Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

 
 
Discussietools
Oud 16 oktober 2006, 12:42   #81
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TC Bekijk bericht
Begrijp je mijn punt niet, of wil je het niet begrijpen ? Dit gaat niet over winnen of verliezen, dit gaat over het behoud van de democratie en over de implementatie van een stemsysteem waarbij geen sprake meer zal zijn van enige partijdigheid of fraude, voor niemand.
Nochtans kon ik mij geen tientallen VB'ers die fraude riepen herinneren in 2004 op dit forum.
Citaat:
Maar of het er ooit zal komen, daar twijfel ik aan. Manupilatie is in dit apenland immers een toegelaten praktijk om de macht te behouden.
onzin
Citaat:
zo zie je maar dat belgie geen democratie maar in werkelijkheid een particratie is !
In belgie regeert een meerderheid van de bevolking dmv zijn verkozene=democratie
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 16 oktober 2006, 12:44   #82
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
In mijn gemeente was het vb ook nog nooit opgekomen tot dit jaar
Waarom en hoe komt dat;1)Je moet mensen vinden die het zien zitten om daar veel tijd in te steken.
2)Je moet ook genoeg mensen vinden en das voor een partij als het vb niet evident.
Kan ik mij voorstellen met hun programma, raar ziende dat de meeste VB'ers hier altijd beweren dat VB'ers de meeste geangageerde kiezers zijn.
Citaat:
4)De reden waarom tal van mensen niet op de lijst willen komen van het vb is omdat ze bedreigd worden,hun ruiten worden uitgestampt van woning en wagen,op straat uitgemaakt en bedreigd worden voor van alles en nog wat,hun werk kunnen kwijtraken en noem maar op maarja,dat keurt het natuurlijk allemaal goed nietwaar?
Onzin, geef mij eens enkele voorbeelden in deze gemeenteraad waar dit gebeurde?
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 17 oktober 2006, 19:04   #83
Linkse Vogel
Parlementslid
 
Linkse Vogel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 september 2006
Locatie: Gent
Berichten: 1.845
Stuur een bericht via MSN naar Linkse Vogel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TC Bekijk bericht
Gaan we even in beschouwing nemen welke hetze er aan vooraf is gegaan ? ja ? Moet ik het echt op een rijtje zetten ? Of wil u zichzelf die vernedering besparen ?

Zullen we nog eens opsommen hoeveel keer de term onverdraagzaamheid door de PC wordt aangewend om zelf onverdraagzeaam te zijn tov 1 miljoen kiezers ?

De antwerpenaren die in Antwerpen tegen het Vlaams Belang gestemd hebben zijn trouwens ook geen Antwerpenaren hé, en dat weet u maar al te goed, dus uw vergelijking houd echt geen steek !
de cordon-en-omliggende-onderwerpen-voorstanders zijn nu gewoon erg onverdraagzaam (dat geef ik toe) voor de eigen bestwil van heel Vlaanderen!!! ik wil NIET dat de doodstraf terug wordt ingevoerd! ook NIET dat alle vreemdelingen het land uitgezet worden en vlaanderen geen multiculterele landstreek meer is! ook NIET dat de democratie langzaam maar zeker uitsterft! (het cordon is nu ondemocratisch voor de democratie te redden) en ik kan zo nog wat verden gaan!
__________________
Take sides. Neutrality helps the oppressor, never the victim. Silence encourages the tormentor, never the tormented. - Elie Wiesel.
Linkse Vogel is offline  
Oud 17 oktober 2006, 19:14   #84
Linkse Vogel
Parlementslid
 
Linkse Vogel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 september 2006
Locatie: Gent
Berichten: 1.845
Stuur een bericht via MSN naar Linkse Vogel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Wel kom dan af met KEIHARDE bewijzen, altijd met jullie partijdigheid en fraude maar bewijzen, maar oh neen dat kunnen onze VB losers niet.

