Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 augustus 2014, 01:28   #21
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Als je het met elkaar oneens bent: vrederechter (art 591, 2° Ger W).

De gemeenrechtelijke regeling is vervat in art 577/2 BW en dat komt er simpelweg op neer dat je instaat voor het onderhoud naar je respectieve aandeel.
Gaat ieder van beide elk een halve boom onderhouden?
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 29 augustus 2014 om 01:31.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2014, 01:32   #22
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
In rechtbanken moet opnieuw het woord van de christelijke God ingevoerd voor.
Waarom ??
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2014, 01:38   #23
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
In rechtbanken moet opnieuw het woord van de christelijke God ingevoerd voor.
Neen, dat zou in onze tijd totaal inhoudsloos zijn en bijgevolg een heiligschennis. Gebruik de naam Gods niet ijdel.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2014, 01:44   #24
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Stel indien wel ;
wat dan met mensen die niet (in dat/zo'n [on]figuurtje) niet geloven ??
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)


Laatst gewijzigd door cookie monster : 29 augustus 2014 om 01:45.
cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2014, 10:09   #25
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
En dat bos verkopen aan die achterbakse doe ik niet .
Deze "achterbakse" is een typische manipulator ('narcist' voor de freudianen). Het best herkent men deze zware persoonlijkheidsstoornis aan de neiging om medemensen voor voldongen feiten te zetten. Ik raad je "les manipulateurs sont parmi nous" van de Canadese psychologe Isabelle Nazare-Aga aan. Als je dat gelezen hebt, weet je hoe je een manipulator moet benaderen, en kun je de situatie in je eigen voordeel omkeren.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2014, 10:09   #26
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Die met het grootste aandeel is de baas.
Zoals in een handelsonderneming.

Maar me dunkt dat de andere vorige partner u eerst voorverkooprecht had moeten geven.
Indien die dat niet gedaan heeft heb je volgens mij recht op een serieuze schadevergoeding.
Mogelijks zelfs gans het bedrag.
Het is 50-50 .
Het is mogelijk om vrijwillig uit mede eigendom te stappen .
Wat ik niet begrijp is dat ik niet van de onderhandelingen op de hoogte ben gebracht .
Naar het schijnt had mijn familielid dat moeten doen , is niet gebeurt , een vreemde zaak .
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen
The Syndrome is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2014, 10:13   #27
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-Vb Bekijk bericht
om te beginnen; bosgrond is 10-15 euro de m²,
over hoeveel geld gaat het dan?

er is nog wel ergens een wet die zegt dat :
als je 30 jaar niet omgekeken hebt naar je grond, de onderhouder hem kan aanslaan
Zoals ik zei , een vreemde zaak .
Het gaat om een kleine 5.000 vierkante meter , hoeveel is er betaald , ik weet het niet .
De notaris zegt , ik moet zwijgen .
Het kadaster zegt , de verkoop is bevestigd , u bent mede eigenaar geworden met een derde .
Nu moet ik naar de registratie om de papieren , lukt het daar niet dan moet ik ergens naar een dienst hypotheken , man man man , al die miserie .
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen
The Syndrome is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2014, 10:19   #28
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Deze "achterbakse" is een typische manipulator ('narcist' voor de freudianen). Het best herkent men deze zware persoonlijkheidsstoornis aan de neiging om medemensen voor voldongen feiten te zetten. Ik raad je "les manipulateurs sont parmi nous" van de Canadese psychologe Isabelle Nazare-Aga aan. Als je dat gelezen hebt, weet je hoe je een manipulator moet benaderen, en kun je de situatie in je eigen voordeel omkeren.
Over psychologie , die achterbakse is ingenieur bij de kerncentrale van Doel .
Op zijn 21 jaar .
Reden is , er werd een wedstrijd uitgeschreven voor de laatstejaars elektriciteit over heel Europa , de moeilijkste vraagstukken .
Wie won ?
De achterbakse .
De resultaten worden doorgegeven aan alle grote bedrijven , die van Doel gaan naar de achterbakse , ze laten hem enkele testen doen , hij moest zijn studies ingenieur niet meer aanvatten , hij kon het al .
Ik denk dat het een savant is , een deel heel goed ontwikkeld , 0% sociale gaven .
En ja , zijn vader is autoritair .
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen
The Syndrome is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2014, 10:34   #29
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

