Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 december 2018, 10:32   #101
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Halftijds werken zorgt ervoor dat je meer levenskwaliteit krijgt.
Waarom zou de maatschappij daaraan moeten bijdragen?


In de zorg zijn er heel veel halftijdse jobs, dit omdat de zorgmomenten heel ver uit elkaar liggen.

Wil je een fulltime job, dan moet je meestal kiezen voor gekapte dagen.


In de zorg word je dus niet bijbetaald!
Word zonder t (sorry)
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2018, 14:18   #102
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Vijf kinderen op de wereld zetten is niet meer van deze tijd.
Het is zelfs onverantwoord.

Hoog tijd dat dit, via het kindergeld, bestraft wordt.

Tot twee kindergeld, de derde, de vierde en .... niets meer.
Vertel mij toch maar eventjes welke argumenten u hebt bij de mening "het is niet meer van deze tijd".
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2018, 14:21   #103
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Als een vrouw kiest om thuis te blijven, wat haar goed recht is (de mijne deed dat ook), dan moet je daar ook de financiële gevolgen van te dragen (deden wij ook). Geen dopgeld, geen vrouw aan de haard premie, geen loopbaanonderbreking, geen ...

Het zijn keuzes die je maakt, draag er dan ook de gevolgen van.
Als je je huis isoleert, moet je ook maar zelf de kosten dragen. Geen premies meer voor isolatie dus!

Als je een elektrische wagen koopt, hoor je geen vrijstelling van wegenbelasting te krijgen. Afschaffen die regel!

Als je een boek wil lezen, moet je het maar zelf kopen. Gedaan met openbare bibliotheken!

Wil je na je 18 verder studeren, dan is dat je eigen beslissing en moet je daar ook maar de financiële gevolgen bij nemen. Weg met overheidssubsidiëring van universiteiten en hoger onderwijs!

Wil je over een brug rijden, dan betaal je voortaan tol. Het is een keuze om die brug te gebruiken en dus moet je de kost maar zelf dragen.

Enzovoort.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2018, 14:23   #104
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Voor andere culturele zever, pleit ik voor een volle 100 procent transparantie. Ik wil dat het publiek wordt hoeveel de staat moet bijbetalen voor een kaartje in de opera.
Welke de exacte prijs is van het onderhoud en exploitatie van het gemeentelijk museum. Zelfs van de muziekacademie en tekenschool.
Al die zaken kan je consulteren. Die begrotingen zijn immers openbaar.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2018, 14:25   #105
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
De reden is dat er geen tastend bewijs is dat God bestaat. Tot een eeuw geleden geloofde men nog dat God in de hemel vertoefde. Nu we al een paar keer in die hemel zijn gaan kijken moeten we vaststellen dat hij daar ook niet is te vinden. Er is gewoon niks als wat uitgestorven planeten. En onze planeet is niet anders.Dat wordt ook ooit een stofbol.

Maar ga gerust uw gang als dit uw bestaan wat kan verlichten. U heeft zelfs de keuze in Goden. Er zijn er wel een paar. Van Boeddha tot Mohammed tot zelfs het dudeïsme kan troost brengen.
Nog maar recent werd aangetoond dat er zoiets als het higgsdeeltje bestaat. Daarvoor was dat een veronderstelling.

De stelling "het is niet bewezen, dus bestaat het niet" is wetenschappelijk een heel twijfelachtig pad. Als wetenschapper kan men hoogstens dan stellen: er is geen zekerheid. We weten het niet.

Daarnaast is uw benadering ook twijfelachtig: kunnen we God meten, vaststellen, bewijzen... vanuit onze wetenschappelijke criteria? Lang niet zeker.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2018, 15:18   #106
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Nog maar recent werd aangetoond dat er zoiets als het higgsdeeltje bestaat. Daarvoor was dat een veronderstelling.

De stelling "het is niet bewezen, dus bestaat het niet" is wetenschappelijk een heel twijfelachtig pad. Als wetenschapper kan men hoogstens dan stellen: er is geen zekerheid. We weten het niet.

