Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 mei 2023, 10:00   #61
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.061
Standaard

Je ziet een zonde op elke hoek van de straat en je vindt het triviaal.

Precies, ja. Freak, de mensen vinden dat triviaal.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2023, 10:21   #62
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Je spreekt in raadsels. Wie is die vijand dan? En kom niet met Satan aub.
Collaborateurs van het vierde rijk, de NWO.
Vaccinazi en consoorten tiens.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2023, 12:12   #63
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Collaborateurs van het vierde rijk, de NWO.
Vaccinazi en consoorten tiens.
Het is hier geen verlichte despotenstaat waarbij een snelle militaire bot hun wel terug op het rechte pad zou zetten.

Ja, fantasietjes van het VB. Voor wat drugsgeweld het leger weer inzetten.

Het vaccin was en is volledig gebeurd op vrijwillige basis. Men kon weigeren. Niet naar het nieuws luisteren. Eigen sites bezoeken. Als ze je huis binnenstormen en mensen beginnen te ontvoeren voor een prikje, ja.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2023, 13:04   #64
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Het is hier geen verlichte despotenstaat waarbij een snelle militaire bot hun wel terug op het rechte pad zou zetten.

Ja, fantasietjes van het VB. Voor wat drugsgeweld het leger weer inzetten.

Het vaccin was en is volledig gebeurd op vrijwillige basis. Men kon weigeren. Niet naar het nieuws luisteren. Eigen sites bezoeken. Als ze je huis binnenstormen en mensen beginnen te ontvoeren voor een prikje, ja.
Maar jongen toch, ge kon kiezen tussen discriminatie of vaccinatie.
Dat is geen vrijheid. De politiek zette gans hun plebs op tegen ongevaccineerden en praatte kinderen schuldgevoelens aan als oma zou sterven aan een bezoek aan haar.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2023, 21:52   #65
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
.

Het vaccin was en is volledig gebeurd op vrijwillige basis. Men kon weigeren.
Met als gevolg dat je nergens meer binnen mocht.
Zo ''vrijwillig'' was het.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2023, 08:53   #66
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Is het de islam die verwarring in genders zaait om een transhuman te bereiken?
Is het de islam die sociaal darwinisme toepast om kinderen toe vaccinatie aan te zetten?
Is het de islam die ongevraagd onze soevereiniteit afgeeft aan nwo hoeren?
Is het de islam die in uw naam over grenzen heen oorlog gaat voeren voor grondstoffen en alzo massa migratie veroorzaakte?

Think again.
En wat met... De islamitische invasie van Europa uit het volgende al iets oudere artikel?

Zagen de schrijvers van het artikel het verkeerd?

Baseerden zij zich op iets wat al jaren aan de gang is? (1300 jarige oorlog of was het 100 jarige????))

Klopt het allemaal wat er geschreven staat?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 14 mei 2023 om 08:54.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2023, 10:38   #67
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Elk land heeft zijn hoofdstad. Ons land heet nog steeds België. Brussel is dus nog steeds onze hoofdstad.
Het zou dus de hoofdstad moeten zijn van al de inwoners van deze staat. Wat impliceert dat ik er mij helemaal "thuis" voel en dat ik er ongedwongen mijn taal kan spreken. Sorry, maar dat is nu niet het geval. Voor de Vlamingen is het stuitend dat deze stad volledig in Vlaanderen ligt maar dat het blijkbaar een enclave is met een andere taal en waardoor ik er mij hoegenaamd niet thuis voel.
Jij mag hier ad vitam aeternam zitten preken over "België en Brussel" maar Brussel voelt hoegenaamd niet aan als "onze" stad.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2023, 10:58   #68
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.447
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Het zou dus de hoofdstad moeten zijn van al de inwoners van deze staat. Wat impliceert dat ik er mij helemaal "thuis" voel en dat ik er ongedwongen mijn taal kan spreken. Sorry, maar dat is nu niet het geval. Voor de Vlamingen is het stuitend dat deze stad volledig in Vlaanderen ligt maar dat het blijkbaar een enclave is met een andere taal en waardoor ik er mij hoegenaamd niet thuis voel.
Jij mag hier ad vitam aeternam zitten preken over "België en Brussel" maar Brussel voelt hoegenaamd niet aan als "onze" stad.
Brussel voelt eerder als willekeurige Tapijtkoppiestaanse stad.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2023, 11:02   #69
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Het zou dus de hoofdstad moeten zijn van al de inwoners van deze staat. Wat impliceert dat ik er mij helemaal "thuis" voel en dat ik er ongedwongen mijn taal kan spreken. Sorry, maar dat is nu niet het geval. Voor de Vlamingen is het stuitend dat deze stad volledig in Vlaanderen ligt maar dat het blijkbaar een enclave is met een andere taal en waardoor ik er mij hoegenaamd niet thuis voel.
Jij mag hier ad vitam aeternam zitten preken over "België en Brussel" maar Brussel voelt hoegenaamd niet aan als "onze" stad.
Toch zijn er mensen die Brussel geen warm hart toedragen en het zelfs spijtig vinden dat het in Vlaanderen ligt.

