Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 juli 2019, 17:55   #301
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.977
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ik lees: Zwarten mobiliseren. Gvd het lijkt Zuid Afrika, Rhodesie of Guyana wel.
Als er echte amerikanen zijn dan zijn het de zwarten wel, het is geen invasie bevolking. Ze moeten wel af van hun inteelt, het is niet voor niets dat alle belangrijke zwarten afkomstig zijn van een mix.


Er zijn momenteel 50 miljoen zwarten in de VS waarbij het gros afkomstig is van de oude slavenbevolking van 900.000 personen (1800), die op zich al afkomstig waren van dezelfde sterke stammen in Afrika. Het wordt echt tijd dat die groep de grote mix aangaat die de blanken ook hebben doorgegaan, ze worden er alleen maar sterker en slimmer mee.

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 29 juli 2019 om 18:14.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 18:18   #302
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.469
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Als er echte amerikanen zijn dan zijn het de zwarten wel, het is geen invasie bevolking. Ze moeten wel af van hun inteelt, het is niet voor niets dat alle belangrijke zwarten afkomstig zijn van een mix.
Er moeten miljardairs opstaan die geld geven aan zwarte moeders om mix babies te baren Voorkeur gaat uit om deze dames met sperma van dergelijke miljardairs te insemineren. Na 1 genetatie zal er een zwarte elite opstaan. Of een getinte generatie. Afhankelijk hoe dergelijke babies gaan verbruinen en van welk ras hun vaders zijn. Als deze elite dezelfde grap meerdere generaties uithaalt zal de zwarte gemeenschap verrijkt worden in sterke genen en bijgevolg welvaart. . Veel beter dus dan het eeuwige geklaag over discriminatie.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 29 juli 2019 om 18:27.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 18:27   #303
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.533
Standaard

als het zo verder gaat mag Trumpie zich opmaken voor nog vier jaren president. Dat onderzoek naar Rusland heeft uiteindelijk toch maar een muis gebaard en de dems rollen vechtend over straat, zonder één figuur die er echt bovenuitsteekt
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 18:28   #304
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.469
Standaard

Ik zal Trump aanschrijven om dit idee op Twitter te opperen.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 18:33   #305
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.469
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Als er echte amerikanen zijn dan zijn het de zwarten wel, het is geen invasie bevolking. Ze moeten wel af van hun inteelt, het is niet voor niets dat alle belangrijke zwarten afkomstig zijn van een mix.


Er zijn momenteel 50 miljoen zwarten in de VS waarbij het gros afkomstig is van de oude slavenbevolking van 900.000 personen (1800), die op zich al afkomstig waren van dezelfde sterke stammen in Afrika. Het wordt echt tijd dat die groep de grote mix aangaat die de blanken ook hebben doorgegaan, ze worden er alleen maar sterker en slimmer mee.
Zo weinig: 900.000. Ik heb overigens gelezen over negerfokprogramma's na afschaffing van transatlantische slavenhandel. De blanken hebben toen hun kans gemist. Ze hadden een soort van Arnold Schwarzenegger super donor moeten maken. Te weten: hersens, mentale en fysieke kracht. Dan waren die die negertjes nu een stuk slimmer geweest en hadden misschien wel over de blanken geheerst.. Klinkt humaner dan afslachten van vee..

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 29 juli 2019 om 18:38.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 18:35   #306
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Gij denkt toch niet dat Stalin een ideoloog was?
Hij maakte dacht ik wel gebruik van de communistische ideologie, nee ?
Stalin was anders wel een groot staatsman. Maar ik zou toch denken dat hij inderdaad minstens een deel van zijn macht verschoonde met de communistische ideologie.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 18:38   #307
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Hij maakte dacht ik wel gebruik van de communistische ideologie, nee ?
Stalin was anders wel een groot staatsman. Maar ik zou toch denken dat hij inderdaad minstens een deel van zijn macht verschoonde met de communistische ideologie.
Ik herinner me nog vaag het overlijden van kameraad Stalin. Ik was toen een jaar of drie. Een waar verlies voor ons sovjets
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 18:40   #308
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Zo weinig: 900.000. Ik heb overigens gelezen over negerfokprogramma's na afschaffing van transatlantische slavenhandel. De blanken hebben toen hun kans gemist. Ze hadden een soort van Arnold Schwarzenegger super donor moeten maken. Te weten: hersens, mentale en fysieke kracht. Dan waren die die negertjes nu een stuk slimmer geweest en hadden misschien wel over de blanken geheerst.. Klinkt humaner dan afslachten van vee..
Dat zou dan wel bijzonder dom geweest zijn, he. In tegendeel. Men had, eens men ze niet meer nodig had als slaven, ze moeten afmaken, en niet in het wild dumpen.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 18:43   #309
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Ik herinner me nog vaag het overlijden van kameraad Stalin. Ik was toen een jaar of drie. Een waar verlies voor ons sovjets
Een groot staatsman is alles behalve een "aanwinst" voor zijn slachtoffers, ttz, de burgers die het vee van zijn staat zijn he. Je meet de grootsheid van een staatman aan het aantal onderdrukten en afgeslachten waar hij verantwoordelijk voor is. Ideaal gezien is dat aantal groter bij die buiten zijn staat dan erbinnen, maar dat is ergens maar muggeziften. Uiteindelijk telt gewoon het aantal verliezers die hij overwonnen heeft, binnen of buiten.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 18:53   #310
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Een groot staatsman is alles behalve een "aanwinst" voor zijn slachtoffers, ttz, de burgers die het vee van zijn staat zijn he. Je meet de grootsheid van een staatman aan het aantal onderdrukten en afgeslachten waar hij verantwoordelijk voor is. Ideaal gezien is dat aantal groter bij die buiten zijn staat dan erbinnen, maar dat is ergens maar muggeziften. Uiteindelijk telt gewoon het aantal verliezers die hij overwonnen heeft, binnen of buiten.
Polle II was een groot staatsman. En kende veel van pollekes
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 19:00   #311
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Polle II was een groot staatsman. En kende veel van pollekes
Dat vind ik ook. Het is spijtig dat hij zijn job niet afgemaakt heeft. Maar dat is vaak zo met zogezegd grote staatsmannen. Ze beginnen fantastisch, en dan installeert de gewoonte zich, worden ze vatsig, sommigen ontwikkelen zelfs een embryo van geweten, en lap, wat goed begonnen was, eindigt in een sisser.

