Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 oktober 2011, 03:10   #61
poxers
Lokaal Raadslid
 
poxers's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2011
Locatie: Belgie
Berichten: 310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freelancer Bekijk bericht
Nog niet in U opgekomen dat er ook weglopen om te overleven?
Om te overleven? komaan zeg
Als er eens wat minder brol word geimporteerd van buiten de EU en wat meer binnenlandse producten worden geconsumeerd zou er niemand moeten overleven, andere machten lopen weg met ons geld
poxers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2011, 10:16   #62
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Het Nederlandse parlement heeft een onderzoek laten verrichten en is zoals gebruikelijk 'erg geschrokken'van de uitkomst. Men dacht aan 30.000 Polen, het blijken er 200.000 te zijn. Je zou denken dat Nederland na het importeren van de Turken en Marokkanen, zonder beperkt werkcontract, hun lesje hadden geleerd. Maar daar blijkt naar mijn inzien de habituele leugenachtigheid, want men doet dit allemaal bewust: om deze nieuwe slaven tot het bot uit te buiten. Wat stoort zijn de dageklikse leugens in de media en hoe nederlanders elkaar na praten.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2011, 10:55   #63
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

http://www.motivaction.nl/content/pe...ederangsburger

Nieuwste onderzoek naar Polen in Nederland.

http://www.motivaction.nl/sites/defa..._Nederland.pdf

Hoewel 'wetenschappelijk' zit de angel in de zogenaamde 'correcties' die men aanbrengt op de resultaten. In de haast heb ik niet gezien wat de opdracht was en van wie de opdracht afkomstig is: dus wie wil iets weten en wie betaalt. Ik zou een slavernijdeskundige hierop willen loslaten die moet kijken naar overeenkomsten met de periode 1665-1873, toen er formeel sprake was van slavernij in de Nederlanden. Want ik geloof dat nederland een slavenhoudende natie is gebleven, en dat dit ook een reden is waarom de mensen zo raar klinken, en er geen dialoog met hen mogelijk is.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 6 oktober 2011 om 11:02.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2011, 13:44   #64
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

slaven in de polder

http://www.mensenhandel.nl/cms/index...=405&Itemid=69
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2011, 13:06   #65
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht


Gister, radiodocu waar de maakster zich erover verwonderde dat de politiek opnieuw beweert, net als bij de Turken en Marokkanen, dat de Polen terug zullen keren naar Polen. De Polen geven aan te willen blijven. Ook stelt ze vast dat zij geografisch worden geïsoleerd op campings e.d. waardoor de Nederlanders niets van de Polen weten.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2011, 19:22   #66
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

SLAVE LABOUR BY POLISH IMMIGRANTS IN THE NETHERLANDS










Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2011, 19:56   #67
freelancer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 februari 2011
Berichten: 7.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Het Nederlandse parlement heeft een onderzoek laten verrichten en is zoals gebruikelijk 'erg geschrokken'van de uitkomst. Men dacht aan 30.000 Polen, het blijken er 200.000 te zijn. Je zou denken dat Nederland na het importeren van de Turken en Marokkanen, zonder beperkt werkcontract, hun lesje hadden geleerd. Maar daar blijkt naar mijn inzien de habituele leugenachtigheid, want men doet dit allemaal bewust: om deze nieuwe slaven tot het bot uit te buiten. Wat stoort zijn de dageklikse leugens in de media en hoe nederlanders elkaar na praten.
Ik heb onlangs diverse Polen bij een Nederlandse bouwondernemer zien werken...

Wat mij opviel dat was dat dit keiharde werkers zijn die met volle overgave en blijgezind werken...

En die schijnbaar zeer goed door die ondernemer werden behandeld...