Man , man, man we leven in één van de beste regio's van de wereld en dan nog al dat negatief gedoe.
dat ge groot gelijk hebt!

dat is gewoon onnozel eerst zeggen ze dat ze zeer blij zijn in Antwerpen omdat ze 0.4% vooruit gaan (wat veel zeg ) en daarna zeggen ze dat er gefraudeerd is! (?) ze verraden zichzèlf constant in alle debatten en andere politieke confrontaties! en zijn ze eigenlijk al met één bewijs gekomen? HEBBEN DE ANDERE PARTIJEN, DE CENTRUM RECHTSE EN LINKSE PARTIJEN, DE VERDRAAGZAME PARTIJEN, AL OOIT EENS BEWEERD DAT ER GEFRAUDEERD IS TEN NADELE VAN ZICHZELF? NAAR MIJN WETEN IS DE ENIGE PARTIJ DIE BEWEERDE, DAT ER GEFRAUDEERD IS ZONDER BEWIJS, RAAD EENS GOED!!! HET VLAAMS BLOK, ja en ik noem ze het BLOK!
__________________
Take sides. Neutrality helps the oppressor, never the victim. Silence encourages the tormentor, never the tormented. - Elie Wiesel.
Linkse Vogel is offline  
Oud 17 oktober 2006, 19:39   #85
TC
Provinciaal Gedeputeerde
 
TC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 808
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel Bekijk bericht
de cordon-en-omliggende-onderwerpen-voorstanders zijn nu gewoon erg onverdraagzaam (dat geef ik toe) voor de eigen bestwil van heel Vlaanderen!!!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel Bekijk bericht
HEBBEN DE ANDERE PARTIJEN, DE CENTRUM RECHTSE EN LINKSE PARTIJEN, DE VERDRAAGZAME PARTIJEN, ....
Een beetje consequent blijven is wel raadzaam hé..
__________________
In tijden van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad.
TC is offline  
Oud 17 oktober 2006, 20:08   #86
Bazilfunk
Minister
 
Bazilfunk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Locatie: Anvers
Berichten: 3.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TC Bekijk bericht
Een beetje consequent blijven is wel raadzaam hé..
Antwoord beter op zijn vraag! Hebt ge de VLD horen beweren dat er gefraudeerd werd? Als BUB nu eens zou zeggen dat er gefraudeerd werd zou het nog minder grappig klinken dan nu dat u het doet!

Slechte verliezers!
__________________
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren,
Bazilfunk is offline  
Oud 17 oktober 2006, 20:09   #87
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel Bekijk bericht
De VB'ers in Antwerpen denken dat er gefraudeerd is omdat de uitslagen niet kloppen met de peilingen... terwijl ze zelf hebben gezegd dat ze de peilingen niet geloven.

Al die VB'ers vinden dat ze gewonnen zijn in Antwerpen en ze willen maar niet toegeven... ze zijn dus tevreden zegt (lacht) iedereen.
en maar blijven beweren dat ze gewonnen zijn en niet toegeven dat ze eigenlijk verloren zijn in Antwerpen. Spa is de grootste partij. VB'ers hadden verwacht dat VB de grootste partij zou zijn.

Ze vinden de uitslagen geloofwaardig want ze zijn tevreden. Maar toch zeggen ze nu dat er gefraudeerd is! maar toch zijn ze tevreden. maar er is gefraudeerd!!! komaan hé... eindelijk hebben ze door dat ze verloren zijn, maar ze willen het nog altijd niet toegeven... ah nee, anders zouden ze niet denken dat er gefraudeerd is! de sukkels...
welke fraude ? waar haal je dat ?
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 17 oktober 2006, 21:13   #88
TC
Provinciaal Gedeputeerde
 
TC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 808
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Antwoord beter op zijn vraag! Hebt ge de VLD horen beweren dat er gefraudeerd werd? Als BUB nu eens zou zeggen dat er gefraudeerd werd zou het nog minder grappig klinken dan nu dat u het doet!

Slechte verliezers!
Vooral mist blijven spuiten... en zelf blijven geloven dat het Vlaams Belang de verkiezingen verloren heeft, verkondig dat zoveel mogelijk en zo dikwijls als je kan.

sjonge, jonge, jonge... straks ga je nog beweren dat er nergens geen onregelmatigheden zijn geweest zeker ..?

Of heb je liever dat ik het verhaaltje van de oprichting van Digipolis nog even naar boven breng ?
__________________
In tijden van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad.
TC is offline  
Oud 17 oktober 2006, 21:26   #89
Bazilfunk
Minister
 
Bazilfunk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Locatie: Anvers
Berichten: 3.531
Standaard

Tuurlijk blijf ik het herhalen. Julle geloven nu toch ook dat er zoiets bestaat als een eigen volk?!

