Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 augustus 2021, 19:34   #141
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
539 illegalen op één houten boot (drie vrouwen)




een pak 'minderjarigen' vermoedelijk weer ...


als men er niet op schiet gaat het nooit ophouden

In België laat de dienst Vreemdelingenzaken gewoon iedereen en alles lopen. Het is dweilen met de kraan open. De politie is moegetergd, de treinbegeleiders en Securail zijn doodop, het onderwijs vindt geen volk meer, ...
Het probleem is dat het eigenlijk in de meeste gevallen die bootjesvaarders zelf niet zijn maar de mensenhandelaars die aanzetten voor de duurbetaalde reizen over het water en die mensen op pad sturen wetende dat ze meestal toch opgevangen zullen worden.

Die liggen er ook niet van wakker dat mocht er zo een bootje uit het water geschoten worden. (wie had er ook weer rocket-launchers meegekregen???)

Anderzijds weet men ook dat men in de EU nog steeds aan: "Wir schaffen das!!!" doet.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 30 augustus 2021 om 19:36.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2021, 05:44   #142
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.669
Standaard

Dit is hoe je laat zien dat het menens is: According to reports Pakistani forces opened firing on Afghans when they rushed towards the crossing gate and wanted to enter Pakistani side.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2021, 07:35   #143
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Is Griekenland al geblust, of vluchten Grieken nog steeds zelf in de zee nu?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2021, 09:58   #144
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Griekenland vanuit de ruimte, NASA foto.

__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2021, 11:00   #145
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.563
Standaard

Islamietjes mogen dat natuurlijk. Die kunnen niets verkeerd doen in de ogen van het poco-Westen.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2021, 20:41   #146
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.605
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

ze sturen alvast hun voetvolk JIhad legertjes van minderjarigen

Wil van Allah he Alahallalalal
ik word steeds meer moslim he, vroegtijdige dementie zal het wel zijn denk ik nu
De ISLAM Dood is vroegtijdige dementie, seniliteit, lobotomie, ja Allah wil het...... HEt is Kali Yuga ok jochies
Harde Feit nu is dat islam razendsnel doorgroeit en er komt echt een nieuw ISlamitisch Kalifaat binnen tien jaar nu Taliban de macht krijgt met 28 miljard usdollar aan Hi tech wapentuig. Wil Van Allah...........


----------------------------------------

Prophecies in the Puranas about Kali Yuga and the Golden Age (Vedic Hindu)
218,509 views
Jul 16, 2019
5.5K
235
Share
Save
Radha Mohan Das - Vedic Science
20.7K subscribers
In this presentation I mainly focus on prophecies within the ancient Bhagavat Purana and the Pratisarga Parva section of the Bhavishya Purana.
Bhavishya Purana means “The History of the Future” and many parts appear very accurate. There are of course different opinions on the authenticity of these prophecies, as well as the interpretation. Never-the-less its very interesting!
The images I use represent my personal views of the meanings. It is open to other interpretations.

Timescale Chapters:

0:00 - Introduction (with disclaimer)
1:50 - The outset of this Age of Kali
3:05 - Prophecies that have already happened in ancient history
5:18 - Kings listed in Bhagavat Purana and spiritual teachers in the Bhavishya Purana
9:45 - The last five centuries as predicted
12:58 - Prophecies of the present times and forthcoming events
14:57 - Spiritual revival - The Golden Age
17:38 - When Kali Yuga really sets in
20:56 - The longer term future predicted in the Puranas
1,021 Comments


https://www.youtube.com/watch?v=yHFvXeCTq58
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2021, 11:40   #147
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ze sturen alvast hun voetvolk JIhad legertjes van minderjarigen

Wil van Allah he Alahallalalal
ik word steeds meer moslim he, vroegtijdige dementie zal het wel zijn denk ik nu
De ISLAM Dood is vroegtijdige dementie, seniliteit, lobotomie, ja Allah wil het...... HEt is Kali Yuga ok jochies
Harde Feit nu is dat islam razendsnel doorgroeit en er komt echt een nieuw ISlamitisch Kalifaat binnen tien jaar nu Taliban de macht krijgt met 28 miljard usdollar aan Hi tech wapentuig. Wil Van Allah...........