Zo sprak ik laatst nog iemand die zei: "Ik kom daar niet in het gehucht Brussel daar het 'ons' land niet meer waardig is."

Hij ging zelfs zo ver dat hij het zag dat zelfs 'Manneken Pis en zijn zus Jeanneke Pis' er zouden gaan lopen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2023, 11:04   #70
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Brussel voelt eerder als willekeurige Tapijtkoppiestaanse stad.
De stad Brussel een andere naam geven is der optie waarschijnlijk?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2023, 11:46   #71
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.447
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
De stad Brussel een andere naam geven is der optie waarschijnlijk?
GraaiIbad? Zakvulliran?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2023, 13:21   #72
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
GraaiIbad? Zakvulliran?
Die zijn perfect mogelijk.

Laatst hoorde ik iemand die "badkakkeristan" als naam gaf, tjah keuze genoeg dacht ik.

Het hoofdstedelijk gewest krijgt het harder en harder te verduren bij sommigen, mensen die daarvoor als reden geven: 'zelf gezocht'
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 14 mei 2023 om 13:23.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2023, 15:09   #73
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
En wat met... De islamitische invasie van Europa uit het volgende al iets oudere artikel?

Zagen de schrijvers van het artikel het verkeerd?

Baseerden zij zich op iets wat al jaren aan de gang is? (1300 jarige oorlog of was het 100 jarige????))

Klopt het allemaal wat er geschreven staat?
Verheug uzelven dat er nog mensen zijn die zich aan de natuurlijke orde vasthouden.
Europa kan maar leren van culturen wiens mannen niet verwijven en wiens wijven niet vermannen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2023, 13:38   #74
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.474
Standaard

Vlaanderen moet terug thuis worden?

Gisteren te voet over de Varkensmarkt in Aalst gelopen....
Daarmee ben ik voor dit jaar ook op verschillende continenten geweest.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2023, 03:56   #75
Pol Dolf
Minister-President
 
Pol Dolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2011
Locatie: Jezus 2
Berichten: 5.031
Standaard

Een parasiet nestelt zich op de gastheer en maakt die nadien kapot.
__________________
was getekend : profeet Filippus
Pol Dolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2023, 09:43   #76
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

'Botste' ik tijdens het surfen op het volgende artikel:

Wat België nog te zoeken heeft in Afrika

Extra:

Menig onderwerp 'belicht'
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2023, 14:46   #77
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom dit naar migratie verplaatst is, terwijl dit toch duidelijk binnenland is. Ik weerleg net in de OP dat ik migratie minder problematisch vind. Het is het beleid, en hoe wij als burgers "gevormd", worden wat mij stoort. Het is niet de migrant of x zoveelste generatie die mij stoort. Wat mij stoort is dat ik mezelf niet kan zijn omdat er een klimaat heerst waar de keuzes al bepaald zijn. Iedereen moet maar meelopen in wat ons gedicteerd wordt terwijl een democratie toch iets anders moet zijn.
Wij zullen de politiek wel dicteren en niet andersom. Hoe "the narrative" gekaapt is door psychopaten in het vlees, en dat onze politiek daarin meegaat, heeft mij op full alert gezet. Ik ben een gelovig mens die in God gelooft. Geloven is nog iets anders dan gehoorzamen en overgeven. Maar ik streef er toch naar Zijn Wet te gehoorzamen en daarin te vormen. Alles is nu opgesteld om een directe aanval tegen Zijn Woord (en dus de natuurlijke orde) te voeren.
Waar is plaats binnen de diversiteit voor medicinale gebruikers? Mensen die niet meelopen als er oorlog gevoerd wordt, als er vlaggen zwaaien en die simpelweg homoseksualiteit buiten hun eigen deur willen houden. Not to mention genderdysforie. Waar is er plaats voor mensen die geen politiek gedram op hun nageslacht willen zien? Mensen die zelf willen kiezen als ze hun experimentele vaccins op de mensheid loslaten? Die het liever zonder pilllen, maar MET ONZE GODSGEGEVEN NATUUR, willen oplossen?
In plaats van fondsen op te stellen voor ziektes, los eerst de kern op.
In plaats van een war on drugs te voeren, voer een oorlog tegen de reden waarom mensen daar toe keren en wat is de least impact op de gezondheid?
In plaats van wapens te handelen en oorlog te voeren, streef naar overvloed los van verdienmodellen maar met wat ons gegeven is.
Laat die flow of money nu eens omkeren en bekeer u van de satan, maar vorm naar wat GOD DEN HEERE ons gegeven heeft en wat werkt.
Etc.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2023, 07:18   #78
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom dit naar migratie verplaatst is, terwijl dit toch duidelijk binnenland is. Ik weerleg net in de OP dat ik migratie minder problematisch vind. Het is het beleid, en hoe wij als burgers "gevormd", worden wat mij stoort. Het is niet de migrant of x zoveelste generatie die mij stoort. Wat mij stoort is dat ik mezelf niet kan zijn omdat er een klimaat heerst waar de keuzes al bepaald zijn. Iedereen moet maar meelopen in wat ons gedicteerd wordt terwijl een democratie toch iets anders moet zijn.
Wij zullen de politiek wel dicteren en niet andersom. Hoe "the narrative" gekaapt is door psychopaten in het vlees, en dat onze politiek daarin meegaat, heeft mij op full alert gezet. Ik ben een gelovig mens die in God gelooft. Geloven is nog iets anders dan gehoorzamen en overgeven. Maar ik streef er toch naar Zijn Wet te gehoorzamen en daarin te vormen. Alles is nu opgesteld om een directe aanval tegen Zijn Woord (en dus de natuurlijke orde) te voeren.
Waar is plaats binnen de diversiteit voor medicinale gebruikers? Mensen die niet meelopen als er oorlog gevoerd wordt, als er vlaggen zwaaien en die simpelweg homoseksualiteit buiten hun eigen deur willen houden. Not to mention genderdysforie. Waar is er plaats voor mensen die geen politiek gedram op hun nageslacht willen zien? Mensen die zelf willen kiezen als ze hun experimentele vaccins op de mensheid loslaten? Die het liever zonder pilllen, maar MET ONZE GODSGEGEVEN NATUUR, willen oplossen?
In plaats van fondsen op te stellen voor ziektes, los eerst de kern op.
In plaats van een war on drugs te voeren, voer een oorlog tegen de reden waarom mensen daar toe keren en wat is de least impact op de gezondheid?
In plaats van wapens te handelen en oorlog te voeren, streef naar overvloed los van verdienmodellen maar met wat ons gegeven is.
Laat die flow of money nu eens omkeren en bekeer u van de satan, maar vorm naar wat GOD DEN HEERE ons gegeven heeft en wat werkt.
Etc.
Omdat er intussen enorm velen zijn die de problemen nog niet meer willen zien misschien?