Daarnaast is uw benadering ook twijfelachtig: kunnen we God meten, vaststellen, bewijzen... vanuit onze wetenschappelijke criteria? Lang niet zeker.
Maar wie is dan uw God ? Is dat dezelfde man als Allah ? Of dezelfde man als Boeddha ? Indien wel zie ik niet in waarom al die religies mekaar constant in de haren vliegen ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2018, 17:31   #107
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.400
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Als je je huis isoleert, moet je ook maar zelf de kosten dragen. Geen premies meer voor isolatie dus!
Zo heb ik mijn huis geïsoleerd. Niks premies aangevraagd, ook geen overheid die zijn neus in mijn zaken hoeft te steken.
Citaat:
Als je een elektrische wagen koopt, hoor je geen vrijstelling van wegenbelasting te krijgen. Afschaffen die regel!
Ben daar volledig mee eens. Als je een peperdure wagen kan kopen, is die wegenbelasting geen probleem.
Citaat:
  • Als je een boek wil lezen, moet je het maar zelf kopen. Gedaan met openbare bibliotheken!
  • Wil je na je 18 verder studeren, dan is dat je eigen beslissing en moet je daar ook maar de financiële gevolgen bij nemen. Weg met overheidssubsidiëring van universiteiten en hoger onderwijs!
  • Wil je over een brug rijden, dan betaal je voortaan tol. Het is een keuze om die brug te gebruiken en dus moet je de kost maar zelf dragen.
Deze 3 laatste punten zijn voor discussie vatbaar.
Openbare bibliotheken zijn een groot deel van hun toegevoegde waarde verloren door het internet.
Toch is er iets voor te zeggen daar ze internetloze mensen nog steeds toegang tot kennis verlenen. De vraag is, willen die paar internetlozen wel kennis verzamelen?

Onderwijs in alle vormen zou een toegevoegde waarde kunnen betekenen.
Helaas, is die toegevoegde waarde sterk gehypothekeerd door alle onzinnige regeltjes en verzwakkingen van de leerplannen.

Openbare werken/infrastructuur zorgt voor een functionele samenleving. Die volledig privatiseren zou een terugkeer naar de vroege middeleeuwen tewerkstelligen. We zijn tenslotte met veel te veel om in een paar zelfvoorzienende dorpen te wonen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2018, 18:58   #108
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Om welke reden komt u tot de conclusie dat God niet bestaat?
Waarom zou er een god wel moeten bestaan? Om uit te leggen wie de wereld, het heelal enz geschapen heeft? Dat is niets meer dan een veronderstelling!
Vanaf de eerste groepen mensen op aarde, de jagers, de soldaten en de priesters zaten de mensen met vragen waar ze toen nog geen antwoord op hadden. De groep die "priesters" speelden hadden meteen gesnapt wat een macht ze uit dat "idee" ofte "begrip" konden halen!
Voor elke vraag gooide men er een god bij als uitleg! De vele goden uit de Oudheid, de Grieken, de Romeinen enz
Waar zijn al die goden nu naartoe?
enz
Wat er ook moge gebeuren in de wereld aan oorlogen en rampen … die god perfect in al zijn almachtigheid zou kunnen beletten, is er nergens een spoor van hem te bespeuren!
De mensen zijn er al eeuwen op getraind dat god precies niets te maken heeft met de vele doden die vallen in bepaalde omstandigheden … maar moeten hem gaan bedanken als er een paar "overlevenden" gevonden worden!
En de ergste opmerking is wellicht deze: een god die alle macht en kennis heeft, er kan geen blaadje van een boom vallen zonder dat hij het weet en wil, en die gewoon afwezig en onbestaande blijkt/bleek bij al de wereldmiserie is eigenlijk de grootste nutteloze smeerlap in het heelal die men kan bedenken!
Maar de antwoordjes, of wat ervoor moet doorgaan op bovenstaande bestaan ook al zeker? Iets met "de vrije wil van de mens" en zo...
Het is dan ook erg triestig te moeten denken aan bvb al de moslims die denken dat ze, met zich op te offeren, naar de hemel gaan waar hun 72 maagden op hen staan te wachten...
Zoals wij een tijdje geleden blijkbaar gelukkig gingen zijn met onze rijstpap met zilveren lepeltjes en het geluk voor eeuwig naar god te mogen kijken...

Laatst gewijzigd door andev : 23 december 2018 om 19:09.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2018, 07:11   #109
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Als je je huis isoleert, moet je ook maar zelf de kosten dragen. Geen premies meer voor isolatie dus!

Als je een elektrische wagen koopt, hoor je geen vrijstelling van wegenbelasting te krijgen. Afschaffen die regel!

Als je een boek wil lezen, moet je het maar zelf kopen. Gedaan met openbare bibliotheken!

Wil je na je 18 verder studeren, dan is dat je eigen beslissing en moet je daar ook maar de financiële gevolgen bij nemen. Weg met overheidssubsidiëring van universiteiten en hoger onderwijs!

Wil je over een brug rijden, dan betaal je voortaan tol. Het is een keuze om die brug te gebruiken en dus moet je de kost maar zelf dragen.

Enzovoort.
Ja, dat zou prima zijn. Betalen voor wat je nodig hebt.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2018, 08:19   #110
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Vertel mij toch maar eventjes welke argumenten u hebt bij de mening "het is niet meer van deze tijd".
Ooit gehoord van overbevolking?

