoord gepleegd hebben.

Ik begrijp de genderideologie niet goed, het is Anti Blanke RAS, WOKE, en pro BLM, dus het is een racistische beweging en racisten moet je toch eruit gooien.

Ze moeten van kinderen afblijven, die 5 procent kinderen die Gammafiel geboren zijn mogen niet misbruikt worden door die pedofiele criminelen.

mensapen zijn ziek, onze hele apensoort is ziek nu. Vierde Wereldoorlog kan hen genezen. Oorlog heeft toch soms grote voordelen en leidt tot hogere economische efficientie. In theorie is POETIN goed bezig om die LHBT propaganda radicaal stop te zetten, want als zij pedofilie gaan goedpraten en promoten dan houdt de tolerantie op.

Kinderen voelen zich niet meer veilig in Nederland denk ik, zieke, Extreem Adharmische en tamasische maatschappij hier nu, ja het is echt Kali Yuga.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 21:26   #38
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.615
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Lijkt wel een obsessie van de transideologie sex in de peutertuin binnen te brengen. Misschien is dat een symptoom van genderdysforie? Maar dient men daaraan toe te geven? Waarom dan geen junkie binnenhalen die de high demonstreert van een shot in zijn aders?

ja genderdysforie is toch zielig denk ik.
best complexe materie.

HOe definieer je wat meisjes zijn, meisjeachtig?? Meiden Mode??? ik ben hiermee bezig ivm mijn eigen Gammafiele HHM Kattenmode/ fashion kledingstijlen, hele complexe theorie is het nu geworden.

Heel moeilijk thema, ik zou het met meiden zelf moeten onderzoeken.

In mijn HHM boekje zal ik hierop inzoomen. Al laat nu, moe, slapen.

Definitie PEDOFIEL zijn en Pedoseksueel is toch een wereld van verschil denk ik. Zielig is onze mensapensoort zeker en ziek.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 21:30   #39
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.615
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht

=================
nee, deze topic onder gaat over hate speech, ik bekijk het meer psychologisch en ideologisch. Er is een groot verschil tussen het hebben van een aangeboren, genetische pedofiele geaardheid van nature en het bedrijven en praktizeren van pedoseksualiteit denk ik. Best complexe materie, heel veel psychologische dingen spelen hierbij een rol denk ik.


https://forum.politics.be/showthread.php?t=268992
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 21:45   #40
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
't Beste aan dat artikel was nog de reactie van Marcsken van Ranzig: "Siri, toon mij het uitschot van Vlaanderen"...

Alsof dat stuk verdriet niet zelf het walgelijkste stuk uitschot is van Vlaanderen...
De media geile communistische leugenaar !
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be