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 27 mei 2023 om 07:20.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2023, 07:20   #79
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.459
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Teveel bemoeienis van de overheid die een narrative sturen dat teveel invloed heeft gekregen.
Ik vind dat ook.
Vooral sinds 2020, daar gingen ze vèèèèr over de schreef.
Invasief in het prive leven van mensen.
Mensen als lastige kleuters bejegenen.
En vooral, dat openlijk, brutaal optreden. Tot dan was dat overheidstuig nog enigszins bedekt in optreden, ze deden enige moeite om je iets te doen geloven, opdat je in hun pas zouj marsjeren.
Sinds 2020 niet meer dus.
Die initiele "harde lockdown" sloeg werkelijk alles.
Toen ageerden ze als nazi's, die hadden ook dat onbeschaamde brutale.
Behandeld als vee in een stal.

En, ik heb dat hier al vaak gezegd, het net van wegen dat er was, vermaakt tot een kluwen van nauwe doorgangskes en verboten borden, Sinds enkele jaren saboteren ze zelfs HELE km(s lange straten zodanig dat auto's uit tegengestelde richtingen in elkaars weg zitten. Dat valt enorm op als klooierij, maar kijk, ze schuwden zich niet.
We zitten in het Oekraine van 1970 en worden gedicteerd van Moskou, compleet met meerjarenplannen, tegen dat jaar mag dit niet meer, tegen dat jaar mag dat niet meer. Overgangen, transities, noemen "onze" nazi's hun Plannen. elk jaar daarin verregaander wordende.

"Thuis", is weggeschoten, we worden in hokken gestoken, voer en prikken gegeven, 'blijf in je kot", herinner je nog?
Je moet eens kijken langs straat. Woningen worden gesloopt en appartementen in de plaats. Zelfs in dorpjes. Decennia terug was een appartement een tweederangs keus. Die is nu voor velen een enige keus geworden.

En dat heeft een spiegelbeeld, de buit van de nazi's. Die zie je ook langs straat. Allez, je ziet de hekkens en poorten, de siertorentjes, en de videofoon.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2023, 07:26   #80
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.459
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom dit naar migratie verplaatst is, terwijl dit toch duidelijk binnenland is. Ik weerleg net in de OP dat ik migratie minder problematisch vind. Het is het beleid, en hoe wij als burgers "gevormd", worden wat mij stoort.
Immigratie is geen probleem als immigranten hun plan trekken en aan de bak komen op eigen kracht.
Dat Sinterklaas gespeel van de nazi's heeft duidelijk het motief om bazar te hebben want bazar is meer postjes bij hun staatsapparatski, en meer excuus voor vrijheids beknottende "maatregelen".
Immigratie is een probleem door dat probleem, precies zoals je omschrijft, een oorzaak is problematischer dan een gevolg ervan, het eerste probleem oplossen lost het tweede mee op, omgekeerd niet.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be