Maar ik kan me, zoals U wellicht hoopt, vergissen...
freelancer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2011, 02:03   #68
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht


Gister, radiodocu waar de maakster zich erover verwonderde dat de politiek opnieuw beweert, net als bij de Turken en Marokkanen, dat de Polen terug zullen keren naar Polen. De Polen geven aan te willen blijven. Ook stelt ze vast dat zij geografisch worden geïsoleerd op campings e.d. waardoor de Nederlanders niets van de Polen weten.
Naarstige vlijtige werkers zoals die Polen zullen steeds welkom zijn en met open armen ontvangen worden. Luie, domme, haatdragende, indolente, narcistische wacko's (die bijv heel wat onnozelheden (bijv geschiedvervalsing) op fora als deze plaatsen ed) kan men missen als kiespijn. Die mogen direct vertrekken. We zien niet liever!
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2011, 02:04   #69
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
SLAVE LABOUR BY POLISH IMMIGRANTS IN THE NETHERLANDS










Dat heet werken, iets dat jij niet kent. Voila, nog een term bijgeleerd vandaag. Een term waar men hier in Europa heel veel belang aan hecht. Iets waarop Europa stáát. 'werken'.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2011, 02:17   #70
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freelancer Bekijk bericht
Ik heb onlangs diverse Polen bij een Nederlandse bouwondernemer zien werken...

Wat mij opviel dat was dat dit keiharde werkers zijn die met volle overgave en blijgezind werken...

En die schijnbaar zeer goed door die ondernemer werden behandeld...

Maar ik kan me, zoals U wellicht hoopt, vergissen...
U vergist zich niet zo erg als u denkt.
Ze krijgen van de aannemer/ondernemer gratis huisvesting...zeker 20 man per huis of zo. Lekker warm en gezellig.
Een echt loon en zelfs een deel in het zwart meestal en bij terugkeer naar Polen pakken ze de aannemer/ondernemer al zijn werkmateriaal mee. Mooi opgeruimd dus en dat zonder kosten.
Nu we mogen niet klagen want als we moeten wachten op Belgische (of Turkse ) werkmannen gaan er geen huizen meer gezet worden.
Ons volk gaat massaal voor bachelor en master en dat wil dus zeggen dat ze niet langer meer bij het voetvolk behoren.

Laatst gewijzigd door Mambo : 25 november 2011 om 02:19.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2011, 13:01   #71
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
U vergist zich niet zo erg als u denkt.
Ze krijgen van de aannemer/ondernemer gratis huisvesting...zeker 20 man per huis of zo. Lekker warm en gezellig.
Een echt loon en zelfs een deel in het zwart meestal en bij terugkeer naar Polen pakken ze de aannemer/ondernemer al zijn werkmateriaal mee. Mooi opgeruimd dus en dat zonder kosten.
Nu we mogen niet klagen want als we moeten wachten op Belgische (of Turkse ) werkmannen gaan er geen huizen meer gezet worden.
Ons volk gaat massaal voor bachelor en master en dat wil dus zeggen dat ze niet langer meer bij het voetvolk behoren.
Wat mij opvalt is dat er in dezelfde bewoordingen werd geschreven over de Afrikaanse slaven in de kolonie Suriname door sommige 18e eeuwse bezoekers en voorstanders van slavernij. Hoe blij en tevreden de slaven er niet uitzagen en hoe goed ze het hadden in tegenstelling tot de Europese armen, de arbeiders etc. Desondanks wordt de Surinaamse geschiedenis gekenmerkt door marronage, het ontvluchten van de plantages voor de gevaren en onzekerheden van een bestaan in het tropische oerwoud. Tevens waren er slavenopstanden en marronoorlogen tegen de planters en het koloniale gezag. Het gouvernememnt vorderde slaven voor de aanleg van verdedigingswerken, en de vergoeding gaf aanleiding tot een opstand van de planters tegen de gouverneur. Tijdens die periode 1742-1753 streden de planters, kolonialen van de tweede en derde generatie, voor de staatkundige onafhankelijkheid van Suriname.