En haal het digipolis complot verhaal nog maar eens boven want je maakt je er enkel belachelijker mee. Alle faciliteiten die verstrekt worden voor het stemmen staan onder de bevoegdheid van de burgemeester da's al sinds mensenheugenis zo.

Dus dien een klacht in of zwijgt gewoon! Verdachtmaken kan iedereen! Ze bewijzen blijkt voor weinigen weggelegd
Bazilfunk is offline  
Oud 17 oktober 2006, 21:58   #90
TC
Provinciaal Gedeputeerde
 
TC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 808
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Tuurlijk blijf ik het herhalen. Julle geloven nu toch ook dat er zoiets bestaat als een eigen volk?!

En haal het digipolis complot verhaal nog maar eens boven want je maakt je er enkel belachelijker mee. Alle faciliteiten die verstrekt worden voor het stemmen staan onder de bevoegdheid van de burgemeester da's al sinds mensenheugenis zo.

Dus dien een klacht in of zwijgt gewoon! Verdachtmaken kan iedereen! Ze bewijzen blijkt voor weinigen weggelegd
maar vent toch... wat baten kaars en bril..... tsss..

De integriteit en de geloofwaardigheid bengelen gewoon aan een zijden draadje doordat de stemmen verwerking uitgevoerd wordt door een bedrijf (Digipolis, het vroegere Telepolis waar patrick janssens voorzitter van was) dat is opgericht door Antwerpen en Gent op het moment dat deze steden door de SPA bestuurd werden. Van enige neutraliteit kan al gewoon geen sprake meer zijn hé, maar blijf vooral doen alsof je neus bloed hoor.

Het opzet van deze constructie getuigd van gecoördineerde witteboordcriminaliteit die tot niets anders dienen dan oncontroleerbare manipulaties.
__________________
In tijden van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad.
TC is offline  
Oud 17 oktober 2006, 22:08   #91
Bazilfunk
Minister
 
Bazilfunk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Locatie: Anvers
Berichten: 3.531
Standaard

Gij zijt niet van't stad zeker? Moest het zo zijn dan woonde er nog niet lang.

Gij staart u zo blind op die digipolis dat het bekan zielig wordt. Als het met digipolis kan kan het gewoon met alles en dat kan ook, maar digipolis is zelfs maar een klein gedeelte van waar je als burgemeester van Antwerpen kan foefelen.

Doe me nu een lol en stap met uw digipolis verhaal naar de politie. Die mannen moeten met zoveel werken savonds om het zo blauw mogelijk te houden in 't stad dat ze hun nu dood vervelen.
Bazilfunk is offline  
Oud 17 oktober 2006, 22:10   #92
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Ik vind dat het Vlaams belang een peiling zou moeten laten doen op plaatsen waar den uitslag verdacht is. Ofwel is er daadwerkelijk gesjoemeld, of anders brengt zo'n peiling wel duidelijkheid over wat er gebeurd is. Indien er niet gesjoemeld is, zou het ook goed zijn om te peilen naar de reden waarom kiezers op 'n bepaalde partij gestemd hebben. Dat is interessant. Zo'n peiling bewijst natuurlijk niks, maar het resultaat zou wel interessant zijn.
Stefanie is offline  
Oud 17 oktober 2006, 22:19   #93
TC
Provinciaal Gedeputeerde
 
TC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 808
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Ik vind dat het Vlaams belang een peiling zou moeten laten doen op plaatsen waar den uitslag verdacht is. Ofwel is er daadwerkelijk gesjoemeld, of anders brengt zo'n peiling wel duidelijkheid over wat er gebeurd is. Indien er niet gesjoemeld is, zou het ook goed zijn om te peilen naar de reden waarom kiezers op 'n bepaalde partij gestemd hebben. Dat is interessant. Zo'n peiling bewijst natuurlijk niks, maar het resultaat zou wel interessant zijn.
Een peiling op zich is niet slecht, maar er moet gewoon een volledig nieuw systeem komen waarbij de burger zijn eigen stem kan controleren en waarna de elektronisch stemmen bij de telling geverifieerd kunnen worden aan de hand van een ticket dat wordt afgedrukt nadat de kiezer zijn stem heeft uitgebracht. Maar ik ga het hier allemaal niet nog eens herhalen, het staat allemaal al in een andere topic..
__________________
In tijden van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad.
TC is offline  
Oud 17 oktober 2006, 22:20   #94
Bazilfunk
Minister
 