waarom steeds melding van "achterbakse"? Uit uw posts valt nergens af te leiden waar hij dat aan verdiend heeft? Wat heeft ie dan wel precies gedaan?
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2014, 10:36   #30
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Naar het schijnt had mijn familielid dat moeten doen , is niet gebeurt , een vreemde zaak .
dan is het uw familielid dat achterbaks is hé, niet die kerel die dat aandeel gekocht heeft.
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2014, 11:48   #31
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
dan is het uw familielid dat achterbaks is hé, niet die kerel die dat aandeel gekocht heeft.
Het is die achterbakse die achterbaks is .
Met dat familielid heb ik geen contact meer , ooit een ruzie geweest , die achterbakse weet dat .
De achterbakse woont op 2 km van mijn deur , hij heeft mijn telefoon en mail , had hij nu eens gezegd , u familielid wil verkopen , stap je mee in , dan was er geen probleem geweest , misschien had ik het wel gedaan voor die 10 keer per jaar dat ik in dat bos kom .
Hoewel , er hangen 2 nestkastjes in , dit jaar 1 bewoond door een koolmees , alsmede een steenuilennestkast opgehangen door natuurpunt , edoch bewoond door een holenduif .
Stel dat de achterbakse zegt , verkoop u bos en ik laat u nestkasten hangen , en hij haalt ze weg na verkoop ...
Dat gun ik de achterbakse niet .
Net terug van de registratie , open tot 12u , namiddag gesloten .
Weer de schuld van die achterbakse .
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen

Laatst gewijzigd door The Syndrome : 29 augustus 2014 om 11:52.
The Syndrome is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2014, 11:53   #32
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Het is die achterbakse die achterbaks is .
Met dat familielid heb ik geen contact meer , ooit een ruzie geweest , die achterbakse weet dat .
De achterbakse woont op 2 km van mijn deur , hij heeft mijn telefoon en mail , had hij nu eens gezegd , u familielid wil verkopen , stap je mee in , dan was er geen probleem geweest , misschien had ik het wel gedaan voor die 10 keer per jaar dat ik in dat bos kom .
Hoewel , er hangen 2 nestkastjes in , dit jaar 1 bewoond door een koolmees , alsmede een steenuilennestkast opgehangen door natuurpunt , edoch bewoond door een holenduif .
Stel dat de achterbakse zegt , verkoop u bos en ik laat u nestkasten hangen , en hij haalt ze weg na verkoop ...
Dat gun ik de achterbakse niet .
ik zie nog altijd niet in waarom hij achterbaks zou zijn. Uw familielid waar je blijkbaar niet moet van weten doet met zijn eigendom wat hij wil, in casu verkopen aan iemand anders. Ik moet mij toch ook niet gaan moeien met mijn neef als die zijn huis wil verkopen aan iemand anders? Tzou wel besteed zijn als iemand die iets wil kopen van iemand die iets wil verkopen daar steeds toestemming voor moet vragen, of nog beter, voorstellen om het samen te kopen.
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2014, 12:34   #33
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
ik zie nog altijd niet in waarom hij achterbaks zou zijn. Uw familielid waar je blijkbaar niet moet van weten doet met zijn eigendom wat hij wil, in casu verkopen aan iemand anders. Ik moet mij toch ook niet gaan moeien met mijn neef als die zijn huis wil verkopen aan iemand anders? Tzou wel besteed zijn als iemand die iets wil kopen van iemand die iets wil verkopen daar steeds toestemming voor moet vragen, of nog beter, voorstellen om het samen te kopen.
Stel , je erft een huis met je zus .
Je hebt boel met je zus , ze verkoopt haar deel aan een derde .
Dan kan die derde toch eens komen vragen , zie je dat zitten , hoe gaan we dat samen beheren ed .
De achterbakse heeft daar ruimschoots de tijd voor gehad , bij verkoop van onroerend goed heb je 2 stappen , de verkoopsovereenkomst , 2 of 3 maand nadien de definitieve notariele akte .
De achterbakse heeft op al die maanden niets gedaan om mij in te lichten .
De achterbakse heeft wel zichzelf gekloot , hij wil heel dat bos kopen , ik hem hem jaren geleden eens gezegd , als ik het wil verkopen kom ik wel eens langs , hij wist dat hij mij moest hebben gezien het familielid niet echt in het bos geinteresseerd was .
Door zijn achterbaksheid heeft hij nu problemen , binnen X aantal jaar ging ik het toch verkopen aan hem , nu is het voor altijd njet .
En waar staat hij nu , hij is 50% eigenaar , net als ik kan hij geen zelfstandige beslissing nemen aangaande het bos ook als is het maar de aanleg van een vijver van 10 vierkante meter , als ik zeg njet is het zo .
Dat is wat achterbaksheid doet met een mens .
Ten andere , hij werkt in de kerncentrale van Doel waar sabotage niet is uitgesloten .
Achterbaks .
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen
The Syndrome is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2014, 12:55   #34
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Stel , je erft een huis met je zus .
Je hebt boel met je zus , ze verkoopt haar deel aan een derde .
Dan kan die derde toch eens komen vragen , zie je dat zitten , hoe gaan we dat samen beheren ed .
De achterbakse heeft daar ruimschoots de tijd voor gehad , bij verkoop van onroerend goed heb je 2 stappen , de verkoopsovereenkomst , 2 of 3 maand nadien de definitieve notariele akte .
De achterbakse heeft op al die maanden niets gedaan om mij in te lichten .
De achterbakse heeft wel zichzelf gekloot , hij wil heel dat bos kopen , ik hem hem jaren geleden eens gezegd , als ik het wil verkopen kom ik wel eens langs , hij wist dat hij mij moest hebben gezien het familielid niet echt in het bos geinteresseerd was .
Door zijn achterbaksheid heeft hij nu problemen , binnen X aantal jaar ging ik het toch verkopen aan hem , nu is het voor altijd njet .
En waar staat hij nu , hij is 50% eigenaar , net als ik kan hij geen zelfstandige beslissing nemen aangaande het bos ook als is het maar de aanleg van een vijver van 10 vierkante meter , als ik zeg njet is het zo .
Dat is wat achterbaksheid doet met een mens .
Ten andere , hij werkt in de kerncentrale van Doel waar sabotage niet is uitgesloten .
Achterbaks .
mes snijdt langs twee kanten. Gij zijt evenveel gekloot als hij. Het vredegerecht wenkt al
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2014, 13:05   #35
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Het is 50-50 .
Het is mogelijk om vrijwillig uit mede eigendom te stappen .
Wat ik niet begrijp is dat ik niet van de onderhandelingen op de hoogte ben gebracht .
Naar het schijnt had mijn familielid dat moeten doen , is niet gebeurt , een vreemde zaak .
Uiteraard mag iedereen uit zijn aandeel stappen als die dat wenst.
Echter er gelden in geval van aandelen wel bepaalde spelregels aan zoiets vast.
In het eerste geval is het zeer zeker de andere partij die eerst recht heeft op het aandeel van de uittredende. Lijkt me nogal logisch nietwaar?

Indien die dat niet wenst mag de uittredende zijn aandeel vrij verkopen mits goedkeuring derde partij door de blijvende partij. Kwestie dat de één de ander zijn zaak niet naar de duvel helpt of slechte bedoelingen had.