Mijn perspectief is dus vanuit het feit dat Nederland een slavenhoudende natie is gebleven en hoe men dit goed praat. Dit verklaart ook waarom Nederlanders op alle fronten in discussies zo vreemd klinken, want het houden van mensen in onvrijheid, het beschouwen van anderen als minderwaardig, hun misselijkmakende jacht op geld, hun gebrek aan beschaving, hun bloeddorstige moordzucht; vormen deel van hun psychische opmaak. Door dit aan hen voor te houden maakt mij dus kind van de rekening en prooi voor de vele, nazies die ons hier omsingelen.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2011, 14:34   #72
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.459
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Dat heet werken, iets dat jij niet kent. Voila, nog een term bijgeleerd vandaag. Een term waar men hier in Europa heel veel belang aan hecht. Iets waarop Europa stáát. 'werken'.
Iets dat de laatste foto's niet kennen. U miste dat blijkbaar. Werk is er altijd, alleen hebben sommigen het lastig het te zien, blijkbaar.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2011, 14:37   #73
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.459
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freelancer Bekijk bericht
Ik heb onlangs diverse Polen bij een Nederlandse bouwondernemer zien werken...

Wat mij opviel dat was dat dit keiharde werkers zijn die met volle overgave en blijgezind werken...

En die schijnbaar zeer goed door die ondernemer werden behandeld...

Maar ik kan me, zoals U wellicht hoopt, vergissen...
Je ziet dat ook tussen leeftijden. Mensen die nog weten wat werken is, in tegenstelling tot latere generaties die vooral leerden hoe werk af te schuiven (daarbij dik en vet geholpen door overheden onder het mom van privacy, gelijke dit en dat en rechten)
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2011, 14:46   #74
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Iets dat de laatste foto's niet kennen. U miste dat blijkbaar. Werk is er altijd, alleen hebben sommigen het lastig het te zien, blijkbaar.
Ooit sprak ik een prachtige jonge Pool, een lopende advertentie voor waspoeder, alles blonk zo aan hem. Hij werkte in een 24-uurs restaurant, tafels afruimen, werk dat prima door een laaggeschoolde Nederlandse werkloze gedaan kon worden. Eerder viel mij op dat de vele illegale Marokkanen die in de keukens van Haagse restaurants werkten ook evengoed de plek voor een legale, Nederlandse Marokkaan bezet hielden. Wat verder opviel is dat hij slechts korte tijd in Nederland afgeeft op Turken, alsof hij geïnstrueerd is. Als Surinamer vormde ik kennelijk voor hem geen probleem. Wonderlijke ervaring: ik zat dus op een mooie zonnige dag, in een rozentuin te praten met een moderne Nederlandse slaaf. De rijke Europese naties zorgen ervoor dat er een gestage aanvoer blijft van deze slaven door Polen arm te houden. Deze dingen schrijf ik op voor de doelgroep die weet waar ik het over heb. Nederlanders zijn altijd slavenhouders gebleven, maar presenteren zich als mensenrechtenkampioenen aan de wereld. En sommige Nederlanders geloven in deze leugens. Belgie heeft geen regering maar gaat elders een regering wegbombarderen, want zij zouden mensenrechten schenden. Urenco verkoopt de atoombom aan Pakistan die het doorverkoopt aan Iran en de eigenaren van Urenco, Nederland, Engeland en Duitsland, roepen op tot een boycot van Iran.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2011, 14:57   #75
freelancer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 februari 2011
Berichten: 7.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Wat mij opvalt is dat er in dezelfde bewoordingen werd geschreven over de Afrikaanse slaven in de kolonie Suriname door sommige 18e eeuwse bezoekers en voorstanders van slavernij. Hoe blij en tevreden de slaven er niet uitzagen en hoe goed ze het hadden in tegenstelling tot de Europese armen, de arbeiders etc. Desondanks wordt de Surinaamse geschiedenis gekenmerkt door marronage, het ontvluchten van de plantages voor de gevaren en onzekerheden van een bestaan in het tropische oerwoud. Tevens waren er slavenopstanden en marronoorlogen tegen de planters en het koloniale gezag. Het gouvernememnt vorderde slaven voor de aanleg van verdedigingswerken, en de vergoeding gaf aanleiding tot een opstand van de planters tegen de gouverneur. Tijdens die periode 1742-1753 streden de planters, kolonialen van de tweede en derde generatie, voor de staatkundige onafhankelijkheid van Suriname.