----------------------------------------

Prophecies in the Puranas about Kali Yuga and the Golden Age (Vedic Hindu)
218,509 views
Jul 16, 2019
5.5K
235
Share
Save
Radha Mohan Das - Vedic Science
20.7K subscribers
In this presentation I mainly focus on prophecies within the ancient Bhagavat Purana and the Pratisarga Parva section of the Bhavishya Purana.
Bhavishya Purana means “The History of the Future” and many parts appear very accurate. There are of course different opinions on the authenticity of these prophecies, as well as the interpretation. Never-the-less its very interesting!
The images I use represent my personal views of the meanings. It is open to other interpretations.

Timescale Chapters:

0:00 - Introduction (with disclaimer)
1:50 - The outset of this Age of Kali
3:05 - Prophecies that have already happened in ancient history
5:18 - Kings listed in Bhagavat Purana and spiritual teachers in the Bhavishya Purana
9:45 - The last five centuries as predicted
12:58 - Prophecies of the present times and forthcoming events
14:57 - Spiritual revival - The Golden Age
17:38 - When Kali Yuga really sets in
20:56 - The longer term future predicted in the Puranas
1,021 Comments


https://www.youtube.com/watch?v=yHFvXeCTq58
Ik heb die flauwe indruk dat het kwaad al geschied is.

Ik was nog eens in Antwerpen en naast de werken overal aldaar speelde de volgende gadachte door mijn hoofd:

"Is dat voor al die nieuwkomers dat men alles aan het verfraaien is?"

Naast de werken aan de parking van het Middelheimziekenhuis even bekeken te hebben en een plaatsje gevonden te hebben om je wagen te stallen zie je in die kliniek niets anders dan vreemdelingen rondlopen meestal in lange gewaden gekleed.

Ik heb daar echt niet véél anderen gezien (autochtonen bedoel ik)

De vraag die daarbij rees was: zijn wij gezonder?

Het is echt erg geworden ...

Verkopen dan maar het app of het huis en naar anderte oorden trekken?

Naar waar is dan de vraag want het is ver overal hetzelfde.

Trop c'est trop?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2021, 13:23   #148
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.438
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik heb die flauwe indruk dat het kwaad al geschied is.

Ik was nog eens in Antwerpen en naast de werken overal aldaar speelde de volgende gadachte door mijn hoofd:

"Is dat voor al die nieuwkomers dat men alles aan het verfraaien is?"
De hoofdmoot van die nieuwkomers gaan dat niet doen hoor.
Citaat:
Naast de werken aan de parking van het Middelheimziekenhuis even bekeken te hebben en een plaatsje gevonden te hebben om je wagen te stallen zie je in die kliniek niets anders dan vreemdelingen rondlopen meestal in lange gewaden gekleed.

Ik heb daar echt niet véél anderen gezien (autochtonen bedoel ik)
In Vilvoorde heb je tussen die mannen met baarden/soepjurken ook nog wandelende ingeklapte terrasparrasols, maar ook zeer donker gepigmenteerden die veel meer lachen.
Citaat:
De vraag die daarbij rees was: zijn wij gezonder?
Of hebben we een reden publieke ziekenhuizen te vermijden?
Citaat:
Het is echt erg geworden ...
Het wordt niet beter nee.
Citaat:
Verkopen dan maar het app of het huis en naar andere oorden trekken?

Naar waar is dan de vraag want het is ver overal hetzelfde.
De vraag is, hoe snel kan je je aanpassen aan de Visigraders of Finnen?
Citaat:
Trop c'est trop?
Onze vooruitstrevende Marrokaanse buren (jaja, ze hebben kleinkinderen van een gescheiden dochter) hebben het huis aan de oudste zoon doorgegeven en gaan 1 dezer permanent in Marokko wonen. In hun geboortedorp hebben ze veel minder gezeik met betuttelende wokers of roeptoeter wannabe muzels. (vrij vertaald van hun woorden)
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2021, 08:09   #149
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

De 'nieuwkomers' met zen allen naar de GB.