Alle problemen met klimaat en milieu komen door de overbevolking.
We moeten alle technologieën, die we hebben, inzetten om iedereen te voeden.
We moeten, heel tegen de natuur in, in op elkaar gestapelde huizen gaan wonen.
We hebben geen plaats meer om ons (natuurlijk) te ontplooien.
We staan iedere dag stil in files.
We zijn onze laatste restjes groen aan het opofferen.
We zijn zelfs niet meer in staat om te voorzien in ons eigen voedsel.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2018, 08:32   #111
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Als je je huis isoleert, moet je ook maar zelf de kosten dragen. Geen premies meer voor isolatie dus!

Als je een elektrische wagen koopt, hoor je geen vrijstelling van wegenbelasting te krijgen. Afschaffen die regel!

Als je een boek wil lezen, moet je het maar zelf kopen. Gedaan met openbare bibliotheken!

Wil je na je 18 verder studeren, dan is dat je eigen beslissing en moet je daar ook maar de financiële gevolgen bij nemen. Weg met overheidssubsidiëring van universiteiten en hoger onderwijs!

Wil je over een brug rijden, dan betaal je voortaan tol. Het is een keuze om die brug te gebruiken en dus moet je de kost maar zelf dragen.

Enzovoort.
Voor de bruggen en wegen betalen we verkeersbelasting. Moest deze belasting in verhouding staan met de investeringen in wegen, dan hadden we overal pareltjes van wegen. Dus ofwel betaal je tol voor het gebruik (waar we, door de kilometerheffing niet ver vanaf staan) ofwel betaal je de verkeersbelasting.

Ik heb mijn punt i.v.m. het onderwijs al gemaakt denk ik. Iedereen betaald de volle pot, mensen met kinderen die hier X aantal jaar wonen, hebben recht op een studiebeurs. Hier komt, doordat we dit regelen via onze kruispuntbank, geen administratie aan te pas.

Waarom zou de overheid elektrische wagens moeten subsidiëren? Elektrische wagens betalen zich zelf terug, dit door het minderverbruik van de wagens. We kunnen dit zelfs fiscaal stimuleren door de prijs van elektriciteit, gas, benzine en diesel, zonder daar subsidie-administratie op te zetten.

In één van mijn vorige bijdrages schreef ik al dat ik bibliotheken wel zou willen subsidiëren. In welke vorm weet ik nog niet. Een bibliotheek kan ook veel goedkoper werken. Hier in de omgeving is er pas een nieuwe geopend, veel meer openingsuren met minder of evenveel personeel. Hiervoor werd gebruik gemaakt van de technologie.

Ik heb mijn huis geïsoleerd op mijn kosten.
Toen ik het isoleerde was er nog geen sprake van premies.
Het is zelfs zo dat, doordat er subsidies gegeven werden, de prijs voor isoleren de hoogte in ging. Nu de subsidies beperkter zijn, daalt de prijs weer. Hoe zou dat toch komen. Hetzelfde fenomeen zagen we ook bij de zonnepanelen.

Enzovoort, daar ken ik te weinig van. Kun je dat verduidelijken?
__________________
N-VA voor een welvarend 2024

Laatst gewijzigd door reservespeler : 24 december 2018 om 08:34.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2018, 08:35   #112
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Al die zaken kan je consulteren. Die begrotingen zijn immers openbaar.
Er zijn nog veel verdoken cijfers in zo'n dossiers.
Cijfers die niet openbaar gemaakt worden, omdat het globale cijfers zijn.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2018, 08:41   #113
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Zo heb ik mijn huis geïsoleerd. Niks premies aangevraagd, ook geen overheid die zijn neus in mijn zaken hoeft te steken.

Ben daar volledig mee eens. Als je een peperdure wagen kan kopen, is die wegenbelasting geen probleem.


Deze 3 laatste punten zijn voor discussie vatbaar.
Openbare bibliotheken zijn een groot deel van hun toegevoegde waarde verloren door het internet.
Toch is er iets voor te zeggen daar ze internetloze mensen nog steeds toegang tot kennis verlenen. De vraag is, willen die paar internetlozen wel kennis verzamelen?

Onderwijs in alle vormen zou een toegevoegde waarde kunnen betekenen.
Helaas, is die toegevoegde waarde sterk gehypothekeerd door alle onzinnige regeltjes en verzwakkingen van de leerplannen.