Mijn perspectief is dus vanuit het feit dat Nederland een slavenhoudende natie is gebleven en hoe men dit goed praat. Dit verklaart ook waarom Nederlanders op alle fronten in discussies zo vreemd klinken, want het houden van mensen in onvrijheid, het beschouwen van anderen als minderwaardig, hun misselijkmakende jacht op geld, hun gebrek aan beschaving, hun bloeddorstige moordzucht; vormen deel van hun psychische opmaak. Door dit aan hen voor te houden maakt mij dus kind van de rekening en prooi voor de vele, nazies die ons hier omsingelen.
Dat van dat kind zal ongetwijfeld kloppen...
freelancer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2012, 11:15   #76
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Volgens de kranten zijn er steeds meer Polen in de sociale bijstand. Verder zal de daklozen opvang geen Polen meer toelaten. En per 28 januari stopt de afgifte van een gratis maaltijd aan daklozen. Ik heb meerdere keren de bus bij het CS gezien, en gekeken naar de mannen die op de maaltijden afkomen.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2012, 14:09   #77
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2728/...de-grond.dhtml

Vereenzaamde Pool woont in hol onder de grond.

Een poosje geleden woonden een groepje Polen in het park, midden in een bos van bramenstruiken, in de stad, vrijwel onzichtbaar van de weg. Ze zijn er niet meer, maar het was een vreemd gezicht.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2012, 16:39   #78
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

http://www.meldpuntmiddenenoosteuropeanen.nl/

Citaat:
Meldpunt Midden en Oost Europeanen

Sinds 1 mei 2007 is er sprake van vrij verkeer van werknemers tussen Nederland en acht lidstaten uit Midden en Oost Europa (MOE-landen). Op dit moment lopen de schattingen naar het aantal mensen uit deze landen, dat in Nederland verblijft, uiteen van 200.000 tot 350.000 personen. Als één van de weinige partijen was de PVV vanaf het begin tegen de openstelling van de arbeidsmarkt voor Polen en andere MOE-landers. Gezien alle problemen die samengaan met de massale komst van met name Polen, is die opstelling terecht gebleken. Onlangs heeft de PVV dan ook tegen verdere openstelling van de arbeidsmarkt voor de Roemenen en Bulgaren gestemd.
Vreemde ontwikkelingen in Den Haag. Het is bekend dat men Nederlanders heeft ontslagen om plaats te maken voor Polen en Bulgaren. Dat is onterecht. Het is een feit dat de Polen en Bulgaren worden uitgebuit. Ik zou dus liever de criminele werkgevers aanpakken, dan haat te zaaien tegen de arme Poolse sloebers.



Werk en wonen gekoppeld, zodat bij ontslag Polen dakloos worden gemaakt.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 13 februari 2012 om 16:41.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2012, 23:17   #79
Moor
Gouverneur
 
Geregistreerd: 21 juli 2010
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht


[Poolse werkers]


POLEN EN ANDERE OOST EUROPEANEN ZIJN DE NIEUWE NEDERLANDSE SLAVEN.

Nederland is blijkbaar nog steeds een slavenhoudende natie, gezien de behandeling van Polen en andere Europeanen.
Daarnaast kijk ik ook naar de vele illegale prostituees, weer Oost europese vrouwen en Afrikaanse, die onder de ogen van de politie legaal worden verkracht door Nederlandse mannen. Ze kunnen geen kant op want de Nderlandse politie ligt kennelijk in bed met de pooiers. Het is wonderlijk dat Nederlandse vouwen zo laconiek reageren op de dagelijkse handel in vrouwenlichamen, midden in elke grote Nederlandse stad.

[url]http://binnenland.nieuws.nl/657480/onderzoek_naar_uitbuiting_polen[/url
De slavische volkeren zijn altijd al slaven geweest, ze zijn ruw, sterk, de Slavische volkeren behoren tot één van de sterkste rassen, ze zijn gekend voor hun vaardigheden
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2012, 11:43   #80
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
De slavische volkeren zijn altijd al slaven geweest, ze zijn ruw, sterk, de Slavische volkeren behoren tot één van de sterkste rassen, ze zijn gekend voor hun vaardigheden
Zoiets vond men ook van de Afrikaanse slaven (1441-1863), ten opzichte van witte Europese slaven in de tropen en de Indianen. Ik geloof niet dat volkeren bestaan om slaven van anderen te zijn.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 15 februari 2012 om 11:43.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be