Ook Groot-Brittannië weer in het vizier van de migranten.

Citaat:
Steeds meer illegale immigranten steken vanuit Frankrijk over naar Groot-Brittannië. Op één dag zouden het 1000 migranten geweest zijn, die met succes per boot de Britse kust bereikten – een nieuw record. De Britse minister van Binnenlandse Zaken, Priti Patel, beschouwt Frankrijk hiervoor als verantwoordelijk en wil de miljoenen betalingen aan het land van Macron bevriezen.
BRON



Priti beschouwt Frankrijk (dat met open armen blijft ontvangen) hiervoor als verantwoordelijke.

Lijkt mij ver gezocht want dan is er toch aan hun kust géén enkele controle als er bootjes de GB willen aandoen of zie ik dat verkeerd?

Waar zijn die dan?



p.s.

Dat moet daar nogal een wildkweek aan mensen geweest zijn in de landen waar die bootjes'toeristen' blijven vandaan komen of moeten wij achter dat verhuisverhaal wat anders gaan zoeken of heeft dat verhuisverhaal een héél andere bedoeling die wij moeten zien als een veroveringstocht als Attila de Hun - De gesel Gods?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 8 september 2021 om 08:23.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2021, 09:19   #150
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.471
Standaard

Ze komen, ze komen, die lieve kleine migrantjes.

https://report24.news/in-nur-einem-m...-eingesickert/
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2021, 10:04   #151
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ze komen, ze komen, die lieve kleine migrantjes.

https://report24.news/in-nur-einem-m...-eingesickert/
Het gaat zelfs zo ver dat er mensen zijn die van mening zijn dat ze er alles moeten aan doen zodat de 'lieve kleine migrantjes' zich goed voelen na hun oversteek.

BRON

„Sie sollen sich wohlfühlen“ – Frankfurt: Neue Wohnungen für „Flüchtlinge“ – Kosten 6,8 Millionen Euro

Citaat:
In het stadsdeel Hedderheim werd een nieuw overgangsonderkomen met 26 woningen voor “vluchtelingen” en andere mensen zonder woning (de toevoeging dient waarschijnlijk ter geruststelling) gebouwd. De kosten van de woningbouw bedragen € 6,8 miljoen. Voor het begin van de bouw moest een complex van volkstuintjes wijken, wellicht zou men de slogan “Wij creëren ruimte” moeten veranderen.
Je zou dat in extremis kunnen vergelijken met bwat er aan de Linker-Oever te Antwerpen aan de gang is.

Niets dan nieuwe gebouwen plant men daar in.

Neemt iemand de tijd om even de namen op de brievenbussen aldaar even te gaan nalezen, dan weet die genoeg nadien, Antwerpen is verkocht of is het onder de voet gelopen?

Ging éne zekere BDW daar niets aan doen???
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2021, 12:36   #152
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

De EU zou beter ook massaal Griekenland te hulp schieten door die vluchelingencentra van daar dieper in Europa te verhuizen.
De brand heeft niet enkel de Grieken getroffen he.

Tijd voor actie.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2021, 13:35   #153
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.471
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
De EU zou beter ook massaal Griekenland te hulp schieten door die vluchelingencentra van daar dieper in Europa te verhuizen.
De brand heeft niet enkel de Grieken getroffen he.

Tijd voor actie.
Enkel op voorwaarde dat jij ze in huis neemt en van kost en inwoon voorziet.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment

Laatst gewijzigd door Skobelev : 8 september 2021 om 13:36.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2021, 13:40   #154
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Enkel op voorwaarde dat jij ze in huis neemt en van kost en inwoon voorziet.
Ik was tegen de oorlog, maar was getuige van een meerderheid die geen problemen zag in dictators en allerlei vervangen met een IS en allerlei anders.
Ja dat is op naam van deze democratie en aldus is de opvang van IEDER slachtoffer voor deze democratie.
Politici stoppen beter met zichzelf te verrijken via grootmachten die dit veroorzaakten en bouwen hetgene ze platbombardeerden beter terug op.
Het is de schuld van het westen.
Het is onze schuld.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2021, 13:57   #155
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.471
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik was tegen de oorlog, maar was getuige van een meerderheid die geen problemen zag in dictators en allerlei vervangen met een IS en allerlei anders.
Ja dat is op naam van deze democratie en aldus is de opvang van IEDER slachtoffer voor deze democratie.
Politici stoppen beter met zichzelf te verrijken via grootmachten die dit veroorzaakten en bouwen hetgene ze platbombardeerden beter terug op.
Het is de schuld van het westen.
Het is onze schuld.
Omdat de regeringen en politici in fout zijn wil je ze nu op de bevolking loslaten?
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2021, 14:20   #156
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik was tegen de oorlog, maar was getuige van een meerderheid die geen problemen zag in dictators en allerlei vervangen met een IS en allerlei anders.
Ja dat is op naam van deze democratie en aldus is de opvang van IEDER slachtoffer voor deze democratie.
Politici stoppen beter met zichzelf te verrijken via grootmachten die dit veroorzaakten en bouwen hetgene ze platbombardeerden beter terug op.
Het is de schuld van het westen.
Het is onze schuld.
Klinkt dat een beetje als dat de meeste terroristen eigenlijk de verkeerde groep mensen aanpakt?

Het is meestal altijd de 'gewone' brave burger die in de problemen komt, politici en andere leiders feesten gewoon verder.

Hopelijk zie ik dat verkeerd.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2021, 14:55   #157
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Omdat de regeringen en politici in fout zijn wil je ze nu op de bevolking loslaten?
In de wijken van die politici. Dan mogen ze hun narcistische zelven daarna nog eens komen verklaren via de media.
Griekse vluchtelingen leden ook onder die branden, massaal spreidingsplan nu.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2021, 15:00   #158
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Klinkt dat een beetje als dat de meeste terroristen eigenlijk de verkeerde groep mensen aanpakt?

Het is meestal altijd de 'gewone' brave burger die in de problemen komt, politici en andere leiders feesten gewoon verder.

Hopelijk zie ik dat verkeerd.
Numeri 33:55 Maar als jullie de bewoners van het land niet wegjagen, zullen jullie door hen in grote moeilijkheden komen. Ze zullen voor jullie zijn als dorens in je ogen en als stekels in je huid.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2021, 19:38   #159
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Numeri 33:55 Maar als jullie de bewoners van het land niet wegjagen, zullen jullie door hen in grote moeilijkheden komen. Ze zullen voor jullie zijn als dorens in je ogen en als stekels in je huid.
En toen, toen plaste Mozes van den berg en schreeuwde naar zijn apostelen toe: doe uw broek uit, we gaan eens worstelen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2021, 20:00   #160
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
En toen, toen plaste Mozes van den berg en schreeuwde naar zijn apostelen toe: doe uw broek uit, we gaan eens worstelen.
Alleen is Europa het beloofde land nu.
Ze heeft haar kind met badwater weg gegooid en een slang te bed gelegd. Dat beest is nu volwassen, georganiseerd, geslepen en thuis op het oorlogsveld. Kent de achterstraten wellicht beter dan de beleidmakers.
En onthoud beste Europeaan, het was niet x of y. Het was 1 generatie hoogmoedige occulte satanisten waar niemand in wou ontwaken omdat de leugen zoveel comfortabeler is en alzo nagelen we al +2000j de waarheid aan het kruis.
Maar finaal komt ballingschap omdat na hoogmoed altijd de val volgt.

Rev 2:22 Zie, Ik werp haar te bed, en die met haar overspel bedrijven, in grote verdrukking, zo zij zich niet bekeren van hun werken. 23 En haar kinderen zal Ik door den dood ombrengen; en al de Gemeenten zullen weten, dat Ik het ben, Die nieren en harten onderzoek. En Ik zal ulieden geven een iegelijk naar uw werken.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be