Enfin het is denk de moeite waard voor u om hier eens verder over te informeren en dan zou ik niet aanraden dat te doen bij een notaris maar wel bij een jurist.

Bosgrond is misschien niet zo overdreven duur maar hout wel.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2014, 13:16   #36
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Uiteraard mag iedereen uit zijn aandeel stappen als die dat wenst.
Echter er gelden in geval van aandelen wel bepaalde spelregels aan zoiets vast.
In het eerste geval is het zeer zeker de andere partij die eerst recht heeft op het aandeel van de uittredende. Lijkt me nogal logisch nietwaar?

Indien die dat niet wenst mag de uittredende zijn aandeel vrij verkopen mits goedkeuring derde partij door de blijvende partij. Kwestie dat de één de ander zijn zaak niet naar de duvel helpt of slechte bedoelingen had.

Enfin het is denk de moeite waard voor u om hier eens verder over te informeren en dan zou ik niet aanraden dat te doen bij een notaris maar wel bij een jurist.

Bosgrond is misschien niet zo overdreven duur maar hout wel.
het kan zo zijn dat er op voorhand moet gesproken worden. Maar dat is niet noodzakelijk zo.

Kijk maar bvb naar het verschil in verhandelbaarheid van aandelen in een bvba of een nv.
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2014, 13:21   #37
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
het kan zo zijn dat er op voorhand moet gesproken worden. Maar dat is niet noodzakelijk zo.

Kijk maar bvb naar het verschil in verhandelbaarheid van aandelen in een bvba of een nv.
Het zou niet goed zijn mocht de uittredende partij zijn aandeel zou verkopen aan een concurrent van u die met zijn aangekocht aandeel u zou lam leggen hé?

Er zijn wetten en plichten aan verbonden aan dergelijke.

Informeer u tijdig raad ik u aan.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2014, 13:27   #38
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Het zou niet goed zijn mocht de uittredende partij zijn aandeel zou verkopen aan een concurrent van u die met zijn aangekocht aandeel u zou lam leggen hé?

.
of het goed of niet goed is doet niet ter zake. Het gaat over de wet: in een NV is men niet verplicht om toestemming te vragen om aandelen te verkopen/kopen. In een bvba is de wet anders.

Vandaar dat ik zeg: u kan gelijk hebben dat er toestemming moet gevraagd worden, maar dat is niet noodzakelijk altijd zo.

Wat goed of niet goed is, staat daar los van
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2014, 13:57   #39
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
of het goed of niet goed is doet niet ter zake. Het gaat over de wet: in een NV is men niet verplicht om toestemming te vragen om aandelen te verkopen/kopen. In een bvba is de wet anders.

Vandaar dat ik zeg: u kan gelijk hebben dat er toestemming moet gevraagd worden, maar dat is niet noodzakelijk altijd zo.

Wat goed of niet goed is, staat daar los van
Je verwart misschien een beetje met aandelen op de beurs?
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2014, 14:02   #40
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Over psychologie , die achterbakse is ingenieur bij de kerncentrale van Doel .
Op zijn 21 jaar .
Reden is , er werd een wedstrijd uitgeschreven voor de laatstejaars elektriciteit over heel Europa , de moeilijkste vraagstukken .
Wie won ?
De achterbakse .
De resultaten worden doorgegeven aan alle grote bedrijven , die van Doel gaan naar de achterbakse , ze laten hem enkele testen doen , hij moest zijn studies ingenieur niet meer aanvatten , hij kon het al .
Ik denk dat het een savant is , een deel heel goed ontwikkeld , 0% sociale gaven .
En ja , zijn vader is autoritair .
Typisch voor de manipulator-persoonlijkheid: carrière maken zonder enige andere verdienste dan de 'juiste' relaties hebben. Dit zijn de mensen die in de politiek gaan of rechten studeren. Oppassen, oppassen. Ik kan je maar aanraden dat boek te lezen, als je genoeg Frans kent.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be