Bazilfunk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Locatie: Anvers
Berichten: 3.531
Standaard

Ja zo'n peiling zou heel geloofwaardig overkomen. Blond?
Bazilfunk is offline  
Oud 17 oktober 2006, 22:21   #95
Bazilfunk
Minister
 
Bazilfunk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Locatie: Anvers
Berichten: 3.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TC Bekijk bericht
Een peiling op zich is niet slecht, maar er moet gewoon een volledig nieuw systeem komen waarbij de burger zijn eigen stem kan controleren en waarna de elektronisch stemmen bij de telling geverifieerd kunnen worden aan de hand van een ticket dat wordt afgedrukt nadat de kiezer zijn stem heeft uitgebracht. Maar ik ga het hier allemaal niet nog eens herhalen, het staat allemaal al in een andere topic..
Geweldig systeem zeker als ge geld kunt krijgen voor zo'n ticketje
__________________
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren,
Bazilfunk is offline  
Oud 17 oktober 2006, 22:22   #96
TC
Provinciaal Gedeputeerde
 
TC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 808
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Gij zijt niet van't stad zeker? Moest het zo zijn dan woonde er nog niet lang.
euuh.. relevantie ...??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Gij staart u zo blind op die digipolis dat het bekan zielig wordt. Als het met digipolis kan kan het gewoon met alles en dat kan ook, maar digipolis is zelfs maar een klein gedeelte van waar je als burgemeester van Antwerpen kan foefelen.
je bent er precies goed van op de hoogte he...? Maar je geeft wel toe dat het kan, dat is al een goed begin...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Doe me nu een lol en stap met uw digipolis verhaal naar de politie. Die mannen moeten met zoveel werken savonds om het zo blauw mogelijk te houden in 't stad dat ze hun nu dood vervelen.
De politie is niet de juiste instantie, beste.. maar wordt wel vervolgd...
__________________
In tijden van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad.
TC is offline  
Oud 17 oktober 2006, 22:23   #97
TC
Provinciaal Gedeputeerde
 
TC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 808
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Geweldig systeem zeker als ge geld kunt krijgen voor zo'n ticketje
en uw alternatief is....??????
__________________
In tijden van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad.
TC is offline  
Oud 17 oktober 2006, 22:26   #98
Bazilfunk
Minister
 
Bazilfunk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Locatie: Anvers
Berichten: 3.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TC Bekijk bericht
je bent er precies goed van op de hoogte he...? Maar je geeft wel toe dat het kan, dat is al een goed begin...
Ey ik ben te laatste om te ontkennen dat fraude met computers onmogelijk is. Maar jij flipt zo hard op dat digipolis gedeelte. Digipolis is van 't stad. Dat weet iedereen. Dat kon je voor de verkiezingen ook al weten. Daar is gewoon niks geheim aan
__________________
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren,
Bazilfunk is offline  
Oud 17 oktober 2006, 22:30   #99
Bazilfunk
Minister
 
Bazilfunk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Locatie: Anvers
Berichten: 3.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TC Bekijk bericht
en uw alternatief is....??????
Alternatief voor? Ik klaag niet over de verkiezingen, ik zoek momenteel geen alternatief voor stemcomputers. Die apparatuur is zo verouderd dat het sjoemelen moeilijker maakt in mijn oppinie.
__________________
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren,
Bazilfunk is offline  
Oud 17 oktober 2006, 22:33   #100
TC
Provinciaal Gedeputeerde
 
TC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 808
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Ey ik ben te laatste om te ontkennen dat fraude met computers onmogelijk is. Maar jij flipt zo hard op dat digipolis gedeelte. Digipolis is van 't stad. Dat weet iedereen. Dat kon je voor de verkiezingen ook al weten. Daar is gewoon niks geheim aan
T'is niet omdat het van 't stad is en dat iedereen het weet,zelfs al van voor de verkiezingen, dat men ermee moet akkoord gaan zeker he...?

T'is omdat het in uw linkse winkel goed uitkomt dat ge er achter staat. T'is duidelijk welke waarde dit systeem heeft voor diegene die het beheerd !
__________________
In tijden van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad.
TC is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be