Openbare werken/infrastructuur zorgt voor een functionele samenleving. Die volledig privatiseren zou een terugkeer naar de vroege middeleeuwen tewerkstelligen. We zijn tenslotte met veel te veel om in een paar zelfvoorzienende dorpen te wonen.
Een bibliotheek is gelukkig veel meer geworden dan het ontlenen van een boek.
Er zijn leesruimtes voorzien.
Er zijn studieruimtes voorzien
Er is internet
Er zijn deskundigen om u bij te staan

Een groot voordeel van een bibliotheek is dat je nooit een boek koopt waarvan je achteraf spijt hebt. Integendeel zelfs, ik koop veel boeken die ik voordien via de biep gelezen heb.
Als babysitter is het heel interessant om boekjes te lezen (als ik daarbij geen andere taken heb). Ik moet toegeven dat het minder interessant geworden is sinds we overal op de werven internet hebben.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2018, 08:42   #114
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Waarom zou er een god wel moeten bestaan? Om uit te leggen wie de wereld, het heelal enz geschapen heeft? Dat is niets meer dan een veronderstelling!
Vanaf de eerste groepen mensen op aarde, de jagers, de soldaten en de priesters zaten de mensen met vragen waar ze toen nog geen antwoord op hadden. De groep die "priesters" speelden hadden meteen gesnapt wat een macht ze uit dat "idee" ofte "begrip" konden halen!
Voor elke vraag gooide men er een god bij als uitleg! De vele goden uit de Oudheid, de Grieken, de Romeinen enz
Waar zijn al die goden nu naartoe?
enz
Wat er ook moge gebeuren in de wereld aan oorlogen en rampen … die god perfect in al zijn almachtigheid zou kunnen beletten, is er nergens een spoor van hem te bespeuren!
De mensen zijn er al eeuwen op getraind dat god precies niets te maken heeft met de vele doden die vallen in bepaalde omstandigheden … maar moeten hem gaan bedanken als er een paar "overlevenden" gevonden worden!
En de ergste opmerking is wellicht deze: een god die alle macht en kennis heeft, er kan geen blaadje van een boom vallen zonder dat hij het weet en wil, en die gewoon afwezig en onbestaande blijkt/bleek bij al de wereldmiserie is eigenlijk de grootste nutteloze smeerlap in het heelal die men kan bedenken!
Maar de antwoordjes, of wat ervoor moet doorgaan op bovenstaande bestaan ook al zeker? Iets met "de vrije wil van de mens" en zo...
Het is dan ook erg triestig te moeten denken aan bvb al de moslims die denken dat ze, met zich op te offeren, naar de hemel gaan waar hun 72 maagden op hen staan te wachten...
Zoals wij een tijdje geleden blijkbaar gelukkig gingen zijn met onze rijstpap met zilveren lepeltjes en het geluk voor eeuwig naar god te mogen kijken...
Bij ons zijn dat zelfs gouden lepeltjes.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2018, 11:18   #115
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Als je je huis isoleert, moet je ook maar zelf de kosten dragen. Geen premies meer voor isolatie dus!

Als je een elektrische wagen koopt, hoor je geen vrijstelling van wegenbelasting te krijgen. Afschaffen die regel!

Als je een boek wil lezen, moet je het maar zelf kopen. Gedaan met openbare bibliotheken!

Wil je na je 18 verder studeren, dan is dat je eigen beslissing en moet je daar ook maar de financiële gevolgen bij nemen. Weg met overheidssubsidiëring van universiteiten en hoger onderwijs!

Wil je over een brug rijden, dan betaal je voortaan tol. Het is een keuze om die brug te gebruiken en dus moet je de kost maar zelf dragen.

Enzovoort.
Of hoe je regelrechte onzin vertelt, waarom zouden allerlei maatregels die iedereen ten goede komen, moeten verdwijnen omdat u vrouwen aan de haard wilt binden met een " premie"?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2018, 12:05   #116
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Of hoe je regelrechte onzin vertelt, waarom zouden allerlei maatregels die iedereen ten goede komen, moeten verdwijnen omdat u vrouwen aan de haard wilt binden met een " premie"?
Als u uw huis isoleert, komt dat uw gezin ten goede. Net zo met een vrouw die zich volledig wil toeleggen op haar huiselijke taken.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2018, 12:07   #117
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.400
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Als u uw huis isoleert, komt dat uw gezin ten goede. Net zo met een vrouw die zich volledig wil toeleggen op haar huiselijke taken.
Ik vind het gewoon fantastisch hoe u een vrouw gelijkstelt aan een rol glaswol.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2018, 12:14   #118
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik vind het gewoon fantastisch hoe u een vrouw gelijkstelt aan een rol glaswol.
Mijn echtgenote is dan ook een warme vrouw!
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2018, 12:16   #119
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.400
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Mijn echtgenote is dan ook een warme vrouw!
Ik ben blij voor u. Maar u wil wel dat de overheid voor haar betaald.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2018, 12:33   #120
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.403
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Mijn echtgenote is dan ook een warme vrouw!


Dat geloof ik graag Jan.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be