En voor 't klimaat is het dan ook omzeep. Zie maar de Polle.

Laatst gewijzigd door patrickve : 29 juli 2019 om 19:02.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 23:25   #312
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.977
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Zo weinig: 900.000. Ik heb overigens gelezen over negerfokprogramma's na afschaffing van transatlantische slavenhandel. De blanken hebben toen hun kans gemist. Ze hadden een soort van Arnold Schwarzenegger super donor moeten maken. Te weten: hersens, mentale en fysieke kracht. Dan waren die die negertjes nu een stuk slimmer geweest en hadden misschien wel over de blanken geheerst.. Klinkt humaner dan afslachten van vee..
Klinkt alvast beter dan bij de arabieren die slavernij pas stopten in 1962, de mannen werden gecastreerd en de vruchten van verkrachting systematisch afgemaakt. Daarom zie je praktisch geen zwarte mixen in de arabische wereld die nochtans een gigantische hoeveelheid zwarte slaven hebben gehad.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2019, 00:44   #313
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.469
Standaard

Moslims in Egypte hebben dikkere neuzen dan hun Christelijke counterparts. Betekent dus dat Kopten nog rigoreuzer te werk gingen of gewoon niet aan rassenmengingng deden. Ik neig naar het laatste; dit omdat het Nieuwe Testament geen promoter is van slavernij. In tegenstelling tot de koran die er een Coca Cola reclame campagne van maakt.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 30 juli 2019 om 00:48.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2019, 01:19   #314
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.469
Standaard

@ zeg: iemand opgevallen dat (recent) Google een offensief is begonnen. Tiep de tag Trump (in) en 80% van de zoekopdrachten is Trump; geen rechtse internet krant staat ertussen, ook niet na pagina 1. Betekent dus dat men het in hun broek doet voor Trump 2020. Zeker nu Mueller rapport als katalysator voor Trump gaat werken.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2019, 06:25   #315
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
als het zo verder gaat mag Trumpie zich opmaken voor nog vier jaren president. Dat onderzoek naar Rusland heeft uiteindelijk toch maar een muis gebaard en de dems rollen vechtend over straat, zonder één figuur die er echt bovenuitsteekt
Meer nog : Trump slaagt erin om de rol van regisseur op te nemen bij de Dem's hun organisatie van het eigen verlies...
Pelosi slaagt er niet in om het momentum terug vast te krijgen, Trumpie stuurt met een paar tweets heel haar plannen in de war en de squad doet perfect wat hij van hen verwacht.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2019, 06:25   #316
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ik zal Trump aanschrijven om dit idee op Twitter te opperen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2019, 06:59   #317
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Ik herinner me nog vaag het overlijden van kameraad Stalin. Ik was toen een jaar of drie. Een waar verlies voor ons sovjets
linkiewinkie !!!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2019, 08:57   #318
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Ik herinner me nog vaag het overlijden van kameraad Stalin. Ik was toen een jaar of drie. Een waar verlies voor ons sovjets
Eduard Khil (1934-2012)

Joseph Stalin (1878-1953)

Naar het schijnt, functioneert een dood geheugen niet meer zo vlekkeloos...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2019, 09:00   #319
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Klinkt alvast beter dan bij de arabieren die slavernij pas stopten in 1962, de mannen werden gecastreerd en de vruchten van verkrachting systematisch afgemaakt. Daarom zie je praktisch geen zwarte mixen in de arabische wereld die nochtans een gigantische hoeveelheid zwarte slaven hebben gehad.
Slavernij in Soedan en Mauritanië is anders nog steeds gaande. En in Libië zijn ze er recent mee herbegonnen. En wat te denken van bouwvakkers en huishoudelijke hulp in Saoedi-Arabië?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus

Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 30 juli 2019 om 09:02.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2019, 19:02   #320
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.633
Standaard

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...elen~aa4129cd/

Wat een good feeling gelul. Worden die kloten betaald daar Trump om hem te laten herverkiezen of bestaan er op de wereld echt zo wereldvreemde onnozelaars. Op de koop toe is dat "nieuws" voor het Westen. Men rijd Trump in een divan van 5 meter breed naar een herverkiezing. Hij moet niets doen, men doet het voor hem.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be